Jij mag ook niet komenquote:
bedankt dat je helemaal de moeite genomen hebt om ons een feit te vermelden dat net zo boeiend is als pakweg het gemiddelde live-golfverslagquote:
Mogwai twijfel ik ook nog over, 18 euro entree, plus 20 vervoer, plus 15 bier is toch vrij veel.quote:Op zondag 24 september 2006 14:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
WaS heb ik al te vaak gezien om het nog heel leuk te vinden. Mogwai vind k te duur. Mits het gratis kan dan wel.
Kom naar Mando danquote:Op zondag 24 september 2006 14:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mogwai twijfel ik ook nog over, 18 euro entree, plus 20 vervoer, plus 15 bier is toch vrij veel.
Krijg je wel 4 nummers verspreidt over een goede anderhalf uur voor, maar toch.
Ken ik niet. Eigenlijk. Is het tof? En waar valt het mee te vergelijken?quote:
quote:
Welk een deceptie.quote:
vergelijkbaar met lekker garagerock, ala Sugar Plum Fairy. maar goed dat zegt je niet veel meer denk ikquote:Op zondag 24 september 2006 15:00 schreef Nosh het volgende:
Ken ik niet. Eigenlijk. Is het tof? En waar valt het mee te vergelijken?
Ik wil niet weten vrijdag, wanneer mét drank...quote:Op zondag 24 september 2006 15:37 schreef RealZeus het volgende:
Na vrijdag zijn jullie allemaal overspannen.............
.........dankzij mij.![]()
Oh ja, TVP (tieten,vrijen,pils)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat zonder drank.
![]()
Val jij op vrouwen?quote:Op zondag 24 september 2006 15:37 schreef RealZeus het volgende:
Na vrijdag zijn jullie allemaal overspannen.............
.........dankzij mij.![]()
Oh ja, TVP (tieten,vrijen,pils)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat zonder drank.
![]()
Soms, als ie gedronken heeft, maar hij staat zelf wel weer op hoorquote:
Disturbedquote:Op zondag 24 september 2006 14:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben een beetje door de stapel concertkaartjes heen aan het raken.
heb alleen nog Disturbed voor Dinsdag as en Lordi voor 15 Oktober.
En Ajax- IK Start, maar daar kreeg ik 4 kaarten van mijn werk voor.
Eindelijk, na 1 jaar wachten en 2 keer uitstellenquote:
quote:
Misschien dat k ook ngo wel ff heen gaquote:Op zondag 24 september 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eindelijk, na 1 jaar wachten en 2 keer uitstellen.
het is uitverkocht volgens mijquote:Op zondag 24 september 2006 16:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien dat k ook ngo wel ff heen ga
I know, maar goed gastenlijst enzo.quote:Op zondag 24 september 2006 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is uitverkocht volgens mij.
Das altijd handig jaquote:Op zondag 24 september 2006 17:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
I know, maar goed gastenlijst enzo.
ookquote:
Als het hem om vrouwen gaat...quote:Op zondag 24 september 2006 18:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
ook![]()
en ik probeer vigier nog even over te halen, maar gaat niet lukken denk ik
Sleur m'n broertje meequote:Op zondag 24 september 2006 17:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das altijd handig ja.
Moet nog even nadenken wie er op mijn extra kaartje meegaat.
mja.. hij prefereert toch die datequote:
Als het nou nog 18 jarig zusje wasquote:
Hè, ik heb nog wel wat 18 jarige potentiequote:Op zondag 24 september 2006 18:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het nou nog 18 jarig zusje was.
Ja, ik ook, vandaarquote:Op zondag 24 september 2006 18:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hè, ik heb nog wel wat 18 jarige potentie![]()
Nu gaat mijn fantasie op holquote:
Mijn fantasie heeft zich zojuist een weg door mijn schedel geboord, en is nu regenbogen en bloemetjes door het ganse land aan het maken.quote:Op zondag 24 september 2006 19:10 schreef longinus het volgende:
[..]
Nu gaat mijn fantasie op hol [afbeelding]
Neen, wel andere PUB'ertjesquote:Op zondag 24 september 2006 19:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Neem je die ook mee naar de meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |