wat een leuke katquote:Op donderdag 28 september 2006 12:10 schreef MeneerMuis het volgende:
SAMSON
[afbeelding]
Samson met een muisje
[afbeelding]
Samson went aan zijn bakje waarin hij meemoet naar de dierenarts
[afbeelding]
Laatste keer Samson
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:17 schreef DaMook het volgende:
Wat een lief beestje en wat lief dat jij hem/haar opvangt.
Ik heb helaas geen oplossing voor het doen van de behoefte, maar wil dit topic wel volgen. (En we willen uiteraard regelmatig foto update's tussen de behoefte incidentjes door
).
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:33 schreef soylent het volgende:
Nieuwe foto's!!
Als je ff terugleest is dit helemaal niet aan de orde in dit verhaal...quote:Op zondag 4 februari 2007 03:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Kijk zo raak je je katten dus kwijt..
Aw zielig kijk eens een leuk schattig cute kittentje in mijn tuin aawwwwwww.......
Heb jij het dierenasiel wel gebeld ?
Er zijn nu misschien mensen die het kitten missen hoor?
tjonge tjonge...hij mag niet meer naar buiten want we willen het houden...*zucht*
Misschien inderdaad een tip om voortaan wat meer te lezen dan alleen het beginnetjequote:Op zondag 4 februari 2007 03:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Kijk zo raak je je katten dus kwijt..
Aw zielig kijk eens een leuk schattig cute kittentje in mijn tuin aawwwwwww.......
Heb jij het dierenasiel wel gebeld ?
Er zijn nu misschien mensen die het kitten missen hoor?
tjonge tjonge...hij mag niet meer naar buiten want we willen het houden...*zucht*
nee maar eh nouquote:Op zondag 4 februari 2007 08:46 schreef Samson het volgende:
[..]
Als je ff terugleest is dit helemaal niet aan de orde in dit verhaal...
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoi, ik ben hier voor de nieuwe fotos
Leuk he een katjequote:Op maandag 20 november 2006 07:43 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ben er al helemaal blij mee, als ik 's weekends alleen thuis ben en terug kom van me werk 's nachts dan staat ze bij het raam al op me te wachten (waarschijnlijk voor eten...) en dan als ik nog even achter de pc kruip dan komt ze op me schoot liggen en gaat hardop zitten knorren
![]()
Ik geef haar aandacht, zij geeft mij wat afleiding en samen zijn wij een goed koppel![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Leuk he een katjeIk ben van mening dat iedereen een katje zou moeten hebben
fotooooo's!
Ik wacht die foto;'s afquote:Op zondag 4 februari 2007 03:07 schreef MeneerMuis het volgende:
Heel toevallig weekje terug een Digitale Camera gekocht, ik zal morgenochtend even wat foto's maken, en uploaden.
Ik houd het nu even kort, maar het gaat super met mijn katje![]()
Das zo gebeurd heur, kun je best even tijd voor maken voor onsquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:22 schreef MeneerMuis het volgende:
Ja echt druk druk druk laatste dagen, overwerken, extra diensten, studie, en morgen ook hele dag afwezig.
Ik heb wel foto's gemaakt, maar heb nog geen software op me pc om het erop te zetten, zit allemaal nog nieuw in de doos![]()
Ik zal me best doen morgen![]()
Als het goed is herkent windows je camera direct (als je via usb kabeltje aansluit).quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Das zo gebeurd heur, kun je best even tijd voor maken voor ons
Niet te dik laten worden hèquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:44 schreef MeneerMuis het volgende:
En kijk eens wie hier ook even meekijkt op het Forum![]()
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07063&f=Samson.JPG
en
http://xs.to/xs.php?h=xs312&d=07063&f=Samson2.JPG
Is ze niet lekker dik geworden?![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 01:13 schreef Queen_Bee het volgende:Alsof er nog niet genoeg katten zijn
De kans bestaat ook dat ze niet zwanger is hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 01:13 schreef Queen_Bee het volgende:Alsof er nog niet genoeg katten zijn
Er is een ongelooflijk groot kattenoverschot én TS kon niet eens 1 kat betalen.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:23 schreef Faithz het volgende:
[..]Je kunt je maar ergens druk om maken. Vind het al heel wat dat ie ze zelf wil houden ipv ermee te leuren.
Feli MeneerMuisStraks PappaMuis
Op het tijdstip dat we de kat in huis namen had ik inderdaad vrij weinig tot geen geld. Nu leeft de kat met veel speeltjes, 2 kattenbakken, elke dag whiskas en felix en kattenmelk.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Er is een ongelooflijk groot kattenoverschot én TS kon niet eens 1 kat betalen.
Daar maak ik me dan druk om ja.
We wilden haar gewoon rond maart/april laten sterriliseren zodat ze vanaf dat moment in de tuin kon lopen. Helaas hebben we een achterlijke IQ loze drol van een huisgenoot die de tuindeur altijd openlaat en dan sprint die kat naar buiten.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:10 schreef Marty het volgende:
Waarom heb je haar dan niet wat eerder laten steriliseren? Ze zal nu toch ongeveer wel 8/9 maanden zijn?
Poezen kunnen tegenwoordig al met 6 maanden gesteriliseerd worden.
Hebben we met Zara ook gedaan en die kan nu heerlijk buiten rondrennen zonder dat ik me zorgen hoef te maken om al die geile katers in de buurt
Ze is maand terug krols geweest en heeft destijds binnen gezeten. Ze is in die 3/4 dagen dat ze krols was 100% niet buiten geweest. Vanaf dat moment is ze niet meer krols geweest.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:30 schreef Marty het volgende:
Aha.
Maar is ze al krols geweest? En is ze ontsnapt terwijl ze krols was?
Dan heb je inderdaad grote kans dat ze zwanger is.
Anders valt het misschien wel mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |