Is dat Yogi ofzo ?quote:
Da's z'n (aangenomen) achternaam, maar dan met een i. Als je nu z'n titel (of voornaam, 't is maar hoe je 't bekijkt) nog even weet en vooral zijn huidige woonplaats...quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Jogy?
Daar lijkt het op. En hij woont een paar kilometer noordelijker. Tegen de Duitse grens. Vlakbij de loop van de IJzeren Rijn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:30 schreef MaJo het volgende:
Het lijkt op maharadja toch?En hij woont in Maastricht?
Nou, ik gaf Yuri de i van Yogi al, nou geef ik jou ook een i cadeau. Het is Maharishi.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:31 schreef brother52 het volgende:
Doet die kerel ook niet iets met trancedente meditatie?
De titel zal wel maharashi ofzo zijn. Maar waar hij woont, geen idee, gokje op Venlo
Ander soort beestjes...quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:33 schreef MaJo het volgende:
Valkenburg?
Nog kleiner. En de beestjes vliegen niet, maar springen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:36 schreef MaJo het volgende:
Vlieg?
Jawel. Vlodrop ligt in Limbabwe.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:38 schreef brother52 het volgende:
Vlodrop? Nooit geweten dat dat in limburg ligt..
quote:
Yepquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Werkt op dezelfe manier als muz-trivia volgens mij...
Even kijken of ik nog ergens een leuk plaatje heb staan.
quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:54 schreef Pino_666 het volgende:
nog nooit van mn leven gesnookerd :S
Uiteraard...quote:
Het was volgens mij een eenmalig iets. De band heet trouwens The rock bottom remainders.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:50 schreef MaJo het volgende:
Serieus? Speelt hij in een band of was dit een soort eenmalig iets?
Niets aan toe te voegen. Helemaal correct.quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:57 schreef brother52 het volgende:
rood = 1
geel = 2
groen = 3
bruin = 4
blauw = 5
roze = 6
zwart = 7
Slaapse iedereenquote:Op zaterdag 23 september 2006 05:01 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dat ik het nog best goed gedaan hebMaar ik ga mijn bedje maar eens opzoeken
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |