Hehe, wat een droppie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:19 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Van sommige kun je gewoon geen afscheid nemen![]()
Spekkie krijgt die frolic inderdaad nog wel eens tussendoor, ik had ze voor de andere hondjes ook al, vinden ze zo lekkerSpekkie genoot er dus helemaal niet meer van, dat is zo sneu, die vrouw hield hem de lekkerste dingen voor en hij at het tegen heug en meug op. Nu pakt hij ze al weer een stuk gretiger aan!
Idd ik moet ook uitkijken volgens mij, dat het niet te snel gaat. Ik ben een snijboon als ik het verkeerd heb, z'n dubbele kinnen zijn al een stuk minder vet, het is steeds meer vel. Moet echt een digitale weegschaal hebben, kan ik het duidelijker bijhouden.
Vonden andere honden jouw hondje ook zo raar? Ik word ook behoorlijk aangestaard door mensen, alsof ik 'm zo vet heb gemest... van de week een vrouw met een heel mooi mopsje, die was gewoon geschokt
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja, of 3 Duitse Herders die de overdag in een kenneltje zitten, en 'snachts in een veels te kleine bench? Dag en nacht dragen ze een blafband, buiten lopen mogen ze maar een paar minuutjes, in het weekend 'vergeet' meneer ze wel eens en inmiddels zijn ze zo gestoord dat ze elkaar aanvliegen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:20 schreef Hilje23 het volgende:
-
Adoe, wat een beledehing seg!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:31 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Beestjuh, ik ben verliefdWat een schatje!
Hij lijkt hier trouwens precies op mijn oma:
[afbeelding]
HIj moet alleen nog een hele grote parelketting om en Maleis schreeuwen.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:54 schreef Hilje23 het volgende:
gekkehoedenmaker...dat is ook zo....
Hij is inderdaad echt gigantisch jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:08 schreef Hilje23 het volgende:
Leuke foto's trouwens!!!
Maar die Spekkie is echt HUGHE man!
Ik weet hoe Herman eruit ziet en nu Spekkie ernaast ligt zie ik pas hoe VET ie is zeg!
Ik ben ook erg benieuwd hoeveel hij afgevallen is!
Die is gelukkig nog niet zo heul dik. Ben blij dat mijn hond op het perfecte gewicht zit, altijd al gedaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:08 schreef Noli. het volgende:
Hi hi hi.
Volgens mij is Spekkie toch al best wat afgevallen! Je ziet nu allemaal van die plooien en bij de eerste foto's was alles volgens mij veel meer strak gespannen.
En het duurde even maar ik heb een foto'tje van onze Speck Russel
[afbeelding]
Nu hij gewoon drie keer per dag een kort P&P rondje en één keer een iets langere wandeling doet, zit er na twee dagen al wat meer vorm aan. Zelfs zijn halsbandje gaat al losser zitten!
De andere foto's zet ik wel even in [honden] centraal topic met foto's *deel* 8! plaatsen.
Oeeee dat hebben we met de hond van mijn ouders ook geprobeert, maar dat kreng viste die bonen er mooi uit en gooide ze naast zijn bak.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:36 schreef Duna het volgende:
[..]
Hoi beestjuh, de hond van mijn ouders was ook te dik, en is nu 4 kg. afgevallen door elke dag sperziebonen door zijn eten te krijgen (dus weinig eten aangevuld met sperziebonen) Het schijnt zeer goed te werken en ze eten het graag! De hond van mijn ouders was zijn overgewicht in no time kwijt!
De hond (Jack Russel) van mijn moeder is ook wat te dik. Maar ze weigerd sperziebonen te eten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:36 schreef Duna het volgende:
[..]
Hoi beestjuh, de hond van mijn ouders was ook te dik, en is nu 4 kg. afgevallen door elke dag sperziebonen door zijn eten te krijgen (dus weinig eten aangevuld met sperziebonen) Het schijnt zeer goed te werken en ze eten het graag! De hond van mijn ouders was zijn overgewicht in no time kwijt!
dank je!quote:
* geeft schouderklopje aan Spekkie, die doet het zwaarste werk *quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:00 schreef ijsmeis het volgende:
beestjuh? Schouderklopjes meldtopic deel 1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |