Ah dan zit ik dus gewoon goed op de donderdagavondquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:42 schreef Chanty87 het volgende:
Seizoen of 2 geloof ik...?
Heftige toestanden ja! Echt een super begin van het nieuwe seizoen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:28 schreef Chanty87 het volgende:
Heb net S13.01 gezien, wat een achtbaan van emoties zeg...
Inderdaad, kan niet wachten op de volgendequote:Op zondag 24 september 2006 13:09 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Heftige toestanden ja! Echt een super begin van het nieuwe seizoen.
Ik zag het. Waardeloosquote:Op maandag 25 september 2006 16:52 schreef Zwaffel het volgende:
Let op: vanaf maandag 25 september is ER elke werkdag om 18.30 uur te zien.
dit is voor net5
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:08 schreef pluisje het volgende:
Vergeet je de tv niet aan te zetten?
Vond ik ook een hele mooie aflevering ja. Ray Liottaquote:Op donderdag 28 september 2006 22:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb net 11-06 Time of death gezien. Damn wat een goede aflevering. Liotta was ijzersterk.
Alle oudjes gaan weg..quote:Op donderdag 28 september 2006 22:59 schreef golfer het volgende:
En dat was dus het einde van Elizabeth in ER.
Wie kan eens een overzicht maken van de characters die er in season 1 inzaten en er nu in season 11 nog steeds inzitten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa ik heb ook FOK PM :P
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:03 schreef danielluh het volgende:
cordayals corday eruit ligt,stop ik met kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:45 schreef Evil_Jur het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:57 schreef Zwaffel het volgende:
dus carter
mark
corday
romano
malucci
abby
luka
babcock
kerry
en co zitten er allemaal NIET meer in?![]()
wat is er met corday gebeurt dan? Mark gaat dood aan een tumor geloof ik dat weet ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:08 schreef Chanty87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dood en dood zonde.
Ik ben nu ergens op net 5 dat mark binnenkort dood gaat![]()
+Peter Bentonquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:57 schreef Zwaffel het volgende:
dus carter
mark
corday
romano
malucci
abby
luka
babcock
kerry
wat is er met corday gebeurt dan? Mark gaat dood aan een tumor geloof ik dat weet ik...
kerry weaver zit er wel nog in, vandaag seizoen 13 eps 1 gezien en daar zat ze gewoon in hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:57 schreef Zwaffel het volgende:
dus carter
mark
corday
romano
malucci
abby
luka
babcock
kerry
Serie 6.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Luka is toch pas vanaf serie 5 of 6 ofzo?
Dubbel, fijn als Fok weer blijft hangen!quote:Op donderdag 28 september 2006 09:21 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb een vraagje : Ik volg dus al een tijdje net5 soms komt het voor dat ik even niet kan kijken. Nu wil ik graag weten hoe dat af is gelopen met corday en al die doden. Ze had geen bacterie. Was het dan toch babcock?
Iemand?
Het werd donderdag niet echt afgerond, maar het was wel te zien dat er nog geen duidelijkheid was over wie 'schuldig' was!quote:Op donderdag 28 september 2006 09:21 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb een vraagje : Ik volg dus al een tijdje net5 soms komt het voor dat ik even niet kan kijken. Nu wil ik graag weten hoe dat af is gelopen met corday en al die doden. Ze had geen bacterie. Was het dan toch babcock?
Iemand?
Ik had 'm gisterenmiddag alquote:Op zaterdag 30 september 2006 08:51 schreef danielluh het volgende:
op de nieuwsgroepen multimedia staat nu s13 eps 02
ik had het ook niet over net 5quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:26 schreef danielluh het volgende:
[..]
kerry weaver zit er wel nog in, vandaag seizoen 13 eps 1 gezien en daar zat ze gewoon in hoor
en op net 5 ook nog steeds
hoi same herequote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:34 schreef bloempjuh het volgende:
Ik kan niet wennen aan de donderdagavond. Ben het al een paar keer vergeten..
Edit: aflevering van net was weer een paar tranen waard. Ik kan niet tegen een doodgaande Mark..
Mee eens, ik zat net ook heeeel hard een brok weg te slikken. Mark is toch wel mn favo personage....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:34 schreef bloempjuh het volgende:
Edit: aflevering van net was weer een paar tranen waard. Ik kan niet tegen een doodgaande Mark..
Inderdaad een doorsnee aflevering.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... mja...
Gemiddelde aflevering. Weinig spectaculairs...
Welk seizoen is dat?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:01 schreef Brighteyes het volgende:
Even een herinnerings sms-je de deur uit doen!
Vanavond is het weer zover op Nl1!
Jupquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:28 schreef danielluh het volgende:
net was de aflevering met de cast van third watch
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Vond ik ook een hele mooie aflevering ja. Ray Liotta![]()
Ik ben idd ook even thee gaan zetten. Geluid een tandje harder en dan heen en weer om de water koker aan te zetten en weer heen en weer om water in te schenken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:47 schreef brando het volgende:
[...]
Ik ben donderdagavond voor het eerst in 11 jaar ER weggelopen bij een aflevering.
[...]
Oeh, dan moet ik deze week goed opletten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:16 schreef danielluh het volgende:
vrijdag had ze dat foontje gekregen, dat mark achteruit ging in hawaii, dus zal vandaag of morgen zijn volgens mij.
Jullie jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:47 schreef brando het volgende:
[..]
![]()
Die aflevering gaan we volgende week toch pas zien?
eerst komt er nog een aflevering in de ER zelf dat ze dan Corday's brief krijgen dat hij overleden is, en de aflevering daarop is volgens mij die op Hawaii. Dacht ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:16 schreef danielluh het volgende:
vrijdag had ze dat foontje gekregen, dat mark achteruit ging in hawaii, dus zal vandaag of morgen zijn volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |