Nope.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:56 schreef dvdfreak het volgende:
mooie afl idd was dit de laatste keer met Chen?
Ik haat die kerstspecials van ER.quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:52 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel ja.
Jij ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
Pfoe, net de aflevering van donderdag gezien... Damn...
Even lekker zitten janken hier.Mijn ogen zijn nog nat.
Koningin,Zij was toch zwanger of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ok, bedankt voor de update.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 november 2006 15:12 schreef PM-girl het volgende:
Net de 2 afleveringen van seizoen 6 gezien, met Carter, Lucy en de schizofrene patient....![]()
Zal wel iemand van de crew zijn?quote:
quote:Paul Manning (* 3. Dezember 1959 in Madison, Wisconsin, USA; † 2. Januar 2005 in Sherman Oaks, Kalifornien, USA) war ein US-amerikanischer Drehbuchautor und Filmproduzent.
Wirken/Leben [Bearbeiten]Manning war vor allem durch die beiden Fernsehserien „L.A. Law“ und „Emergency Room“ in den Vereinigten Staaten ein Begriff, hat er zahlreiche Episoden davon nicht nur geschrieben sondern zum größten Teil auch produziert.
Mit seiner Frau Rebeca Medina hatte Manning zuletzt zwei Kinder (Sohn: Daniel; Tochter: Charlotte).
Paul Manning verstarb einen Monat nach seinem 48. Geburtstag an Darmkrebs.
Ihm wurde die 233. Episode von „Emergency Room“ (US-Titel: Skin; Deutscher Titel: Unter die Haut) gewidmet.
Ik denk dat je toch wel echt vanaf seizoen 5/6 moet beginnen dan. Daar gebeuren toch best wel heftige zaken met characters die je gewoon niet wilt missen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:43 schreef _Aftermath_ het volgende:
Ik heb ooit wel eens wat afleveringen gezien en ze waren altijd wel leuk. Maar ik wil hem nu wat meer gaan volgen. Vanaf welk seizoen kan ik het beste gaan kijken. Ik wil namelijk niet bij seizoen 1 beginnen omdat we al bij 13 zitten. Waar kan ik het beste instappen![]()
Wie kan me helpen en vertellen met welk seizoen ik moet beginnen
Seizoen 6 is echt supergoed. Maar ik zou met seizoen 5 dan beginnen vanwege Lucyquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch wel echt vanaf seizoen 5/6 moet beginnen dan. Daar gebeuren toch best wel heftige zaken met characters die je gewoon niet wilt missen.
Hoe leuk ik character ontwikkelingen vind denk ik dat me dat net iets te veel seizoenen zijn om te gaan kijken voordat ik een beetje bij ben. Ik kijk nog meer seriesquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch wel echt vanaf seizoen 5/6 moet beginnen dan. Daar gebeuren toch best wel heftige zaken met characters die je gewoon niet wilt missen.
Mijn vriend kwam hem voor ¤20 tegen bij de V&D. Inderdaad héél goedkoop, zo goedkoop heb ik ze nog nooit gekocht.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:44 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik las laatst ergens dat iemand Seizoen 7 voor 20 euro had gekocht, maar overal waar ik hem zie liggen is hij duurder (Mediamarkt Zwolle/Utrecht 29,99, FRS/Van Leest 39,99). Weet iemand waar hij voor die lage prijs ligt?
De verpakking is trouwens érg jammer![]()
Dát had ik nou ook! Even zien dat iedereen blij is dat ze weer terug is of dat ze haar verhaal doet ofzo..quote:Op donderdag 9 november 2006 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Oh mijn verbazing over het einde... ik had eig. wel verwacht te zien hoe de reacties waren bij terugkeer op de ER.
Oh echt? Dat vind ik nou juist zo typisch ER.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Oh mijn verbazing over het einde... ik had eig. wel verwacht te zien hoe de reacties waren bij terugkeer op de ER.
Thanks! Inderdaad alle ER-series voor 20 euro bij V&Dquote:Op woensdag 15 november 2006 18:38 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Mijn vriend kwam hem voor ¤20 tegen bij de V&D. Inderdaad héél goedkoop, zo goedkoop heb ik ze nog nooit gekocht.
Maar, V&D dus
Nou, BE, je wordt op je wenken bediendquote:Op donderdag 16 november 2006 17:02 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, dat gesprekje had niet gehoeven, maar alleen dat de anderen zien dat ze er weer is... Dat je haar de deur door ziet lopen en Susan kijkt op ofzoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eeuwig vijfentwintig
Ah, dáár ken ik haar van!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:28 schreef StarGazer het volgende:
Oh god speelt dat mens uit Roseanne mee ?
Die was inderdaad erg grappig.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Leuke aflevering. Die advocaat!
ja verschrikkelijk hequote:Op donderdag 16 november 2006 22:28 schreef StarGazer het volgende:
Oh god speelt dat mens uit Roseanne mee ?
Hij zat in eerdere afleveringen van ER, gewoon als dezelfde advocaat. Hij heeft dr. Green ooit geholpen (geloof ik) en mocht in ruil daarvoor een dagje meekijken in de behandelkamers.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:45 schreef Smash-it het volgende:
Waar kende ik die advocaat van?!?! Die speelt volgens mij in heel wat films/series, hij had zo'n bekend hoofd!
DANK JE WEL. Daar kende ik hem dus van..quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:47 schreef CherryLips het volgende:
clueless
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer gaat dit ongeveer gebeuren?Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
Bedankt voor de kick, helemaal vergeten!quote:Op donderdag 23 november 2006 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
*schop*
Ik ben net van m'n werk terug, en ik was te moe om hieraan te denken.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:40 schreef Vicky het volgende:
Hoe kan je nou ER vergeten?
quote:
Whehe. You have no ideaquote:Op donderdag 30 november 2006 10:35 schreef Vicky het volgende:
* Vicky heeft gister een beetje vooruit zitten lezen... gaat nog een hoop gebeuren
Bijnaquote:Op donderdag 30 november 2006 11:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Vanavond kom ik ruim op tijd thuis.
Video net bekeken.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:14 schreef Brighteyes het volgende:
Hij was weer fijn!
Heftig hoor, met dat jongetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door dvdfreak op 07-12-2006 22:55:42 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |