Ze hebben na het ongeluk continu herhalingen laten zien van de crash hoor. Alleen in het begin niet van de eerste hulp. Daarvan lieten ze pas beelden zien toen bekend was dat het goed was afgelopen.quote:Wat een bullshit trouwens dat ze nu wel beelden laten zien van de crash.
Ook al weet je niet hoe het met een coureur gaat, dan kun je toch gewoon de beelden laten zien?
Of zeg ik nu iets raars.
Bocht nummer hoeveel was het eigenlijk? 11?quote:Op zondag 24 september 2006 23:22 schreef mikezwet het volgende:
Trouwens wel een rare situatie dat dat stuk van de vleugel er zomaar afvliegt. Zie je ook gelijk weer het stuk onmisbaar is met dat soort snelheden. Gaan ze daar echt 200 ?
Die van Greg Moore was idd wel ziekquote:Op zondag 24 september 2006 23:09 schreef 4-elements het volgende:
Wow. Er kwamen toch wat herinneringen boven aan crashes van Greg Moore en Memo Gidley (laatste was ook op Road America). Zag er toch wel eng uit zoals ze langs de afrastering stuiterde. Was dan ook erg blij toen ik zag dat ze ongedeerd was en kon zwaaien naar de camera.. Pfewww, waren toch ff angstige momenten.
Dat was echt een frontale crash. Er is weinig meer dat je dan nog kan redden (alleen een kreukelzone van 25 meter bijvoorbeeld).quote:Op maandag 25 september 2006 00:03 schreef maniack28 het volgende:
Die van Greg Moore was idd wel ziek
Nee, nog niks gezien. Weet wel dat als je in google Legge + crash doet je een hoop replies krijgt, dus ze is wel wat gewentquote:Op maandag 25 september 2006 10:47 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand al ergens een filmpje gevonden van haar crash?
Wil hem nog weleens zien.
Volgens mij 11 zoals je eerder zelf aangafquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:56 schreef Mister1977 het volgende:
Welke bocht was het nou? De eerste na die hele lange doordraaier?
Geen gehoor inderdaad, maar als de franse president een toespraak maakt vind ik al geen gehoor.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:06 schreef TimoBasso het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=efOF0pyW_7M&NR
Frans commetaar.. echt sick![]()
![]()
Jah 15 a 20 seconden?quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:13 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Volgens mij 11 zoals je eerder zelf aangaf![]()
[..]
Geen gehoor inderdaad, maar als de franse president een toespraak maakt vind ik al geen gehoor.
Wat is het baanteam snel ter plekke he' Echt professionele gasten zijn dat![]()
ja een Australierquote:Op zondag 12 november 2006 21:51 schreef BigFire het volgende:
hoorde ik dat goed? heet er eentje Will Power?![]()
![]()
Golfkar ongelukje.quote:Op maandag 13 november 2006 10:51 schreef 4-elements het volgende:
Waarom reed Tracy gisteren niet mee?
Nou ja, minder slecht dan voorheen. Het duurde bijvoorbeeld ff voordat hij doorhad dat de R achter een naam Rookie betekent in plaats van Retiredquote:Op maandag 13 november 2006 19:35 schreef mikezwet het volgende:
Vond het over het algemeen een saaie race en viel steeds in slaap. Het einde was wel super al mag ik bourdais op een een of andere manier niet zo. Mooi dat het in de laatste ronden toch weer werd beslist al had ik het Wilson meer gegund.
Toch raar dat almendinger aan de top kan rijden en de rijders die dit weekeind de forsythe wagens bestuurden netaan in de top 10 eindigden.
Hoop dat Tracy er volgend jaar weer goed competatief bijzit
Btw, goed commentaar bij eurosport![]()
wie weet, de theorie is leuk nu de praktijk nogquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:47 schreef Rory78 het volgende:
Wellicht kan hij de stars and stripes verdedigen in de Champs en kan Robert gewoon in de F1 blijven voor zijn eerste volledige F1 seizoen. Wishful thinking?
Zou gunstig zijn voor Doornbos bij STR!quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:54 schreef Rory78 het volgende:
Scott Speed?
Denk niet dat Mol dat word want stoddart lijkt bij HVM te kruipen dat vervolgens 4 wagen inzet.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:36 schreef Rory78 het volgende:
Kvond het inderdaad meer Wilson's fout, dan Bourdais'..
Zou Ronald van Dam RTL-F1-commentator gaan worden, nu Olly misschien CC-teambaas wordt?
Ben benieuwd wanneer de onderhandelingen afketsen omdat de teams niet kunnen voldoen aan de eisen van Jos & Huub...quote:Verstappen: "Ik ga voor Champ Cars"
Jos Verstappen is er vrij zeker van dat hij volgend jaar meerijdt in de Amerikaanse Champ Car-serie. Zo schreef hij in zijn column voor De Telegraaf. Verstappen noemt verder 2 september 2007 als datum voor de Champ Car-race in Assen.
"De kans is groot dat ik bij die race als deelnemer aan de start sta", liet Verstappen weten. "En natuurlijk niet alleen bij die ene Champ Car-race, maar ook bij de overige veertien races die in 2007 worden verreden. Mijn manager Huub Rothengatter is met een aantal teams uit die serie serieus in gesprek en ik wil niet onvermeld laten dat ook de verantwoordelijken bij het circuit van Assen, waar men de zaken zeer goed voor elkaar heeft, druk bezig zijn om mij in zo'n Champ Car te krijgen. "
Toch weer verstappen op de baan?quote:Het Amerikaanse avontuur van Paul Stoddart
27 december 2006
Voormalig Formule 1-teambaas Paul Stoddart begint in de Verenigde Staten aan een nieuw avontuur. De Australiër maakte onlangs wereldkundig een Champ Car-team te hebben overgenomen. In de Formule 1 zwaaide de 51-jarige zakenman vijf seizoenen lang de scepter over European Minardi. Eind 2005 verkocht Stoddart zijn renstal aan Red Bull-baas Dieter Mateschitz. Stoddart keert terug in de autosport onder de naam Minardi Team USA. F1Racing.nl sprak met de kersverse Champ Car-teambaas.
Waarom koos je voor het CTE Racing-HVM Champ Car-team?
Ik heb naar vier verschillende Champ Car-teams gekeken. Ik heb voor CTE Racing-HVM gekozen, omdat dat team bekend staat om zijn vechtersmentaliteit en vanwege het budget waarmee dat team opereert. Ze zijn vierde in het kampioenschap geworden en hebben afgelopen jaar een race gewonnen. Ze hebben echt boven hun kunnen gepresteerd. Zij waren de beste partij om in te investeren. Het feit dat zij gewend zijn om te werken met weinig geld, speelde ook een belangrijke rol.
Wat zal jouw rol binnen het team zijn?
Keith Wiggins behoudt de dagelijkse leiding, want ik ben natuurlijk niet altijd in Amerika. Ik ben teambaas, ik ben de persoon die de rekeningen mag betalen.
Waarop worden de coureurs geselecteerd?
Op de eerste plaats op hun talent, daar mag geen twijfel over bestaan. Betalende coureurs die geen talent hebben, zijn bij ons niet welkom. Op de tweede plek moet een coureur een beetje sponsorgeld kunnen meebrengen. We zijn op het moment met vier coureurs aan het onderhandelen. Ik weet zeker dat we minimaal één Nederlander in ons team zullen hebben. De gesprekken zijn nog niet afgelopen, dus het is nog even afwachten.
Is Jos Verstappen de belangrijkste kandidaat?
Jos staat zeker bovenaan onze lijst. Dat is meer dan logisch met zijn talent en zijn ervaring. We werken momenteel aan het voor elkaar krijgen van de sponsoring. Ik hoop dat we één of beide coureurs voor 15 januari bekend kunnen maken.
Waarom heb je de naam Minardi gehouden?
Minardi staat synoniem voor ruim twintig jaar bloed, zweet en tranen op het hoogste niveau in de autosport. Toen ik Minardi aan Red Bull verkocht, behield ik de rechten op de naam. We zijn onder die naam ook doorgegaan in Engeland. Eigenlijk is Minardi dus nooit weggeweest. Ik had het team ook Stoddart Racing, of iets dergelijks, kunnen noemen, maar voor mijn gevoel heeft de Minardi-naam een bepaalde uitstraling en geloofwaardigheid. Ik denk dat de naam Minardi iets kan toevoegen aan de Champ Cars. Het zou geweldig zijn om een Minardi-coureur op het podium te hebben.
Zullen meer Formule 1-teambazen jou volgen naar de Champ Cars?
Dat is moeilijk om te zeggen. Er lopen zeker nog mensen rond die nog geen besluit hebben genomen over hun toekomst en ik weet zeker dat er nog steeds een paar ontevreden personen in de F1 zitten. De tijd zal het ons leren. Ik ben tot dusver de enige die zijn plannen heeft doorgezet, of er meer zullen volgen is maar afwachten.
Zou je in de Formule 1 willen terugkeren?
Ik zou heel graag weer in de Formule 1 willen beginnen, maar volgens mij is daar de komende vijf jaar geen mogelijkheid meer voor. Ik zou alleen terugkeren als er ook goede kansen voor mij zouden zijn. Dat zou misschien alleen gebeuren als er nieuwe mensen aan de macht komen in de Formule 1. Op het moment ben ik erg blij dat ik niet in de Formule 1 zit, gezien de wijze waarop de regels worden gemaakt en de manier waarop de teams worden behandeld.
Ik zou dat zeker wel willen zienquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:53 schreef Atreidez het volgende:
http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=137445
[..]
Toch weer verstappen op de baan?
man ik schrok alquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:53 schreef Atreidez het volgende:
http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=137445
[..]
Toch weer verstappen op de baan?
champcar.nl bericht van 12 januari. maar vandaag worden de races officieel bevestigdquote:Aanstaande dinsdag 16 januari zullen de Europese races in Assen en Zolder officieel door Champ Car worden bevestigd. Voor 16:15 uur Nederlandse tijd staat er een persconferentie ingepland waarin Champ Car President Steve Johnson en Champ Car Vice-President of Development and Planning John Clagett toelichting zullen geven op de toevoeging van Europa aan de 2007 Champ Car World Series kalender.
Bron: champcar.nlquote:Champ Car heeft de twee Europese races voor 2007 officieel bevestigd. Met de toevoeging van Assen (2 september) en Zolder (9 september) komt het totaal aantal races voor 2007 op 17. Champ Car was voor het laatst in 2003 in Europa, toen in Brands Hatch en op de Eurospeedway. Voor zowel Nederland als België voor het eerst dat er een Champ Car-race georganiseerd wordt.
"Wij zijn er erg blij mee om het Amerikaanse equivalent van Formule 1 racing naar Europa te brengen," verklaart Bart Rietbergen van Champ Car Europe BV, welke beide races promoot. "Champ Car levert close racing op en dat is voor Europese fans goed te volgen. Ook zullen zij onder de indruk zijn van de toegankelijkheid van het Champ Car paddock."
Ook Champ Car's president, Steve Johnson, kijkt uit naar de terugkeer van Champ Car in Europa: "2007 wordt één van de meest spannende seizoen van de laatste tijd voor Champ Car, en de bekendmaking van vandaag vergroot de verwachtingen alleen maar. Wij hebben meerdere opties voor onze terugkeer in Europa overwogen en deze twee races zullen zich als succesvol bewijzen voor onze teams, fans en sponsoren."
waarom ga je niet naar Assen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:30 schreef Rory78 het volgende:
ZOLDER! YEAH!
Hier MOET ik naartoe; is Champcar een beetje betaalbaar?
Ik vond het al jammer dat de RWS weg waren (zijn naar Spa), maar dit maakt het MEER dan goed.
Dichterbijquote:
Daarvoor komt er een kortingsregeling heb ik gehoord.quote:
Als het meezit heb ik perskaartenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:30 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Daarvoor komt er een kortingsregeling heb ik gehoord.
Twee halen anderhalf betalen??
precies * WEST gaat dat ook regelenquote:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)n_kaper_op_de_kust_/quote:Verstappen: "Er is een kaper op de kust"
08 februari 2007
Jos Verstappen wil dit jaar dolgraag racen in de Amerikaanse Champ Car-serie, maar de Limburger heeft nog altijd geen racecontract op zak. De voormalig Formule 1-coureur aast op een stoeltje bij Forsythe Racing, maar wordt daar naar eigen zeggen dwars gezeten door een andere coureur, die bereid is meer geld te betalen voor het racezitje. Verstappen laat weten nu snel duidelijkheid te willen hebben.
"Als het aan mij ligt, rijd ik straks voor Forsythe, daar wil ik geen onduidelijkheid over laten bestaan", schrijft Verstappen in zijn column voor De Telegraaf. Zijn manager Huub Rothengatter was eerder nog met meerdere teams in gesprek. Verstappen zou bij Forsythe Racing de teamgenoot kunnen worden van Paul Tracy, de Champ Car-kampioen van 2003.
"Helaas ligt het niet alleen aan mij. Het betreffende team vraagt in ruil voor een stoeltje een flink bedrag. Dat kunnen wij betalen. Dat de deal desondanks nog steeds niet rond is, komt doordat er inmiddels een kaper op de kust is. Een andere coureur is bereid meer te betalen voor het stoeltje en die zit mij dus behoorlijk dwars."
Verstappen wil snel duidelijkheid hebben. "Het is zaak dat er snel gehandeld wordt, want op 11 en 12 februari staan er in Houston twee testdagen voor de Champ Cars gepland. Ik heb mijn manager Huub Rothengatter dan ook gezegd dat ik voor die tijd duidelijkheid wil, omdat het in mijn ogen noodzakelijk is aan die testsessie mee te doen. Ik roep dat niet om Forsythe onder druk te zetten, maar simpelweg omdat ik niet onvoorbereid aan een seizoen in een voor mij geheel nieuwe raceklasse wil starten."
Bron?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:51 schreef rubbereend het volgende:
Doornbos test in Housten met Forsythe en Minardi en besluit daarna waar hij gaat rijden... daarna kan Verstappen pas ergens tekenen
het AD van vandaagquote:
quote:Vechten om racestoeltje
Door GERARD DEN ELT
Jos Verstappen (34) en Robert Doornbos (25) zijn in een fel gevecht gewikkeld om een positie in het topteam Forsythe...
Jos Verstappen. FOTO ANP
1/2
VOLGENDE
...Championship Racing. Beide landgenoten azen op een stoeltje in het team dat hoge ogen kan gooien in de strijd om de titel in de Champ Cars.
Doornbos heeft via zijn sponsors Harrie Muermans en Red Bull voldoende fondsen tot zijn beschikking om één van de twee auto's bij Forsythe te gaan besturen. Het team wordt samen met Newman/Haas gerekend tot de grootste kanshebbers voor de titel.
Het is echter de vraag of de schatrijke eigenaar van de Amerikaanse tegenhanger van de Formule 1, Kevin Kalkhoven, niet zal zwichten voor de druk om de serie ook in Europa populair te maken. De teambazen willen door middel van twee races in Nederland (Assen) en België (Zolder) een springplank naar Europa forceren.
In de ogen van de Champ Car-serie zijn twee uitverkochte Europese circuits de beste garantie voor een succesvolle expansie van de klasse. Jos Verstappen heeft onder meer de steun van de organisator van de race op het circuit van Assen, Bart Rietbergen, alsmede van RTL7.
Dat Verstappen nog altijd een kassamagneet is, bewees de A1 Grand Prix op Zandvoort in oktober vorig jaar. Alleen al door de mogelijkheid dat hij daar voor Team Nederland zou gaan rijden, konden de organisatoren met een uitverkocht huis een bruto-recette van zo’n 7 miljoen euro inboeken. Uiteindelijk zag hij van deelname af na een dispuut met teambaas Jan Lammers over te late betalingen van zijn jaarsalaris van een miljoen dollar.
De Limburger zinspeelde gisteren in zijn column in De Telegraaf al op de concurrentie van Doornbos voor de positie bij Forsythe. Zonder zijn naam te noemen liet Verstappen optekenen: ‘Er loert een ander op mijn racestoeltje’.
Verstappen wil niet te lang meer wachten met een besluit, aangezien het aantal testdagen in de Champ Cars beperkt is en er voor het begin van het seizoen (Las Vegas, 8 april) nog slechts twee sessies zijn. De eerste is begin volgende week in Houston, de tweede begin maart op het circuit van Laguna Seca.
De vraag is echter wat Doornbos doet. Het gaat bij Forsythe inderdaad tussen Verstappen en Doornbos, zo bevestigde vastgoedondernemer Muermans gisteren. ,,Dat zou best kunnen.’’ Volgens hem heeft de Rotterdammer nog geen keuze gemaakt tussen Forsythe enTeam Minardi USA, waarin Muermans participeert en waarvan onder meer de Australiër Paul Stoddart eigenaar is.
,,Forsythe is een goed team, maar Team Minardi USA heeft juist de beste engineer van Forsythe in dienst genomen. Misschien is dat voor Robert een veel betere mogelijkheid zich in de Champ Cars te onderscheiden,’’ aldus Muermans.
Doornbos zal komende maandag en dinsdag voor beide teams testen in Houston. Pas daarna zal een beslissing worden genomen voor welk team hij gaat rijden. Bij Forsythe kan de testrijder van het Formule 1-team van Red Bull zich beter profileren als een topcoureur. En alleen door zeges en een kans op de titel heeft Doornbos nog een kans zich terug te vechten naar de Formule 1.
Ze willen iedereen zoveel mogelijk uitwringen en tegen elkaar opzetten om de allerlaatste euro's los te krijgen. Wat hebben ze eraan al vroeg alles vast te laten leggen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:00 schreef mikezwet het volgende:
Tja ik snap niet waarom teams niet eerder in het seizoen hun team compleet maken.
Nou dat een coureur tijdens de winter het team leert kennen en alle tests kan afwerken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ze willen iedereen zoveel mogelijk uitwringen en tegen elkaar opzetten om de allerlaatste euro's los te krijgen. Wat hebben ze eraan al vroeg alles vast te laten leggen?
Dat zou je denken ja. Maar ze schromen ook niet om in een seizoen meerdere verschillende coureurs in 1 stoeltje te hebben. Dan rijd je dus het hele seizoen met iemand die je auto niet meer dan drie races kent. Als het geld maar goed zit.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:14 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Nou dat een coureur tijdens de winter het team leert kennen en alle tests kan afwerken.
Het gaat hier om coureurs nieuw voor champcar. De gevestigde orde heeft ze plek allang vastliggen natuurlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:26 schreef Mister1977 het volgende:
Dat zou je denken ja. Maar ze schromen ook niet om in een seizoen meerdere verschillende coureurs in 1 stoeltje te hebben. Dan rijd je dus het hele seizoen met iemand die je auto niet meer dan drie races kent. Als het geld maar goed zit.
Ik kan me nog herinneren twee jaar geleden toen Verstappen in de race was voor een stoeltje bij HVM. Het werd toen een Deen (rookie) die het best goed deed maar er na twee races weer uitgekickt werd omdat het niet helemaal goed zat met de centen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:48 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Het gaat hier om coureurs nieuw voor champcar. De gevestigde orde heeft ze plek allang vastliggen natuurlijkDus wie er ook in die auto komt, als er goeie resultaten komen blijft die echt wel zitten..
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:25 schreef Mister1977 het volgende:
En over goede resultaten gesproken: Tracy bij Forsythe. Als goed presteren het nauwelijks scoren van punten en het afrossen zowel op en naast de baan inhoudt, kan ik het nog wel begrijpen.Maarja, hij is natuurlijk gevestigde orde. Ik heb wel een beetje het idee dat die tweede rijder niet alleen z'n eigen stoeltje moet betalen maar ook de schade die Tracy bijelkaar rijdt.
Nicolas Kiesa bedoel je. Volgens mij had hij hetzelfde probleem in de F1 destijds?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:25 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren twee jaar geleden toen Verstappen in de race was voor een stoeltje bij HVM. Het werd toen een Deen (rookie) die het best goed deed maar er na twee races weer uitgekickt werd omdat het niet helemaal goed zat met de centen.
Ik bedoelde Ronnie Bremer. Die kreeg toen het stoeltje bij HVM voor 2 of 3 races.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Nicolas Kiesa bedoel je. Volgens mij had hij hetzelfde probleem in de F1 destijds?
Bronnetje toevallig?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:39 schreef Gijsje het volgende:
Nieuw geruchtje
a/ Jos Verstappen will test with PKV at Laguna Seca because KK feels he deserves a chance and he would like to see Jos in Champ Car (ie: ticket sales on "Euro Trek")...
Dan doe ik er nog niets mee, geruchten posten we niet op sport.fokquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:27 schreef Gijsje het volgende:
Owja even vergeten, dit komt van Champcarfan.com. Een forum met de oude champcarfans, waar ze Verstappen niet echt hoog hebben zitten. En ze dus niet van elke scheet nieuws maken, vond het dus wel opvallend.
Degene die het gepost heeft houdt al jaren de geruchtenmolen bij op dat forum en ook op zijn eigen website. Heeft natuurlijk niet altijd gelijk maar zit ook vaak goed met de geruchten.
Volgens mij was dit vorig jaar ook al het geval, toen Jos testte voor HVE. Kalkhoven wilde hem toen ook hebben (binnen de ChampCar, niet binnen PKV), maar is ook niets geworden. Verwacht er nu dus ook niet veel van.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:39 schreef Gijsje het volgende:
Nieuw geruchtje
a/ Jos Verstappen will test with PKV at Laguna Seca because KK feels he deserves a chance and he would like to see Jos in Champ Car (ie: ticket sales on "Euro Trek")...
Verder lijken de kansen van Verstappen bij PKV te slinken, omdat Gommendy naast Jani zou gaan rijden en Bamgartner lijkt naar Minardi te gaan, om als teamgenoot van Doornbos op te treden.quote:Although Rocketsports was expected to run just a single entry, the loss of the second RuSPORT seat will cause further ripples in the driver market, where a lot of drivers continue to chase deals for the coming season. The news, should it be confirmed this weekend, will also dent Champ Car's hopes of expanding its field, which it hoped the introduction of the new Panoz chassis would achieve. Already, proposed new entry Gelles has failed to show for testing, while talk of proposed third cars at PKV and Minardi Team USA has gone quiet of late. Forsythe Championship Racing has already hinted that it will run a single car for Paul Tracy, although rumours continue to suggest that it would enter a second should a sufficiently-funded team-mate appear.
Bron en Bronquote:Tristan Gommendy appears set to sign up for the second seat at PKV Racing, where he will join the already confirmed Neel Jani.
[..]
When Paul Stoddart hinted that his cars could be filled by drivers with previous Minardi experience, the name of Zsolt Baumgartner did not spring readily to mind when the likes of Jos Verstappen and Robert Doornbos were being strongly tipped to form an all-Dutch line-up. However, the pre-season rumour mill now suggests that the Hungarian may be about to join Doornbos in the former HVM squad. Although Doornbos has yet to ink a deal, he is almost certain to lead the Minardi Team USA line-up, splitting his time with his testing role with Red Bull Racing in F1.
bronquote:Wat doe je als je belachelijk vroeg wakker wordt in Australië? Dan zet je de televisie aan. Er was een stukje Champcars te zien in een programma over de aankomende Grand Prix. Sinds ik ooit Arie Luyendijk voor het eerst bezocht tijdens een Indycar wedstrijd in Phoenix ben ik fan van de Amerikaanse autosport. Het is veel meer show maar wel een eerlijker competitie. Later toen ik de recordhouder nog enkele malen in actie zag op Indianapolis werd het virus alleen maar activer. Ik was dus één van die mensen die uitkeek naar het rijden van Jos Verstappen in Champcars. De auto’s zijn geschikt voor het betere duw en trek werk en de rijder kan ik combinatie met een goede engineer het verschil maken. Nu ben ik bang dat we alleen Doornbos in deze klasse aan het werk gaan zien. Ik heb zeker vertrouwen dat Robert het hier goed kan doen maar denk ook dat hij best graag met Verstappen ons land had vertegenwoordigd. Je scoort nu eenmaal meer publiciteit met z’n tweeën. Voor zover ik weet krijgen we in Nederland geen bewegende beelden te zien van Champcars. Eurosport gaat het niet uitzenden en RTL heeft nadat Verstappen heeft bedankt voor de eer voor zover ik weet geen interesse meer. Doornbos zal de publiciteit dus moeten gaan afdwingen door te scoren. Hij zal dus een ervaren engineer mee moeten nemen naar het team waar hij voor gaat rijden en dan gewoon knallen! Met alle respect voor Zwolsman en Pastorelli maar zij zijn niet de publiekstrekkers die je nodig hebt. Twee vreselijk aardige jongens die als ze al aan rijden toekomen dat gaan doen met een slechte voorbereiding. Precies de reden waarom Verstappen bedankte voor de eer. Men wilde natuurlijk best met hem in zee maar dat hangt af van sponsoring en dat hangt weer samen met televisie en promotie van de evenementen. Je wilt nu eenmaal goed beslagen ten ijs komen. Zeker als je ziet hoe professioneel Verstappen het karten aanpakt dan weet je ook dat hij met een goede voorbereiding in de Champcars wil stappen.
Ik heb het idee dat er toch wat Nederlanders ineens alle zeilen bij moeten zetten om hun plannen vorm te geven. Geen Verstappen, geen televisie en dus zul je heel erg goed je best moeten doen om, de investering die er is gedaan om het spektakel naar Europa te halen, terug te verdienen. Als je bedenkt dat zelfs kampioen Bourdais het niet voor elkaar krijgt om bij het Franse Eurosport uitzending af te dwingen en er amper een Fransman de moeite zal nemen om naar het Noorden af te reizen wordt dat nog een hele kluif…
kun je beter gaan rondschoppenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:24 schreef CybPraetorian het volgende:
Ik las net ff wat op GPupdate.net, en zag tot mn verbazig een knop staan om kaarten te bestellen voor de Champcar race op Assen !!
Vet, dacht ik. ff kijken wat dat moet kosten. Viel me iets tegen moet ik zeggen, zeker omdat ik op de hoofdtribune/GT tribune wil zitten...
GPupdate.net bestelsite
Voor de hoofdtribune / GT tribune betaal je ff 200 euro voor een plekje !! is dit een normale prijs? of kunnen we beter ff gaan rondshoppen??
Gezien het feit dat de test op Laguna Seca geweest is en er geen Verstappen in onderstaande uitslag staat verwijs ik di gerucht maar naar het rijk der fabelen. Ben nog wel benieuwd wie de tweede Minardi rijder gaat worden nu Baumgartner een testrol krijgt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:39 schreef Gijsje het volgende:
Nieuw geruchtje
a/ Jos Verstappen will test with PKV at Laguna Seca because KK feels he deserves a chance and he would like to see Jos in Champ Car (ie: ticket sales on "Euro Trek")...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |