Hermanquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Herman
Spekkie
Beestjuh
wat ben je toch een lief mens
quote:Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef duivelin1 het volgende:
ik zou een kopie van de rekening naar de maatschappelijk werkster mailen met de opmerking dat het maar goed is dat dat mens verder geen kindjes heeft
ok, gelukkig, dan is t goed.quote:Op zondag 12 november 2006 20:00 schreef duivelin1 het volgende:
mens wat haar belt en waarvan de maatschappelijk werster haar over mailt
quote:Op zondag 12 november 2006 20:03 schreef duivelin1 het volgende:
nou joh!!!!!, ik ben een heel lief duivelinnetje hoor![]()
roflol.quote:Op zondag 12 november 2006 19:58 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
[..]
![]()
Of slaat mens in deze twee berichten op twee verschillende berichten? Ik hoop het, anders vind ik je niet schattig duivelin1!
quote:Op donderdag 16 november 2006 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
awwww klinkt alsof het heel erg goed met hem gaat. zie je ook al duidelijk dat hij afgevallen is? en vooral hoor je het al goed?
Ja, inderdaad! (zeker als er iets van roomboter op die boterhammen heeft gezetenquote:Op zondag 26 november 2006 10:03 schreef beestjuh het volgende:
arithaterhorst, er is op zich inderdaad niks mis met Frolic, behalve dat hondjes het erg lekker vinden. Als zoiets de hele dag in ruime overvloed aanwezig is, zal een hondje daar echt geen mate mee houden. Vandaar dat ook op de verpakking altijd een tabel staat, hoeveel brokken per dag, per kilo lichaamsgewicht, dat is ook voor honden een aanbevolen dagelijkse hoeveelheid. Tel daarbij nog de boterhammen met jam en het snoep, en je krijgt een wel heel ongezond dieet.
Wat goed , ik ben benieuwd naar de foto's.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:13 schreef beestjuh het volgende:
Klein updeetje.
't Gaat supergoed! Ze vermaken zich heel erg goed samen. Alleen de laatste keer op de weegschaal was er niet veel verschil te merken, echter hij krijgt wel spieren, zijn billen en schouders zijn veel sterker dus dat zal de stagnatie in het gewichtsverlies wel verklaren.
Ik heb foto's maar ben de kabel van mijn camera kwijt, dus kom vanavond nog eens in dit topic kijken, dan is het hopelijk wel gelukt.
Ok dan!! Klinkt goed en logisch hoor. En weet je al of t toch en blijvertje wordt???quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:13 schreef beestjuh het volgende:
Klein updeetje.
't Gaat supergoed! Ze vermaken zich heel erg goed samen. Alleen de laatste keer op de weegschaal was er niet veel verschil te merken, echter hij krijgt wel spieren, zijn billen en schouders zijn veel sterker dus dat zal de stagnatie in het gewichtsverlies wel verklaren.
Ik heb foto's maar ben de kabel van mijn camera kwijt, dus kom vanavond nog eens in dit topic kijken, dan is het hopelijk wel gelukt.
Ik ga er een paar maandjes vrijwilligerswerk doen op een biologische boerderij! Voor de geïnteresseerden, le petit paradis. De website gaat vooral over de kleine camping, ik kom te werken op de boerderij die erbij gelegen is, maar goed, dit is even voor de beeldvorming.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:27 schreef Hilje23 het volgende:
He1 Leuke updates!
Naar Frankrijk? Wat ga je daar voor leuks doen?
En hoe gaat het met de rest?
Vicky, Herman en Alfje?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
Jeetje beestjuh, wat doe je toch veel goede dingen.
Wat Lein zegtquote:Op zondag 29 maart 2009 18:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Nouja, 'gelukkig' was het een tumor en had ie geen rot karakter, toch? Spekkie is nu vast heul mager en gelukkig in de honden-hemel
quote:Op zondag 29 maart 2009 18:10 schreef beestjuh het volgende:
Aah, Spekje (L) Wat een drama was het uiteindelijk geworden met dit koddige hondje, enige schaamte en verdriet weerhield mij ervan een update te geven, maar wat lief dat men hem niet is vergeten, dus bij deze.
Zoals in de vorige post was te lezen, werd Spekkie wat agressief naar mijn gasten. Zolang ik alleen met hem was ging het nog goed, maar na een tijdje begon hij ook erg heftig met Herman te knokken, tot bloedens toe! Het ergste was, dat hij zich dan ook helemaal afsloot voor de buitenwereld, hij hoorde mij niet meer, hij trok zich er niks van aan als Herman kermde van de pijn. De dierenarts zei me dat het een tumor kon zijn in zijn hersenen, mede omdat het gedrag steeds erger werd en ik steeds minder contact met hem kon maken. Heel moeizaam ging het want ik moest hem inmiddels overal kort houden en vreselijk streng en voorzichtig zijn. Veel zin had dat niet want als ik even niet thuis was knokte hij Herman het kot uit en ook tegen mij werd hij echt vals, bijten en grommen. Terwijl hij soms ook rond kon zitten kijken alsof hij helemaal niks zag of voelde, echt apathisch. Het was onhoudbaar geworden en Herman en ik werden er doodongelukkig van en Spek zelf was ook geen blij hondje meer. Weer naar de DA voor een onderzoekje in zijn hoofd en helaas bleek de DA gelijk te hebben. Een tumor die mijn dropje zijn hoofd vertroebelde. Een operatie was een welhaast verloren zaak, vandaar dat ik afscheid heb genomen voor hij onder narcose ging, de DA heeft het nog goed bekeken, maar een grote, uitgezaaide tumor was niks meer aan te doen.
Al met al heb ik maar anderhalf jaar van Spekkie zijn idiote uiterlijk en charmante karakter kunnen genieten. Weet wel dat hij het erg leuk heeft gevonden om als een fitte hond keihard door het bos te rennen, en hoe trots hij was toen hij geleerd had een klein sprongetje te maken (óp de veranda, en hóp er weer af, en er óp en er weer af and so on and so forth). Hoe dapper hij was al die tijd dat hij zijn dieet volgde en hoe snel hij opknapte.
Afscheid nemen was vreselijk, dat hoef ik de meesten van jullie niet nader uit te leggen, maar gelukkig heeft hij nog lekker een tijd écht hond kunnen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |