SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je!quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:51 schreef MaJo het volgende:
Ik neem het wel even van je over Chris
Die is goedquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:52 schreef U het volgende:
dan zal het wel Rigel zijn denk ik, Sirius zit ook niet Orion
Ik dacht dat het Rigel en en Betelgeeuze waren, maar Rigel lijkt niet op Albedaranquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:52 schreef U het volgende:
dan zal het wel Rigel zijn denk ik, Sirius zit ook niet Orion
oh, die opmerking had ik nog niet eens gezien; vreemd jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Rigel en en Betelgeeuze waren, maar Rigel lijkt niet op Albedaran
huh? ChrisJX had Betelgeuze al goedgerekend hoor...quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:57 schreef MaJo het volgende:
Betelgeuze is foutDe naam lijkt een beetje op Albedaran (qua letters)
Wel een beetje opletten, he?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:57 schreef MaJo het volgende:
Vraag is beantwoord, punt voor Uquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:51 schreef ChrisJX het volgende:
Betelgeuze is goed.
Uhh, Betelgeuze is goed, dat heeft Chrisje zelf gezegdquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:57 schreef MaJo het volgende:
Vincent Mancini ook inderdaadquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:06 schreef Mark het volgende:
Oja en Vincent, (Andy Garcia)
Da's meer iets voor een muziekvraagquote:
Heb je van Frantisek ook een achternaam?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:11 schreef gablentz het volgende:
marco van basten, dick advocaat, thijs libregts, louis van gaal, leo beenhakker, guus hiddink, rinus michels, frantisek
Het eerste complete correcte lijstje (van 't Schip is assistent, en vipergts had er maar 7)quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:13 schreef Jayhawk het volgende:
Dick Advocaat
Frank Rijkaard
Jan Zwartkruis
Ernst Happel
Guus Hiddink
Rinus Michels
Leo Beenhakker
Marco van Basten
quote:Met ingang van het seizoen 2004/'05 is hij in dienst getreden van de KNVB samen met Marco van Basten als bondscoach van het Nederlands elftal.
Frantisek Fadrhonc heette Frantisek van voren, benieuwd hoe je daar op komtquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:16 schreef gablentz het volgende:
Eh ja frantisek was zijn achternaam! Dus dat punt is voor mij!
Ja, maar dat maakte deze situatie ook zo uitzonderlijk. Beide zijn hoofdcoach/bondscoach.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:18 schreef Mark het volgende:
Bondscoach is de gebruikelijke naam voor de hoofdcoach van het Nederlands voetbalelftal, dus geen assistent. Frantisek Fadrhonc heette Frantisek van voren
Je hebt gelijk, ik zal het punt wijzigen, maar dan kunnen we doorgaan met de vraag van Jayhawk brother52.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:19 schreef U het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakte deze situatie ook zo uitzonderlijk. Beide zijn hoofdcoach/bondscoach.
Is goedquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:54 schreef ChopperMick het volgende:
Marjolein?
Dat is de stam of orde. Ik wil de klasse weten.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:00 schreef brother52 het volgende:
Geleedpotigen?
klasbakkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:59 schreef ChopperMick het volgende:
Tot welke klasse behoort de schorpioen?
dat wordt dus spinachtigenquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:07 schreef Pino_666 het volgende:
volgens mij hoort de schorpioen bij de spin...
Grim +1quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:08 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
dat wordt dus spinachtigen
even voor de duielijkheid![]()
Klopt...quote:
Ppfff wat een vraag...quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:17 schreef Grim. het volgende:
Hier is alvast de vraag. Hopelijk heeft Choppermick het dadelijk veranderd.
Welk boek van Frank McCourt won in 1997 een Pulitzer Prize ?
Correctquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:27 schreef MaJo het volgende:
Angela's ashes, prachtig boek!
Nee, ik ga boodschappen doen. Geen idee wat konijn gaat doen want de laatste keer dat ik haar zag sliep ze al een tijdje onder een brug.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:25 schreef geenaam het volgende:
Schaap en konijn gaan naar de boerderij?
Krijg ik een puntje danquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:28 schreef Grim. het volgende:
[..]
Correct. Alleen het taalgebruik is in het begin een beetje verwarrend.
Tussen 19u en 20u volgens mijquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Krijg ik een puntje dan
Hoe laat gaat fok trouwens down, vanaf 19 uur?
Ik hoorde dat ze tegen betaling hele gekke dingen deed voor andere konijntjes.. Wat is dat lieve konijntje toch weggegleden in deze maatschappij. Ze had zo'n toekomst voor zich maar vergooide het. Zonde..quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, ik ga boodschappen doen. Geen idee wat konijn gaat doen want de laatste keer dat ik haar zag sliep ze al een tijdje onder een brug.
Nopequote:Op zaterdag 23 september 2006 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Kim wilde?
Yepquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:32 schreef geenaam het volgende:
lily allen. Of hoe dat kind ook heet..
Wil je intelligent overkomen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:31 schreef geenaam het volgende:
Maar weer eens een andere usericon genomen.. Een krant..
Ben je krantenbezorger?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:33 schreef geenaam het volgende:
Zet je dan wel even + 1 MaJo?Maar Pino, dat krantje slaat op iets ander..
Dat is algemeen bekend in dit topic. En ik ben 17 zodat je niet gaat denken dat ik een kansloze dertiger ben die kranten loopt..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |