Ah dan zit ik dus gewoon goed op de donderdagavondquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:42 schreef Chanty87 het volgende:
Seizoen of 2 geloof ik...?
Heftige toestanden ja! Echt een super begin van het nieuwe seizoen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:28 schreef Chanty87 het volgende:
Heb net S13.01 gezien, wat een achtbaan van emoties zeg...
Inderdaad, kan niet wachten op de volgendequote:Op zondag 24 september 2006 13:09 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Heftige toestanden ja! Echt een super begin van het nieuwe seizoen.
Ik zag het. Waardeloosquote:Op maandag 25 september 2006 16:52 schreef Zwaffel het volgende:
Let op: vanaf maandag 25 september is ER elke werkdag om 18.30 uur te zien.
dit is voor net5
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:08 schreef pluisje het volgende:
Vergeet je de tv niet aan te zetten?
Vond ik ook een hele mooie aflevering ja. Ray Liottaquote:Op donderdag 28 september 2006 22:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb net 11-06 Time of death gezien. Damn wat een goede aflevering. Liotta was ijzersterk.
Alle oudjes gaan weg..quote:Op donderdag 28 september 2006 22:59 schreef golfer het volgende:
En dat was dus het einde van Elizabeth in ER.
Wie kan eens een overzicht maken van de characters die er in season 1 inzaten en er nu in season 11 nog steeds inzitten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa ik heb ook FOK PM :P
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:03 schreef danielluh het volgende:
cordayals corday eruit ligt,stop ik met kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:45 schreef Evil_Jur het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:57 schreef Zwaffel het volgende:
dus carter
mark
corday
romano
malucci
abby
luka
babcock
kerry
en co zitten er allemaal NIET meer in?![]()
wat is er met corday gebeurt dan? Mark gaat dood aan een tumor geloof ik dat weet ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:08 schreef Chanty87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dood en dood zonde.
Ik ben nu ergens op net 5 dat mark binnenkort dood gaat![]()
+Peter Bentonquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:57 schreef Zwaffel het volgende:
dus carter
mark
corday
romano
malucci
abby
luka
babcock
kerry
wat is er met corday gebeurt dan? Mark gaat dood aan een tumor geloof ik dat weet ik...
kerry weaver zit er wel nog in, vandaag seizoen 13 eps 1 gezien en daar zat ze gewoon in hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:57 schreef Zwaffel het volgende:
dus carter
mark
corday
romano
malucci
abby
luka
babcock
kerry
Serie 6.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Luka is toch pas vanaf serie 5 of 6 ofzo?
Dubbel, fijn als Fok weer blijft hangen!quote:Op donderdag 28 september 2006 09:21 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb een vraagje : Ik volg dus al een tijdje net5 soms komt het voor dat ik even niet kan kijken. Nu wil ik graag weten hoe dat af is gelopen met corday en al die doden. Ze had geen bacterie. Was het dan toch babcock?
Iemand?
Het werd donderdag niet echt afgerond, maar het was wel te zien dat er nog geen duidelijkheid was over wie 'schuldig' was!quote:Op donderdag 28 september 2006 09:21 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb een vraagje : Ik volg dus al een tijdje net5 soms komt het voor dat ik even niet kan kijken. Nu wil ik graag weten hoe dat af is gelopen met corday en al die doden. Ze had geen bacterie. Was het dan toch babcock?
Iemand?
Ik had 'm gisterenmiddag alquote:Op zaterdag 30 september 2006 08:51 schreef danielluh het volgende:
op de nieuwsgroepen multimedia staat nu s13 eps 02
ik had het ook niet over net 5quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:26 schreef danielluh het volgende:
[..]
kerry weaver zit er wel nog in, vandaag seizoen 13 eps 1 gezien en daar zat ze gewoon in hoor
en op net 5 ook nog steeds
hoi same herequote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:34 schreef bloempjuh het volgende:
Ik kan niet wennen aan de donderdagavond. Ben het al een paar keer vergeten..
Edit: aflevering van net was weer een paar tranen waard. Ik kan niet tegen een doodgaande Mark..
Mee eens, ik zat net ook heeeel hard een brok weg te slikken. Mark is toch wel mn favo personage....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:34 schreef bloempjuh het volgende:
Edit: aflevering van net was weer een paar tranen waard. Ik kan niet tegen een doodgaande Mark..
Inderdaad een doorsnee aflevering.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... mja...
Gemiddelde aflevering. Weinig spectaculairs...
Welk seizoen is dat?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:01 schreef Brighteyes het volgende:
Even een herinnerings sms-je de deur uit doen!
Vanavond is het weer zover op Nl1!
Jupquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:28 schreef danielluh het volgende:
net was de aflevering met de cast van third watch
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Vond ik ook een hele mooie aflevering ja. Ray Liotta![]()
Ik ben idd ook even thee gaan zetten. Geluid een tandje harder en dan heen en weer om de water koker aan te zetten en weer heen en weer om water in te schenken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:47 schreef brando het volgende:
[...]
Ik ben donderdagavond voor het eerst in 11 jaar ER weggelopen bij een aflevering.
[...]
Oeh, dan moet ik deze week goed opletten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:16 schreef danielluh het volgende:
vrijdag had ze dat foontje gekregen, dat mark achteruit ging in hawaii, dus zal vandaag of morgen zijn volgens mij.
Jullie jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:47 schreef brando het volgende:
[..]
![]()
Die aflevering gaan we volgende week toch pas zien?
eerst komt er nog een aflevering in de ER zelf dat ze dan Corday's brief krijgen dat hij overleden is, en de aflevering daarop is volgens mij die op Hawaii. Dacht ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:16 schreef danielluh het volgende:
vrijdag had ze dat foontje gekregen, dat mark achteruit ging in hawaii, dus zal vandaag of morgen zijn volgens mij.
Marc is al dood. Dat staat in die faxquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:35 schreef danielluh het volgende:
nou is dus die fax vanuit hawaii, dan is morgen die aflevering dat marc overlijdt
lama ik snap hem alquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:45 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Marc is al dood. Dat staat in die fax
Ik heb de video voor de zekerheid al geprogrammeerdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:43 schreef PartyAnimal87 het volgende:
vandaag zie je Greene op Hawaii en op t einde de begrafenis idd... Kippevel!
jeps, vandaag is de aflevering op hawaiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:40 schreef Koningin het volgende:
Dus vandaag is de begrafenis of wat?
Eindelijk zie ik die afleveringen...
oh ik dacht dat ik hiervoor las dat ze er ook uitging. gelukkig blijft zij wel, ook al is ze niet een van mijn favoritesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:55 schreef danielluh het volgende:
weaver zit er gewoon nog in, ook in seizoen 13
En juist die aflevering heb ik nou nog nooit gezienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:38 schreef bloempjuh het volgende:
Wordt voor mij de 5e keer. Gekke NL tv.. vijf keer dezelfde uitzending kunnen zien in een paar jaar tijd..
dit bedoel jequote:Op maandag 9 oktober 2006 09:47 schreef brando het volgende:
[..]
![]()
Die aflevering gaan we volgende week toch pas zien?
Ik ben donderdagavond voor het eerst in 11 jaar ER weggelopen bij een aflevering. Vond er niet veel (meer) aan. Is dit dan het einde?![]()
Personages Carter en Weaver (Corday er ook uit!) zijn de reden dat ik nog kijk, maar hun rollen zijn minimaal. Laura Innes (Weaver) is meer afleveringen gaan regisseren, maar dan speelt ze zelf dus niet of nauwelijks.
Jammer hoor.
Ik hoop die aflevering vandaag ook te kunnen zien.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Oeh, dan moet ik deze week goed opletten.
Na al die jaren ER, heb ik juist die aflevering nog nooit gezien.
ja iddquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:38 schreef bloempjuh het volgende:
Eindelijk weer On The Beach, vergeten ze de ondertitels!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja idd![]()
hoop dat ze er nog bijkomen
Zonder ondertitels issie toch ook prima te doen. Of je moet al totaal geen engels kunnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:22 schreef Rolex1 het volgende:
Goh, wat een koekenbakkers bij Net5...![]()
De beste aflevering van het seizoen en dan gaat de ondertitel machine om de 5 min. kapot.
Gelukkig heb ik hem al bij de Avro gezien...met ondertitels.
Het is wel shit voor mijn vriendin, die hem voor het eerst ziet. Ik zeggen, "het is de beste aflevering, moet je zien..." en dan krijg je dit!![]()
Ik had er niet zo'n moeite mee als met die aflevering van gisterenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Damn... Ik heb me moeilijk ingehouden.
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Damn... Ik heb me moeilijk ingehouden.
Dat lijkt me sterk. Het kwam slechts zo'n tien keer in beeld... "excuses voor het ontbreken van de ondertitels"quote:
ik had visite dus kon niet helemaal volgen, en ik kijk vaker gedownloade films/series zonder ondertiteling, vindt dat prettiger kijkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:19 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Het kwam slechts zo'n tien keer in beeld... "excuses voor het ontbreken van de ondertitels"
Maar goed, ik zag 'm voor de tweede keer nu (eerste keer was in juli/augustus op Ned1) en heb weer enorm zitten huilen. Wat een ongelooflijk zielige aflevering. Maar ook mooi. Ik ga vriendje verplichten om 'm te kijken.. kan me gewoon niet voorstellen dat iemand het hierbij droog houdt!
Mark
jup wel dus. Ik kijk de laatste aflevering niet (die van vandaag )quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef CherryLips het volgende:
ah nee he, niet weer helemaal opnieuw beginnen.
volgens mij ondertussen de 5e keerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:19 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jezus zeg, hoe vaak gaan ze dit geintje nog uithalen?
Dit is nu al de 3e keer geloof ik op Net5 dat ze van voor af aan beginnen..
Dat begint echt heel erg irritant te worden..![]()
somewhere over the rainbow?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:38 schreef bullshit. het volgende:
Weet iemand misschien de namen van die liedjes op het eind van On The Beach
Ah nee... ik wilde verder gaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:15 schreef Zwaffel het volgende:lees net dat net5 vrijdag weer seizoen 1 gaat uitzenden. We zitten nu in 8 geloof ik. Hoe de neuk moet ik 9 dan kijken?
Het is inderdaad Somewhere over the Rainbow, maar aangezien er zo'n 100 versies van zijn door 100 verschillende artiesten is het nogal lastig om de goede te vinden..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:38 schreef bullshit. het volgende:
Weet iemand misschien de namen van die liedjes op het eind van On The Beach
Nu je het zegt! Ik was het alweer vergeten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:45 schreef Koningin het volgende:
Nou ja, vanavond weer nieuwe afleveringen op Ned 1.
Geef mij maar seizoen 1-7 daar zie je oude cast tenmiste weer terugquote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:45 schreef Koningin het volgende:
Weer opnieuw seizoen 1?
Dat hebben we toch al zo vaak voorbij zien komen?
Hmm, jammerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:57 schreef Laniboekje het volgende:
Hmm, de DVDbox van E.R. seizoen 7 is twee weken uitgesteld. Nu komt hij als het goed is wel op 25 oktober binnen.
Ze hebben trouwens bij Bol.com nu ook een seizoensbox van seizoen 1 t/m 7 liggen. Dat is altijd he.. loop je al die seizoenen apart bijelkaar te sparen en dan komen ze uiteindelijk met zo'n complete schoenendoos aan DVD's.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:33 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Hmm, jammer
Seizoen 1 heb ik al té vaak gezien. Al is Carter met zn jonge koppie wel weer grappig
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:53 schreef CherryLips het volgende:
eerste tien minute gemist odmat ik te druk was met ruzie hebben.
nee, maar tijdens een ruzie naar de klok kijken, zien dat het kwart over is ofzo, keihard tien keer KUTKUTKUT roepen en naar boven rennen heeft geen goed effect op de tegenpartij, maar toen ik 't uitlegde was de ruzie wel overquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Viel me zwaar tegen. De verhaallijn over die alcoholist is veel te diep uitgewerkt.
[..]Prioriteiten!
E.R. is belangrijker dan ruziėn.
Je hebt niks gemist overigens.
Zucht.. dat is inderdaad altijdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ze hebben trouwens bij Bol.com nu ook een seizoensbox van seizoen 1 t/m 7 liggen. Dat is altijd he.. loop je al die seizoenen apart bijelkaar te sparen en dan komen ze uiteindelijk met zo'n complete schoenendoos aan DVD's.
De tijd in de TV-gids klopt niet...het begint nu om 18.55!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:49 schreef Hankster het volgende:
huh? ... vorige week was het toch nog gewoon 18:30?...naja, zal wel.
Hoelaat begint het nu dan? 19:00 o.i.d.?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:45 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Heb bijna seizoen 4 afMaar las ik nou net op de eerste pagina dat Susan terug komt
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3e?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:57 schreef ImPrEzA het volgende:
Het is voor zovr ik weet de 3e keer dit jaar dat seizoen 1 wordt uigezonden op Net 5
En ik ook.quote:
Idem ditoquote:[..]
En ik ook.
Is er iemand die het heeft opgenomen? Zoja, is deze persoon bereid het even te verzenden? De videoband (of dvd) komt dan - nadat iedereen 'm gezien heeft - terug bij de rechtmatige eigenaar.
Nope.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:56 schreef dvdfreak het volgende:
mooie afl idd was dit de laatste keer met Chen?
Ik haat die kerstspecials van ER.quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:52 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel ja.
Jij ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
Pfoe, net de aflevering van donderdag gezien... Damn...
Even lekker zitten janken hier.Mijn ogen zijn nog nat.
Koningin,Zij was toch zwanger of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ok, bedankt voor de update.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 november 2006 15:12 schreef PM-girl het volgende:
Net de 2 afleveringen van seizoen 6 gezien, met Carter, Lucy en de schizofrene patient....![]()
Zal wel iemand van de crew zijn?quote:
quote:Paul Manning (* 3. Dezember 1959 in Madison, Wisconsin, USA; † 2. Januar 2005 in Sherman Oaks, Kalifornien, USA) war ein US-amerikanischer Drehbuchautor und Filmproduzent.
Wirken/Leben [Bearbeiten]Manning war vor allem durch die beiden Fernsehserien „L.A. Law“ und „Emergency Room“ in den Vereinigten Staaten ein Begriff, hat er zahlreiche Episoden davon nicht nur geschrieben sondern zum größten Teil auch produziert.
Mit seiner Frau Rebeca Medina hatte Manning zuletzt zwei Kinder (Sohn: Daniel; Tochter: Charlotte).
Paul Manning verstarb einen Monat nach seinem 48. Geburtstag an Darmkrebs.
Ihm wurde die 233. Episode von „Emergency Room“ (US-Titel: Skin; Deutscher Titel: Unter die Haut) gewidmet.
Ik denk dat je toch wel echt vanaf seizoen 5/6 moet beginnen dan. Daar gebeuren toch best wel heftige zaken met characters die je gewoon niet wilt missen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:43 schreef _Aftermath_ het volgende:
Ik heb ooit wel eens wat afleveringen gezien en ze waren altijd wel leuk. Maar ik wil hem nu wat meer gaan volgen. Vanaf welk seizoen kan ik het beste gaan kijken. Ik wil namelijk niet bij seizoen 1 beginnen omdat we al bij 13 zitten. Waar kan ik het beste instappen![]()
Wie kan me helpen en vertellen met welk seizoen ik moet beginnen
Seizoen 6 is echt supergoed. Maar ik zou met seizoen 5 dan beginnen vanwege Lucyquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch wel echt vanaf seizoen 5/6 moet beginnen dan. Daar gebeuren toch best wel heftige zaken met characters die je gewoon niet wilt missen.
Hoe leuk ik character ontwikkelingen vind denk ik dat me dat net iets te veel seizoenen zijn om te gaan kijken voordat ik een beetje bij ben. Ik kijk nog meer seriesquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch wel echt vanaf seizoen 5/6 moet beginnen dan. Daar gebeuren toch best wel heftige zaken met characters die je gewoon niet wilt missen.
Mijn vriend kwam hem voor ¤20 tegen bij de V&D. Inderdaad héél goedkoop, zo goedkoop heb ik ze nog nooit gekocht.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:44 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik las laatst ergens dat iemand Seizoen 7 voor 20 euro had gekocht, maar overal waar ik hem zie liggen is hij duurder (Mediamarkt Zwolle/Utrecht 29,99, FRS/Van Leest 39,99). Weet iemand waar hij voor die lage prijs ligt?
De verpakking is trouwens érg jammer![]()
Dįt had ik nou ook! Even zien dat iedereen blij is dat ze weer terug is of dat ze haar verhaal doet ofzo..quote:Op donderdag 9 november 2006 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Oh mijn verbazing over het einde... ik had eig. wel verwacht te zien hoe de reacties waren bij terugkeer op de ER.
Oh echt? Dat vind ik nou juist zo typisch ER.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Oh mijn verbazing over het einde... ik had eig. wel verwacht te zien hoe de reacties waren bij terugkeer op de ER.
Thanks! Inderdaad alle ER-series voor 20 euro bij V&Dquote:Op woensdag 15 november 2006 18:38 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Mijn vriend kwam hem voor ¤20 tegen bij de V&D. Inderdaad héél goedkoop, zo goedkoop heb ik ze nog nooit gekocht.
Maar, V&D dus
Nou, BE, je wordt op je wenken bediendquote:Op donderdag 16 november 2006 17:02 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, dat gesprekje had niet gehoeven, maar alleen dat de anderen zien dat ze er weer is... Dat je haar de deur door ziet lopen en Susan kijkt op ofzoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eeuwig vijfentwintig
Ah, dįįr ken ik haar van!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:28 schreef StarGazer het volgende:
Oh god speelt dat mens uit Roseanne mee ?
Die was inderdaad erg grappig.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Leuke aflevering. Die advocaat!
ja verschrikkelijk hequote:Op donderdag 16 november 2006 22:28 schreef StarGazer het volgende:
Oh god speelt dat mens uit Roseanne mee ?
Hij zat in eerdere afleveringen van ER, gewoon als dezelfde advocaat. Hij heeft dr. Green ooit geholpen (geloof ik) en mocht in ruil daarvoor een dagje meekijken in de behandelkamers.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:45 schreef Smash-it het volgende:
Waar kende ik die advocaat van?!?! Die speelt volgens mij in heel wat films/series, hij had zo'n bekend hoofd!
DANK JE WEL. Daar kende ik hem dus van..quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:47 schreef CherryLips het volgende:
clueless
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer gaat dit ongeveer gebeuren?Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
Bedankt voor de kick, helemaal vergeten!quote:Op donderdag 23 november 2006 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
*schop*
Ik ben net van m'n werk terug, en ik was te moe om hieraan te denken.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:40 schreef Vicky het volgende:
Hoe kan je nou ER vergeten?
quote:
Whehe. You have no ideaquote:Op donderdag 30 november 2006 10:35 schreef Vicky het volgende:
* Vicky heeft gister een beetje vooruit zitten lezen... gaat nog een hoop gebeuren
Bijnaquote:Op donderdag 30 november 2006 11:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Vanavond kom ik ruim op tijd thuis.
Video net bekeken.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:14 schreef Brighteyes het volgende:
Hij was weer fijn!
Heftig hoor, met dat jongetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door dvdfreak op 07-12-2006 22:55:42 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |