en ik seg Huub Stevens erin ... van Basten dr uitquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:09 schreef DubbelX het volgende:
Foppe is lauw...zoiezo heeft ie jong Oranje voor het eerst in de geschiedenis Europees Kampioen gemaakt..en met Heereveen was ie ook altijd de Meester.
Daarom is het ook zo opvallend dat heel die shit corrupt is...bedoel hoe kan je Foppe met al zn ervaring trainer maken bij de Jeugd en van Basten die net kom kijken het Nederlands elftal laten lijden (jaja lijden met een lange ij hehehe)
Ik seg Foppe erin...van Basten dr uit!
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:30 schreef BillyBeflap het volgende:
Ik vind het wel leuk dat de KNVB allemaal rept dat dankzij MVB het Nederlands Elftal weer geliefd is bij het volk!
Hebben die lui oogkleppen op? Ik heb serieus nog nooit meegemaakt dat zoveel mensen weinig binding meer hebben met Oranje!
Zelfs in de tijd dat er alleen maar 'vedettes' meespeelden volgens het volk, was Oranje populair!
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trouwens, wel mooi dat iedereen Ruuddoet, maar Van Basten heeft hem als eerste "afgewezen" op 11 Augustus, toen hij min of meer verklaarde dat hij er nooit meer bij zal komen, althans voorlopig. Dus voor Ruud is het nu natuurlijk wel makkelijk om z;n bek open te trekken, aangezien hij niets te verliezen had en zo makkelijk scoort bij provinciaal Nederland.
Thnx!quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:39 schreef editor2 het volgende:
UPDATE:
zag ergens het hele artikel online staan:
[[url=http://xs207.xs.to/xs207/06392/oranje01.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs207.xs.to/xs207/06392/oranje02.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs207.xs.to/xs207/06392/oranje03.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
© Sportweek Nl
Lees dat interview eens. Hij heeft toch al veel eerder zijn bek opengetrokken. Vooral daarom is hij er nu niet meer bij.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trouwens, wel mooi dat iedereen Ruuddoet, maar Van Basten heeft hem als eerste "afgewezen" op 11 Augustus, toen hij min of meer verklaarde dat hij er nooit meer bij zal komen, althans voorlopig. Dus voor Ruud is het nu natuurlijk wel makkelijk om z;n bek open te trekken, aangezien hij niets te verliezen had en zo makkelijk scoort bij provinciaal Nederland.
Beetje jammer dat mensen geen binding hebben met hun eigen landquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:30 schreef BillyBeflap het volgende:
Ik heb serieus nog nooit meegemaakt dat zoveel mensen weinig binding meer hebben met Oranje!
Zolang er nog veel mensen zijn die denken dat dit waar is, zal die kneus nog bondscoach blijven.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:10 schreef horstjan het volgende:
Spelers moeten niet roepen, maar wekelijks presteren om hun uitverkiezing af te dwingen.
Dan kan zelfs Bassie ze niet weren.
Van the man scoort wekelijks en van bommel speelt wekelijks in de basis, net zoals seedorf en davids.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:10 schreef horstjan het volgende:
Spelers moeten niet roepen, maar wekelijks presteren om hun uitverkiezing af te dwingen.
Dan kan zelfs Bassie ze niet weren.
Je leest het verkeerd. Ik heb zeer veel binding met mijn land! Maar ik heb geen binding met DIT oranje, gewoonweg omdat het niet de spelers zijn waar ik op vertrouw.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje jammer dat mensen geen binding hebben met hun eigen land
Van Persie is de volgende die weg mag.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:10 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Nistelrooy (intern) best zijn bek heeft opengetrokken. Dat is waarschijnlijk voor hem het begin van het einde geweest. Regel 1: De heer Van Basten duldt geen tegenspraak. Daarom hebben we nu een Nederlands elftal met (bijna) allemaal gehoorzame makke lammetjes.
Ik heb inderdaad geen binding met dit oranje, in 2000 en 98 schreeuwde ik me de kop paars.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:56 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd. Ik heb zeer veel binding met mijn land! Maar ik heb geen binding met DIT oranje, gewoonweg omdat het niet de spelers zijn waar ik op vertrouw.
Maar Nederland an sich![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Davids roept het, Seedorf roept het, Van der Sar roept het, Kluivert bleef een gentlemen, maa rkom op Hofs selecteren en Seedorf thuislaten, Janssen selecteren en van Bommel thuislaten.
Verbaast me niks als hij straks Colins John oproept voor de spitspositie. Vraag me af hoelang de KNVB deze psychopaat nog laat zitten. Van Basten is zwaar gevallen voor me, ik had hem hoog zitten.
Zeg je nu eerst dat een voetballende spits noodzakelijk is, en haal je vervolgens Vennegoor erbij in je betoog?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:16 schreef wimderon het volgende:
--Verhaal--
Hij is al 2 jaar lang bezig met een team te bouwen, en waar staan we nou?quote:Op woensdag 27 september 2006 07:57 schreef horstjan het volgende:
Van Gaal [de beste trainer] stelde de grote namen op, maar wist zich niet eens te plaatsen.
Een team bouwen is niet altijd de beste spelers opstellen. Maar, laat van Basten het uitleggen!
Natuurlijk gaat 't niet alleen om de beste spelers op te stellen, er moet 'n team staan. Je ziet bij veel andere landen dat 'n team naar 1 of enkele spelers gevormd is. We weten allemaal dat Ruud perfect kan renderen, want hij deed 't bij Heerenveen, PSV, Man Utd en nu ook weer bij Real Madrid. Dan zou ik er dus voor kiezen om 't team enigszins aan te passen aan v. Nistelrooij. Mocht hij dan geblesseerd raken, dan zijn we er allemaal over eens dat Huntelaar 'n zelfde type is als Ruud, dus hebben we meteen 'n plaatsvervanger.quote:Op woensdag 27 september 2006 07:57 schreef horstjan het volgende:
Van Gaal [de beste trainer] stelde de grote namen op, maar wist zich niet eens te plaatsen.
Een team bouwen is niet altijd de beste spelers opstellen. Maar, laat van Basten het uitleggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |