quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:51 schreef MaJo het volgende:
Norton?
Ik reken hem goed, 1 sigaret minder inderdaadquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
24 in plaats van 25 sigaretten in een pakje....
Nee, de persoon die hij kwam bezoeken is geen regisseur. De persoon is eigenlijk een voorbeeld voor Lynch.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:00 schreef MaJo het volgende:
Gokje op Paul Verhoeven?
Neehee...quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:09 schreef MaJo het volgende:
Baird?
Ik weet niet eens wie David Lynch is.....quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vorige week was David Lynch in Nederland. Hij kwam een lezing houden en iemand bezoeken.
Wie kwam hij bezoeken en waar woont die persoon?
Lees in de tussentijd de OP even doorquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:16 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie David Lynch is.....
Ik wacht wel op de volgende vraag![]()
Nee, die andere. Ravi Shankar is muzikant. Ze gingen bij iemand in de leer...quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:15 schreef MaJo het volgende:
Ravi Shankar?
pvdtquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, die andere. Ravi Shankar is muzikant. Ze gingen bij iemand in de leer...
Al gedaan... niets opzoekenquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lees in de tussentijd de OP even door
Heel goedquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:19 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
Al gedaan... niets opzoeken
Anders had ik het antwoord natuurlijk al lang gehad
gokje... Amsterdam ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En waar in Nederland woont die nou?
Die is al een paar jaartjes doodquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:23 schreef Pino_666 het volgende:
Ghandi ?
Vorige week? Nah... Dat zou wel heel erg "zweverig" zijn...quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:23 schreef Pino_666 het volgende:
Ghandi ?
Je bedoelt die amerikaanse beer... die in zo'n nationaal park woont... damn hoe heet hij ook alweer....quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Denk aan een grappige beer...
Tekenfilm... voor de goede ordequote:Op zaterdag 23 september 2006 04:25 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
Je bedoelt die amerikaanse beer... die in zo'n nationaal park woont... damn hoe heet hij ook alweer....
Is dat Yogi ofzo ?quote:
Da's z'n (aangenomen) achternaam, maar dan met een i. Als je nu z'n titel (of voornaam, 't is maar hoe je 't bekijkt) nog even weet en vooral zijn huidige woonplaats...quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Jogy?
Daar lijkt het op. En hij woont een paar kilometer noordelijker. Tegen de Duitse grens. Vlakbij de loop van de IJzeren Rijn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:30 schreef MaJo het volgende:
Het lijkt op maharadja toch?En hij woont in Maastricht?
Nou, ik gaf Yuri de i van Yogi al, nou geef ik jou ook een i cadeau. Het is Maharishi.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:31 schreef brother52 het volgende:
Doet die kerel ook niet iets met trancedente meditatie?
De titel zal wel maharashi ofzo zijn. Maar waar hij woont, geen idee, gokje op Venlo
Ander soort beestjes...quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:33 schreef MaJo het volgende:
Valkenburg?
Nog kleiner. En de beestjes vliegen niet, maar springen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:36 schreef MaJo het volgende:
Vlieg?
Jawel. Vlodrop ligt in Limbabwe.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:38 schreef brother52 het volgende:
Vlodrop? Nooit geweten dat dat in limburg ligt..
quote:
Yepquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Werkt op dezelfe manier als muz-trivia volgens mij...
Even kijken of ik nog ergens een leuk plaatje heb staan.
quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:54 schreef Pino_666 het volgende:
nog nooit van mn leven gesnookerd :S
Uiteraard...quote:
Het was volgens mij een eenmalig iets. De band heet trouwens The rock bottom remainders.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:50 schreef MaJo het volgende:
Serieus? Speelt hij in een band of was dit een soort eenmalig iets?
Niets aan toe te voegen. Helemaal correct.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:57 schreef brother52 het volgende:
rood = 1
geel = 2
groen = 3
bruin = 4
blauw = 5
roze = 6
zwart = 7
Slaapse iedereenquote:Op zaterdag 23 september 2006 05:01 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dat ik het nog best goed gedaan hebMaar ik ga mijn bedje maar eens opzoeken
![]()
![]()
Kom jij eens even snel naar MUZquote:
Nee, dat is Texelquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:09 schreef ChrisJX het volgende:
Kaas, waarin schapenkeutels zijn verwerkt
Is natuurlijk goed.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:23 schreef NoSigar het volgende:
Pixies hé...
brother52 +1quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:32 schreef brother52 het volgende:
Cranberry's. De enige plek in nederland waar ze groeien. Ze zijn er ooit eens aangespoeld geloof ik.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cranberryquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:43 schreef ChopperMick het volgende:
Sterker nog, Terschelling is de enige plek in Europa waar ze groeien.
quote:In 1840 is een vat bessen op Terschelling aangespoeld, waarna ze hier inburgerde. De plant is hier in 1868 ontdekt door de botanicus Franciscus Holkema. Op Terschelling komen uitgebreide velden van de cranberry voor, en de pluk van de bessen is er aan een veenbes-bedrijf verpacht. Ook op Vlieland komen grotere velden voor. Op de overige waddeneilanden is de Cranberry een zeldzaamheid. De cranberry wordt ook in klein aantal gevonden in het Fochteloërveen en het Eesveen op de grens van Friesland en Drenthe.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:54 schreef peaceman het volgende:
Het strand op Schiermonnikoog
Yep, hierbij werden oorspronkelijk 3 passen naar voren en dan 2 weer naar achteren gedaan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:30 schreef ChrisJX het volgende:
Echternach dan
The fat panamanian god of money?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:38 schreef vipergts het volgende:
volgens mij een god die peggy bundy aanbid voor geld
Klopt, daarvan ken ik emquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:37 schreef ChopperMick het volgende:
Zuid amerikaans (fantasie) dier. Is ooit een aflevering van de X-files over geweest.
Aan het einde van de aflevering waarschijnlijk doodgaan...quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:42 schreef ChrisJX het volgende:
Maar ik wil graag ook een beetje weten wat het diertje doet
Close, maar ik wil ik het graag iets preciezer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:43 schreef vipergts het volgende:
soort vampier als het uit de x files komt
Volgens mij zoog hij bloed van dieren, maar dat was niet de vraag...quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:42 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Klopt, daarvan ken ik em
Maar ik wil graag ook een beetje weten wat het diertje doet
De vraag was 'wat is de chupacabra'. Een monster uit Zuid-Amerika vind ik niet precies genoeg. Een Zuid-Amerikaans monster dat bloed van dieren opzuigt vind ik daarentegen wel goedquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:49 schreef ChopperMick het volgende:
Volgens mij zoog hij bloed van dieren, maar dat was niet de vraag...
U +1quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:53 schreef U het volgende:
werkloosheidsformulier uit de UK
sterker nog, 'tis 'mquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:05 schreef brother52 het volgende:
Hij heeft wel iets van Chino Moreno
Vast welquote:
Ja, die had ik eigenlijk even moeten veranderenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:17 schreef U het volgende:
en daarmee ging ik vooral op je Icon af zoals je begrijpt
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:50 schreef vipergts het volgende:
wat is een chimera
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:55 schreef PatriotOnline het volgende:
een knaagdier? wel eens bij intratuin gezien geloof ik...
Yepquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:46 schreef ChrisJX het volgende:
Patrick Süskind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je!quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:51 schreef MaJo het volgende:
Ik neem het wel even van je over Chris
Die is goedquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:52 schreef U het volgende:
dan zal het wel Rigel zijn denk ik, Sirius zit ook niet Orion
Ik dacht dat het Rigel en en Betelgeeuze waren, maar Rigel lijkt niet op Albedaranquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:52 schreef U het volgende:
dan zal het wel Rigel zijn denk ik, Sirius zit ook niet Orion
oh, die opmerking had ik nog niet eens gezien; vreemd jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Rigel en en Betelgeeuze waren, maar Rigel lijkt niet op Albedaran
huh? ChrisJX had Betelgeuze al goedgerekend hoor...quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:57 schreef MaJo het volgende:
Betelgeuze is foutDe naam lijkt een beetje op Albedaran (qua letters)
Wel een beetje opletten, he?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:57 schreef MaJo het volgende:
Vraag is beantwoord, punt voor Uquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:51 schreef ChrisJX het volgende:
Betelgeuze is goed.
Uhh, Betelgeuze is goed, dat heeft Chrisje zelf gezegdquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:57 schreef MaJo het volgende:
Vincent Mancini ook inderdaadquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:06 schreef Mark het volgende:
Oja en Vincent, (Andy Garcia)
Da's meer iets voor een muziekvraagquote:
Heb je van Frantisek ook een achternaam?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:11 schreef gablentz het volgende:
marco van basten, dick advocaat, thijs libregts, louis van gaal, leo beenhakker, guus hiddink, rinus michels, frantisek
Het eerste complete correcte lijstje (van 't Schip is assistent, en vipergts had er maar 7)quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:13 schreef Jayhawk het volgende:
Dick Advocaat
Frank Rijkaard
Jan Zwartkruis
Ernst Happel
Guus Hiddink
Rinus Michels
Leo Beenhakker
Marco van Basten
quote:Met ingang van het seizoen 2004/'05 is hij in dienst getreden van de KNVB samen met Marco van Basten als bondscoach van het Nederlands elftal.
Frantisek Fadrhonc heette Frantisek van voren, benieuwd hoe je daar op komtquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:16 schreef gablentz het volgende:
Eh ja frantisek was zijn achternaam! Dus dat punt is voor mij!
Ja, maar dat maakte deze situatie ook zo uitzonderlijk. Beide zijn hoofdcoach/bondscoach.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:18 schreef Mark het volgende:
Bondscoach is de gebruikelijke naam voor de hoofdcoach van het Nederlands voetbalelftal, dus geen assistent. Frantisek Fadrhonc heette Frantisek van voren
Je hebt gelijk, ik zal het punt wijzigen, maar dan kunnen we doorgaan met de vraag van Jayhawk brother52.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:19 schreef U het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakte deze situatie ook zo uitzonderlijk. Beide zijn hoofdcoach/bondscoach.
Is goedquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:54 schreef ChopperMick het volgende:
Marjolein?
Dat is de stam of orde. Ik wil de klasse weten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:00 schreef brother52 het volgende:
Geleedpotigen?
klasbakkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:59 schreef ChopperMick het volgende:
Tot welke klasse behoort de schorpioen?
dat wordt dus spinachtigenquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:07 schreef Pino_666 het volgende:
volgens mij hoort de schorpioen bij de spin...
Grim +1quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:08 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
dat wordt dus spinachtigen
even voor de duielijkheid![]()
Klopt...quote:
Ppfff wat een vraag...quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:17 schreef Grim. het volgende:
Hier is alvast de vraag. Hopelijk heeft Choppermick het dadelijk veranderd.
Welk boek van Frank McCourt won in 1997 een Pulitzer Prize ?
Correctquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:27 schreef MaJo het volgende:
Angela's ashes, prachtig boek!
Nee, ik ga boodschappen doen. Geen idee wat konijn gaat doen want de laatste keer dat ik haar zag sliep ze al een tijdje onder een brug.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:25 schreef geenaam het volgende:
Schaap en konijn gaan naar de boerderij?
Krijg ik een puntje danquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:28 schreef Grim. het volgende:
[..]
Correct. Alleen het taalgebruik is in het begin een beetje verwarrend.
Tussen 19u en 20u volgens mijquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Krijg ik een puntje dan
Hoe laat gaat fok trouwens down, vanaf 19 uur?
Ik hoorde dat ze tegen betaling hele gekke dingen deed voor andere konijntjes.. Wat is dat lieve konijntje toch weggegleden in deze maatschappij. Ze had zo'n toekomst voor zich maar vergooide het. Zonde..quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, ik ga boodschappen doen. Geen idee wat konijn gaat doen want de laatste keer dat ik haar zag sliep ze al een tijdje onder een brug.
Nopequote:Op zaterdag 23 september 2006 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Kim wilde?
Yepquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:32 schreef geenaam het volgende:
lily allen. Of hoe dat kind ook heet..
Wil je intelligent overkomen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:31 schreef geenaam het volgende:
Maar weer eens een andere usericon genomen.. Een krant..
Ben je krantenbezorger?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:33 schreef geenaam het volgende:
Zet je dan wel even + 1 MaJo?Maar Pino, dat krantje slaat op iets ander..
Dat is algemeen bekend in dit topic. En ik ben 17 zodat je niet gaat denken dat ik een kansloze dertiger ben die kranten loopt..quote:
Ik welquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:37 schreef MaJo het volgende:
Kan iemand anders een nieuwe openen? Ik moet over 5 minuten weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |