ok, ik schiet wel af:quote:Op woensdag 20 september 2006 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar dat hoor ik ook niemand anders nu zeggen. Ik reageer op Marlies is zo lief en integer, dat vind ik dus niet. Als de anderen aan bod komen trek ik misschien ook wel mijn mond open. Als we het gaan hebben over hoe leuk Tijn is bijvoorbeeld.
Have I told you my real name?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar iedereen irriteert zich wel eens aan iemand of iets *nobody is perfect*
Misschien dat ze het dan toch niet zó slim speelt?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Vindt het jammer om te zien.
![]()
Nou juist door die déja vu vertrouw ik haar niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Déja vu : Spekgladde kameleon.
Ik weet niet hoe het komt, maar ze komt op mij wel oprecht over.
Wat niet wegneemt dat sommige mensen dan nog wel hun best willen doen!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar iedereen irriteert zich wel eens aan iemand of iets *nobody is perfect*
Ze zal best lief zijn, maar dat vind ik niet interesant, heb ik ook niet gezegt trouwens.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar dat hoor ik ook niemand anders nu zeggen. Ik reageer op Marlies is zo lief en integer, dat vind ik dus niet. Als de anderen aan bod komen trek ik misschien ook wel mijn mond open. Als we het gaan hebben over hoe leuk Tijn is bijvoorbeeld.
Wel interessant dat de geesten verdeeld zijn over Marlies zonder het "oordeel"t echt hard te kunnen maken. Zit toch iets in haar lichaamstaal/toon dat mensen (incl mijzelf) niet goed kunnen peilen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
<snip> Marlies heb ik de indruk dat het allemaal nogal gespeeld is. Ik kan trouwens geen concrete voorbeelden geven. Je hebt gelijk als je zegt dat iemand die goed kan luisteren en interesse toont BB kan winnen, bij haar komt het alleen niet echt 'echt' / integer over.
Kortom, een stuk vermakelijker om naar te kijken dan naar die jaknikker.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok, ik schiet wel af:
Janine is een vies vals sekreet. Afspraken maken met Marlies over een bod en boos worden op Marlies terwijl ze zelf het derde bod deed nog VOOR Marlies. Janine gaat de discussie aan met een nare eigenschap namelijk die van hard schreeuwen en als de ander het woord wil als een dreinend verwend nest wegrennen met een talk to the hand gebaar. Janine zegt tegen iedereen schatje, liefje, dat is haar zogenaamde charmeoffensief waarmee ze in ieders goed blaadje denkt te komen, ook blert ze om het hardst hoe eerlijk doch hard janine wel niet is. Het is een leugenachtige trol, die m.i. totaal oneerlijk is vanaf het eerste woord dat ze sprak in het huis!
HO HO is het niet zo dat ze voor het bod moesten uitspraken janine tegen marlies zei dat ze de volle pond in wilde zetten en dat marlies zei nee dat moet je niet doen ,om vervolgens zelf(marlies dus) bijna de volle pond in te zettenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok, ik schiet wel af:
Janine is een vies vals sekreet. Afspraken maken met Marlies over een bod en boos worden op Marlies terwijl ze zelf het derde bod deed nog VOOR Marlies.!
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok, ik schiet wel af:
Janine is een vies vals sekreet. Afspraken maken met Marlies over een bod en boos worden op Marlies terwijl ze zelf het derde bod deed nog VOOR Marlies. Janine gaat de discussie aan met een nare eigenschap namelijk die van hard schreeuwen en als de ander het woord wil als een dreinend verwend nest wegrennen met een talk to the hand gebaar. Janine zegt tegen iedereen schatje, liefje, dat is haar zogenaamde charmeoffensief waarmee ze in ieders goed blaadje denkt te komen, ook blert ze om het hardst hoe eerlijk doch hard janine wel niet is. Het is een leugenachtige trol, die m.i. totaal oneerlijk is vanaf het eerste woord dat ze sprak in het huis!
Wie zegt dat je daar speciaal een reden voor moet hebben,waarom kan ze niet gewoon zo ZIJN?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar het is bijna onmogenlijk met nog 13 verschillende mensen in het huis iedereen lief leuk en aardig te vinden en alle onderwerpen (zoals het gebrabbel van de zusjes(en nee ik vind die 2 geweldig))intresant te vinden dat kan niet ,je kan niet alles leuk lief en aardig en geweldig vinden. en ja ze blijft luisteren,maar met welke reden dan in een goed blaadje bij de andere bewoners te komen zodat deze jou niet nomineren?
edit: dat is in mijn oen een beetje achterbaks,en zeker niet jezelf zijn en voor je EIGEN mening uitkomen
Ne, jij toevallig niet (of je hebt gezegd dat je haar lief vindt), maar anderen wel, ben hier geloof ik met 3 mensen over in debatquote:Op woensdag 20 september 2006 21:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ze zal best lief zijn, maar dat vind ik niet interesant, heb ik ook niet gezegt trouwens.
Ik vind haar wel integer, al moet ik toegeven dat dit af en toe krampachtig overkomt, maar dat heeft meer te maken met die eenzaamheid denk ik..
Maar goed.
Verder met de COS![]()
![]()
Speelde Joost een spel? Of was hij zichzelf ? Joost had meer gelijkgestemden in het huis..... Marlies niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dat ze het dan toch niet zó slim speelt?
Geloof jij er echt in dat mensen weken achter elkaar 24/7 "spelen".quote:Op woensdag 20 september 2006 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dat ze het dan toch niet zó slim speelt?
Ik vind het niet vermakelijk om naar mensen te kijken die oprecht over lijken gaan en oneerlijk zijn!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kortom, een stuk vermakelijker om naar te kijken dan naar die jaknikker.
Nou kijk dat bedoel ik. Ze wordt door niemand echt in vertrouwen genomen, over welke kwestie dan ook.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die krampachtigheid zal deels inderdaad wel te maken hebben met eenzaamheid, toch gek he, dat er blijkbaar niemand is die naar zo'n integer mens toetrekt![]()
Marlies heeft nooit gezegt dat ze dat niet moest doen volgens mij...quote:Op woensdag 20 september 2006 21:19 schreef Coraatje het volgende:
[..]
HO HO is het niet zo dat ze voor het bod moesten uitspraken janine tegen marlies zei dat ze de volle pond in wilde zetten en dat marlies zei nee dat moet je niet doen ,om vervolgens zelf(marlies dus) bijna de volle pond in te zetten
ze konden daarna niet weten wie welk bod gedaan had totdat bb dat bekend maakte
Misschien wel tekenend voor de maatschappij heden ten dage...!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou kijk dat bedoel ik. Ze wordt door niemand echt in vertrouwen genomen, over welke kwestie dan ook.
Omdat het ook niet zo is, ik weet niet meer wat het precies was, maar ze zei een keer iets over het lage intelligentieniveau van de kampers. Daar heeft ze zich duidelijk negatief over uitgelaten, volgens mij was dat in een slaapkamer op het bed. Tussen de eerste en tweede nominatieronde in.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:20 schreef Addi het volgende:
[..]
Wie zegt dat je daar speciaal een reden voor moet hebben,waarom kan ze niet gewoon zo ZIJN?
omdat niemand haar echt vertrouwd en dat niemand haar dus durft te vertrouwen moet een reden hebbenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou kijk dat bedoel ik. Ze wordt door niemand echt in vertrouwen genomen, over welke kwestie dan ook.
Nou dat ben ik niet met je eens. Mensen als Semih, Tijn, Rik, Marcia en de zusjes zijn hele schappelijke mensen die het, als het moet, wel met iedereen kunnen vinden. Een persoon als Marlies zou daar dan perfect tussen moeten passen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Speelde Joost een spel? Of was hij zichzelf ? Joost had meer gelijkgestemden in het huis..... Marlies niet.
Tja, daar kan je de integere mensch niet de schuld van geven natuurlijkquote:Op woensdag 20 september 2006 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ne, jij toevallig niet (of je hebt gezegd dat je haar lief vindt), maar anderen wel, ben hier geloof ik met 3 mensen over in debat![]()
Die krampachtigheid zal deels inderdaad wel te maken hebben met eenzaamheid, toch gek he, dat er blijkbaar niemand is die naar zo'n integer mens toetrekt![]()
Ok, verder met de COS![]()
Welke buik??? Er staat alleen nog maar een kruisje op de plek waar een buik moet komenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:23 schreef Djep het volgende:
Ik vind die Rik zo eng met zijn buik enzo
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg dat als ze het slimmer had gespeeld, ze niet zo eenzaam zou zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:20 schreef Ifa het volgende:
[..]
Geloof jij er echt in dat mensen weken achter elkaar 24/7 "spelen".
zijn halfnaakte lichaam dan. en die band van het geluid eromheenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:25 schreef Addi het volgende:
[..]
Welke buik??? Er staat alleen nog maar een kruisje op de plek waar een buik moet komen
Marlies is niet eenzaam,ze is graag alleen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg dat als ze het slimmer had gespeeld, ze niet zo eenzaam zou zijn.
Tuurlijk, het ligt vanzelfsprekend niet aan Marliesquote:Op woensdag 20 september 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien wel tekenend voor de maatschappij heden ten dage...!![]()
En omdat ze graag alleen is gaat ze in een huis zitten met 13 anderen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:26 schreef Addi het volgende:
[..]
Marlies is niet eenzaam,ze is graag alleen.
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:28 schreef Sonique het volgende:
Waarom trekken die kampers naar elkaar toe dan?
En maar janken dat het groepje 'niet meer is'
En maar aan dat zinkende schip vast houden als een dramaqueen "Zien jullie nou wat jullie gedaan hebben, snik. Kijk ons hier verzuipen, en het is allemaal jullie schuld!"
Echt, Rik is er niks bij!
Stelletje Calimero's
Ze gaat in een huis met anderen om aan een spel mee te doen en te winnen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
En omdat ze graag alleen is gaat ze in een huis zitten met 13 anderen.
Ik denk dat 9-11 nog aan Marlies ligt..quote:Op woensdag 20 september 2006 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tuurlijk, het ligt vanzelfsprekend niet aan Marlies![]()
Wat sexuele voorlichting voor hem kan geen kwaad...quote:Op woensdag 20 september 2006 21:33 schreef arneaux het volgende:
Etiënne wil t weer over sex hebben.
Dat ze graag alleen is maak je mij niet wijs.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:32 schreef Addi het volgende:
[..]
Ze gaat in een huis met anderen om aan een spel mee te doen en te winnen.
Nou....quote:Op woensdag 20 september 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat 9-11 nog aan Marlies ligt..
Ik had het over in het huisquote:Op woensdag 20 september 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat 9-11 nog aan Marlies ligt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |