abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 januari 2007 @ 16:34:48 #1
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45346359
Ik krijg geregeld mailtjes over dieren die een tehuis zoeken, dus maar even een topic daarover.

Nissa Mechelse herderteefje zoekt reddende engel

die haar af en toe kan opvangen in afwachting van een definitieve thuis ?
Nissa : 1,5 j en al een hele lijdensweg achter de rug
door mishandeling wantrouwig naar bepaalde mannen (hoe zou je zelf zijn)
maar eens ze je kent is het een schat van een hond
ze is gek op balletjes apporteren
en is zeer lief met andere honden

meer info: http://hondenbond.spaces.live.com/

-------------------------------------------------------------------------

Tehuis gezocht voor 2 beagles uit een laboratorium

We zoeken een goede thuis voor twee beagles uit een laboratorium. Ze worden legaal en met medeweten van de universiteit afgestaan aan adoptanten. Het gaat om twee lieve, vriendelijke teefjes. Het zijn kotgenootjes. Het mooiste zou zijn om ze samen te adopteren, aangezien ze nogal verknocht aan elkaar zijn.

MEER INFORMATIE OVER DE TWEE BEAGLES:

Maya is een 10-jarige Beagle, gesteriliseerd vrouwtje die eerst in een obesitasproef in Frankrijk heeft gezeten, daarna in een proef voor de afdeling Voortplanting ivm hoe lang sperma opgeslagen blijft in de baarmoeder en werd bij ons de laatste jaren enkel nog gebruikt om halfjaarlijks een gewrichtspunctie op uit te voeren. Ze heeft ook al beginnende hartklepinsufficiëntie, die wel al 4 jaar niet verergerd is en waarvan ze ook nog geen last van heeft, maar ooit gaat wel tot problemen kan leiden natuurlijk. De persoon verantwoordelijk voor haar heeft me wel op het hart gedrukt dat euthanasie geen optie is dus er geen tijdsdruk, maar zoveel te sneller ze weg is, zoveel te beter natuurlijk.

Haar kotgenootje Maaike, een 5-jarig, gesteriliseerd teefje zit op dit moment nog in een proef maar als deze afgelopen is (de precieze datum weet ik niet) mag ook zij geadopteerd worden. Zij heeft wel een soort auto-immune oogaandoening waarvoor ze dagelijks medicatie moet krijgen, en die ook o.a. ook verergerd bij direct zonlicht.

Interesse? Meer informatie? Mail naar dimitri_coppens@hotmail.com

Extra info: Maya schijnt al een plek gevonden te hebben. Of dezelfde persoon ze allebei neemt is nog niet bekend. Dus in principe wordt er nog een tehuis gezocht voor Maaike

-------------------------------------------------------------------

JESSY, labrador van zes jaar. Gedurende al deze jaren werd ze alleen gebruikt voor de reproductie. Haar enig bezit was een kooi en haar puppies. Ze kwam tenslotte bij ons terecht in een erbarmelijke toestand : uiterst bangelijk en mager. Zij is niet agressief en stap voor stap begint ze haar vertrouwen terug te vinden maar er is nog geduld nodig. Het gezelschap van een rasgenote zou misschien makkelijker zijn, zoniet, zou een regelmatige aanwezigheid van haar baasje(s) in het begin wenselijk zijn. Op het eerste zicht kunt u meteen vaststellen dat Jessy niet gelukkig was en dat het hoog tijd is om haar een rustig leventje aan te bieden. Ze verdient het!

--------------------------------------------------------------

Mieke - werd op maandag 4 december ter euthanasie aangeboden bij dierenarts - kerngezond /trouw / zindelijk

Deze zwarte herderachtige teef is 7 jaar en werd op maandag 4 december ter euthanasie aangeboden bij onze dierenarts.
De wat verwaarloosde en bange schat was echter kerngezond vandaar dat de dierenarts de voorkeur gaf aan een poging tot herplaatsing in plaats van inslapen. We weten geen naam maar wij noemen haar Mieke!
Mieke heeft een ronduit slechte vacht, een dagelijkse borstelbeurt werpt nu echter al zijn vruchten af en de vacht knapt al zichtbaar op. Mieke was niet gewend om te wandelen en lopen aan een leiband was voor haar ook totaal onbekend, dat doet ze nu echter al alsof ze nooit anders gedaan heeft.
Mieke is zindelijk, kan goed alleen zijn en maakt niets kapot!
Bij ons in de opvang krijg ik echter de indruk dat een rustige omgeving haar goed zal doen. De vorige 'eigenaar' had nog wel verteld dat Mieke niet samen met katten kan, wij hebben héél veel katten en nog niet echt gemerkt dat ze daar niet mee overweg zou kunnen. Maar enige voorzichtigheid is dus geboden.
Waarschijnlijk zal het 'onze' Mieke het überhaupt het best vergaan wanneer ze het enige huisdier is binnen een liefdevolle familie.
Mieke woont bij ons tijdelijk in een paardenstal en daar is ze echt niet op haar plaats.

meer info via: info@dierenproject.nl

--------------------------------------------------------------------------

Kruising teefje van 7 jaar oud, gesteriliseerd.
Lief voor andere honden en katten, kan niet met kleine drukke kinderen.
Zoë kan goed alleen thuis zijn, is zindelijk, rijdt graag mee met de auto.
Lief en aanhankelijk, een probleemloos hondje!

Bazuin het eens rond als je wil, wie geïnteresseerd is, kan contact opnemen met An 0476/83 84 41

pi_45416765
ik wil er graag nog eentje, een mecheltje ... maar mijn snoetert kan niet met andere honden samen
Carpe Scrotum; Grab life by the balls!!!
  woensdag 17 januari 2007 @ 23:26:08 #3
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45457014
Ik krijg net bericht:
quote:
Beste hondenvrienden, het mishandelde Mechelse herder teefje Nissa die een thuis zocht heeft eindelijk haar reddende engel gevonden.
pi_45497520
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:26 schreef TechXP het volgende:
Ik krijg net bericht:
[..]
Carpe Scrotum; Grab life by the balls!!!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 23:34:10 #5
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45522053

Meer info: http://adoption-belge.actifforum.com/index.forum
quote:
ette chienne a 8 ans et a été trouvée
Elle se trouve à la SPA de la Louvière en Belgique

Tél 064 22 25 07

Seul un adoptant sûr pour lundi pourra lui éviter la piqure fatale

adoption.franco.belge@gmail.com
Jammer genoeg in het frans. Maar hieronder beschrijving in het nl die ik erbij kreeg:

deze hond krijgt maandag( 22-01) haar fatale injektie! Ze heet Bambou (8 jaar) en werd gevonden- wie oh wie....Tél 064 22 25 07 Belgié ( mail zojuist binnen vrijdag 19-01)
pi_45526083
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 23:34 schreef TechXP het volgende:
[afbeelding]

Meer info: http://adoption-belge.actifforum.com/index.forum
[..]

Jammer genoeg in het frans. Maar hieronder beschrijving in het nl die ik erbij kreeg:

deze hond krijgt maandag( 22-01) haar fatale injektie! Ze heet Bambou (8 jaar) en werd gevonden- wie oh wie....Tél 064 22 25 07 Belgié ( mail zojuist binnen vrijdag 19-01)
Wat vreselijk zielig als die zo moet aflopen voor deze hond.
Kan je niet op verschillende hondenforums in Belgie en Nederland dit bericht plaatsen.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 11:20:27 #7
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_45528543
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:34 schreef TechXP het volgende:
Ik krijg geregeld mailtjes over dieren die een tehuis zoeken, dus maar even een topic daarover.

Kruising teefje van 7 jaar oud, gesteriliseerd.
Lief voor andere honden en katten, kan niet met kleine drukke kinderen.
Zoë kan goed alleen thuis zijn, is zindelijk, rijdt graag mee met de auto.
Lief en aanhankelijk, een probleemloos hondje!

Bazuin het eens rond als je wil, wie geïnteresseerd is, kan contact opnemen met An 0476/83 84 41

Aww, waarom keek ik in die oogjes. Nu ben ik verkocht en dat terwijl ik helemaal geen diertjes meer kan adopteren

Wel een ontzettend goed topic trouwens, dat dit nog niet eerder is bedacht...
power to the people
  zaterdag 20 januari 2007 @ 11:23:52 #8
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_45528602
Wat is er mis met Bambou, waarom moet die nou weer dood? Redt een tijdelijk onderdak haar ook van de dood?

[ Bericht 12% gewijzigd door beestjuh op 20-01-2007 11:27:01 (deze smilie geeft mijn gemoedstoestand beter weer) ]
power to the people
  zaterdag 20 januari 2007 @ 13:32:36 #9
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45531604
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 11:23 schreef beestjuh het volgende:
Wat is er mis met Bambou, waarom moet die nou weer dood? Redt een tijdelijk onderdak haar ook van de dood?
In principe wel. Als het dier later dan weer ergens anders geplaatst kan worden, dan lijkt het me geen probleem denk ik. Dan is iig het leven van het dier gered.

Waarom die precies dood moet? Tsja.. ik weet niet precies. Misschien dat die in een asiel zit waar ze dieren na een tijd doodmaken ofdat het baasje het dier dood wil maken als er geen plek gevonden wordt.. ik weet niet precies.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 13:33:55 #10
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45531628
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 02:50 schreef vronie het volgende:
Wat vreselijk zielig als die zo moet aflopen voor deze hond.
Kan je niet op verschillende hondenforums in Belgie en Nederland dit bericht plaatsen.
Ga je gang als je plaatsen weet waar het bericht nog meer kan. Ik heb niet veel tijd om het overal op internet te plaatsen.

Ben wel bang voor hondenfora.. ik weet niet welke goed zijn, maar daar zijn juist waar de broodfokkers zich schuilhouden... dus altijd uitkijken.
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:13:44 #11
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45844191

Allerlaatste oproep voor lieve asielhond Kalif ( 4 jaar) ! vrijwilligers hebben heel erg hun best gedaan voor hem tot nu toe- krijgen géén uitstel meer dit keer schijnbaar......

Kalif is weer in gevaar, euthanasie staat hem te wachten.Men heeft dit
tijdelijk kunnen vermijden door de talrijke oproepen Calif te sparen.
Maar nu is er geen pardon meer.

Hij blijft leven op voorwaarde dat iemand hem opvangt.
Niet bellen om
het uit te stellen want de vrijwilligers krijgen problemen hierdoor.

SOS POUR CALIF IL FAUT FAIRE VITE ; svp diffusez pour lui........

>http://rescue.forumactif.com/viewtopic.forum?p=1528392#1528392
>
>Il faut le sortir de là, il est à la Louvière, et n'a obtenu un sursis que
>parce que le refuge a été innondé d'appels la première fois que le SOS a
>circulé. Il vaut d'ailleurs mieux ne plus appeler, sauf pour ADOPTER
Calif,
>car les bénévoles ont eu bcp de soucis à cause de cela.
>
>Petit rappel:
>mâle 4 ans
>DOUX ET AFFECTUEUX
>35 KG environ,
>60 cm au garrot
>
>FA ACCEPTEE!!!
>
>contact adoption.franco.belge@gmail.com

mailto:adoption.franco.belge@gmail.com
pi_45890513
Als het nou wat dichterbij was had ik hem wel tijdelijk willen opvangen. Verdorie wat oneerlijk!

Kan iemand 'm niet langsbrengen?

[ Bericht 29% gewijzigd door LadyDanae op 01-02-2007 19:03:50 ]
  zaterdag 3 februari 2007 @ 10:22:48 #13
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_45936979
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:23 schreef LadyDanae het volgende:
Als het nou wat dichterbij was had ik hem wel tijdelijk willen opvangen. Verdorie wat oneerlijk!

Kan iemand 'm niet langsbrengen?
Als je serieus bent, wil ik wel eens kijken of ik kan rijden. Als het nog niet te laat is tenminste?
power to the people
  zaterdag 3 februari 2007 @ 19:08:42 #14
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45948693
Weet niet... er moet dan iig zo snel mogelijk gereageerd worden!! Weet niet precies wanneer men die ging inslapen.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 19:39:34 #15
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_45949672
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:08 schreef TechXP het volgende:
Weet niet... er moet dan iig zo snel mogelijk gereageerd worden!! Weet niet precies wanneer men die ging inslapen.
Nou mijn aanbod geldt ook voor elk ander dier... het breekt mijn hart maar ik kan er op het moment zelf geen adopteren, zelfs voor tijdelijk wordt heel moeilijk als ik niet de garantie heb dat het dier binnen een paar weken geadopteerd wordt door iemand anders.

Vandaar dat ik mijn hulp wil aanbieden in de vorm van een hondentaxi. Mocht iemand, wie dan ook, waar dan ook willen adopteren, neem contact met me op, kom ik jou eerst ophalen en rijden we daarna naar het asiel in kwestie, of ik rij zelf en lever het diertje bij je thuis af, geef maar een gil.
power to the people
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:09:34 #16
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45950911
pi_45950965
Beest wat ben je toch een schat!!!!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 21:29:02 #18
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45954491
Komt er weer eentje...
------------------------------------

Zeer leuke familie hond - zit nu nog in Spanje- Bruno ( leuke grappige hond om te zien)
heeft al 2 keer pech gehad, en moet nu richting asiel, lees zijn verhaal- in het duits weliswaar-

Te adopteren : leeft in Sevilla. Is gecastreerd, gechipt, ingeënt, getest op ziektes (alles goed) en heeft een geldig visum voor het buitenland.
Verdraagt wel geen katten of honden, voor de rest lief met kinderen en aanhankelijk.
Hopelijk komt hij niet in een dierenasiel.

A adopter : il vit en Sévilla. Il est casttré, a un chips, est vacciné, testé sur pas mal de maladies (tout va bien) et il a un visum de sortie pour les autres pays. Il ne supporte pas les chats ni autre chiens. Gentil avec les enfants, il est affectueux.
J'espère qu'il n'ira pas dans un refuge.

BITTE BEI INTERESSE DIREKT AN TANJA KLEUCKER WENDEN!!!
quote:
Liebe TierschutzkollegInnen,

bitte nehmt Bruno mit auf Eure HP und verteilt ihn großzügig!

Vielen Dank
Tanja Kleucker
Tierfreunde Spanien

Bruno ist ein bald 4 Jahre alter Malamute-Rüde, der in seinem bisherigen Leben noch nicht viel Glück hatte. Über 2 Jahre musste er mit seiner Hundefreundin Geisha mehr oder weniger sich selbst überlassen im Garten der Besitzer leben. Im Sommer letzten Jahres haben Tierschützer die beiden verwahrlosten Hunde übernommen und für die Hunde ein schönes Zuhause gesucht. Bruno wurde im Oktober von einer spanischen Familie adoptiert, muss aber nun wieder dort weg, weil die Besitzer sich mit seiner Rüdenunverträglichkeit nicht abfinden können. Sie lassen ihn überall ohne Leine laufen und wundern sich dann, dass Bruno Streit mit anderen Rüden sucht.

Wir suchen nun ein endgültiges Zuhause für Bruno. Er ist bereits kastriert, gechipt, geimpft und hat einen gültigen EU-Heimtierausweis. Die Mittelmeertests auf Leishmaniose, Erlichiose und Filaria fielen negativ aus. Bruno versteht sich prächtig mit Hündinnen und ist kinderlieb, es sollten aber weder Rüden noch Katzen in Brunos zukünftiger Familie leben. Bruno lebt in Sevilla und wir hoffen, wir können ihm das Tierheim ersparen.

Bei Interesse wenden Sie sich bitte an:

Tierfreunde Spanien
Tanja Kleucker
Tierfreunde_Spanien@yahoo.de
www.Tierfreunde-Spanien.de

Tierfreunde Spanien
www.Tierfreunde-Spanien.de

[ Bericht 3% gewijzigd door TechXP op 03-02-2007 22:21:44 ]
pi_45955076
Tech, Imageshack en FOK! zijn geen vriendjes, dus we zien alleen maar kikkers
  zaterdag 3 februari 2007 @ 22:20:37 #20
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45956181
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Tech, Imageshack en FOK! zijn geen vriendjes, dus we zien alleen maar kikkers
Maar wel lieve schattige kikkers Uhm ja.. stom gedoe.. ze boycotten fok blijkbaar.. Ik zal er even links van maken.

edit: toch maar even op mijn servertje geupload. Zonde om die ruimte niet te gebruiken En 100Gb dataverkeer.. dus ik hoop dat er vele die even gaan leegtrekken om dit topic te bekijken
  Moderator zaterdag 3 februari 2007 @ 22:28:01 #21
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45956371
Oooh wat een leukerd , Tja maar we hebben al een hondje.
En ik geloof dat mijn mannetje ook niet meewerkend is op het moment
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_46043604
Als ik het goed begrijp zitten deze honden allemaal in Frankrijk etc.?
  Admin dinsdag 6 februari 2007 @ 16:22:54 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46043654
Sorry, ik heb verleden week al een oude hond uit het asiel gehaald
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_46043798
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 10:22 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Als je serieus bent, wil ik wel eens kijken of ik kan rijden. Als het nog niet te laat is tenminste?
Ik ben wel serieus ja. Maar om jou nou helemaal naar Frankrijk/België te laten rijden vind ik ook weer zo wat.
pi_46043875

Oooooooh. wat een geweldige lelijke kneus. . Het is net een mislukte vleermuis. .

*naar eigen drie honden kijkt*

Hnnnnnnng. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')