quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende: Beste medemeetertjes, vrijdag 29 september is er tot diep in de nacht piekendisco in Tivoli aan de Oude Gracht, dus geen reden om vroeg naar huis te gaan: zie ook www.tivoli.nl![]()
quote:PIEKENDISCO
We dansen lekker door voor een piek! Na een week hard werken of studeren, dans je je sores eraf, zonder dat het schadelijk is voor je portemonnee!
vr 29 09 ZAAL OPEN 23:00 UUR AANVANG 23:00 UUR ENTREE ¤1,00 GEEN VVK
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:04 schreef Nosh het volgende:
Ikbenzoweg. Voorborrelen met Chwie enzo. Sorry..
Nu al?!quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:04 schreef Nosh het volgende:
Ikbenzoweg. Voorborrelen met Chwie enzo. Sorry..
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jaja... Ik ben een beetje traag vandaag.
een gewone tvp leek me ook zo saaiquote:
quote:
Zeg, moemoe-fan, je weet wel waar dit verder gaat toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:55 schreef Remco2002 het volgende:
Verder op IRC? En welk kanaal?
ik heb grolsch, ik ga de hele avond niet downquote:
Ik zal het met bavaria moeten doenquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb grolsch, ik ga de hele avond niet down
geen guinness joh?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal het met bavaria moeten doen.
Oh well, ikben er inmiddels aan gewend.
hebben ze daar alleen in blik, opzich wel te drinken maar 2 keer zo duur als een tapje....quote:
HOI CHWIE.quote:Op zondag 24 september 2006 01:42 schreef Chowi het volgende:
HOI NOSH.
Alles goed, alles goed, alles goed, Nosh?quote:
Uiteraardquote:Op zondag 24 september 2006 01:51 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Biogarde is ook weer van de partij...
Geen zin inquote:Op zondag 24 september 2006 01:53 schreef Remco2002 het volgende:
Bio, doe effe een mooi kruis zetten voor ons door het volgend nummertje?![]()
Ja. Best. Met u?quote:Op zondag 24 september 2006 01:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alles goed, alles goed, alles goed, Nosh?.
ja, ook voor martijnquote:
^^ samenvattingquote:
Zie OPquote:
Oke, nu neuckenquote:
is goed.quote:
Sjonge,quote:
neuh.quote:Op zondag 24 september 2006 02:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sjonge,
Zo bijzonder is ie nou ook weer niet hoor
Vrijdagquote:Op zondag 24 september 2006 02:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
neuh.
wat heb jij dan wat je anders maakt?
oehquote:
tof! of zeg je dat nu alleen omdat je dronken bent?quote:Op zondag 24 september 2006 03:53 schreef Aurelianus het volgende:
Intxaurraga komt.
Hij sluit maar achter in de rij aan.quote:
eh..quote:Op zondag 24 september 2006 11:14 schreef Chowi het volgende:
Hoi allemaal.. En D_A.
Dus ik ging zo slapen, onder een dun, wit laken. En toen ik vanochtend wakker werd, sliep ik ineens onder een andere deken die in de kast had gelegen.
Heb ik nou heulmaal in mijn slaap die deken uit de kast gepakt?
Dat is goed mogelijk Chowi. Ik doe ook vaak dingen in mijn slaap. Voornamelijk etenquote:Op zondag 24 september 2006 11:14 schreef Chowi het volgende:
Hoi allemaal.. En D_A.
Dus ik ging zo slapen, onder een dun, wit laken. En toen ik vanochtend wakker werd, sliep ik ineens onder een andere deken die in de kast had gelegen.
Heb ik nou heulmaal in mijn slaap die deken uit de kast gepakt?
quote:Op zondag 24 september 2006 12:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk Chowi. Ik doe ook vaak dingen in mijn slaap. Voornamelijk eten.
Ja. Met bijtenquote:Op zondag 24 september 2006 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dus als je naast me ligt dan eet je mij op
That'll be the dayquote:Op zondag 24 september 2006 12:03 schreef longinus het volgende:
[..]
Hij sluit maar achter in de rij aan.
Linkje naar dat topic pleesequote:Op zondag 24 september 2006 12:28 schreef vigier het volgende:
Ik heb nieuws, en het is goed, maar ook slecht... weet ook niet voor wie wat eigenlijk. Maar ik ben er niet vrijdag...
Please don't![]()
Heb ik net in een ander topique foto's van pussydeluxe gezienen dan kan ik die niet in het echt zien....
Vrijdag een date ... in Eindhoven... dus kan ook niet ff langskomen ofzo.
En er was nog wel speciaal voor mij een apart lijstje gemaakt![]()
Oei, ik beïnvloed je onderbewustzijn, hè?quote:Op zondag 24 september 2006 12:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
eh..
waarom is dit ook bij mij gebeurd?
quote:Op zondag 24 september 2006 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Geeft niet hoor, afzeggers hebben we ook nodig, wat zou een meeting zijn zonder?.
Dat blijkt maar weer.quote:Op zondag 24 september 2006 12:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oei, ik beïnvloed je onderbewustzijn, hè?
Ik dacht dat het vandaag geen vrijdag was...quote:Op zondag 24 september 2006 13:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Is het al vrijdag?
Check onze mooie aftrektelkalender in de OPquote:Op zondag 24 september 2006 13:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Is het al vrijdag?
Zoek eens naar mensen die smilies imiteren...quote:
Ik wilde eigenlijk wel heel graag allebei: én meeting én date.... was ook al niet op de vorige meet in Utrechtquote:
Volgende keer dan maarquote:Op zondag 24 september 2006 13:53 schreef vigier het volgende:
[..]
Zoek eens naar mensen die smilies imiteren...
[..]
Ik wilde eigenlijk wel heel graag allebei: én meeting én date.... was ook al niet op de vorige meet in Utrecht![]()
Maar met 2 dingen op 1 dag ga je prioriteiten stellen... en ziehier.
Ik heb kaarten voor Den Bosch geruild voor Antwerpenquote:Op zondag 24 september 2006 14:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
MUSE
Brabanthallen, 's-Hertogenbosch
Di, 28/11/06 19.30 uur
quote:Op zondag 24 september 2006 14:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb kaarten voor Den Bosch geruild voor Antwerpen.
Neehee!quote:Op zondag 24 september 2006 13:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Is het al vrijdag?
Jij moet ook naar We are Scientists en Mogwai komen. Vindik.quote:
WaS heb ik al te vaak gezien om het nog heel leuk te vinden. Mogwai vind k te duur. Mits het gratis kan dan wel.quote:Op zondag 24 september 2006 14:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jij moet ook naar We are Scientists en Mogwai komen. Vindik.![]()
Jij mag ook niet komenquote:
bedankt dat je helemaal de moeite genomen hebt om ons een feit te vermelden dat net zo boeiend is als pakweg het gemiddelde live-golfverslagquote:
Mogwai twijfel ik ook nog over, 18 euro entree, plus 20 vervoer, plus 15 bier is toch vrij veel.quote:Op zondag 24 september 2006 14:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
WaS heb ik al te vaak gezien om het nog heel leuk te vinden. Mogwai vind k te duur. Mits het gratis kan dan wel.
Kom naar Mando danquote:Op zondag 24 september 2006 14:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mogwai twijfel ik ook nog over, 18 euro entree, plus 20 vervoer, plus 15 bier is toch vrij veel.
Krijg je wel 4 nummers verspreidt over een goede anderhalf uur voor, maar toch.
Ken ik niet. Eigenlijk. Is het tof? En waar valt het mee te vergelijken?quote:
quote:
Welk een deceptie.quote:
vergelijkbaar met lekker garagerock, ala Sugar Plum Fairy. maar goed dat zegt je niet veel meer denk ikquote:Op zondag 24 september 2006 15:00 schreef Nosh het volgende:
Ken ik niet. Eigenlijk. Is het tof? En waar valt het mee te vergelijken?
Ik wil niet weten vrijdag, wanneer mét drank...quote:Op zondag 24 september 2006 15:37 schreef RealZeus het volgende:
Na vrijdag zijn jullie allemaal overspannen.............
.........dankzij mij.![]()
Oh ja, TVP (tieten,vrijen,pils)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat zonder drank.
![]()
Val jij op vrouwen?quote:Op zondag 24 september 2006 15:37 schreef RealZeus het volgende:
Na vrijdag zijn jullie allemaal overspannen.............
.........dankzij mij.![]()
Oh ja, TVP (tieten,vrijen,pils)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat zonder drank.
![]()
Soms, als ie gedronken heeft, maar hij staat zelf wel weer op hoorquote:
Disturbedquote:Op zondag 24 september 2006 14:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben een beetje door de stapel concertkaartjes heen aan het raken.
heb alleen nog Disturbed voor Dinsdag as en Lordi voor 15 Oktober.
En Ajax- IK Start, maar daar kreeg ik 4 kaarten van mijn werk voor.
Eindelijk, na 1 jaar wachten en 2 keer uitstellenquote:
quote:
Misschien dat k ook ngo wel ff heen gaquote:Op zondag 24 september 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eindelijk, na 1 jaar wachten en 2 keer uitstellen.
het is uitverkocht volgens mijquote:Op zondag 24 september 2006 16:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien dat k ook ngo wel ff heen ga
I know, maar goed gastenlijst enzo.quote:Op zondag 24 september 2006 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is uitverkocht volgens mij.
Das altijd handig jaquote:Op zondag 24 september 2006 17:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
I know, maar goed gastenlijst enzo.
ookquote:
Als het hem om vrouwen gaat...quote:Op zondag 24 september 2006 18:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
ook![]()
en ik probeer vigier nog even over te halen, maar gaat niet lukken denk ik
Sleur m'n broertje meequote:Op zondag 24 september 2006 17:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das altijd handig ja.
Moet nog even nadenken wie er op mijn extra kaartje meegaat.
mja.. hij prefereert toch die datequote:
Als het nou nog 18 jarig zusje wasquote:
Hè, ik heb nog wel wat 18 jarige potentiequote:Op zondag 24 september 2006 18:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het nou nog 18 jarig zusje was.
Ja, ik ook, vandaarquote:Op zondag 24 september 2006 18:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hè, ik heb nog wel wat 18 jarige potentie![]()
Nu gaat mijn fantasie op holquote:
Mijn fantasie heeft zich zojuist een weg door mijn schedel geboord, en is nu regenbogen en bloemetjes door het ganse land aan het maken.quote:Op zondag 24 september 2006 19:10 schreef longinus het volgende:
[..]
Nu gaat mijn fantasie op hol [afbeelding]
Neen, wel andere PUB'ertjesquote:Op zondag 24 september 2006 19:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Neem je die ook mee naar de meet?
Nou, ok hoi danquote:Op zondag 24 september 2006 20:55 schreef Chowi het volgende:
Nee hoor, ik kan wel wat hebben.
Oh? Ik heb nog bergen werk liggen, anders, hoor.quote:Op zondag 24 september 2006 20:56 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Nou, ok hoi dan![]()
Ik verveel me serieus echt de takketyfus.
Ja, ik ook, dat is het verdrietigequote:Op zondag 24 september 2006 21:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh? Ik heb nog bergen werk liggen, anders, hoor.
quote:Op zondag 24 september 2006 21:30 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Jammer, ik vind die van Bio toch beter
NOg een beetje tweaken zodat hij bij de rest past.quote:
Die bolletjes als handjes doen 't 'mquote:Op zondag 24 september 2006 21:30 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Jammer, ik vind die van Bio toch beter... [afbeelding]
etenstijdquote:Op zondag 24 september 2006 21:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoelaat gaan waar de meeste fokkers eten ?
Huh. Etenquote:Op zondag 24 september 2006 21:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoelaat gaan waar de meeste fokkers eten ?
Dat is pissenquote:Op zondag 24 september 2006 21:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja wat je naast bier drinken doet
Ik kop ze zo in hoorquote:
Waarom ben jij niet blauw danquote:Op zondag 24 september 2006 21:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Daar ben je toch modje voor geworden
Niet iedereen kan zich omhoogneukenquote:Op zondag 24 september 2006 21:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet blauw dan
DAT VRAAG IK ME DUS OOK AL DE HELE TIJD AFquote:Op zondag 24 september 2006 21:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet blauw dan
Doe je best vrijdagquote:Op zondag 24 september 2006 21:42 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zich omhoogneuken![]()
![]()
![]()
Ik ook. Ik heb die van bio nagemaakt zodat hij als fok-smiley bestaat.quote:Op zondag 24 september 2006 21:30 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Jammer, ik vind die van Bio toch beter... [afbeelding]
Daar had ik zelf ook moeite mee omdat een hand toch groter is dan die bolletjes. Alleen hebben alle fok-smileys een hand en geen bolletje dus als ik hem in de fok-style maak moeten er ook handjes bij. Ik heb wel een lege fok-smiley gebruikt en het handje komt uit dequote:Op zondag 24 september 2006 21:34 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Die bolletjes als handjes doen 't 'm![]()
Jij niet danquote:
Nee, die van Fok! moeten geen handjes als bolletjesquote:Op zondag 24 september 2006 22:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb die van bio nagemaakt zodat hij als fok-smiley bestaat.
[..]
Daar had ik zelf ook moeite mee omdat een hand toch groter is dan die bolletjes. Alleen hebben alle fok-smileys een hand en geen bolletje dus als ik hem in de fok-style maak moeten er ook handjes bij. Ik heb wel een lege fok-smiley gebruikt en het handje komt uit desmiley. Dus alles is wel in fk-style, behalve de mond en de ogen die komen uit de andeere smiley maar die horen er natuurlijk bij om die schrik-blik te krijgen.
Je bedoelt feyenoord en utrecht?quote:Op zondag 24 september 2006 22:12 schreef paultjuhhh het volgende:
pc-fr34k we hebben evenveel punten![]()
reageer is op m'n postquote:
Hehe, ik heb wel ies heel goed bij jou gedaan hèquote:Op zondag 24 september 2006 23:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee, ik let ook niet op. Maar ik wilde even mijn interesse laten blijken in D_A.
Mwah, mond-op-mond-reclamequote:Op zondag 24 september 2006 23:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ik heb wel ies heel goed bij jou gedaan hè
Ik mis hier ietsquote:
Alleen Bio en ik zijn erquote:Op zondag 24 september 2006 23:40 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
We zullen zien welke blauwe ik verkies![]()
Ja, ik zou onder 1 voorwaarde komen en die voorwaarde is verbroken/gaat niet doorquote:Op zondag 24 september 2006 23:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Alleen Bio en ik zijn er
Ohja en sjowie.
Naaaaah, je komt maar langs!quote:Op zondag 24 september 2006 23:44 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ja, ik zou onder 1 voorwaarde komen en die voorwaarde is verbroken/gaat niet door![]()
Dus bel me maar op vrijdag, dan doen we het over de telefoon![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 24 september 2006 23:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Alleen Bio en ik zijn er
Ohja en sjowie.
Ohja, hoe vond je mando?quote:
Ja. Erg tof. In ieder geval het waard om de komende week uiterst lyrisch over te doen.quote:
Mooi ga kaartjes halenquote:Op maandag 25 september 2006 00:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja. Erg tof. In ieder geval het waard om de komende week uiterst lyrisch over te doen.
Oh ok. Ik sleep wel één of meerdere gewillige slachtoffers, zodat wij kunnen zeggen dat we ze kenden voordat Oor ze ontdekten. Ofzo.quote:
Ach, lijkt me gezelligquote:Op maandag 25 september 2006 00:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Oh ok. Ik sleep wel één of meerdere gewillige slachtoffers, zodat wij kunnen zeggen dat we ze kenden voordat Oor ze ontdekten. Ofzo.
Ah oke, kusjequote:Op maandag 25 september 2006 01:06 schreef DFDuo het volgende:
Kutmsnniks komt door
![]()
Maar D_A, weltrusten hoor![]()
en ik heb 2 kaartjes nodig psst niet één![]()
NIET WAAR IK NIET.quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 11:29 schreef Dribbel_ het volgende:
moguh
Gaat niet werkenquote:Op maandag 25 september 2006 12:27 schreef DFDuo het volgende:
Blegh het is helemaal geen goede middag![]()
Maar hallo voor de manische mensjes onder ons! Laten we een dansje doen!![]()
Hier hetzelfdequote:Op maandag 25 september 2006 12:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gaat niet werken, zit in me depri periode niet in me manische
Jij bent altijd zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk ben je altijjjjjjjjjjjjjjjjjjdquote:
Moest jij ook Fok!ken als therapiequote:
Geen idee, ik ben er nietquote:Op maandag 25 september 2006 12:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik lift mee op je vrolijkheid.
Wat is het ondwerp op Fok!radio vanavond?
FOK! radio, bestaat dat nog dan?quote:
Ja men!quote:Op maandag 25 september 2006 13:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK! radio, bestaat dat nog dan?.
Was 2 jaar geleden toch al op sterven na dood? had vrijwel niets meer met FOK! te maken zoals het dagelijk is, en de hele tijd kutmuziek. Waarom muziek op FR? Dat gaat echt nergens over, hou het lekker over FOK! zelf, als ik muziek wil horen ram ik mijn Mp3's wel aan..quote:
Tegenwoordig is het gericht op fora en andere delen en hebben altijd contact met users die bellen, meningen geven over topics etc. Het is weer meer gericht op het forumquote:Op maandag 25 september 2006 13:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was 2 jaar geleden toch al op sterven na dood? had vrijwel niets meer met FOK! te maken zoals het dagelijk is, en de hele tijd kutmuziek. Waarom muziek op FR? Dat gaat echt nergens over, hou het lekker over FOK! zelf, als ik muziek wil horen ram ik mijn Mp3's wel aan..
het idee is altijd leuk geweest, maar nadat Sun weg was is het alleen maar suf en tam geworden. je kan zeggen wat je wil over Sunnie maar hij wist WEL waar het over ging op FOK!, wat er speelde. De laatste keer dat ik luisterde hoorde ik NIETS over de toentijdige rellen, roddels etc...
Die muziek is echt slecht!quote:Op maandag 25 september 2006 13:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was 2 jaar geleden toch al op sterven na dood? had vrijwel niets meer met FOK! te maken zoals het dagelijk is, en de hele tijd kutmuziek. Waarom muziek op FR? Dat gaat echt nergens over, hou het lekker over FOK! zelf, als ik muziek wil horen ram ik mijn Mp3's wel aan..
Vervelingslampje brandt al een aantal uur en zal vanavond niet uitgaan, hoe wat waar kan ik meeluisteren?quote:Op maandag 25 september 2006 13:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het gericht op fora en andere delen en hebben altijd contact met users die bellen, meningen geven over topics etc. Het is weer meer gericht op het forum
En daarnaast slechte muziek? Mwah valt mee, van rock tot keiharde rock
Zelfsquote:Op maandag 25 september 2006 13:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ze draaien gewoon teveel muziek en nog slechte ook.![]()
Zelfs als zouden ze techno of dance draaien dan is het nog te veel.
Minder muziek en meer tekst is veel beter.![]()
Er komt straks wel een topic over waar de link staat, of je gaat naar de Frontpage om FOK!Radio te zoeken en daar via winamp te luisteren.quote:Op maandag 25 september 2006 13:26 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Vervelingslampje brandt al een aantal uur en zal vanavond niet uitgaan, hoe wat waar kan ik meeluisteren?
Vanavond zal k wel over je heen komen kwijlen, gaan we daarna samen FOK!radio luisterenquote:Op maandag 25 september 2006 13:26 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Vervelingslampje brandt al een aantal uur en zal vanavond niet uitgaan, hoe wat waar kan ik meeluisteren?
Geblaatquote:Op maandag 25 september 2006 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs.
Dat is ook het probleem met de muziek, het is geen thema kanaal waar je naar je eigen muziek luistert, je luistert voor FOK! geroddel etc, en dan heeft eigenlijk geen enkele muziek soort er iets te zoeken vind ik. Want je hebt een publiek dat niet voor de muziek komt...
Meer actief op het forum doen, meer incrowd mensen laten praten, en gewoon er dichterop zitten.. Er zit zoveel in, maar het komt er nooit uit zo...
Zeik niet zo , fokradio is tofquote:Op maandag 25 september 2006 13:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het idee is altijd leuk geweest, maar nadat Sun weg was is het alleen maar suf en tam geworden. je kan zeggen wat je wil over Sunnie maar hij wist WEL waar het over ging op FOK!, wat er speelde. De laatste keer dat ik luisterde hoorde ik NIETS over de toentijdige rellen, roddels etc...
Is dan alweer Utrecht ajaxquote:
Waar slaat dat op , ze draaien helemaal niet teveel muziek. Als ze een keer teveel muziek luisteren is er zeker weer een saaie gast...quote:Op maandag 25 september 2006 13:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ze draaien gewoon teveel muziek en nog slechte ook.![]()
Zelfs als zouden ze techno of dance draaien dan is het nog te veel.
Minder muziek en meer tekst is veel beter.![]()
Hup vanavond naar de studio jij.quote:Op maandag 25 september 2006 14:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waar slaat dat op , ze draaien helemaal niet teveel muziek. Als ze een keer teveel muziek luisteren is er zeker weer een saaie gast...
Ze moeten ook wat vaker bio en mij laten komen, toen wij er waren hebben we bijna geen muziek gedraaid hoor![]()
had je afgelopen 3 weken moeten luisterenquote:Op maandag 25 september 2006 14:26 schreef DFDuo het volgende:
Danku Ratelslangetje,
en D_A, ga jij zorgen dat er wat leuks komt
Ja hoor es, toen was jij er nog niet om me in te laten zien dat ik moet luisterenquote:Op maandag 25 september 2006 14:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
had je afgelopen 3 weken moeten luisteren
Ik ben er al een tijdje hoorquote:Op maandag 25 september 2006 14:39 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ja hoor es, toen was jij er nog niet om me in te laten zien dat ik moet luisteren![]()
Ja, maar niet lang genoeg!quote:Op maandag 25 september 2006 14:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben er al een tijdje hoor
* Dark_Angelus ookquote:Op maandag 25 september 2006 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, genoeg weer over FR.
Moet nog even kjiken of ik het voorborrelen ga halen, ga de avond ervoor naar Ajax en heb toch niets te doen, dus kans is groot dat ik daarna de kroeg induik.
Je lest bij danny?quote:Op maandag 25 september 2006 15:27 schreef RealZeus het volgende:
* heeft er nog steeds zin in.![]()
Dat ik morgen naar de tandartsmoet is wel een beetje jammer.
Morgenmiddag mijn eerste rijles op de vrachtwagen met banaanhanger en over drie weken examen en als ik het haal mag ik eindelijk op een grote-mensen vrachtwagen.![]()
![]()
Vet!quote:Op maandag 25 september 2006 15:27 schreef RealZeus het volgende:
* heeft er nog steeds zin in.![]()
Dat ik morgen naar de tandartsmoet is wel een beetje jammer.
Morgenmiddag mijn eerste rijles op de vrachtwagen met banaanhanger en over drie weken examen en als ik het haal mag ik eindelijk op een grote-mensen vrachtwagen.![]()
![]()
Ik wist dat je namen erop hd geschreven ik kon alleen die van mij niet lezen.quote:Op maandag 25 september 2006 15:46 schreef Chowi het volgende:
Freak. Weet jij wel dat je op mijn voorhoofd hebt gestaan?
quote:Op maandag 25 september 2006 16:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wist dat je namen erop hd geschreven ik kon alleen die van mij niet lezen.
Tof, alleen kan ik m'n eigen naam echt niet lezen.quote:Op maandag 25 september 2006 16:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Hoi SOL, Nosh, pc-fr34k, remlof.."
Je voelt je er al thuis onderhand?quote:Op maandag 25 september 2006 16:13 schreef HeatWave het volgende:.
Wat zijn FOK!kers toch rare mensen.
m'n tattooquote:Op maandag 25 september 2006 16:13 schreef HeatWave het volgende:.
Al sinds 2000quote:Op maandag 25 september 2006 16:14 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Je voelt je er al thuis onderhand?
Jij kan dat vast wel fixen.quote:Op maandag 25 september 2006 16:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tof, alleen kan ik m'n eigen naam echt niet lezen.. Ik zie bij nosh een beetje mijn naam erin amar dat is nosh zeg je.
. Zet even een rondje eromheen ofzo.
.
Ook dát is FOK!.quote:Op maandag 25 september 2006 16:13 schreef HeatWave het volgende:.
Normaal was ik daar op in gegaan. Maar nu niet! Há!quote:Op maandag 25 september 2006 16:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg Cjowie, nuecken?
Hoe, als ik niet weet waar m'n naam staat?quote:
Jij rebels meisje!quote:Op maandag 25 september 2006 16:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Normaal was ik daar op in gegaan. Maar nu niet! Há!
ze is neit zo slimquote:Op maandag 25 september 2006 16:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe, als ik niet weet waar m'n naam staat?
Wanneer wel?quote:Op maandag 25 september 2006 16:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Normaal was ik daar op in gegaan. Maar nu niet! Há!
Ik zei het verdulleme op de goeie volgorde.quote:Op maandag 25 september 2006 16:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe, als ik niet weet waar m'n naam staat?
Als je vrijdag net zo brutaal bent IRL, wie weet?quote:
Het rijmt niet echt lekkerquote:Op maandag 25 september 2006 16:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ze is neit zo slim
want dan had je het wel gezien
wnat dan had ze meer hersenen
groter hoofd dus
meer ruimte
jouw naam groter
beter leesbaar
enzoooooo
Omgquote:Op maandag 25 september 2006 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je vrijdag net zo brutaal bent IRL, wie weet?.
Eerder omdat hij slecht ingelicht is.quote:Op zondag 24 september 2006 04:51 schreef remlof het volgende:
[..]
tof! of zeg je dat nu alleen omdat je dronken bent?
Nooit niet. Dat is onkuis.quote:
Een beetje depri krast het in zijn armquote:
Chowi en kuisheid.quote:
Heul wel een mogelijke combinatie! Denk ik! Misschien!quote:
Leg dat eens uit aan de dronken chowi in een multigesprek.quote:Op maandag 25 september 2006 16:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Heul wel een mogelijke combinatie! Denk ik! Misschien!
Hou op mên.quote:Op maandag 25 september 2006 17:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Leg dat eens uit aan de dronken chowi in een multigesprek.
Ach je was wel gezellig hoor. OP een gegeven moment was je ene beetje geirriteerd dor de stuiterende smiley en je bleef zelf maar met die hysterische smiley komen.quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 17:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach je was wel gezellig hoor. OP een gegeven moment was je ene beetje geirriteerd dor de stuiterende smiley en je bleef zelf maar met die hysterische smiley komen..
Was welm leuk vermaak zo in de nacht.
Let niet op mij. Ik lees alleen maar aandachtig mee.quote:Op maandag 25 september 2006 17:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach je was wel gezellig hoor. OP een gegeven moment was je ene beetje geirriteerd dor de stuiterende smiley en je bleef zelf maar met die hysterische smiley komen..
Was welm leuk vermaak zo in de nacht.
Met of met voorborrelen?quote:Op maandag 25 september 2006 17:12 schreef SnowDoggg het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik er vrijdag ben ... of er moet iets belangrijks tussenkomen![]()
Komt er niet.quote:Op maandag 25 september 2006 17:12 schreef SnowDoggg het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik er vrijdag ben ... of er moet iets belangrijks tussenkomen![]()
jaquote:Op maandag 25 september 2006 17:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi FB, is er iets?
Ja doe maar met cocktailquote:Op maandag 25 september 2006 17:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Komt er niet.
Zal ik je bij de 'aanwezigen' gooien? En met of zonder cocktailglaasje?
ik had geen keusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |