En vervolgens noem je het beest Samsonquote:Zij kwam altijd de vuilniszakken openmaken om op die manier aan z'n voedsel te komen. Ze was heel erg bang in het begin.
Ze was achtergelaten vanaf haar geboorte denk ikquote:Op zondag 24 september 2006 17:16 schreef nikky het volgende:
Wat lief dat je je zo over een alleen gelaten katje ontfermd.
We hebben haar vaak genoeg 's nachts in onze tuin zien zitten, en ik weet 99% zeker dat zij geen eigen baasje meer had of een eigen huisje.quote:Op zondag 24 september 2006 17:17 schreef Perfect-Stranger het volgende:
en ergens zit nu een zielig klein meisje tranen met tuiten te huilen om dat haar lieve kleine katje onvindbaar is
Het probleem is alleen dat er veel kosten aanzitten, en dat wij arme studenten niet super veel geld hebben (we hebben al redelijk wat uitgegeven aan eten/drinken etc etc). Maar ik ga morgen even een dierenarts in de buurt bellen en wat meer informatie vragen.quote:Op zondag 24 september 2006 17:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
je moet het liefst zo snel mogelijk naar dierenarts, je weet nooit wat zo'n jong en zwak katje heeft opgelopen na al dat afval (rottend afval in deze hitte?) de dierenarts kan t je ook precies vertellen, hij krijgt de nodige spuitjes, een check up, evt castratie / sterrilisatie als je wilt en een eigen paspoort waar alles goed in bijgehouden wordt.
Nee, enten begint vroeger, rond 9 weken al.quote:Op zondag 24 september 2006 17:28 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Na 5 a 6 maanden kan het beestje gesteriliseerd worden, kosten rond de 70 ¤. Ik dacht dat rond zelfde tijd ook de prikjes tegen niesziekte enzo nodig waren.
Tis wel goed om de kitten nu al te ontwormen en te ontvlooien. Bel ter zekerheid morgen anders even een dierenarts?
In de OP staat dat hij woensdag een foto erop gaat zetten.quote:Op zondag 24 september 2006 18:06 schreef Pelgrim het volgende:
Ik zou dat beestje wel eens willen zien, kun je een foto plaatsen?
Ik heb alleen een webcam en daarmee kan ik geen duidelijke leuke foto maken. Woensdag is mijn zus hier en die maakt een foto en dan upload ik hem directquote:Op zondag 24 september 2006 18:06 schreef Pelgrim het volgende:
Ik zou dat beestje wel eens willen zien, kun je een foto plaatsen?
Neeee inderdaad, dat wil ik wel graag wetenquote:Op zondag 24 september 2006 17:54 schreef Crashcat het volgende:
Jonge kat gevonden bij Elsloo, Limburg
Een nieuwe Belacheloos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen niet zomaar niks meer van je laten horen hoor!![]()
Want we weten niet hoe het met Poes is afgelopen.![]()
Geen idee, eerlijk gezegd. Een vlo zal het niet zijn. Het zou een teek kunnen zijn, al zitten die meestal vast aan de kat.quote:Op zondag 24 september 2006 20:07 schreef MeneerMuis het volgende:
Foto's komen woensdag.
Ik heb een vraagje; op het kleine katje liep een klein rood beestje. Het was er maar één en was al snel niet meer zichtbaar omdat zij op mijn bed lag.
Weet iemand wat dat precies kan zijn? Meer informatie over dat rode beestje heb ik niet, ik weet alleen dat het klein en roodkleurig was en dat het op het hoofdje zat van het beestje.
Naar de DA! Die heeft dus kitten ontvlooispul. Wij hebben bij onze nieuwe aanwinst pipetjes gekregen die je leeg moet drukken in de nek. Tevens een ontwormkuur (enorm belangrijk, doe dit alsjeblieft!) en eerste inenting die over 3 weken herhaald moet worden.quote:Op maandag 25 september 2006 00:20 schreef MeneerMuis het volgende:
Het beestje heeft inderdaad vlooien, weet iemand wat ik nu precies eraan moet doen?
Naar een dierenarts en/of dierenwinkel gaan. Daar kunnen ze je precies zeggen wat je moet hebben (ik prefereer de dierenarts overigens boven een dierenwinkel, aangezien daar niet altijd mensen werken die er verstand van hebbenquote:Op maandag 25 september 2006 00:20 schreef MeneerMuis het volgende:
Het beestje heeft inderdaad vlooien, weet iemand wat ik nu precies eraan moet doen?
De dierenarts is het beste advies, omdat de kat dan ook nagekeken, ingeënt en ontwormd kan worden.quote:Op maandag 25 september 2006 00:20 schreef MeneerMuis het volgende:
Het is zowiezo niet goedkoop, maar ik moet even goed berekenen wat ik nu wel kan uitgeven en wat ik nu niet kan uitgeven. Ik ben ook niet de rijkste van allemaalquote:Op maandag 25 september 2006 10:48 schreef Twinkeltwin het volgende:
Ga dus naar de dierenarts! En kom niet met dat t te duur is ofso, dan had je dat beessie niet in huis moeten nemen maar naar een asiel moeten brengen!
Succes!
Precies, en als je een lieve dierenarts hebt die het alleen al geweldig vindt dat je zo'n kleintje opvangt dan matst ze je in het begin misschien ook nog. Gebeurde bij de da hier in Dronten iig regelmatig.quote:Op maandag 25 september 2006 12:15 schreef Bluezz het volgende:
Als je de situatie uitlegt, kan je w.s. wel in termijnen betalen bij de d.a.
Dat is mooiquote:Op maandag 25 september 2006 12:15 schreef Bluezz het volgende:
Als je de situatie uitlegt, kan je w.s. wel in termijnen betalen bij de d.a.
4 ontvlooipipetjes en 5 ml ontwormpasta, eerste inenting en consult was bij ons laatst ¤57,-quote:Op maandag 25 september 2006 11:56 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Het is zowiezo niet goedkoop, maar ik moet even goed berekenen wat ik nu wel kan uitgeven en wat ik nu niet kan uitgeven. Ik ben ook niet de rijkste van allemaal![]()
De druppels niet, de kittenspray wel.. Maar ik ben idd ook bang dat hij die pipetjes heeft..quote:Op maandag 25 september 2006 16:44 schreef heaven7 het volgende:
Frontline mag niet bij kittens!!!
Ik heb gewoon pipetjes voor de kittens, dus wees gerust allemaalquote:Op maandag 25 september 2006 17:17 schreef heaven7 het volgende:
Spray wel idd. Maar vind ik persoonlijk niet handig.
Wij hebben pipetjes, speciaal voor kittens, van de da. Zal zo ff de naam opzoeken.
moet wel te doen zijn lijkt mequote:Op dinsdag 26 september 2006 02:00 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat we gezamelijk als fok! wel de dierenartskosten kunnen betalen?
ghehehe jij postte ook om 2.00 uur.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
moet wel te doen zijn lijkt me
ojaquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe jij postte ook om 2.00 uur.
indien een rekeningnummer en de kat idd daar rechtmatig is, iedereen 3 euro overmakenquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ojagmta he
naja ik vond je post toch wel een aanvulling op de mijne hoor![]()
Dat zou heel leuk zijn, maar ik denk niet dat dat gaat werkenquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:00 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat we gezamelijk als fok! wel de dierenartskosten kunnen betalen?
ik zou wel even op je raam een foto van het beestje plakken en kijken of er op gereageerd wordt.
Ik gebruik de vlooienkam 3/4x per dag, daarom merk ik dus ook dat er nog vlooien zitten. Ook maak ik de vlooien dood door het kammetje in warm water te doen. Speciaal voor jou nog even alle reacties doorgelezen, en ik kom daar niet meer informatie tegen dan ik al was tegengekomen, ik snap dus jou reactie niet helemaal.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:59 schreef heaven7 het volgende:
Ontvlooien moet ook vaker dan 1 keer. Verder kun je dus een vlooienkam gebruiken (ik heb het idee dat je over de helft van de reacties hier heenleest).
Maar toch wil ik nog graag weten of je het katje dan gewoon op je bed kan laten liggen zonder dat er allemaal ongedierte op mijn bed terecht komt? Kan je het beestje gewoon oppakken en aaien?quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:10 schreef Twinkeltwin het volgende:
Goed om te lezen dat je bij DA geweest bent:)
En die vlooien komt wel goed hoor, gewoon regelmatig (om de 6 weken ongeveer) die pipetjes in zn nek leeg spuiten. Kost even tijd voordat dat spul in zn huid opgenomen is,dus de vlooien zijn niet meteen dood.
Nieuwe krabpaal, nieuwe kattenbak, speeltjes en allemaal eten voor kittensquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:20 schreef Twinkeltwin het volgende:
Geen dank![]()
Heb je trouwens al een krabpaal aangeschaft? zo niet; zo snel mogelijk doen! Als je niet wilt dat je meubels er straks aan gaanBij de dierenwinkel hebben ze ook van die goedkope van karton,die werken prima.
Okay excuses, ook een foutje van mijquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:01 schreef heaven7 het volgende:
Je had niet gezegd dat je met de vlooienkam al in de weer was geweest, vervolgens vroeg je om tips terwijl ik dacht, dat van die kam is een hele goeie en was dus al gezegden idd, ontvlooien kost gewoon tijd, dat is niet met 1 pipet en 4 keer per dag kammen gedaan. Helaas!
Ah okay, zal ik zeker doen dan, toch ruimte zatquote:Op donderdag 28 september 2006 14:53 schreef jolene het volgende:
Mocht je voldoende ruimte hebben laat het mandje dan altijd open staan.
Zodat ze er zelf lekker in kan liggen.
Werkte bij ons heel goed.
Onze katten springen nu zelf in de mandjes als ze naar de DA moeten.
En het is een prachtig beest
Bedanktquote:Op zondag 1 oktober 2006 09:21 schreef ijsmeis het volgende:
En stond ie vanochtend met een ontbijtje op bed![]()
?
Gefeliciteerd!
Super dat het zo goed gaat en dat je ook bij de dierenarts bent geweest! Je hebt een vriendje erbij!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:50 schreef MeneerMuis het volgende:
Voor de mensen die nog een update willen hebben.
Samson heeft inmiddels zijn 1ste inenting gehad en moet over 3 weken terug voor zijn volgende. Volgens de dierenarts was die nog wel te klein (maar de reden was dus dat die al die tijd buiten heeft rond zitten zwerven) maar dat die nu wel gezond is.
Samson was helemaal niet bang en nu is die gewoon weer lekker met muisjes aan het spelen
Die wil ik ook!quote:Op donderdag 28 september 2006 12:10 schreef MeneerMuis het volgende:
SAMSON
[afbeelding]
Samson met een muisje
[afbeelding]
Samson went aan zijn bakje waarin hij meemoet naar de dierenarts
[afbeelding]
Laatste keer Samson
[afbeelding]
Wie wil zoiets nou niet, dit is gewoon super gezelschap voor mij, en daar tegenover heeft dat katje natuurlijk een leuk baasje die haar genoeg aandacht geeftquote:
Leuk katje, leuk verhaal. Toppiequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:20 schreef MeneerMuis het volgende:
Wie wil zoiets nou niet, dit is gewoon super gezelschap voor mij, en daar tegenover heeft dat katje natuurlijk een leuk baasje die haar genoeg aandacht geeft![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:20 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Wie wil zoiets nou niet, dit is gewoon super gezelschap voor mij, en daar tegenover heeft dat katje natuurlijk een leuk baasje die haar genoeg aandacht geeft![]()
Nou, weltrustenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:57 schreef MeneerMuis het volgende:
Vrijdag de 13de![]()
Samson vond de kattenbak iets te vies (damn hoe kan ik zo dom zijn om te laat die bak te verschonen) en bedenkt zich geen moment en plast op mijn bed.
En dan het vervelende dat je geen reserve beddengoed hebt, en het wassen en drogen zeker een flink aantal uurtjes gaat duren![]()
Overigens is kleine Samson nu al een grote Samson![]()
In je eigen tuin hoop ik?quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Gewoon naar buiten die hap, katten horen buiten te poepen en te piesen.
Ik verschoon de bak om de 2/3 dagen. Toevallig door een drukke week was ik vorige week even het schema kwijt. De bak was sinds vrijdagavond schoon, zondagavond komt ze miauwend naar me bed toe en doet haar behoefte zo op me bed (waar me benen lagen). Vervolgens vanochtend zelfde alleen dan naast mij.quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:51 schreef imago het volgende:
Kattenbak regelmatig verschonen en zorgen dat het beestje er altijd bij kan natuurlijk!
Het is echt heel lief dat je het beestje zo opvangt, maar je moet wel regelmatig z'n WC verschonen hoor
We hebben geen kattenluikje en ze zijn hier buiten onze tuin aan het slopen, dus we hebben besloten het katje (nog) niet buiten te laten.quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Gewoon naar buiten die hap, katten horen buiten te poepen en te piesen. Zeker een 'gewone' europese korthaar kan dat prima. Weglopen doen ze niet zo snel hoor.
Onze kat Bert meldt zich als hij naar buiten moet en meldt zich als ie weer naar binnen wil. Geen probleem.
Over 2 weken moet ze weer prikken, en ik had alleen het weekend tot morgen geen geld, daarna wel weer. Ik snap dat beestje niet, 's ochtends word ik wakker en ligt ze op bed, alles is droog en schoon en dan plots komt ze aanlopen en zeikt ze op me bed.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:17 schreef imago het volgende:
Pas je wel op met je geldgebrek? Als je geen geld hebt voor een tweede dekbed, wat ga je dan doen als je de dierenarts weer moet betalen (om nu bijvoorbeeld urine te laten onderzoeken)? Misschien kun je de kosten delen met je huisgenoten ofzo? Of inderdaad iets met de dierenarts regelen. Ik zou er wel even over nadenken in ieder geval, voordat je straks met de handen in het haar zit vanwege de kosten
Ik was vanochtend weg, en ze heeft het weer netjes in de kattenbak gedaan. Kon ik dat beestje maar begrijpen, blijkbaar vind ze dat ze te weinig eten krijgt ofzoquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:01 schreef Ladylicious het volgende:
Heb met mijn jonge katje precies hetzelfde gehad. Hij begon ook zo ineens op bed te plassen terwijl ie gewoon zindelijk was. Weet niet hoe het bij jou zit, maar ze willen het ook wel eens doen uit stress. Ik was waarschijnlijk te weinig thuis voor het arme beessie, vandaar..
wat een leuke katquote:Op donderdag 28 september 2006 12:10 schreef MeneerMuis het volgende:
SAMSON
[afbeelding]
Samson met een muisje
[afbeelding]
Samson went aan zijn bakje waarin hij meemoet naar de dierenarts
[afbeelding]
Laatste keer Samson
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:17 schreef DaMook het volgende:
Wat een lief beestje en wat lief dat jij hem/haar opvangt.
Ik heb helaas geen oplossing voor het doen van de behoefte, maar wil dit topic wel volgen. (En we willen uiteraard regelmatig foto update's tussen de behoefte incidentjes door
).
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:33 schreef soylent het volgende:
Nieuwe foto's!!
Als je ff terugleest is dit helemaal niet aan de orde in dit verhaal...quote:Op zondag 4 februari 2007 03:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Kijk zo raak je je katten dus kwijt..
Aw zielig kijk eens een leuk schattig cute kittentje in mijn tuin aawwwwwww.......
Heb jij het dierenasiel wel gebeld ?
Er zijn nu misschien mensen die het kitten missen hoor?
tjonge tjonge...hij mag niet meer naar buiten want we willen het houden...*zucht*
Misschien inderdaad een tip om voortaan wat meer te lezen dan alleen het beginnetjequote:Op zondag 4 februari 2007 03:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Kijk zo raak je je katten dus kwijt..
Aw zielig kijk eens een leuk schattig cute kittentje in mijn tuin aawwwwwww.......
Heb jij het dierenasiel wel gebeld ?
Er zijn nu misschien mensen die het kitten missen hoor?
tjonge tjonge...hij mag niet meer naar buiten want we willen het houden...*zucht*
nee maar eh nouquote:Op zondag 4 februari 2007 08:46 schreef Samson het volgende:
[..]
Als je ff terugleest is dit helemaal niet aan de orde in dit verhaal...
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoi, ik ben hier voor de nieuwe fotos
Leuk he een katjequote:Op maandag 20 november 2006 07:43 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ben er al helemaal blij mee, als ik 's weekends alleen thuis ben en terug kom van me werk 's nachts dan staat ze bij het raam al op me te wachten (waarschijnlijk voor eten...) en dan als ik nog even achter de pc kruip dan komt ze op me schoot liggen en gaat hardop zitten knorren
![]()
Ik geef haar aandacht, zij geeft mij wat afleiding en samen zijn wij een goed koppel![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Leuk he een katjeIk ben van mening dat iedereen een katje zou moeten hebben
fotooooo's!
Ik wacht die foto;'s afquote:Op zondag 4 februari 2007 03:07 schreef MeneerMuis het volgende:
Heel toevallig weekje terug een Digitale Camera gekocht, ik zal morgenochtend even wat foto's maken, en uploaden.
Ik houd het nu even kort, maar het gaat super met mijn katje![]()
Das zo gebeurd heur, kun je best even tijd voor maken voor onsquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:22 schreef MeneerMuis het volgende:
Ja echt druk druk druk laatste dagen, overwerken, extra diensten, studie, en morgen ook hele dag afwezig.
Ik heb wel foto's gemaakt, maar heb nog geen software op me pc om het erop te zetten, zit allemaal nog nieuw in de doos![]()
Ik zal me best doen morgen![]()
Als het goed is herkent windows je camera direct (als je via usb kabeltje aansluit).quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Das zo gebeurd heur, kun je best even tijd voor maken voor ons
Niet te dik laten worden hèquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:44 schreef MeneerMuis het volgende:
En kijk eens wie hier ook even meekijkt op het Forum![]()
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07063&f=Samson.JPG
en
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07063&f=Samson2.JPG
Is ze niet lekker dik geworden?![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 01:13 schreef Queen_Bee het volgende:Alsof er nog niet genoeg katten zijn
De kans bestaat ook dat ze niet zwanger is hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 01:13 schreef Queen_Bee het volgende:Alsof er nog niet genoeg katten zijn
Er is een ongelooflijk groot kattenoverschot én TS kon niet eens 1 kat betalen.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:23 schreef Faithz het volgende:
[..]Je kunt je maar ergens druk om maken. Vind het al heel wat dat ie ze zelf wil houden ipv ermee te leuren.
Feli MeneerMuisStraks PappaMuis
Op het tijdstip dat we de kat in huis namen had ik inderdaad vrij weinig tot geen geld. Nu leeft de kat met veel speeltjes, 2 kattenbakken, elke dag whiskas en felix en kattenmelk.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Er is een ongelooflijk groot kattenoverschot én TS kon niet eens 1 kat betalen.
Daar maak ik me dan druk om ja.
We wilden haar gewoon rond maart/april laten sterriliseren zodat ze vanaf dat moment in de tuin kon lopen. Helaas hebben we een achterlijke IQ loze drol van een huisgenoot die de tuindeur altijd openlaat en dan sprint die kat naar buiten.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:10 schreef Marty het volgende:
Waarom heb je haar dan niet wat eerder laten steriliseren? Ze zal nu toch ongeveer wel 8/9 maanden zijn?
Poezen kunnen tegenwoordig al met 6 maanden gesteriliseerd worden.
Hebben we met Zara ook gedaan en die kan nu heerlijk buiten rondrennen zonder dat ik me zorgen hoef te maken om al die geile katers in de buurt
Ze is maand terug krols geweest en heeft destijds binnen gezeten. Ze is in die 3/4 dagen dat ze krols was 100% niet buiten geweest. Vanaf dat moment is ze niet meer krols geweest.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:30 schreef Marty het volgende:
Aha.
Maar is ze al krols geweest? En is ze ontsnapt terwijl ze krols was?
Dan heb je inderdaad grote kans dat ze zwanger is.
Anders valt het misschien wel mee.
Maandagochtendquote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef Marty het volgende:
Dan kan het denk ik wel eens meevallen.
Wanneer ga je naar de DA?
Als je over een tijdje iets voelt bewegen in het buikje is het waarschijnlijk niet het eten geweest.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:36 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ze is maand terug krols geweest en heeft destijds binnen gezeten. Ze is in die 3/4 dagen dat ze krols was 100% niet buiten geweest. Vanaf dat moment is ze niet meer krols geweest.
En aan haar buik te zien kan ik niet echt het idee krijgen of ze nou zwanger is, of dat ze gewoon iets teveel te eten krijgt![]()
Ik hoop gewoon dat ze het naar d'r zin gaat hebben met Samsonquote:
Ik bedenk me nog meer dingen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:41 schreef MeneerMuis het volgende:
Zal ik zeker doen dan![]()
Ik kan niet wachten, nog maar één dagje voor ze hier komt wonen![]()
![]()
Ja ik word helemaal gek als ik die foto's ziequote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:03 schreef mootie het volgende:
Het is trouwens echt een knappe meid, die kleine van je!
Nou de kleintjes krijgen kittenvoer omdat daar meer voedingsstoffen inzitten, die belangrijk zijn voor de ontwikkeling. Daantje kreeg gewoon droogvoer kittenbrokjes van whiskas of de dierenwinkel. Moby eet ook alleen droogvoer, ze zijn er ook allebei gek op. En het is makkelijker om een zak droogvoer kitten en adult te mengen. Als Samson alleen kittenbrokjes eet wordt ze een enoooooooorme worst, trust me. Dus gewoon mengen, dan hebben ze allebei iets.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:17 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ja ik word helemaal gek als ik die foto's zie![]()
Ik kan echt niet wachten tot Samson haar ook kan zien![]()
Samson is nu hoogstwaarschijnlijk 1 jaar oud, en krijgt Whiskas Maaldtijdzakjes![]()
Ik koop niet die dozen van senioren, dus ik vraag me af of die ook goed genoeg is voor die kleine?![]()
Okay bedankt voor de informatiequote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou de kleintjes krijgen kittenvoer omdat daar meer voedingsstoffen inzitten, die belangrijk zijn voor de ontwikkeling. Daantje kreeg gewoon droogvoer kittenbrokjes van whiskas of de dierenwinkel. Moby eet ook alleen droogvoer, ze zijn er ook allebei gek op. En het is makkelijker om een zak droogvoer kitten en adult te mengen. Als Samson alleen kittenbrokjes eet wordt ze een enoooooooorme worst, trust me. Dus gewoon mengen, dan hebben ze allebei iets.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:56 schreef Lienekien het volgende:
Hou ons op de hoogte.
Ik zie deze tip nog niet echt staan hierboven: kom er niet tussen als ze 'knokken' (kan grommen, blazen of slaan zijn). Dus onder geen beding de oudste straffen voor zijn gedrag! Gewoon onderling laten uitvechten.
Ja ik probeer Samson gewoon de aandacht te geven die die normaal ook krijgtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:56 schreef Lienekien het volgende:
Hou ons op de hoogte.
Ik zie deze tip nog niet echt staan hierboven: kom er niet tussen als ze 'knokken' (kan grommen, blazen of slaan zijn). Dus onder geen beding de oudste straffen voor zijn gedrag! Gewoon onderling laten uitvechten.
Samson is net één jaar oud denk ik. Maar ik heb het gevoel dat het wel goed gaat komen, ze lopen steeds dichter langs mekaar heen en het enige wat nog af en toe gebeurd is beetje grommenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:12 schreef Megumi het volgende:
Hoop dat Samson er aan kan wennen TS. Oudere katten kunnen soms heel slecht tegen nieuwkomers. Ben benieuwd naar de foto's.
Dat klinkt heel erg goed! Die van mij hebben elkaar echt een paar dagen vanaf een meter of 3 bekeken!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:39 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Samson is net één jaar oud denk ik. Maar ik heb het gevoel dat het wel goed gaat komen, ze lopen steeds dichter langs mekaar heen en het enige wat nog af en toe gebeurd is beetje grommen![]()
Nu even boodschappen doen en straks wat foto's uploaden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |