Ja, walgelijke mannetjes....quote:Op woensdag 20 september 2006 20:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat peer-pressure al niet kan doen he....
Vandaar ook dat z'n 'vriendjes' naast MArcel zaten in de live uitzending...
nee, niet net zo achterbaks, maar achterbaks.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat als Sjaan ook zo'n streek levert dat ze dan net zo achterbaks is?
Ik kan het me van Sjaan niet voorstellen, maar als het zo ís dan is ze net zo achterbaks.
Je vergist je niet, het bod van Sjaan is inderdaad 30.000 euries, ook een stomme trol dus.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij was het bod van Janine precies het bod wat Marlies 'als advies' te veel vond.
30.000 Euro
(maar hier kan ik me in vergissen)
Daar ben ik het dus niet mee eens, met die verzachtende omstandigheden, afspraak is afspraak.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
nee, niet net zo achterbaks, maar achterbaks.
Het genomineerd staan van Marlies rechtvaardigd haar keuze...
Ik vraag me af waarom je Marlies zo hoog inschat?quote:
Maar IK neem tenminste wel de moeite een fatsoenlijk openingsposting te makenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:56 schreef Marrije het volgende:
Stomme TT
Ja, Sjaan is achterbaks, maar nog steeds stukken leuker dan Marliesquote:Op woensdag 20 september 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar IK neem tenminste wel de moeite een fatsoenlijk openingsposting te maken![]()
En janine is achterbaks!
Omdat ze de enige is die op zijn minst de moeite neemt om naar anderen te luisteren en geinteresseerd te zijn. Ze is de enige die ECHT is in het huis!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je Marlies zo hoog inschat?
Waarom heb je buiten die hele discussie van net dan zo'n hekel aan Marlies????quote:Op woensdag 20 september 2006 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, Sjaan is achterbaks, maar nog steeds stukken leuker dan Marlies![]()
![]()
En dat is nu net de mening van Marlies. Die ze volgens vele niet heeft of ventileerd.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je vergist je niet, het bod van Sjaan is inderdaad 30.000 euries, ook een stomme trol dus.
Die interesse is van het niveau hoe word ik er zelf beter van.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat ze de enige is die op zijn minst de moeite neemt om naar anderen te luisteren en geinteresseerd te zijn. Ze is de enige die ECHT is in het huis!
Ze is intelligent, integer, mooi, begripvol en heeft een warm hart bij het luisteren naar andere mensen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je Marlies zo hoog inschat?
maar is dat niet alleen om uit te vogelen hoe de andere over haar en weer andere denken? om er zo uiteindelijk beter van te worden ,op de een of andere manier heb ik ook moeite haar te vertrouwen hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 20:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat ze de enige is die op zijn minst de moeite neemt om naar anderen te luisteren en geinteresseerd te zijn. Ze is de enige die ECHT is in het huis!
Ja, vooral die neus he? Lijkt pinokkio welquote:Op woensdag 20 september 2006 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze is intelligent, integer, mooi, begripvol en heeft een warm hart bij het luisteren naar andere mensen.
Oh ja, haar stem is sweet as honey.![]()
No offence, en ik heb je hoog zitten, maar dit zijn natuurlijk geen redenen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze is intelligent, integer, mooi, begripvol en heeft een warm hart bij het luisteren naar andere mensen.
Kijk, nog één die door die luchtbel heenpriktquote:Op woensdag 20 september 2006 21:01 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar is dat niet alleen om uit te vogelen hoe de andere over haar en weer andere denken? om er zo uiteindelijk beter van te worden ,op de een of andere manier heb ik ook moeite haar te vertrouwen hoor
En je weet van vorig jaar, dat je daar BB mee kunt winnenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Absoluut, maar je bent met een spel bezig.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die interesse is van het niveau hoe word ik er zelf beter van.
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen moeite mee, maar dat ze integer en echt zou zijn, neh, dat gaat er niet in.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
Absoluut, maar je bent met een spel bezig.
Je kan haar niet verbieden een spel te spelen in het BB spel...
Huh, wat zijn jouw kwalificaties van een goed mens dan ?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
No offence, en ik heb je hoog zitten, maar dit zijn natuurlijk geen redenen.
Ben ik dan weer niet met je eens. Ze doet net zo enthousiast over gesprekken die echt nergens over gaan. Ik vind het al knap dat ze dat uit weet te houden als er weer 1 van de medebewoners van die debiele verhalen aan het vertellen is. Maar niet Marlies, Marlies blijft luisteren en ook bevestigen dat ze geinteresseerd is.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:01 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar is dat niet alleen om uit te vogelen hoe de andere over haar en weer andere denken? om er zo uiteindelijk beter van te worden ,op de een of andere manier heb ik ook moeite haar te vertrouwen hoor
Maar de anderen zijn dat wel? (afgezien de zusjes)quote:Op woensdag 20 september 2006 21:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen moeite mee, maar dat ze integer en echt zou zijn, neh, dat gaat er niet in.
Acteertalent is in ontwikkeling.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben ik dan weer niet met je eens. Ze doet net zo enthousiast over gesprekken die echt nergens over gaan. Ik vind het al knap dat ze dat uit weet te houden als er weer 1 van de medebewoners van die debiele verhalen aan het vertellen is. Maar niet Marlies, Marlies blijft luisteren en ook bevestigen dat ze geinteresseerd is.
Heel knap en onwijs lief van haar!
Volgens mij heeft ze ooit een vriendje van je afgenomen...kolere wat haat jij d'r intens zeg!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kijk, nog één die door die luchtbel heenprikt![]()
Haar werk ziet ze zelf als het met een stalen gezicht verkopen van lucht. Alles wat je hoort maar positief bekrachtigen zou je ook zo kunnen zien. Ik krijg het dan op mijn zenuwen als iemand alleen maar oh, ah en hhheerlijk tegen me zegt zonder ECHT iets te zeggen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:
maar het is bijna onmogenlijk met nog 13 verschillende mensen in het huis iedereen lief leuk en aardig te vinden en alle onderwerpen (zoals het gebrabbel van de zusjes(en nee ik vind die 2 geweldig))intresant te vinden dat kan niet ,je kan niet alles leuk lief en aardig en geweldig vinden. en ja ze blijft luisteren,maar met welke reden dan in een goed blaadje bij de andere bewoners te komen zodat deze jou niet nomineren?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben ik dan weer niet met je eens. Ze doet net zo enthousiast over gesprekken die echt nergens over gaan. Ik vind het al knap dat ze dat uit weet te houden als er weer 1 van de medebewoners van die debiele verhalen aan het vertellen is. Maar niet Marlies, Marlies blijft luisteren en ook bevestigen dat ze geinteresseerd is.
Heel knap en onwijs lief van haar!
Tuurlijk, dit zijn prachtige karaktereigenschappen, maar bij Marlies heb ik de indruk dat het allemaal nogal gespeeld is. Ik kan trouwens geen concrete voorbeelden geven. Je hebt gelijk als je zegt dat iemand die goed kan luisteren en interesse toont BB kan winnen, bij haar komt het alleen niet echt 'echt' / integer over. Datzelfde gevoel hebben meerdere mensen in het huis heb ik het idee, en dat moet toch ergens vandaan komen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huh, wat zijn jouw kwalificaties van een goed mens dan ?
Hahahaha, mocht ze willenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ooit een vriendje van je afgenomen...kolere wat haat jij d'r intens zeg!![]()
Mischien, maar een andere reden kan zijn dat ze er eigenlijk verloren bijloopt in het huis en wellicht wat eenzaam is.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ze blijft luisteren,maar met welke reden dan in een goed blaadje bij de andere bewoners te komen zodat deze jou niet nomineren?
Dat zeg ik niet, maar dat hoor ik ook niemand anders nu zeggen. Ik reageer op Marlies is zo lief en integer, dat vind ik dus niet. Als de anderen aan bod komen trek ik misschien ook wel mijn mond open. Als we het gaan hebben over hoe leuk Tijn is bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar de anderen zijn dat wel? (afgezien de zusjes)
Speelt wel mee denk ik.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:11 schreef Ifa het volgende:
[..]
Mischien, maar een andere reden kan zijn dat ze er eigenlijk verloren bijloopt in het huis en wellicht wat eenzaam is.
Tijdelijk denk ik, ze willen nog even genieten van hun nieuw ingedeelde kamertjequote:Op woensdag 20 september 2006 21:12 schreef gucci2 het volgende:
die zusjes zonderen zich nu wel heel erg af....
Wat ik al ind e vorige COS zei, bestaan er echt hele gezinnen die gewoon zo positief naar anderen toe door het leven gaan. Beleefdheid en positivisme is hier op FOK! al snel een reden om iemand op de brandstapel te gooien...terug naar de tijd van de heksenverbrandingenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar het is bijna onmogenlijk met nog 13 verschillende mensen in het huis iedereen lief leuk en aardig te vinden en alle onderwerpen (zoals het gebrabbel van de zusjes(en nee ik vind die 2 geweldig))intresant te vinden dat kan niet ,je kan niet alles leuk lief en aardig en geweldig vinden. en ja ze blijft luisteren,maar met welke reden dan in een goed blaadje bij de andere bewoners te komen zodat deze jou niet nomineren?
edit: dat is in mijn oen een beetje achterbaks,en zeker niet jezelf zijn en voor je EIGEN mening uitkomen
Déja vu : Spekgladde kameleon.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tuurlijk, dit zijn prachtige karaktereigenschappen, maar bij Marlies heb ik de indruk dat het allemaal nogal gespeeld is. Ik kan trouwens geen concrete voorbeelden geven. Je hebt gelijk als je zegt dat iemand die goed kan luisteren en interesse toont BB kan winnen, bij haar komt het alleen niet echt 'echt' / integer over. Datzelfde gevoel hebben meerdere mensen in het huis heb ik het idee, en dat moet toch ergens vandaan komen.
Menno had nog íets.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Speelt wel mee denk ik.
De Menno dus...
maar iedereen irriteert zich wel eens aan iemand of iets *nobody is perfect*quote:Op woensdag 20 september 2006 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat ik al ind e vorige COS zei, bestaan er echt hele gezinnen die gewoon zo positief naar anderen toe door het leven gaan. Beleefdheid en positivisme is hier op FOK! al snel een reden om iemand op de brandstapel te gooien...terug naar de tijd van de heksenverbrandingen![]()
Daar ben ik ook bang voor. Vindt het jammer om te zien.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:11 schreef Ifa het volgende:
[..]
Mischien, maar een andere reden kan zijn dat ze er eigenlijk verloren bijloopt in het huis en wellicht wat eenzaam is.
Die gedachte deel ik volledig.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:15 schreef mamapan het volgende:
Het is ècht jammer dat Hilde er niet meer is, want die had haar mond niet gehouden over DE kamer. Vooral niet nu de gezusters zich terug kunnen trekken in DE kamer. Janine dacht al dat ze exit waren![]()
ok, ik schiet wel af:quote:Op woensdag 20 september 2006 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar dat hoor ik ook niemand anders nu zeggen. Ik reageer op Marlies is zo lief en integer, dat vind ik dus niet. Als de anderen aan bod komen trek ik misschien ook wel mijn mond open. Als we het gaan hebben over hoe leuk Tijn is bijvoorbeeld.
Have I told you my real name?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar iedereen irriteert zich wel eens aan iemand of iets *nobody is perfect*
Misschien dat ze het dan toch niet zó slim speelt?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Vindt het jammer om te zien.
![]()
Nou juist door die déja vu vertrouw ik haar niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Déja vu : Spekgladde kameleon.
Ik weet niet hoe het komt, maar ze komt op mij wel oprecht over.
Wat niet wegneemt dat sommige mensen dan nog wel hun best willen doen!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar iedereen irriteert zich wel eens aan iemand of iets *nobody is perfect*
Ze zal best lief zijn, maar dat vind ik niet interesant, heb ik ook niet gezegt trouwens.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar dat hoor ik ook niemand anders nu zeggen. Ik reageer op Marlies is zo lief en integer, dat vind ik dus niet. Als de anderen aan bod komen trek ik misschien ook wel mijn mond open. Als we het gaan hebben over hoe leuk Tijn is bijvoorbeeld.
Wel interessant dat de geesten verdeeld zijn over Marlies zonder het "oordeel"t echt hard te kunnen maken. Zit toch iets in haar lichaamstaal/toon dat mensen (incl mijzelf) niet goed kunnen peilen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
<snip> Marlies heb ik de indruk dat het allemaal nogal gespeeld is. Ik kan trouwens geen concrete voorbeelden geven. Je hebt gelijk als je zegt dat iemand die goed kan luisteren en interesse toont BB kan winnen, bij haar komt het alleen niet echt 'echt' / integer over.
Kortom, een stuk vermakelijker om naar te kijken dan naar die jaknikker.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok, ik schiet wel af:
Janine is een vies vals sekreet. Afspraken maken met Marlies over een bod en boos worden op Marlies terwijl ze zelf het derde bod deed nog VOOR Marlies. Janine gaat de discussie aan met een nare eigenschap namelijk die van hard schreeuwen en als de ander het woord wil als een dreinend verwend nest wegrennen met een talk to the hand gebaar. Janine zegt tegen iedereen schatje, liefje, dat is haar zogenaamde charmeoffensief waarmee ze in ieders goed blaadje denkt te komen, ook blert ze om het hardst hoe eerlijk doch hard janine wel niet is. Het is een leugenachtige trol, die m.i. totaal oneerlijk is vanaf het eerste woord dat ze sprak in het huis!
HO HO is het niet zo dat ze voor het bod moesten uitspraken janine tegen marlies zei dat ze de volle pond in wilde zetten en dat marlies zei nee dat moet je niet doen ,om vervolgens zelf(marlies dus) bijna de volle pond in te zettenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok, ik schiet wel af:
Janine is een vies vals sekreet. Afspraken maken met Marlies over een bod en boos worden op Marlies terwijl ze zelf het derde bod deed nog VOOR Marlies.!
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok, ik schiet wel af:
Janine is een vies vals sekreet. Afspraken maken met Marlies over een bod en boos worden op Marlies terwijl ze zelf het derde bod deed nog VOOR Marlies. Janine gaat de discussie aan met een nare eigenschap namelijk die van hard schreeuwen en als de ander het woord wil als een dreinend verwend nest wegrennen met een talk to the hand gebaar. Janine zegt tegen iedereen schatje, liefje, dat is haar zogenaamde charmeoffensief waarmee ze in ieders goed blaadje denkt te komen, ook blert ze om het hardst hoe eerlijk doch hard janine wel niet is. Het is een leugenachtige trol, die m.i. totaal oneerlijk is vanaf het eerste woord dat ze sprak in het huis!
Wie zegt dat je daar speciaal een reden voor moet hebben,waarom kan ze niet gewoon zo ZIJN?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar het is bijna onmogenlijk met nog 13 verschillende mensen in het huis iedereen lief leuk en aardig te vinden en alle onderwerpen (zoals het gebrabbel van de zusjes(en nee ik vind die 2 geweldig))intresant te vinden dat kan niet ,je kan niet alles leuk lief en aardig en geweldig vinden. en ja ze blijft luisteren,maar met welke reden dan in een goed blaadje bij de andere bewoners te komen zodat deze jou niet nomineren?
edit: dat is in mijn oen een beetje achterbaks,en zeker niet jezelf zijn en voor je EIGEN mening uitkomen
Ne, jij toevallig niet (of je hebt gezegd dat je haar lief vindt), maar anderen wel, ben hier geloof ik met 3 mensen over in debatquote:Op woensdag 20 september 2006 21:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ze zal best lief zijn, maar dat vind ik niet interesant, heb ik ook niet gezegt trouwens.
Ik vind haar wel integer, al moet ik toegeven dat dit af en toe krampachtig overkomt, maar dat heeft meer te maken met die eenzaamheid denk ik..
Maar goed.
Verder met de COS![]()
![]()
Speelde Joost een spel? Of was hij zichzelf ? Joost had meer gelijkgestemden in het huis..... Marlies niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dat ze het dan toch niet zó slim speelt?
Geloof jij er echt in dat mensen weken achter elkaar 24/7 "spelen".quote:Op woensdag 20 september 2006 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dat ze het dan toch niet zó slim speelt?
Ik vind het niet vermakelijk om naar mensen te kijken die oprecht over lijken gaan en oneerlijk zijn!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kortom, een stuk vermakelijker om naar te kijken dan naar die jaknikker.
Nou kijk dat bedoel ik. Ze wordt door niemand echt in vertrouwen genomen, over welke kwestie dan ook.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die krampachtigheid zal deels inderdaad wel te maken hebben met eenzaamheid, toch gek he, dat er blijkbaar niemand is die naar zo'n integer mens toetrekt![]()
Marlies heeft nooit gezegt dat ze dat niet moest doen volgens mij...quote:Op woensdag 20 september 2006 21:19 schreef Coraatje het volgende:
[..]
HO HO is het niet zo dat ze voor het bod moesten uitspraken janine tegen marlies zei dat ze de volle pond in wilde zetten en dat marlies zei nee dat moet je niet doen ,om vervolgens zelf(marlies dus) bijna de volle pond in te zetten
ze konden daarna niet weten wie welk bod gedaan had totdat bb dat bekend maakte
Misschien wel tekenend voor de maatschappij heden ten dage...!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou kijk dat bedoel ik. Ze wordt door niemand echt in vertrouwen genomen, over welke kwestie dan ook.
Omdat het ook niet zo is, ik weet niet meer wat het precies was, maar ze zei een keer iets over het lage intelligentieniveau van de kampers. Daar heeft ze zich duidelijk negatief over uitgelaten, volgens mij was dat in een slaapkamer op het bed. Tussen de eerste en tweede nominatieronde in.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:20 schreef Addi het volgende:
[..]
Wie zegt dat je daar speciaal een reden voor moet hebben,waarom kan ze niet gewoon zo ZIJN?
omdat niemand haar echt vertrouwd en dat niemand haar dus durft te vertrouwen moet een reden hebbenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou kijk dat bedoel ik. Ze wordt door niemand echt in vertrouwen genomen, over welke kwestie dan ook.
Nou dat ben ik niet met je eens. Mensen als Semih, Tijn, Rik, Marcia en de zusjes zijn hele schappelijke mensen die het, als het moet, wel met iedereen kunnen vinden. Een persoon als Marlies zou daar dan perfect tussen moeten passen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Speelde Joost een spel? Of was hij zichzelf ? Joost had meer gelijkgestemden in het huis..... Marlies niet.
Tja, daar kan je de integere mensch niet de schuld van geven natuurlijkquote:Op woensdag 20 september 2006 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ne, jij toevallig niet (of je hebt gezegd dat je haar lief vindt), maar anderen wel, ben hier geloof ik met 3 mensen over in debat![]()
Die krampachtigheid zal deels inderdaad wel te maken hebben met eenzaamheid, toch gek he, dat er blijkbaar niemand is die naar zo'n integer mens toetrekt![]()
Ok, verder met de COS![]()
Welke buik??? Er staat alleen nog maar een kruisje op de plek waar een buik moet komenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:23 schreef Djep het volgende:
Ik vind die Rik zo eng met zijn buik enzo
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg dat als ze het slimmer had gespeeld, ze niet zo eenzaam zou zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:20 schreef Ifa het volgende:
[..]
Geloof jij er echt in dat mensen weken achter elkaar 24/7 "spelen".
zijn halfnaakte lichaam dan. en die band van het geluid eromheenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:25 schreef Addi het volgende:
[..]
Welke buik??? Er staat alleen nog maar een kruisje op de plek waar een buik moet komen
Marlies is niet eenzaam,ze is graag alleen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg dat als ze het slimmer had gespeeld, ze niet zo eenzaam zou zijn.
Tuurlijk, het ligt vanzelfsprekend niet aan Marliesquote:Op woensdag 20 september 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien wel tekenend voor de maatschappij heden ten dage...!![]()
En omdat ze graag alleen is gaat ze in een huis zitten met 13 anderen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:26 schreef Addi het volgende:
[..]
Marlies is niet eenzaam,ze is graag alleen.
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:28 schreef Sonique het volgende:
Waarom trekken die kampers naar elkaar toe dan?
En maar janken dat het groepje 'niet meer is'
En maar aan dat zinkende schip vast houden als een dramaqueen "Zien jullie nou wat jullie gedaan hebben, snik. Kijk ons hier verzuipen, en het is allemaal jullie schuld!"
Echt, Rik is er niks bij!
Stelletje Calimero's
Ze gaat in een huis met anderen om aan een spel mee te doen en te winnen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
En omdat ze graag alleen is gaat ze in een huis zitten met 13 anderen.
Ik denk dat 9-11 nog aan Marlies ligt..quote:Op woensdag 20 september 2006 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tuurlijk, het ligt vanzelfsprekend niet aan Marlies![]()
Wat sexuele voorlichting voor hem kan geen kwaad...quote:Op woensdag 20 september 2006 21:33 schreef arneaux het volgende:
Etiënne wil t weer over sex hebben.
Dat ze graag alleen is maak je mij niet wijs.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:32 schreef Addi het volgende:
[..]
Ze gaat in een huis met anderen om aan een spel mee te doen en te winnen.
Nou....quote:Op woensdag 20 september 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat 9-11 nog aan Marlies ligt..
Ik had het over in het huisquote:Op woensdag 20 september 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat 9-11 nog aan Marlies ligt..
Ik maak je niets wijs,ik volg zeer frequent de streams en kan goed luisteren.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ze graag alleen is maak je mij niet wijs.
Tja, dat kan je zeggen natuurlijk als je zelf zo een adonis bent met een kinderarmpje...quote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef arneaux het volgende:
Milicia :"Tijn heeft een mooi figuurtje."
Etiënne fronst en kijkt bedenkelijk, schud dan half mwa mwa ja ja.
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:35 schreef BBoon het volgende:
Ligt het aan mij of is Jeroen meer in beeld sinds hij genomineerd is...Of had Hilde vorige week zo de overhand dat iedereen op de achtergrond was.... Er is iets veranderd dat is zeker
Dit langsloopverhaal heeftie al vaker gehouden.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:36 schreef arneaux het volgende:. Etiënne valt toch meer op t karakter van Sabrina dan haar uiterlijk. Het is zelfs zo dat als Milica en Sabrina voorbij zouden lopen, hij naar Milicia zou kijken want volgens Etiënne :"Jij hebt gewoon veel meer uitstraling."
Klopt ja. En Etiënne probeert bijna in élke zin duidelijk te maken, dat-als-het-zou-moeten-maar-liever-niet-hij-eventueel-ook-Milicia-wel-zou-doen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef Verida het volgende:
jeroen zit min of meer milica te verbieden om met tijn te knuffelen, hij is zo jaloers als de neten en zegt zelfs er slecht van geslapen te hebben, wat een loser
Idd, mama mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil naar huis boehoeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 20 september 2006 21:37 schreef schatje het volgende:
Milica zelfverzekerd? Als je boe roept jankt ze al.
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:37 schreef schatje het volgende:
Waar doettie t sneaky dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:37 schreef Snoet123 het volgende:
Nu zit E10 alwéér te verkondigen dat hij Milica eerder na zou kijken in een kroeg dan Sabrina (qua uiterlijk, want hij valt op een arrogante uitstraling)
Sneaky slijmbal die E10![]()
Schatje heeft eindelijk weer een nieuwe 'Diane' gevondenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:37 schreef schatje het volgende:
Nakijken ja.....quote:Op woensdag 20 september 2006 21:37 schreef Snoet123 het volgende:
Nu zit E10 alwéér te verkondigen dat hij Milica eerder na zou kijken in een kroeg dan Sabrina (qua uiterlijk, want hij valt op een arrogante uitstraling)
Toevallig, dat als ik kijk dat ik Marlies toch echt mensen zie opzoeken. Inderdaad, ze loopt er ook net zo makkelijk weer bij weg, maar dan gaat ze wel weer bij iemand anders zitten.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:36 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik maak je niets wijs,ik volg zeer frequent de streams en kan goed luisteren.
Ik hoop toch zo dat Sab dat eens opvangt.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:37 schreef Snoet123 het volgende:
Dat zeggen ze niet. Ze zeggen dat zij uiterlijk iets zelfsverzekerds uit straalt, maar daarachter zei E10 dat ze dat juist niet heeft. Wat Melica ook beaamde.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:37 schreef schatje het volgende:
nee ik snap het nietquote:Op woensdag 20 september 2006 21:39 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Ja, kijk eehhh, tja maar misschien, kijk ja ik weet niet niet hoor, tja maar ehhh, tja maar eehh, nou als jij mij nou bijvoorbeeld ziet, in die zin dan, en ja je ziet wel dat ik een knuffel nodig heb, en ehh, tja dit is niet om zielig te doen hoor, maar jij moet dat dan wel zien en ik vind het dan jammer dat jij eehh kijk mij dan ook gewoon een knuffel moet geven, snap je?"
je vergat nog : en dat neem ik je niet kwalijk hoor, maar euh tja , nouquote:Op woensdag 20 september 2006 21:39 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Ja, kijk eehhh, tja maar misschien, kijk ja ik weet niet niet hoor, tja maar ehhh, tja maar eehh, nou als jij mij nou bijvoorbeeld ziet, in die zin dan, en ja je ziet wel dat ik een knuffel nodig heb, en ehh, tja dit is niet om zielig te doen hoor, maar jij moet dat dan wel zien en ik vind het dan jammer dat jij eehh kijk mij dan ook gewoon een knuffel moet geven, snap je?"
Ja, en jij hebt je nieuwe 'Lieske' gevonden. Common, grow up.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schatje heeft eindelijk weer een nieuwe 'Diane' gevonden
Heel veel van je berichten gaan over Milica... en negatief natuurlijk.
Ik heb het idee dat BB sowieso de genomineerden wat meer in beeld brengt.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:35 schreef BBoon het volgende:
Ligt het aan mij of is Jeroen meer in beeld sinds hij genomineerd is...Of had Hilde vorige week zo de overhand dat iedereen op de achtergrond was.... Er is iets veranderd dat is zeker
Dat dacht ik ook ...Zie ze nu idd veel meer. NIet dat ik daar nou echt op zit te wachten.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat BB sowieso de genomineerden wat meer in beeld brengt.
"Hey milica, wat zit je haar leuk... Neuken?"quote:Op woensdag 20 september 2006 21:39 schreef arneaux het volgende:
Scanman heeft eindelijk weer een nieuwe Lieske gevondenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij nog een spel moet doen net als in de eerste week. Wie gaat Jeroen vertellen dat iedereen al weet dat ze dat gespeeld hebben :-)quote:Op woensdag 20 september 2006 21:42 schreef BorTheWolf het volgende:
Denkt Jeroen dat hij een relatie heeft me malica ?
dat zat ik me ook af te vragenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:42 schreef BorTheWolf het volgende:
hij claimt dr en probeert op haar gevoel in te werken:"heb je niet gemerkt dat ik je de laatste week minder heb vastgepakt"quote:Op woensdag 20 september 2006 21:42 schreef BorTheWolf het volgende:
Waarom reageer je nou weer op mijn bericht aan schatje?? Ik maakte maar een geintje naar haar hoor.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, en jij hebt je nieuwe 'Lieske' gevonden. Common, grow up.
Oh puh-leazequote:Op woensdag 20 september 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij geeft af en toe zeker de indruk dat ie wat van d'r wil, maar of hij écht een beetje gek op d'r is of dat het alleen leuk is voor in het huis is mij niet duidelijk.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen is volgens mij wel een beetje gek op Milica. Hij maakt ook vrij regelmatig complimentjes, maar ze wordenn iet altijd als zodanig opgepikt.
Jeroen is gewoon een held.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:47 schreef schatje het volgende:
Jeroen is wel beter te volgens sinds hij genomineerd is. Af en toe gewoon hele zinnen joh.
Ik maakte maar een geintje hoor.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom reageer je nou weer op mijn bericht aan schatje?? Ik maakte maar een geintje naar haar hoor.
Schatje en ik gaan al wat langer mee met deze 'kwestie'.
Misschien heeft hij het zelf ook nog niet door. Kan ook geilheid zijn natuurlijk. Dat zal ook wel steeds meer gaan spelen na zoveel weken.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij geeft af en toe zeker de indruk dat ie wat van d'r wil, maar of hij écht een beetje gek op d'r is of dat het alleen leuk is voor in het huis is mij niet duidelijk.
Haha, zo zie je maar eens hoe avatars je blik op users kan verneuken. Zo dacht ik dat sabinebasje een lekker wijf was en schatje een enorme feeks...quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, alleen ventjes zoals E10.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:50 schreef Djep het volgende:
praten kerels altijd zo?
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:50 schreef Djep het volgende:
praten kerels altijd zo?
Dat zou echt met e10 moeten gebeuren dan (geen penetratie ofzo, maar gewoon een beetje handtastelijk), koekje van eigen deeg!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:49 schreef BBoon het volgende:
hahah rik: kunnen we iemand niet zo dronken maken dat ik er een wippie mee kan doen :-)
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat zou echt met e10 moeten gebeuren dan (geen penetratie ofzo, maar gewoon een beetje handtastelijk), koekje van eigen deeg!!!
En niemand gaat naar de badkamer om de batterijen om te wisselenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:52 schreef arneaux het volgende:
Etiënne :"Neee, ik laat wel even iemand komen."
Hij wil niet zelf zn batterijen gaan wisselen.
In hun barbiehuis, met hun barbiecamper en wie o wie is ken?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:49 schreef Inca het volgende:
Zitten die 2 zusjes weer op hun barbie kamer?
Geef E10 een neut en hij heeft het niet meer door. Rik of Sabrina, allebei blond.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat zou echt met e10 moeten gebeuren dan (geen penetratie ofzo, maar gewoon een beetje handtastelijk), koekje van eigen deeg!!!
gohquote:Op woensdag 20 september 2006 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij bedoelt hetzelfde als ik...
Zoals Etjen vandaag op het been van Jeroen ging liggen, Sab het andere been van Jeroen over Etjen zijn nek sloeg. . . en Etjen geen kik gaf. . . Misschien vindt ie het wel lekker.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hij zei het wel alsof het een heldendaad was, en eerlijk is eerlijk, heftig hoor!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:56 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Ik zei helemaal niets, ik pakte gewoon die dingen en liep weg, ik zei helemaal niets."
Wat doet 'ie dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:57 schreef Djep het volgende:
[..]
je zal wel nee bedoelen, maar dat is niet de beweging die de hond uitvoert![]()
Dat is toch niets nieuws bij Jeroen?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:56 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Ik zei helemaal niets, ik pakte gewoon die dingen en liep weg, ik zei helemaal niets."
Nou, Rik heeft mijn zegen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zoals Etjen vandaag op het been van Jeroen ging liggen, Sab het andere been van Jeroen over Etjen zijn nek sloeg. . . en Etjen geen kik gaf. . . Misschien vindt ie het wel lekker.
Klopt ja, alsoffie ff persoonlijk Lancelot had verslagen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:57 schreef Ifa het volgende:
[..]
Hij zei het wel alsof het een heldendaad was, en eerlijk is eerlijk, heftig hoor!
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:57 schreef Djep het volgende:
[..]
je zal wel nee bedoelen, maar dat is niet de beweging die de hond uitvoert![]()
Hij zegt nu dat hij het ze gunt, en het hartstikke leuk vindt voor zequote:Op woensdag 20 september 2006 21:57 schreef ruby het volgende:
E10 is nu aan het huilen over de kamer van Sabrina en Monique.![]()
Nee, leg s uit?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:58 schreef Djep het volgende:
zij kijkt schuin links met dr hoofd en schuin rechts met dr hoofd.
als je begrijpt wat ik bedoel....
Tentje van Eggie is nu vrijquote:Op woensdag 20 september 2006 21:57 schreef arneaux het volgende:
Etiënne vind het kut dat hij van de kamer afgebonjourd is.
In zo'n moordend tempo kan je niet kijken, dan word je draaierig en misselijk...quote:Op woensdag 20 september 2006 21:58 schreef Djep het volgende:
als je begrijpt wat ik bedoel....
Maareh, kijken kerels altijd zo?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In zo'n moordend tempo kan je niet kijken, dan wordt je draaierig en misselijk...
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij bedoelt hetzelfde als ik...
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:59 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Maareh, kijken kerels altijd zo?
Iedereen gunt het ze echt, zo vreedzaam is het daar in huis.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij zegt nu dat hij het ze gunt, en het hartstikke leuk vindt voor ze
hahaha leuke vergelijkingquote:Op woensdag 20 september 2006 22:01 schreef arneaux het volgende:
Kijk 'm zitten in dat bad, dikke pad. Wie denktie dat ie is? Tony Montana.
[afbeelding]
Ik had het natuurlijk kunnen weten... Tietuh #4quote:
Jeroen is bezig om Nederland te veroveren denk ik.....quote:Op woensdag 20 september 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
Etiënne tegen Sabrina :"Ik ben blij dat ik niet meer bij je op de kamer lig!!"
Jeroen :"Ja, en anders ik wel!"
Jeroen. Vent. Je hebt nóóit bij Sabrina op de kamer gelegen.
Jeroen is al een tijdje mn held.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:03 schreef BBoon het volgende:
[..]
Jeroen is bezig om Nederland te veroveren denk ik.....
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:04 schreef Sonique het volgende:
Dat taalgebruik ook van e10.
Godverdomme, pissen, wijven, oprotten, kanker, sieg heil en weet ik wel niet allemaal...
![]()
Is dat nou zo'n kansloze jongere?
Waarmee? Met z'n beroemde one-liners?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:03 schreef BBoon het volgende:
[..]
Jeroen is bezig om Nederland te veroveren denk ik.....
[..]
uuuuuuuuh ja zeg maar ....ja uhhh ..doe maar ....quote:Op woensdag 20 september 2006 22:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarmee? Met z'n beroemde one-liners?![]()
Kan ze er niet voor kiezen bij hém te gaan liggen?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:00 schreef Sonique het volgende:
hoppa, wel een mooie steek van saar.
"Ik kan er toch ook niets aan doen dat je niet meer bij mij mag liggen!"
wat heeft dat met mijn hond te maken?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:03 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk kunnen weten... Tietuh #4
Demins heeft je nimmer aangevallen, ook niet vorig jaar, maar je ongelooflijke hang om milica te pushen bij andere fokkers is dit keer wel heel erg groot!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de volgende fan![]()
[..]
Als je zo'n beweging maakt tussen een paar borsten, wordt misschien bedoeldquote:Op woensdag 20 september 2006 22:06 schreef Djep het volgende:
[..]
wat heeft dat met mijn hond te maken?
Niet van jou, niet van Milica. Fan van de zusjes en Jeroen (als ik dan toch ergens fan van moet zijn). Niet fanatiek overigens.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de volgende fan![]()
jezus, wat vergezochtquote:Op woensdag 20 september 2006 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je zo'n beweging maakt tussen een paar borsten, wordt misschien bedoeld
*zucht*quote:Op woensdag 20 september 2006 22:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
![]()
ik voel een hilde loop aankomen
Niet alleen zijn arm, ik vrees eigenlijk alles een beetje.....................quote:Op woensdag 20 september 2006 22:06 schreef arneaux het volgende:
Die linkerarm van Etiënne ligt ook behoorlijk onnatuurlijk en geforceerd.
Ik wil zo'n ringtone.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:05 schreef BBoon het volgende:
[..]
uuuuuuuuh ja zeg maar ....ja uhhh ..doe maar ....![]()
Ben jij een fat chick?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:09 schreef ruby het volgende:
Wat heeft Rik weer een schattig buiktruitje aan. Heel kinky weer.
Dat was mijn associatie bij je uitleg:quote:Op woensdag 20 september 2006 22:06 schreef Djep het volgende:
[..]
wat heeft dat met mijn hond te maken?
Voordat je met die uitleg kwam.. had ik die associatie nietquote:Op woensdag 20 september 2006 21:58 schreef Djep het volgende:
Staat dat op z'n kinky shirtje of is dat een onbeleefde vraag aan mij?quote:
MOEWAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef arneaux het volgende:
Etiënne voelt zich beledigd als een meisje er een 'speeltje' bijpakt tijdens de sex.
Nou, dan zal ie nog heel wat tegenslagen te verwerken krijgen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef arneaux het volgende:
Etiënne voelt zich beledigd als een meisje er een 'speeltje' bijpakt tijdens de sex.
tja iedereen heeft weer een andere associatie hè!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Dat was mijn associatie bij je uitleg:
[..]
Voordat je met die uitleg kwam.. had ik die associatie niet
Staat op z'n 'kinky' shirtje.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Staat dat op z'n kinky shirtje of is dat een onbeleefde vraag aan mij?![]()
Het meisje voelt zich beledigd als ze geen speeltje erbij mag pakken!!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef arneaux het volgende:
Het meisje zal wel moeten toch...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het meisje voelt zich beledigt als ze geen speeltje erbij mag pakken!!
* Sonique kon zo'n inkoppertje niet inhouden,
E10 heeft het alleen over krikken en verder begrijpt hij er niks van....quote:
Rik en Tijn houden wel erg van teksten met "leuke" woordspelingen op hun shirts.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Staat op z'n 'kinky' shirtje.
'Ifat chicks'
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:14 schreef Djep het volgende:
[..]
tja iedereen heeft weer een andere associatie hè!![]()
Lijken me twee jongens met weinig fantasie in bed. Ze hebben geen idee wat je met een vibrator enzo moetquote:Op woensdag 20 september 2006 22:15 schreef arneaux het volgende:
Jeroen snapt er echt he-le-maal niets van.
Etiënne vraagt er als een vies mannetje constant op door.
Nee dat zijn typisch gevalletjes van:quote:Op woensdag 20 september 2006 22:17 schreef Snoet123 het volgende:
Ik heb zomaar een gevoel dat die E10 en Jeroen in bed niet echt "creatief" zijn als ik ze zo hoor praten![]()
Gelukkig is Jeroen wel heel erg diepgaand en kun je tot in de late uurtjes een pittig gesprek met 'm hebben.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen: "Volgens mij neuk jij ontzettend lekker, want qua gesprekken kom je met jou niet verder..."
Ze willen gewoon horen dat het meisje naast hen in bad dat ding op haar klitje zet. En Milica wil dat natuurlijk niet vertellen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:17 schreef Snoet123 het volgende:
Ik heb zomaar een gevoel dat die E10 en Jeroen in bed niet echt "creatief" zijn als ik ze zo hoor praten![]()
Waarschijnlijk denken zij nog steeds dat die dingen als gezichtsstaven dienen (zoals vroeger werd geshowd in de Wehkamp of Otto ofzo).quote:Op woensdag 20 september 2006 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijken me twee jongens met weinig fantasie in bed. Ze hebben geen idee wat je met een vibrator enzo moet
Mag ik meehelpen?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:19 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof dat ik Jeroen zou verzuipen
Nee.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:19 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof dat ik Jeroen zou verzuipen
Ja viel mij ook al op.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:21 schreef Sonique het volgende:
Ben ik nu de enige, maar verandert tijn elke dag van uiterlijk?
Niet express ofzo, maar het is net alsof hij elke dag anders is... uitstraling ofzo...
Hear hear.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:21 schreef Sonique het volgende:
Niet express ofzo, maar het is net alsof hij elke dag anders is... uitstraling ofzo...
Ja hoorquote:
Plastic zakje over zijn hoofd dan?quote:
Positief of negatief?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:21 schreef Sonique het volgende:
Maar Jeroen is cool.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor
[..]
Plastic zakje over zijn hoofd dan?
daar kan ik niet over oordelen...quote:Op woensdag 20 september 2006 22:17 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]sorry, misschien begeef ik mij te lang in een mannenwereld?
Nee joh ..Jeroen is uuuuuuuuuh ja uhhhhhhhhhh zeg maar uuuuuuuuuh hoe zal ik het zeggen ....uuuuuuuhhhhhh ja jaquote:
Breuls maakt grapjesquote:Op woensdag 20 september 2006 22:25 schreef ruby het volgende:
Had ik net ook. Nu is ie weer goed.
Dan wil ik 'm als een soort Furby in huis.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oke, dan gooien we hem in de vriezer![]()
Bedoel je dat ie zich elke dag een ander imago aanneemt?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Positief.
(op een niet sexuele manier)
Nee, gewoon zn uitstraling is anders. Zn hele houding, manier van praten, gedachtes. Althans, zo komt t over.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Bedoel je dat ie zich elke dag een ander imago aanneemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |