Thanks! Inderdaad alle ER-series voor 20 euro bij V&Dquote:Op woensdag 15 november 2006 18:38 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Mijn vriend kwam hem voor ¤20 tegen bij de V&D. Inderdaad héél goedkoop, zo goedkoop heb ik ze nog nooit gekocht.
Maar, V&D dus
Nou, BE, je wordt op je wenken bediendquote:Op donderdag 16 november 2006 17:02 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, dat gesprekje had niet gehoeven, maar alleen dat de anderen zien dat ze er weer is... Dat je haar de deur door ziet lopen en Susan kijkt op ofzoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eeuwig vijfentwintig
Ah, dáár ken ik haar van!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:28 schreef StarGazer het volgende:
Oh god speelt dat mens uit Roseanne mee ?
Die was inderdaad erg grappig.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Leuke aflevering. Die advocaat!
ja verschrikkelijk hequote:Op donderdag 16 november 2006 22:28 schreef StarGazer het volgende:
Oh god speelt dat mens uit Roseanne mee ?
Hij zat in eerdere afleveringen van ER, gewoon als dezelfde advocaat. Hij heeft dr. Green ooit geholpen (geloof ik) en mocht in ruil daarvoor een dagje meekijken in de behandelkamers.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:45 schreef Smash-it het volgende:
Waar kende ik die advocaat van?!?! Die speelt volgens mij in heel wat films/series, hij had zo'n bekend hoofd!
DANK JE WEL. Daar kende ik hem dus van..quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:47 schreef CherryLips het volgende:
clueless
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer gaat dit ongeveer gebeuren?Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
Bedankt voor de kick, helemaal vergeten!quote:Op donderdag 23 november 2006 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
*schop*
Ik ben net van m'n werk terug, en ik was te moe om hieraan te denken.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:40 schreef Vicky het volgende:
Hoe kan je nou ER vergeten?
quote:
Whehe. You have no ideaquote:Op donderdag 30 november 2006 10:35 schreef Vicky het volgende:
* Vicky heeft gister een beetje vooruit zitten lezen... gaat nog een hoop gebeuren
Bijnaquote:Op donderdag 30 november 2006 11:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Vanavond kom ik ruim op tijd thuis.
Video net bekeken.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:14 schreef Brighteyes het volgende:
Hij was weer fijn!
Heftig hoor, met dat jongetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door dvdfreak op 07-12-2006 22:55:42 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |