Maandagochtendquote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef Marty het volgende:
Dan kan het denk ik wel eens meevallen.
Wanneer ga je naar de DA?
Als je over een tijdje iets voelt bewegen in het buikje is het waarschijnlijk niet het eten geweest.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:36 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ze is maand terug krols geweest en heeft destijds binnen gezeten. Ze is in die 3/4 dagen dat ze krols was 100% niet buiten geweest. Vanaf dat moment is ze niet meer krols geweest.
En aan haar buik te zien kan ik niet echt het idee krijgen of ze nou zwanger is, of dat ze gewoon iets teveel te eten krijgt![]()
Ik hoop gewoon dat ze het naar d'r zin gaat hebben met Samsonquote:
Ik bedenk me nog meer dingen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:41 schreef MeneerMuis het volgende:
Zal ik zeker doen dan![]()
Ik kan niet wachten, nog maar één dagje voor ze hier komt wonen![]()
![]()
Ja ik word helemaal gek als ik die foto's ziequote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:03 schreef mootie het volgende:
Het is trouwens echt een knappe meid, die kleine van je!
Nou de kleintjes krijgen kittenvoer omdat daar meer voedingsstoffen inzitten, die belangrijk zijn voor de ontwikkeling. Daantje kreeg gewoon droogvoer kittenbrokjes van whiskas of de dierenwinkel. Moby eet ook alleen droogvoer, ze zijn er ook allebei gek op. En het is makkelijker om een zak droogvoer kitten en adult te mengen. Als Samson alleen kittenbrokjes eet wordt ze een enoooooooorme worst, trust me. Dus gewoon mengen, dan hebben ze allebei iets.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:17 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ja ik word helemaal gek als ik die foto's zie![]()
Ik kan echt niet wachten tot Samson haar ook kan zien![]()
Samson is nu hoogstwaarschijnlijk 1 jaar oud, en krijgt Whiskas Maaldtijdzakjes![]()
Ik koop niet die dozen van senioren, dus ik vraag me af of die ook goed genoeg is voor die kleine?![]()
Okay bedankt voor de informatiequote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou de kleintjes krijgen kittenvoer omdat daar meer voedingsstoffen inzitten, die belangrijk zijn voor de ontwikkeling. Daantje kreeg gewoon droogvoer kittenbrokjes van whiskas of de dierenwinkel. Moby eet ook alleen droogvoer, ze zijn er ook allebei gek op. En het is makkelijker om een zak droogvoer kitten en adult te mengen. Als Samson alleen kittenbrokjes eet wordt ze een enoooooooorme worst, trust me. Dus gewoon mengen, dan hebben ze allebei iets.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:56 schreef Lienekien het volgende:
Hou ons op de hoogte.
Ik zie deze tip nog niet echt staan hierboven: kom er niet tussen als ze 'knokken' (kan grommen, blazen of slaan zijn). Dus onder geen beding de oudste straffen voor zijn gedrag! Gewoon onderling laten uitvechten.
Ja ik probeer Samson gewoon de aandacht te geven die die normaal ook krijgtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:56 schreef Lienekien het volgende:
Hou ons op de hoogte.
Ik zie deze tip nog niet echt staan hierboven: kom er niet tussen als ze 'knokken' (kan grommen, blazen of slaan zijn). Dus onder geen beding de oudste straffen voor zijn gedrag! Gewoon onderling laten uitvechten.
Samson is net één jaar oud denk ik. Maar ik heb het gevoel dat het wel goed gaat komen, ze lopen steeds dichter langs mekaar heen en het enige wat nog af en toe gebeurd is beetje grommenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:12 schreef Megumi het volgende:
Hoop dat Samson er aan kan wennen TS. Oudere katten kunnen soms heel slecht tegen nieuwkomers. Ben benieuwd naar de foto's.
Dat klinkt heel erg goed! Die van mij hebben elkaar echt een paar dagen vanaf een meter of 3 bekeken!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:39 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Samson is net één jaar oud denk ik. Maar ik heb het gevoel dat het wel goed gaat komen, ze lopen steeds dichter langs mekaar heen en het enige wat nog af en toe gebeurd is beetje grommen![]()
Nu even boodschappen doen en straks wat foto's uploaden![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |