Ze hebben na het ongeluk continu herhalingen laten zien van de crash hoor. Alleen in het begin niet van de eerste hulp. Daarvan lieten ze pas beelden zien toen bekend was dat het goed was afgelopen.quote:Wat een bullshit trouwens dat ze nu wel beelden laten zien van de crash.
Ook al weet je niet hoe het met een coureur gaat, dan kun je toch gewoon de beelden laten zien?
Of zeg ik nu iets raars.
Bocht nummer hoeveel was het eigenlijk? 11?quote:Op zondag 24 september 2006 23:22 schreef mikezwet het volgende:
Trouwens wel een rare situatie dat dat stuk van de vleugel er zomaar afvliegt. Zie je ook gelijk weer het stuk onmisbaar is met dat soort snelheden. Gaan ze daar echt 200 ?
Die van Greg Moore was idd wel ziekquote:Op zondag 24 september 2006 23:09 schreef 4-elements het volgende:
Wow. Er kwamen toch wat herinneringen boven aan crashes van Greg Moore en Memo Gidley (laatste was ook op Road America). Zag er toch wel eng uit zoals ze langs de afrastering stuiterde. Was dan ook erg blij toen ik zag dat ze ongedeerd was en kon zwaaien naar de camera.. Pfewww, waren toch ff angstige momenten.
Dat was echt een frontale crash. Er is weinig meer dat je dan nog kan redden (alleen een kreukelzone van 25 meter bijvoorbeeld).quote:Op maandag 25 september 2006 00:03 schreef maniack28 het volgende:
Die van Greg Moore was idd wel ziek
Nee, nog niks gezien. Weet wel dat als je in google Legge + crash doet je een hoop replies krijgt, dus ze is wel wat gewentquote:Op maandag 25 september 2006 10:47 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand al ergens een filmpje gevonden van haar crash?
Wil hem nog weleens zien.
Volgens mij 11 zoals je eerder zelf aangafquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:56 schreef Mister1977 het volgende:
Welke bocht was het nou? De eerste na die hele lange doordraaier?
Geen gehoor inderdaad, maar als de franse president een toespraak maakt vind ik al geen gehoor.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:06 schreef TimoBasso het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=efOF0pyW_7M&NR
Frans commetaar.. echt sick![]()
![]()
Jah 15 a 20 seconden?quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:13 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Volgens mij 11 zoals je eerder zelf aangaf![]()
[..]
Geen gehoor inderdaad, maar als de franse president een toespraak maakt vind ik al geen gehoor.
Wat is het baanteam snel ter plekke he' Echt professionele gasten zijn dat![]()
ja een Australierquote:Op zondag 12 november 2006 21:51 schreef BigFire het volgende:
hoorde ik dat goed? heet er eentje Will Power?![]()
![]()
Golfkar ongelukje.quote:Op maandag 13 november 2006 10:51 schreef 4-elements het volgende:
Waarom reed Tracy gisteren niet mee?
Nou ja, minder slecht dan voorheen. Het duurde bijvoorbeeld ff voordat hij doorhad dat de R achter een naam Rookie betekent in plaats van Retiredquote:Op maandag 13 november 2006 19:35 schreef mikezwet het volgende:
Vond het over het algemeen een saaie race en viel steeds in slaap. Het einde was wel super al mag ik bourdais op een een of andere manier niet zo. Mooi dat het in de laatste ronden toch weer werd beslist al had ik het Wilson meer gegund.
Toch raar dat almendinger aan de top kan rijden en de rijders die dit weekeind de forsythe wagens bestuurden netaan in de top 10 eindigden.
Hoop dat Tracy er volgend jaar weer goed competatief bijzit
Btw, goed commentaar bij eurosport![]()
wie weet, de theorie is leuk nu de praktijk nogquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:47 schreef Rory78 het volgende:
Wellicht kan hij de stars and stripes verdedigen in de Champs en kan Robert gewoon in de F1 blijven voor zijn eerste volledige F1 seizoen. Wishful thinking?
Zou gunstig zijn voor Doornbos bij STR!quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:54 schreef Rory78 het volgende:
Scott Speed?
Denk niet dat Mol dat word want stoddart lijkt bij HVM te kruipen dat vervolgens 4 wagen inzet.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:36 schreef Rory78 het volgende:
Kvond het inderdaad meer Wilson's fout, dan Bourdais'..
Zou Ronald van Dam RTL-F1-commentator gaan worden, nu Olly misschien CC-teambaas wordt?
Ben benieuwd wanneer de onderhandelingen afketsen omdat de teams niet kunnen voldoen aan de eisen van Jos & Huub...quote:Verstappen: "Ik ga voor Champ Cars"
Jos Verstappen is er vrij zeker van dat hij volgend jaar meerijdt in de Amerikaanse Champ Car-serie. Zo schreef hij in zijn column voor De Telegraaf. Verstappen noemt verder 2 september 2007 als datum voor de Champ Car-race in Assen.
"De kans is groot dat ik bij die race als deelnemer aan de start sta", liet Verstappen weten. "En natuurlijk niet alleen bij die ene Champ Car-race, maar ook bij de overige veertien races die in 2007 worden verreden. Mijn manager Huub Rothengatter is met een aantal teams uit die serie serieus in gesprek en ik wil niet onvermeld laten dat ook de verantwoordelijken bij het circuit van Assen, waar men de zaken zeer goed voor elkaar heeft, druk bezig zijn om mij in zo'n Champ Car te krijgen. "
Toch weer verstappen op de baan?quote:Het Amerikaanse avontuur van Paul Stoddart
27 december 2006
Voormalig Formule 1-teambaas Paul Stoddart begint in de Verenigde Staten aan een nieuw avontuur. De Australiër maakte onlangs wereldkundig een Champ Car-team te hebben overgenomen. In de Formule 1 zwaaide de 51-jarige zakenman vijf seizoenen lang de scepter over European Minardi. Eind 2005 verkocht Stoddart zijn renstal aan Red Bull-baas Dieter Mateschitz. Stoddart keert terug in de autosport onder de naam Minardi Team USA. F1Racing.nl sprak met de kersverse Champ Car-teambaas.
Waarom koos je voor het CTE Racing-HVM Champ Car-team?
Ik heb naar vier verschillende Champ Car-teams gekeken. Ik heb voor CTE Racing-HVM gekozen, omdat dat team bekend staat om zijn vechtersmentaliteit en vanwege het budget waarmee dat team opereert. Ze zijn vierde in het kampioenschap geworden en hebben afgelopen jaar een race gewonnen. Ze hebben echt boven hun kunnen gepresteerd. Zij waren de beste partij om in te investeren. Het feit dat zij gewend zijn om te werken met weinig geld, speelde ook een belangrijke rol.
Wat zal jouw rol binnen het team zijn?
Keith Wiggins behoudt de dagelijkse leiding, want ik ben natuurlijk niet altijd in Amerika. Ik ben teambaas, ik ben de persoon die de rekeningen mag betalen.
Waarop worden de coureurs geselecteerd?
Op de eerste plaats op hun talent, daar mag geen twijfel over bestaan. Betalende coureurs die geen talent hebben, zijn bij ons niet welkom. Op de tweede plek moet een coureur een beetje sponsorgeld kunnen meebrengen. We zijn op het moment met vier coureurs aan het onderhandelen. Ik weet zeker dat we minimaal één Nederlander in ons team zullen hebben. De gesprekken zijn nog niet afgelopen, dus het is nog even afwachten.
Is Jos Verstappen de belangrijkste kandidaat?
Jos staat zeker bovenaan onze lijst. Dat is meer dan logisch met zijn talent en zijn ervaring. We werken momenteel aan het voor elkaar krijgen van de sponsoring. Ik hoop dat we één of beide coureurs voor 15 januari bekend kunnen maken.
Waarom heb je de naam Minardi gehouden?
Minardi staat synoniem voor ruim twintig jaar bloed, zweet en tranen op het hoogste niveau in de autosport. Toen ik Minardi aan Red Bull verkocht, behield ik de rechten op de naam. We zijn onder die naam ook doorgegaan in Engeland. Eigenlijk is Minardi dus nooit weggeweest. Ik had het team ook Stoddart Racing, of iets dergelijks, kunnen noemen, maar voor mijn gevoel heeft de Minardi-naam een bepaalde uitstraling en geloofwaardigheid. Ik denk dat de naam Minardi iets kan toevoegen aan de Champ Cars. Het zou geweldig zijn om een Minardi-coureur op het podium te hebben.
Zullen meer Formule 1-teambazen jou volgen naar de Champ Cars?
Dat is moeilijk om te zeggen. Er lopen zeker nog mensen rond die nog geen besluit hebben genomen over hun toekomst en ik weet zeker dat er nog steeds een paar ontevreden personen in de F1 zitten. De tijd zal het ons leren. Ik ben tot dusver de enige die zijn plannen heeft doorgezet, of er meer zullen volgen is maar afwachten.
Zou je in de Formule 1 willen terugkeren?
Ik zou heel graag weer in de Formule 1 willen beginnen, maar volgens mij is daar de komende vijf jaar geen mogelijkheid meer voor. Ik zou alleen terugkeren als er ook goede kansen voor mij zouden zijn. Dat zou misschien alleen gebeuren als er nieuwe mensen aan de macht komen in de Formule 1. Op het moment ben ik erg blij dat ik niet in de Formule 1 zit, gezien de wijze waarop de regels worden gemaakt en de manier waarop de teams worden behandeld.
Ik zou dat zeker wel willen zienquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:53 schreef Atreidez het volgende:
http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=137445
[..]
Toch weer verstappen op de baan?
man ik schrok alquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:53 schreef Atreidez het volgende:
http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=137445
[..]
Toch weer verstappen op de baan?
champcar.nl bericht van 12 januari. maar vandaag worden de races officieel bevestigdquote:Aanstaande dinsdag 16 januari zullen de Europese races in Assen en Zolder officieel door Champ Car worden bevestigd. Voor 16:15 uur Nederlandse tijd staat er een persconferentie ingepland waarin Champ Car President Steve Johnson en Champ Car Vice-President of Development and Planning John Clagett toelichting zullen geven op de toevoeging van Europa aan de 2007 Champ Car World Series kalender.
Bron: champcar.nlquote:Champ Car heeft de twee Europese races voor 2007 officieel bevestigd. Met de toevoeging van Assen (2 september) en Zolder (9 september) komt het totaal aantal races voor 2007 op 17. Champ Car was voor het laatst in 2003 in Europa, toen in Brands Hatch en op de Eurospeedway. Voor zowel Nederland als België voor het eerst dat er een Champ Car-race georganiseerd wordt.
"Wij zijn er erg blij mee om het Amerikaanse equivalent van Formule 1 racing naar Europa te brengen," verklaart Bart Rietbergen van Champ Car Europe BV, welke beide races promoot. "Champ Car levert close racing op en dat is voor Europese fans goed te volgen. Ook zullen zij onder de indruk zijn van de toegankelijkheid van het Champ Car paddock."
Ook Champ Car's president, Steve Johnson, kijkt uit naar de terugkeer van Champ Car in Europa: "2007 wordt één van de meest spannende seizoen van de laatste tijd voor Champ Car, en de bekendmaking van vandaag vergroot de verwachtingen alleen maar. Wij hebben meerdere opties voor onze terugkeer in Europa overwogen en deze twee races zullen zich als succesvol bewijzen voor onze teams, fans en sponsoren."
waarom ga je niet naar Assen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:30 schreef Rory78 het volgende:
ZOLDER! YEAH!
Hier MOET ik naartoe; is Champcar een beetje betaalbaar?
Ik vond het al jammer dat de RWS weg waren (zijn naar Spa), maar dit maakt het MEER dan goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |