Naar de DA! Die heeft dus kitten ontvlooispul. Wij hebben bij onze nieuwe aanwinst pipetjes gekregen die je leeg moet drukken in de nek. Tevens een ontwormkuur (enorm belangrijk, doe dit alsjeblieft!) en eerste inenting die over 3 weken herhaald moet worden.quote:Op maandag 25 september 2006 00:20 schreef MeneerMuis het volgende:
Het beestje heeft inderdaad vlooien, weet iemand wat ik nu precies eraan moet doen?
Naar een dierenarts en/of dierenwinkel gaan. Daar kunnen ze je precies zeggen wat je moet hebben (ik prefereer de dierenarts overigens boven een dierenwinkel, aangezien daar niet altijd mensen werken die er verstand van hebbenquote:Op maandag 25 september 2006 00:20 schreef MeneerMuis het volgende:
Het beestje heeft inderdaad vlooien, weet iemand wat ik nu precies eraan moet doen?
De dierenarts is het beste advies, omdat de kat dan ook nagekeken, ingeënt en ontwormd kan worden.quote:Op maandag 25 september 2006 00:20 schreef MeneerMuis het volgende:
Het is zowiezo niet goedkoop, maar ik moet even goed berekenen wat ik nu wel kan uitgeven en wat ik nu niet kan uitgeven. Ik ben ook niet de rijkste van allemaalquote:Op maandag 25 september 2006 10:48 schreef Twinkeltwin het volgende:
Ga dus naar de dierenarts! En kom niet met dat t te duur is ofso, dan had je dat beessie niet in huis moeten nemen maar naar een asiel moeten brengen!
Succes!
Precies, en als je een lieve dierenarts hebt die het alleen al geweldig vindt dat je zo'n kleintje opvangt dan matst ze je in het begin misschien ook nog. Gebeurde bij de da hier in Dronten iig regelmatig.quote:Op maandag 25 september 2006 12:15 schreef Bluezz het volgende:
Als je de situatie uitlegt, kan je w.s. wel in termijnen betalen bij de d.a.
Dat is mooiquote:Op maandag 25 september 2006 12:15 schreef Bluezz het volgende:
Als je de situatie uitlegt, kan je w.s. wel in termijnen betalen bij de d.a.
4 ontvlooipipetjes en 5 ml ontwormpasta, eerste inenting en consult was bij ons laatst ¤57,-quote:Op maandag 25 september 2006 11:56 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Het is zowiezo niet goedkoop, maar ik moet even goed berekenen wat ik nu wel kan uitgeven en wat ik nu niet kan uitgeven. Ik ben ook niet de rijkste van allemaal![]()
De druppels niet, de kittenspray wel.. Maar ik ben idd ook bang dat hij die pipetjes heeft..quote:Op maandag 25 september 2006 16:44 schreef heaven7 het volgende:
Frontline mag niet bij kittens!!!
Ik heb gewoon pipetjes voor de kittens, dus wees gerust allemaalquote:Op maandag 25 september 2006 17:17 schreef heaven7 het volgende:
Spray wel idd. Maar vind ik persoonlijk niet handig.
Wij hebben pipetjes, speciaal voor kittens, van de da. Zal zo ff de naam opzoeken.
moet wel te doen zijn lijkt mequote:Op dinsdag 26 september 2006 02:00 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat we gezamelijk als fok! wel de dierenartskosten kunnen betalen?
ghehehe jij postte ook om 2.00 uur.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
moet wel te doen zijn lijkt me
ojaquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe jij postte ook om 2.00 uur.
indien een rekeningnummer en de kat idd daar rechtmatig is, iedereen 3 euro overmakenquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ojagmta he
naja ik vond je post toch wel een aanvulling op de mijne hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |