Ah nee... ik wilde verder gaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:15 schreef Zwaffel het volgende:lees net dat net5 vrijdag weer seizoen 1 gaat uitzenden. We zitten nu in 8 geloof ik. Hoe de neuk moet ik 9 dan kijken?
Het is inderdaad Somewhere over the Rainbow, maar aangezien er zo'n 100 versies van zijn door 100 verschillende artiesten is het nogal lastig om de goede te vinden..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:38 schreef bullshit. het volgende:
Weet iemand misschien de namen van die liedjes op het eind van On The Beach
Nu je het zegt! Ik was het alweer vergeten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:45 schreef Koningin het volgende:
Nou ja, vanavond weer nieuwe afleveringen op Ned 1.
Geef mij maar seizoen 1-7 daar zie je oude cast tenmiste weer terugquote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:45 schreef Koningin het volgende:
Weer opnieuw seizoen 1?
Dat hebben we toch al zo vaak voorbij zien komen?
Hmm, jammerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:57 schreef Laniboekje het volgende:
Hmm, de DVDbox van E.R. seizoen 7 is twee weken uitgesteld. Nu komt hij als het goed is wel op 25 oktober binnen.
Ze hebben trouwens bij Bol.com nu ook een seizoensbox van seizoen 1 t/m 7 liggen. Dat is altijd he.. loop je al die seizoenen apart bijelkaar te sparen en dan komen ze uiteindelijk met zo'n complete schoenendoos aan DVD's.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:33 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Hmm, jammer
Seizoen 1 heb ik al té vaak gezien. Al is Carter met zn jonge koppie wel weer grappig
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:53 schreef CherryLips het volgende:
eerste tien minute gemist odmat ik te druk was met ruzie hebben.
nee, maar tijdens een ruzie naar de klok kijken, zien dat het kwart over is ofzo, keihard tien keer KUTKUTKUT roepen en naar boven rennen heeft geen goed effect op de tegenpartij, maar toen ik 't uitlegde was de ruzie wel overquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Viel me zwaar tegen. De verhaallijn over die alcoholist is veel te diep uitgewerkt.
[..]Prioriteiten!
E.R. is belangrijker dan ruziën.
Je hebt niks gemist overigens.
Zucht.. dat is inderdaad altijdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ze hebben trouwens bij Bol.com nu ook een seizoensbox van seizoen 1 t/m 7 liggen. Dat is altijd he.. loop je al die seizoenen apart bijelkaar te sparen en dan komen ze uiteindelijk met zo'n complete schoenendoos aan DVD's.
De tijd in de TV-gids klopt niet...het begint nu om 18.55!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:49 schreef Hankster het volgende:
huh? ... vorige week was het toch nog gewoon 18:30?...naja, zal wel.
Hoelaat begint het nu dan? 19:00 o.i.d.?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:45 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Heb bijna seizoen 4 afMaar las ik nou net op de eerste pagina dat Susan terug komt
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3e?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:57 schreef ImPrEzA het volgende:
Het is voor zovr ik weet de 3e keer dit jaar dat seizoen 1 wordt uigezonden op Net 5
En ik ook.quote:
Idem ditoquote:[..]
En ik ook.
Is er iemand die het heeft opgenomen? Zoja, is deze persoon bereid het even te verzenden? De videoband (of dvd) komt dan - nadat iedereen 'm gezien heeft - terug bij de rechtmatige eigenaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |