wat een leuke katquote:Op donderdag 28 september 2006 12:10 schreef MeneerMuis het volgende:
SAMSON
[afbeelding]
Samson met een muisje
[afbeelding]
Samson went aan zijn bakje waarin hij meemoet naar de dierenarts
[afbeelding]
Laatste keer Samson
[afbeelding]

quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:17 schreef DaMook het volgende:
Wat een lief beestje en wat lief dat jij hem/haar opvangt.
Ik heb helaas geen oplossing voor het doen van de behoefte, maar wil dit topic wel volgen. (En we willen uiteraard regelmatig foto update's tussen de behoefte incidentjes door
).

quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:33 schreef soylent het volgende:
Nieuwe foto's!!

Als je ff terugleest is dit helemaal niet aan de orde in dit verhaal...quote:Op zondag 4 februari 2007 03:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Kijk zo raak je je katten dus kwijt..
Aw zielig kijk eens een leuk schattig cute kittentje in mijn tuin aawwwwwww.......
Heb jij het dierenasiel wel gebeld ?
Er zijn nu misschien mensen die het kitten missen hoor?
tjonge tjonge...hij mag niet meer naar buiten want we willen het houden...*zucht*

Misschien inderdaad een tip om voortaan wat meer te lezen dan alleen het beginnetjequote:Op zondag 4 februari 2007 03:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Kijk zo raak je je katten dus kwijt..
Aw zielig kijk eens een leuk schattig cute kittentje in mijn tuin aawwwwwww.......
Heb jij het dierenasiel wel gebeld ?
Er zijn nu misschien mensen die het kitten missen hoor?
tjonge tjonge...hij mag niet meer naar buiten want we willen het houden...*zucht*

nee maar eh nouquote:Op zondag 4 februari 2007 08:46 schreef Samson het volgende:
[..]
Als je ff terugleest is dit helemaal niet aan de orde in dit verhaal...

quote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoi, ik ben hier voor de nieuwe fotos

Leuk he een katjequote:Op maandag 20 november 2006 07:43 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ben er al helemaal blij mee, als ik 's weekends alleen thuis ben en terug kom van me werk 's nachts dan staat ze bij het raam al op me te wachten (waarschijnlijk voor eten...) en dan als ik nog even achter de pc kruip dan komt ze op me schoot liggen en gaat hardop zitten knorren
![]()
Ik geef haar aandacht, zij geeft mij wat afleiding en samen zijn wij een goed koppel![]()

quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Leuk he een katjeIk ben van mening dat iedereen een katje zou moeten hebben
fotooooo's!
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |