Hij zegt nu dat hij het ze gunt, en het hartstikke leuk vindt voor zequote:Op woensdag 20 september 2006 21:57 schreef ruby het volgende:
E10 is nu aan het huilen over de kamer van Sabrina en Monique.![]()
Nee, leg s uit?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:58 schreef Djep het volgende:
zij kijkt schuin links met dr hoofd en schuin rechts met dr hoofd.
als je begrijpt wat ik bedoel....
Tentje van Eggie is nu vrijquote:Op woensdag 20 september 2006 21:57 schreef arneaux het volgende:
Etiënne vind het kut dat hij van de kamer afgebonjourd is.
In zo'n moordend tempo kan je niet kijken, dan word je draaierig en misselijk...quote:Op woensdag 20 september 2006 21:58 schreef Djep het volgende:
als je begrijpt wat ik bedoel....
Maareh, kijken kerels altijd zo?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In zo'n moordend tempo kan je niet kijken, dan wordt je draaierig en misselijk...
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij bedoelt hetzelfde als ik...
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:59 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Maareh, kijken kerels altijd zo?
Iedereen gunt het ze echt, zo vreedzaam is het daar in huis.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij zegt nu dat hij het ze gunt, en het hartstikke leuk vindt voor ze
hahaha leuke vergelijkingquote:Op woensdag 20 september 2006 22:01 schreef arneaux het volgende:
Kijk 'm zitten in dat bad, dikke pad. Wie denktie dat ie is? Tony Montana.
[afbeelding]
Ik had het natuurlijk kunnen weten... Tietuh #4quote:
Jeroen is bezig om Nederland te veroveren denk ik.....quote:Op woensdag 20 september 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
Etiënne tegen Sabrina :"Ik ben blij dat ik niet meer bij je op de kamer lig!!"
Jeroen :"Ja, en anders ik wel!"
Jeroen. Vent. Je hebt nóóit bij Sabrina op de kamer gelegen.
Jeroen is al een tijdje mn held.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:03 schreef BBoon het volgende:
[..]
Jeroen is bezig om Nederland te veroveren denk ik.....
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:04 schreef Sonique het volgende:
Dat taalgebruik ook van e10.
Godverdomme, pissen, wijven, oprotten, kanker, sieg heil en weet ik wel niet allemaal...
![]()
Is dat nou zo'n kansloze jongere?
Waarmee? Met z'n beroemde one-liners?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:03 schreef BBoon het volgende:
[..]
Jeroen is bezig om Nederland te veroveren denk ik.....
[..]
uuuuuuuuh ja zeg maar ....ja uhhh ..doe maar ....quote:Op woensdag 20 september 2006 22:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarmee? Met z'n beroemde one-liners?![]()
Kan ze er niet voor kiezen bij hém te gaan liggen?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:00 schreef Sonique het volgende:
hoppa, wel een mooie steek van saar.
"Ik kan er toch ook niets aan doen dat je niet meer bij mij mag liggen!"
wat heeft dat met mijn hond te maken?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:03 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk kunnen weten... Tietuh #4
Demins heeft je nimmer aangevallen, ook niet vorig jaar, maar je ongelooflijke hang om milica te pushen bij andere fokkers is dit keer wel heel erg groot!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de volgende fan![]()
[..]
Als je zo'n beweging maakt tussen een paar borsten, wordt misschien bedoeldquote:Op woensdag 20 september 2006 22:06 schreef Djep het volgende:
[..]
wat heeft dat met mijn hond te maken?
Niet van jou, niet van Milica. Fan van de zusjes en Jeroen (als ik dan toch ergens fan van moet zijn). Niet fanatiek overigens.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de volgende fan![]()
jezus, wat vergezochtquote:Op woensdag 20 september 2006 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je zo'n beweging maakt tussen een paar borsten, wordt misschien bedoeld
*zucht*quote:Op woensdag 20 september 2006 22:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
![]()
ik voel een hilde loop aankomen
Niet alleen zijn arm, ik vrees eigenlijk alles een beetje.....................quote:Op woensdag 20 september 2006 22:06 schreef arneaux het volgende:
Die linkerarm van Etiënne ligt ook behoorlijk onnatuurlijk en geforceerd.
Ik wil zo'n ringtone.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:05 schreef BBoon het volgende:
[..]
uuuuuuuuh ja zeg maar ....ja uhhh ..doe maar ....![]()
Ben jij een fat chick?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:09 schreef ruby het volgende:
Wat heeft Rik weer een schattig buiktruitje aan. Heel kinky weer.
Dat was mijn associatie bij je uitleg:quote:Op woensdag 20 september 2006 22:06 schreef Djep het volgende:
[..]
wat heeft dat met mijn hond te maken?
Voordat je met die uitleg kwam.. had ik die associatie nietquote:Op woensdag 20 september 2006 21:58 schreef Djep het volgende:
Staat dat op z'n kinky shirtje of is dat een onbeleefde vraag aan mij?quote:
MOEWAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef arneaux het volgende:
Etiënne voelt zich beledigd als een meisje er een 'speeltje' bijpakt tijdens de sex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |