Marc is al dood. Dat staat in die faxquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:35 schreef danielluh het volgende:
nou is dus die fax vanuit hawaii, dan is morgen die aflevering dat marc overlijdt
lama ik snap hem alquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:45 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Marc is al dood. Dat staat in die fax
Ik heb de video voor de zekerheid al geprogrammeerdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:43 schreef PartyAnimal87 het volgende:
vandaag zie je Greene op Hawaii en op t einde de begrafenis idd... Kippevel!
jeps, vandaag is de aflevering op hawaiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:40 schreef Koningin het volgende:
Dus vandaag is de begrafenis of wat?
Eindelijk zie ik die afleveringen...
oh ik dacht dat ik hiervoor las dat ze er ook uitging. gelukkig blijft zij wel, ook al is ze niet een van mijn favoritesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:55 schreef danielluh het volgende:
weaver zit er gewoon nog in, ook in seizoen 13
En juist die aflevering heb ik nou nog nooit gezienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:38 schreef bloempjuh het volgende:
Wordt voor mij de 5e keer. Gekke NL tv.. vijf keer dezelfde uitzending kunnen zien in een paar jaar tijd..
dit bedoel jequote:Op maandag 9 oktober 2006 09:47 schreef brando het volgende:
[..]
![]()
Die aflevering gaan we volgende week toch pas zien?
Ik ben donderdagavond voor het eerst in 11 jaar ER weggelopen bij een aflevering. Vond er niet veel (meer) aan. Is dit dan het einde?![]()
Personages Carter en Weaver (Corday er ook uit!) zijn de reden dat ik nog kijk, maar hun rollen zijn minimaal. Laura Innes (Weaver) is meer afleveringen gaan regisseren, maar dan speelt ze zelf dus niet of nauwelijks.
Jammer hoor.
Ik hoop die aflevering vandaag ook te kunnen zien.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Oeh, dan moet ik deze week goed opletten.
Na al die jaren ER, heb ik juist die aflevering nog nooit gezien.
ja iddquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:38 schreef bloempjuh het volgende:
Eindelijk weer On The Beach, vergeten ze de ondertitels!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja idd![]()
hoop dat ze er nog bijkomen
Zonder ondertitels issie toch ook prima te doen. Of je moet al totaal geen engels kunnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:22 schreef Rolex1 het volgende:
Goh, wat een koekenbakkers bij Net5...![]()
De beste aflevering van het seizoen en dan gaat de ondertitel machine om de 5 min. kapot.
Gelukkig heb ik hem al bij de Avro gezien...met ondertitels.
Het is wel shit voor mijn vriendin, die hem voor het eerst ziet. Ik zeggen, "het is de beste aflevering, moet je zien..." en dan krijg je dit!![]()
Ik had er niet zo'n moeite mee als met die aflevering van gisterenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Damn... Ik heb me moeilijk ingehouden.
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Damn... Ik heb me moeilijk ingehouden.
Dat lijkt me sterk. Het kwam slechts zo'n tien keer in beeld... "excuses voor het ontbreken van de ondertitels"quote:
ik had visite dus kon niet helemaal volgen, en ik kijk vaker gedownloade films/series zonder ondertiteling, vindt dat prettiger kijkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:19 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Het kwam slechts zo'n tien keer in beeld... "excuses voor het ontbreken van de ondertitels"
Maar goed, ik zag 'm voor de tweede keer nu (eerste keer was in juli/augustus op Ned1) en heb weer enorm zitten huilen. Wat een ongelooflijk zielige aflevering. Maar ook mooi. Ik ga vriendje verplichten om 'm te kijken.. kan me gewoon niet voorstellen dat iemand het hierbij droog houdt!
Mark
jup wel dus. Ik kijk de laatste aflevering niet (die van vandaag )quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef CherryLips het volgende:
ah nee he, niet weer helemaal opnieuw beginnen.
volgens mij ondertussen de 5e keerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:19 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jezus zeg, hoe vaak gaan ze dit geintje nog uithalen?
Dit is nu al de 3e keer geloof ik op Net5 dat ze van voor af aan beginnen..
Dat begint echt heel erg irritant te worden..![]()
somewhere over the rainbow?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:38 schreef bullshit. het volgende:
Weet iemand misschien de namen van die liedjes op het eind van On The Beach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |