Yup, alleen het spel betalen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:46 schreef Devrim_ het volgende:
Is Guild Wars 1 keer kopen en voor de rest geen extra kosten meer?
Of is het netzoals WoW ()
jep, zie net dat we eruit zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:57 schreef SnowDoggg het volgende:
Zijn jullie uit de alliance??
Wat een spammers waren dat zeg, gelukkig had ik 9/10x mijn alliance chat uitstaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:50 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
jep, zie net dat we eruit zijn.
Denk dat het komt door de lage faction van ons. Maar had het niet verwacht.
Er zaten wel een aantal goede leden bij de alliance. Nu dus via de whisper
Maar ja, gelukkig wel van veel onnodige spam af
Ah thnx...Dit weekend dus ff proberenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:47 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Yup, alleen het spel betalen.Ow ja dit weekend is er een preview weekend voor Guildwars Nightfall dat 27 oktober wordt gereleased. Ga anders naar de officiele Guildwars site en haal daar de code vandaan waar je dit weekend mee kan spelen.
Geen probleem. Als je meer vragen hebt kun je die hier gewoon stellen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:53 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ah thnx...Dit weekend dus ff proberen
Als ik het spel koop moet ik zeker eerst gewoon het normale spel kopen (geen expansion) en pas later de expansions?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:55 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Geen probleem. Als je meer vragen hebt kun je die hier gewoon stellen.![]()
Je hebt Prophecies. Dat is de "core". Dan is er Factions en binnenkort Nightfall. Je kan ze los van elkaar spelen, je hebt ze dus niet nodig om te kunnen spelen. Als je ze koppelt krijg je echter wel meer content. Daarbij zijn sommige events chapter gebonden, bijvoorbeeld het Dragon Festival, dat was alleen toegankelijk voor mensen met Factions, of gemergde accounts.quote:Op donderdag 21 september 2006 07:26 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als ik het spel koop moet ik zeker eerst gewoon het normale spel kopen (geen expansion) en pas later de expansions?
quote:Update - Wednesday September 20
* Added new trophies to the Great Temple of Balthazar for the Guild Wars Factions Championship and the Guild Wars (Prophecies) World Championship.
* Added an Observer Mode option to automatically observe random games.
* Added an option to hide the user interface while observing a game.
* Added an option to mute sound while Guild Wars is running in the background
* Modified all windows and panels accessible from the Menu so that they remember whether they were previously open when entering a new map.
* Fixed a bug that prevented some Prophecies and Factions monsters from using their Ranger skills.
* Fixed a bug in the skill Plague Signet that caused Conditions to transfer with incorrect durations.
Preparation for the World Preview Event
The following Guild Wars Nightfall updates and balance changes are being published in beta form, in preparation for this weekend’s World Preview Event. After the conclusion of the weekend event, they will be removed from the game again until the release of Guild Wars Nightfall.
* Updated the artificial intelligence of all henchmen.
* Added new armor foley sound effects.
* Capped adrenaline gain so that no player ever receives more than double adrenaline from adrenaline-boosting skills.
* Increased earshot range to the radius of the Danger Zone (the inner white circle on the mini-map Compass).
* Modified the skill Contemplation of Purity so that the number of removed Hexes and Conditions is determined by your Divine Favor attribute.
ik zal even kijkenquote:Op donderdag 21 september 2006 09:39 schreef Elegy het volgende:
Kan je die copy/pasten? Ik kan hier niet op die site
Mesmerquote:Jagged Bones
Animate Shambling Horror
Putrid Flesh
Combine Jagged Bones with Animate Shambling Horror to get two minions for the price of one. Jagged Bones replaces a minion with a Jagged Horror when that minion dies. When an Animated Shambling Horror dies, it is also replaced with a Jagged Horror. Enchant a Horror with Jagged Bones, then kill it with Putrid Flesh and you not only Disease all nearby foes, you also gain two minions.
Signet of Suffering
To add a strong punch to any Necromancer Hex build, overload your target with Hexes and follow up with Signet of Suffering. This Signet deals extra damage for each Hex on your target
Signet of Lost Souls
When not enough creatures are dying on the battlefield, this Signet helps Necromancers with high Soul Reaping manage their Energy. Make sure to use this on a foe below half Health.
Assassinquote:Wastrel's Demise
Wastrel's Worry
Throw spell-casters a real Catch-22 with these two skills. Wastrel's Worry gives them damage if they decide to cast a Spell, while Wastrel's Demise punishes them when they don't cast. The more time they spend in indecision gives you more chances to damage them with Demise, which inflicts bonus damage for every Spell equipped on the target's Skill Bar.
Paragonquote:Shadow Meld
Shadow Meld is a maintained Enchantment similar to Aura of Displacement. However, rather than Shadow Stepping to a foe, you Shadow Step to an ally. Step to a friendly Warrior and confuse enemy ranks with a sudden spike, then escape from danger. Note that this Enchantment goes on yourself, so watch for enemy removal attempts.
Warriorquote:Cautery Signet
Remedy Signet
Remove all Conditions from your party, including yourself, with Cautery Signet. For each Condition removed in this way, you're set on Fire for one second. Quickly hit Remedy Signet, which removes one Condition, and you can counter many Condition-heavy builds. Try to stay out of range of interrupts, as Remedy Signet has a fast recharge but a slow activation time.
Ritualistquote:"The Power is Yours!"
With some rapid weapon-swapping and a Skill Bar full of adrenaline skills, you can be an Energy battery for your allies without losing offensive capability. Use the Shout "The Power is Yours!" to give all party members within earshot immediate Energy gain at the price of lowering your Energy regeneration for ten seconds. While you have lowered Energy, rely on adrenaline to mete out damage.
Rangerquote:Anguish
Painful Bond
Signet of Might
Ritualists have a deadly new triple combo at their disposal. Start by casting Anguish, a Spirit that deals double damage to Hexed foes. Hex a group of foes with Painful Bond so that they take double damage from Spirits, and use Signet of Might on Anguish to increase its damage. Although the Signet will kill the Spirit after ten seconds, you'll have an immensely deadly Spirit to catch your opponents unawares.
Elementalistquote:Tripwire
Trapper's Speed
Snare
Trip up your enemies with repeated knock downs. To get maximum harassment value from Tripwire, which knocks down Crippled foes, equip Traps that cause Cripple and use Trapper's Speed, a Stance that decreases the activation time and recharges of all your Traps.
Dat was het dan.quote:Glyph of Restoration
Complementing the more long-term healing of Aura of Restoration, this Glyph gives Elementalists healing power on demand. Use this Glyph to heal yourself for a certain amount, plus gain a bonus depending on the Energy cost of your next Spell.
Die was al in gebruik had men het over, als je MC Hammer bedoelt.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:33 schreef DarkY.NL het volgende:
ik moet echt straks gelijk een charname reggen mbt die Paragon skill
Ik zie Tom [brawler henchman] al spammen met zijn hertjequote:Op donderdag 21 september 2006 15:29 schreef torn_Machina het volgende:
Henchies kunnen nou ook emotes en dances gebruiken.![]()
Het einde van de touch rangerquote:The Paragon Shout "Can't Touch This!", which causes touch skills to fail completely, allows you to counter such skills as Blackout, Shock, or Vampiric Touch.
Tis maar net voor hoelang het werkt, of dat het een éénmalige shout is en hoe snel het te casten is.quote:
quote:# Henchmen now mimic most of your emotes but react to some. When you dance, they will provide you with a band. When you play an instrument, they will provide accompaniment. When you play rock-paper-scissors, they will play against you. They will also perform random emotes when idle.
# The formation in which henchmen position themselves around the player has been changed. While not moving or fighting henchmen will try to maintain a 3x3 square formation with the player in the middle. Monks will always take the back row while the front row will be occupied by warriors, then assassins, then rangers. Other casters will fill the middle spots in a seemingly random pattern.
Ik ga denk ik eerst alleen Prophecies kopen..Ik vind het spel nogal duurquote:Op donderdag 21 september 2006 08:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je hebt Prophecies. Dat is de "core". Dan is er Factions en binnenkort Nightfall. Je kan ze los van elkaar spelen, je hebt ze dus niet nodig om te kunnen spelen. Als je ze koppelt krijg je echter wel meer content. Daarbij zijn sommige events chapter gebonden, bijvoorbeeld het Dragon Festival, dat was alleen toegankelijk voor mensen met Factions, of gemergde accounts.
Als je het geld kan missen zou ik als ik jou was eerst Prophecies kopen, dit omdat het levelen minder snel gaat maar je ook veel meer info krijgt over de verhaallijn.
Je kan ook mergen. Dat doe je door een ongebruikte nieuwe key toe te voegen aan je bestaande account. Het meest voor de hand liggend momenteel is een Factions key toevoegen aan een Prophecies account. Het is wél belangrijk dat je de nieuwe key nog niet hebt gebruikt/geactiveerd. Waneer je merged maakt dus niet uit, zolang je de nieuwe key dus nog niet hebt gebruikt
In het V&A deel is er iemand die GW:P en GW:F aanbiedtquote:Op donderdag 21 september 2006 16:24 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst alleen Prophecies kopen..Ik vind het spel nogal duur
Ik vind 30 euro nou niet echt duur voor dit spel, maar zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:24 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst alleen Prophecies kopen..Ik vind het spel nogal duur
30 euro?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:36 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik vind 30 euro nou niet echt duur voor dit spel, maar zal wel aan mij liggen.![]()
We horen wel of je GW gaat spelen of niet.
Als je dit wel doet laat even je ingame naam achter zodat we je kunnen helpen als dat nodig is.
Vergeet niet dat je Nightfall dit weekend gratis kan proberen.
Msschien is het handig om eerst aan dit event mee te doen en te zien of GW wel iets voor jou is.
Prophecies kost nu 30 euro als je hem op de site van Bart Smit bestelt. Meeste andere winkels kost dit nog 39 euro.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:37 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
30 euro?
45 euro toch?
Anyway..als het niet zo duur is..wil jij ff betalen ik geef je m'n rekening nummer wel
Gewoon het volle bedrag overmaken, ben je van al het gezeur af.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:42 schreef Borreke het volgende:
Hej bk, ik kreeg nu een order bevestiging van Dim+.
Ik moet 5 euro overmaken zodat ik de pre order krijg.
Krijg ik dan nog later een mail van Dim+ waarin ze verzoeken de 54,99 over te maken? of is het slimmer dit gelijk nu allebei al over te maken?
Deze duurt niet lang hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kut... Weer zo'n eeuwig durende update die met 10kb/s naar binnen loopt...
Bij de laatste paar updates heb ik blijkbaar een baggerverbinding met de server, vaak niet meer dan 10kb/s. Dan duren zelfs kleine updates al snel te lang.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Deze duurt niet lang hoor.
Ik kan toch pas vanavondquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:22 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb net even die trailer gekeken en dat Hero System ziet er echt goed uit. Flag points op de mini map zetten
als orders.![]()
Denk dat het een lange maand wordt na het preview weekend.![]()
Edit: Het ziet er naar uit dat Anet wat problemen heeft. Event zal pas tegen de middag op zijn vroegst beginnen.
Nightfall CE kost 59.99 en standaard Nightfall 39,99. Ik denk dat je in bepaalde webwinkels het iets goedkoper kan krijgen, maar dat zal niet veel schelen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoeveel moet dat nightfall kosten eigenlijk? Ik kom steeds meer in de verleiding het te kopen.
Enig idee wat een goede webwinkel is?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:41 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nightfall CE kost 59.99 en standaard Nightfall 39,99. Ik denk dat je in bepaalde webwinkels het iets goedkoper kan krijgen, maar dat zal niet veel schelen.
Ik bestel altijd bij www.dimplus.nl, maar zij hanteren dezelfde prijzen voor Nightfall die ik een post hierboven heb genoemd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Enig idee wat een goede webwinkel is?![]()
En toen kwam je er achter dat je de CE van Nightfall en Factions ook wilde hebben... te laatquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:33 schreef SnowDoggg het volgende:
Ik koop voorlopig nog geen nightfalls, ga eerst Prophecies nog even kopen en doen
![]()
Maar ook pas als ik klaar ben met factions...
Er is volgens mij weer een grote update. Yay weer met 50 kb/ps. Na ongeveer 10% downloaden gaat hij over tot decompressen. Volgens mij valt het nog wel mee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:58 schreef SnowDoggg het volgende:
Hebben jullie ook last van connectieproblemen?
Heel vaak de laatste tijd, komt door al die updates volgens mij.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:58 schreef SnowDoggg het volgende:
Hebben jullie ook last van connectieproblemen?
Ik hoop dat het energy pingen weer werktquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:29 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Er is volgens mij weer een grote update. Yay weer met 50 kb/ps. Na ongeveer 10% downloaden gaat hij over tot decompressen. Volgens mij valt het nog wel mee.![]()
En alweer een nieuwe update.Dat is nummer 7 alweer.
Yup.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:32 schreef SnowDoggg het volgende:
Hoe kom ik bij nightfall! Gewoon die key gebruiken die hier is gepost?
Ja, maar jij hebt vast op je normale account nog char slots over.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:13 schreef SnowDoggg het volgende:
Ik hoefde overigens helemaal geen key in te voeren! Gewoon nieuwe char aanmaken en Nightfall selecteren
Ahaquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:27 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt vast op je normale account nog char slots over.![]()
Wheheh lijkt heel erg op de mijnequote:Op vrijdag 22 september 2006 23:27 schreef Elegy het volgende:
Mijn slettebak
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb wel veel last van artifacts en vreemde strepen. Of dat ik geen health/skills kan zien. Weet niet zeker of het nou mijn videokaart is of gewoon een brakke client.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kap met GW.
Ik word er schijtziek van. Heel veel dingen doen het zomaar niet (ik krijg geen geluid of beeld als ik bepaalde skills gebruik). En hij draait gewoon bagger sinds wat updates enzo. Moet ik nu soms weer 2000 euro uitgeven aan een nieuw computer? Nee dus.
Ik heb verder nog weinig last gehad van rare bugs die jij zeg maar noemt, het kan dus best zijn dat het aan je videokaart ligt.quote:Op zondag 24 september 2006 11:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb wel veel last van artifacts en vreemde strepen. Of dat ik geen health/skills kan zien. Weet niet zeker of het nou mijn videokaart is of gewoon een brakke client.
Daarom zeg ik: voor de gene die het pvp weekend hebben gemist, heb ik voor de gene van het pve weekend dit gepost.quote:Op maandag 25 september 2006 16:34 schreef EricG het volgende:
Beste kerel dit weekend was het PvE weekend niet het PvP weekend. Die skills zijn allang bekend.
quote:few days ago, GWG forum members made us aware of a possible problem with PlayNC account security. It seems that a few accounts were stolen, and the concern was raised that the thefts may have resulted because of a shortfall in security through the PlayNC system.
I don't want to get into the mechanics or the details, but I want to thank the forum members who reported this problem, and I want to apologize if any of you felt that you weren't helped as immediately nor as thoroughly as you might have been in the initial stages. I want to express thanks to one member in particular (whom I won't name right now, but you know who you are!) who provided very helpful and detailed information which we used to track down the matter. And you will be interested to know that the appropriate action has been taken on more than one of the accounts of those responsible. I am not at liberty to reveal what that was, but knowing action was taken, and the accounts identified, is probably of some interest to you.
As a matter of fact, these thefts were made possible through a combination of errors. I know that GWG has made a change that will prevent the acquisition of information. And you will be pleased to know that there is a major change in the PlayNC system coming within a matter of days. Protocols are being put in place that will greatly reduce--perhaps even make impossible--this particular kind of account theft. That is not to say that all account thefts will be rendered impossible--we could only wish! But the three or four that we know of which were a result of this recent situation will be far less likely to happen in the future.
Here are some tips I'd like to share with you:
Use a unique account name. If you're using an email address to conduct matters that must stay secure, use an email address that you do not reveal to others. So use one "private" address for matters that require a high level of privacy and security, such as game accounts, online banking, and so forth. And then use a completely separate "public" address for correspondence, on-line trades, chat rooms, online message programs, forum memberships, etc. Stop and ask yourself: When I'm idling in IRC, is everyone in the world seeing my bank user name? My GW Account name? When I add someone to my IM list or when I post in a forum, are people learning more about me than I really want them to know?
Come up with a complex and unique password. Use symbols, if allowed. Use upper and lower case. Toss in some numbers, but for goodness sake, don't use your birthday or other easily-found things. (See below about birthdays.) Try to not use the same password for everything. (This is called mitigating disaster; it's sort of like diversifying your portfolio. If one stock crashes, they don't all crash. If one account is stolen, not all are stolen. )
Do not reveal your Guild Wars account name to anyone. If you are conducting a trade, use your "public" email for that, never, ever your Guild Wars user name. No one needs your user name or your PlayNC account name, ever! If you want to meet in game, give them a character name. If you want to correspond, use that "public" email address and keep your private one private.
Do not reveal your birthdate. Sure, it's fun to have people know when it's your birthday, but it may be smarter to not make that known. A lot of contests ask for your birthday to verify your entry, so it is hard to not reveal this, at times. Heck, even the Guild Wars championships require birthday information! Maybe the best suggestion is simply to keep this info reasonably private and, if you reveal it, do not reveal it at the same time you're exposing that private email address.
Take the usual privacy provisions. Keep personal information to a minimum on forum profiles. You can't be sure what a bank, credit union, mortgage company, or anyone else will ask to "verify your identity." Some ask things that could be found by someone rifling through the recycling on your curbside! (Yay, shredder!) Anyway, because you can't predict what you'll be asked for account verification, keep profile information to a minimum. General location, sure! But do you really need to mention online that you live on Maple Avenue in Anytown, USA? That your Zip Code is 12345? That your mother's maiden name is Smythkowicz, or that you were born on a sunny Sunday in April of '86 at St. Chuck of the Perpetual Smile Hospital in Upper East Midlothian? Think about it: TMI!
If you are given the opportunity to come up with a security question, make it matter! Don't ask something silly like "How do you spell cat?" Don't ask the same question for every account you own. Don't make it a question for which there are only a few answers. "What's your favorite colour" is lame! Well, unless you really know the differences between purple, amethyst, lavender, orchid, lilac, aubergine... The truth is, there are usually only 6 or 8 answers to that colour question, so someone could "hack" that one pretty simply by just going through the Red-Orange-Yellow song. For your security question, come up with something obscure and something hard to guess.
I'm sure there are a dozen other great security tips, and I invite anyone to post them here. In the meantime, please know that we're working to improve security and welcome your feedback our processes at any time. Send thoughts through the Support tab, or share them in a forum post.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:49 schreef torn_Machina het volgende:
Neeee, we zien je nu nooit weer.Ik ga me vanavond vast in slaap huilen.
Tot morgen in GW danquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:18 schreef Borreke het volgende:
[..], mn account blijft er nog en ik gooi GW nog ni weg..
Als wow me begint te vervele schakel ik zo om naar GW
lol - het zal me benieuwen hoe lang dat duurt....quote:
en met wie dan...?quote:Op woensdag 27 september 2006 12:33 schreef torn_Machina het volgende:
Ik zal vanaf nu, niet veel meer online zijn tot de release van Nightfall.
Natuurlijk kom ik nog wel online, maar dan meer om te praten dan om iets te ondernemen.
Zelfde geld voor mij, heb er niet zoveel zin meer in. Met Nightfall ga ik wel weer spelen.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:33 schreef torn_Machina het volgende:
Ik zal vanaf nu, niet veel meer online zijn tot de release van Nightfall.
Natuurlijk kom ik nog wel online, maar dan meer om te praten dan om iets te ondernemen.
Ondertussen vermaak ik me met wat Ps2 spellen die ik laatst heb binnengekregen.
Verder heb ik Rose Online ook weer opgepakt maar dan op een private server.![]()
Jullie kunnen met de release van Nightfall natuurlijk weer op mij rekenen. Laat dit Topic nou niet doodbloeden door inactivity.
Zoals ik al zei, ik ben gewoon niet vaak meer online tot Nightfall uitkomt.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:37 schreef Abonides het volgende:
Wat K** missie is Arborstone! Ik heb de missie nu een keer of 10 geprobeerd en telkens zijn er een paar mensen die of plotseling afk zijn of die zonder iets te zeggen vertrekken... en wil ik vragen of mensen uit de Fok! guild me willen helpen... ben ik de enige die online is...
BLUH... ik probeer het vanavond nog maar een keer.
Ik doe vanavond wel ff mee, kom ong half negen onlinequote:Op donderdag 28 september 2006 08:37 schreef Abonides het volgende:
Wat K** missie is Arborstone! Ik heb de missie nu een keer of 10 geprobeerd en telkens zijn er een paar mensen die of plotseling afk zijn of die zonder iets te zeggen vertrekken... en wil ik vragen of mensen uit de Fok! guild me willen helpen... ben ik de enige die online is...
BLUH... ik probeer het vanavond nog maar een keer.
Geef niet hoor ... geef maar aan wanneer je tijd hebtquote:Op vrijdag 29 september 2006 07:51 schreef Abonides het volgende:
Sorry hoor mensen... gisteravond is er niets van gekomen! Alles liep uit... ben blij als het weekend is!
Ik was er ook niet hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:13 schreef Abonides het volgende:
Thx iig doet me deugd dat jullie het niet zo erg vinden dat ik er gisteren niet was!
Ik stuur je wel ff een invite, wat is je in-game naam?quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:50 schreef ganzenherder het volgende:
Hey!
Ben na een lange 'pauze' weer guildwars gaan spelen dankzij een vriend van me, nu ben ik weer uit aan het vissen hoe alles werkt enzo. Ben nu ook lichtelijk aan het overwegen om de uitbreiding(en) te halen...
Maarre nu heb ik zonder die lange periode zonder GW geen guild meer, die FoK! guild lijkt me wel gezellig![]()
Bij wie moet ik me melden?
Mokoena the Mightyquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:00 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik stuur je wel ff een invite, wat is je in-game naam?
Wees niet teleurgesteld als er niet veel lui online zijn. Het wel namelijk zo dat Guild Wars Nightfall over een klein maandje uitkomt en iedereen heeft factions wel een beetje gezien enzo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:50 schreef ganzenherder het volgende:
Hey!
Ben na een lange 'pauze' weer guildwars gaan spelen dankzij een vriend van me, nu ben ik weer uit aan het vissen hoe alles werkt enzo. Ben nu ook lichtelijk aan het overwegen om de uitbreiding(en) te halen...
Maarre nu heb ik zonder die lange periode zonder GW geen guild meer, die FoK! guild lijkt me wel gezellig![]()
Bij wie moet ik me melden?
En mij heb je al lastig zitten vallen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef EricG het volgende:
Darky maak es heel gauw een pm dinges aan! Ik wil jou pmen!
Ja en Jo0lz en Ruzbeh hebben 't nog nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:14 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
En mij heb je al lastig zitten vallen.![]()
Heb je de bovenstaande posts niet gelezen dan? Ik ben weer fulltime beschikbaar als Nightfall gereleased wordt, dus tot die tijd moet je jezelf maar vermaken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:03 schreef Abonides het volgende:
Je mag toch maar met max 10 andere guilds een alliance aangaan?
Wat is het trouwens rustig de laatste paar dagen in de guild.
Sorry?! Nieuwe functionaliteit ofzo?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:51 schreef EricG het volgende:
[..]
Ja en Jo0lz en Ruzbeh hebben 't nog niet
En KaMo heeft m'n hele inbox ondergespamt
Met mijn Monk word ik overal redelijk snel ge-invite. Dat maakt het ook weer wat makkelijker.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:02 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Heb je de bovenstaande posts niet gelezen dan? Ik ben weer fulltime beschikbaar als Nightfall gereleased wordt, dus tot die tijd moet je jezelf maar vermaken.![]()
Ja, ik heb Nightfall gepre-ordered bij Dimension Plusquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:04 schreef Abonides het volgende:
[..]
Heb je Nightfall ergens ge-preordered?
Who cares man. The more the merrierquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:18 schreef DarkY.NL het volgende:
luuk, weet je ook al al ze in een alliance zitten?
Of zijn ze nog alleen als guild
Gewoon de zealous modd er uit proberen te salvagen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is dit waard:
Zealous Shadow Bow of Deathbane
max dmg (req 8)
energy gain on hit +1
energy regen -1
+%20 vs undead
Volgens mij zijn ze alleen als guild , als je het zeker wilt weten moet je het even op hun forum vragenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:18 schreef DarkY.NL het volgende:
luuk, weet je ook al al ze in een alliance zitten?
Of zijn ze nog alleen als guild
quote:This week's big news is the conversion of Heroes' Ascent into a 6v6 map. Yes, one of the most popular events will become a permanent element of the PvP game, along with a lot of exciting map changes, too. This will all go live sometime Friday, so stop on by and check it out.
Vet! Van 't weekend maar 's wat fame halen danquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:26 schreef torn_Machina het volgende:
Voor de mensen die graag Hero's Ascent doen komt er vrijdag een leuke update.
Hero's Ascent wordt namelijk in teams van 6v6 gespeeld inplaats van 8v8 zoals het nu is.
Anet heeft dus geluistered naar de positieve reacties over deze verandering toen deze voor het eerst werd ingevoerd tijden Nightfall PvP event.
[..]
ik had een req 8 15^50, betere base dus, en die kon ik verkope voor 45quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoeveel is dit waard:
Grinning Recurve Bow
earth dmg 15-28 (req9)
Damage +15% (While health is above 50%)![]()
![]()
Volgens mij heb ik 'm toen hij net uitwas al gekocht voor 30 euro op Play.com.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:40 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Prophecies kost nu 30 euro als je hem op de site van Bart Smit bestelt. Meeste andere winkels kost dit nog 39 euro.
Klik
De invite komt eraan... is het niet van mij, dan is het wel van iemand anders...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:30 schreef Bilbao het volgende:
Hey mensen,
Ik heb 9 maanden geleden GuildWars gekocht
En 2 maanden geleden de collectors Edition van Factions
Ik wil de FOK Guild ook wel joinen.
ik ben een Assasin op lvl20
Mijn nick is: Core Design.
THIS IS ME:
[afbeelding]
Een Sin met een zwaardje en een schild?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:30 schreef Bilbao het volgende:
Hey mensen,
Ik heb 9 maanden geleden GuildWars gekocht
En 2 maanden geleden de collectors Edition van Factions
Ik wil de FOK Guild ook wel joinen.
ik ben een Assasin op lvl20
Mijn nick is: Core Design.
THIS IS ME:
[afbeelding]
Je hebt soms van die rare mensen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Een Sin met een zwaardje en een schild?
johquote:
Prophecies was ik na 1 week op uitgekeken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:25 schreef torn_Machina het volgende:
Guildwars zal ik wel blijven spelen. Alleen Factions en Prophecies heb ik nu echt wel gezien.
Kan ik nu mooi wat andere spellen spelen die ik hier nog heb liggen tot Nightfall er is.![]()
Hogere armor rating kun je voor een assassin niet krijgen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:19 schreef Bilbao het volgende:
wat is by the way het zwaarst armor wat je voor een assasin kan kopen?
Ik heb nu alles ARMOR: 70
Bestel hem dan gewoon online. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:57 schreef Amadeo het volgende:
Woensdag nog gezocht voor Prophecies, maar ik vond hem maar in 1 winkel en daar was hij 50 euro >>
Maar er waren 2 winkels die zeiden dat hij binnenkort wel weer op voorraad zou zijn
Misschien morgen even nog eens kijken, want ik ben het wachten wel beu.
Omat hij dan zo'n 55-60 euro kost door verzendkostenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:25 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Bestel hem dan gewoon online. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.![]()
Ik heb daar nog een +27 ding en +23 ding van maar die zijn natuurlijk niks waardquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Daarnet een Gold sword gedropt toen ik mish aan het doen was (The Wilds). Geen max dmg of wat dan ook, maar ja, het blijft goud. ID gedaan. Salvaged. Ja hoor. +30 sword pommel.
IK BEN RIJK![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, meestal zijn perfect of bijna perfect modds wat waard.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:26 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik heb daar nog een +27 ding en +23 ding van maar die zijn natuurlijk niks waard![]()
Ah hier kan ik wel wat meequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:59 schreef SnowDoggg het volgende:
Ik heb hem op bol.com voor Guild Wars 2006 gekocht voor ¤ 31,94 incl verzendkosten!
Of wil je de speciale editie hebben? Die is wel wat duurder ja!
Guild Wars 2006 (¤29,99 excl verzendkosten)
Guild Wars Special Edition (¤ 44,99 excl verzendkosten)
Ja dat kanquote:Op zondag 8 oktober 2006 09:18 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Ah hier kan ik wel wat mee
Maar kan ik ook uit Belgie bestellen ?
Ik had iets gelezen dat de Engelse Pc Zone ook een eigen mini pet zou krijgen. Misschien dat we de komende weken hier wat meer over horen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:14 schreef Pizzahut het volgende:
weet iemand al iets over de Pc Zone in Europa met de Gray Giant pet?
volgens mij is dat ook de bedoeling,quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Daarnet een Gold sword gedropt toen ik mish aan het doen was (The Wilds). Geen max dmg of wat dan ook, maar ja, het blijft goud. ID gedaan. Salvaged. Ja hoor. +30 sword pommel.
IK BEN RIJK![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben trouwens vergeten te vertellen dat ik me main char heb verwijderd waar ik 200+ uur in heb gestoken.
Omdat het een male ranger was. En male rangers zijn lelijk.
Males in dit spel zijn gewoon niet te doen. Nu heb ik dus alle characters gewoon female.
Lucky slutquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:44 schreef DarkY.NL het volgende:
gister net bezig en dropt er iets leuks:
[afbeelding]
Echt wel, hij heeft nog maar 300+ kquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:47 schreef torn_Machina het volgende:
Darky net of je dat geld nodig hebt.![]()
Als het goed is kom je na die missie in een Outpost uit (naam vergeten) en daar kun je een Primary Quest aannemen die je naar Nahpui Quarter leidt. Volgens mij heet die quest Finding the Oracle.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:46 schreef Razorback het volgende:
Ik ben nu heel leuk met het bootje de faction wereld ingevaren en heb daar 1 missie gedaan (Vizunah Square) maar waar is de volgende missie
Ik zit nu in dragons throat, daar heb ik die finding the oracle gedaan maar nu zoek ik dus de pri missiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Als het goed is kom je na die missie in een Outpost uit (naam vergeten) en daar kun je een Primary Quest aannemen die je naar Nahpui Quarter leidt. Volgens mij heet die quest Finding the Oracle.
Als je Finding the Oracle hebt gedaan, dan moet je van die npc ook nog een primary quest krijgen die je naar Nahpui Quarter brengt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:06 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik zit nu in dragons throat, daar heb ik die finding the oracle gedaan maar nu zoek ik dus de pri missie
dan heb ik die gemistquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Als je Finding the Oracle hebt gedaan, dan moet je van die npc ook nog een primary quest krijgen die je naar Nahpui Quarter brengt.
Je wilt dus zeggen dat je de quest die Nika (dat assassin vrouwtje) je geeft, gemist hebt? Beetje raar, want als je de reward aanneemt dan krijg je direct een nieuwe quest van haar.quote:
Dan moet je die quest nog wel accepten en als ik em goed herrinner werd ik toen nogal aangevallen en heb ik dat blijkbaar niet gedaanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:16 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat je de quest die Nika (dat assassin vrouwtje) je geeft, gemist hebt? Beetje raar, want als je de reward aanneemt dan krijg je direct een nieuwe quest van haar.
Dat je aangevallen wordt is ook niet zo verwonderlijk, er lopen daar genoeg groepjes rond die net wel of niet in je agro cirkel komen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:19 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dan moet je die quest nog wel accepten en als ik em goed herrinner werd ik toen nogal aangevallen en heb ik dat blijkbaar niet gedaan![]()
Nu moet iok dus alleen dat vrouwtje weer opnieuw zoeken zonder dat ik weet waar ze is ongeveerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:20 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dat je aangevallen wordt is ook niet zo verwonderlijk, er lopen daar genoeg groepjes rond die net wel of niet in je agro cirkel komen.
daarom heeft me monk nu sup vigor ipv majorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:47 schreef torn_Machina het volgende:
Darky net of je dat geld nodig hebt.![]()
Zoek anders even iemand die "Finding the oracle" nog moet doen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:23 schreef Razorback het volgende:
[..]
Nu moet iok dus alleen dat vrouwtje weer opnieuw zoeken zonder dat ik weet waar ze is ongeveer![]()
die missie is leuk! die missie is leuk!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:17 schreef Razorback het volgende:
Kheb hem ondertussen al gedaan met het idee dat SnowDoggg ook had
Nu alleen die missie nog doen
Welke missie? misschien moet ik hem ook nog met een char...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:32 schreef mips het volgende:
[..]
die missie is leuk! die missie is leuk!
GEwoon met een groepje uit de guild gaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:11 schreef SnowDoggg het volgende:
Closer to the stars! Leuke missie wel ja ... maar lastig om een master reward te krijgen
Ik heb ook al weken niet gespeeld, maar met een andere oorzaak...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:42 schreef torn_Machina het volgende:
Het voelt toch wel goed om even geen GW te spelen, kan ik over 2 weken fris aan Nightfall beginnen.![]()
Ruzbeh, wat is dat nou voor achterlijke actiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben trouwens vergeten te vertellen dat ik me main char heb verwijderd waar ik 200+ uur in heb gestoken.
Omdat het een male ranger was. En male rangers zijn lelijk.
Males in dit spel zijn gewoon niet te doen. Nu heb ik dus alle characters gewoon female.
Ik heb het in het verleden ook eens gedaan hoor. Een char deleten omdat uiterlijk, naam of geslacht niet was zoals ik wou... Alleen had ik daar gewoon nog niet zoveel tijd in gestoken danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:30 schreef EricG het volgende:
[..]
Ruzbeh, wat is dat nou voor achterlijke actie
Mijn eerste poppetje is ook een male ranger, en die is gewoon vet hoor. Barragen is cool, trappen is cool, hij ziet er cool uit. En ik ben er best wel aan gehecht na meer dan een jaar![]()
Nog nóóit gedaan. Al mijn chars zijn gewoon pimpin' jeweetquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:34 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb het in het verleden ook eens gedaan hoor. Een char deleten omdat uiterlijk, naam of geslacht niet was zoals ik wou... Alleen had ik daar gewoon nog niet zoveel tijd in gestoken dan
De economie gaat toch inzakken als Nightfall gereleased wordt, je kunt nu zelf kiezen welke modd je van een wapen afhaalt en dit is dan met 100% succes kans.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:27 schreef Pizzahut het volgende:
als anet zo door gaat met dit soort eventen gaat de economie giga omlaag vrees ik...
Ik heb gisteren voor het eerst sinds 3-4 weken weer even ingelogd. Speel toch niet meer met mijn vriendin, die wil alleen met anderen spelen en ik was er een beetje op uitgekeken. Ik wacht op Nightfall, die wil ik zo snel mogelijk uitspelen en titels halen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:42 schreef torn_Machina het volgende:
Het voelt toch wel goed om even geen GW te spelen, kan ik over 2 weken fris aan Nightfall beginnen.![]()
Kom anders bij ons in de guild als Nightfall uit is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst sinds 3-4 weken weer even ingelogd. Speel toch niet meer met mijn vriendin, die wil alleen met anderen spelen en ik was er een beetje op uitgekeken. Ik wacht op Nightfall, die wil ik zo snel mogelijk uitspelen en titels halen.
En ik zit ook niet meer in mijn Guild, wil even helemaal niets aan mijn hoofd hebben
Heb op t moment geen wapens nodig, en ik ontvang graag bulten met geld voor mijn niet zo goede wapensquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:23 schreef Jo0Lz het volgende:
Die economie gaat zich wel weer herstellen hoor. wees blij dat je nu geen bulten met geld hoeft uit te geven om het wapen te maken dat je wil hebben
Zal er eens over denkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:45 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Kom anders bij ons in de guild als Nightfall uit is.
35g en we hebben een deal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Iemand een Sword Pommel +30 health kopen voor 35k?
Wat spam je dan voor je ranger? Ranger lfp ofzo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat heb ik een kutdag vandaag. Het wil maar niet lukken sommige missions. Mensen zoeken lukte al die in de desert voor me ranger, en nu probeer ik dan de mission The Wilds te doen met me warrior, nu al vier keer gedaan en op de 1 of andere manier verkloten ze de bonus of gaan ze dood, etc.
Ruzbeh, 2 van de 3 Desert missies kun je met henchies doen. Dunes of Dispair en Elona's Reach.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Party krijg ik dus wel. Alleen het zijn echt schijt parties. Maar bij die desert missions kon ik geen party vinden nee daar waren er gewoon te weinig mensen.
NOU ENquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ruzbeh, 2 van de 3 Desert missies kun je met henchies doen. Dunes of Dispair en Elona's Reach.
Thirsty River wordt wat moeilijker met alleen henchies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
je moet eerst inloggenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:38 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb ook de skills gevonden die met Nightfall geadd worden voor de core classes en Ritualist/Assassin.
Ik zal het linkje naar het topic op GWonline hier even neerzetten omdat het nogal een lange lijst is.
Nieuwe Nightfall Skills
Een account aanmaken is ook zo moeilijke he.quote:
Ik had al een account, maar volgens mij was dit toch al eerder bekend? Het lijstje lijkt nu alleen wel langerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:31 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Een account aanmaken is ook zo moeilijke he.![]()
Gwonline.net is samen met GuidlwarsGuru toch een van de betere fansites.
Voor algemene informatie gebruik je GuildWiki.
Ja kan ook op gwvault kijken (mijn favoriet)quote:
HP modd er af proberen te halen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:36 schreef mips het volgende:
is dit iets waard?
Shocking Marble Hammer of Fortitude
Lightning dmg. 19-35
dmg +20% (while hexed)
health +30
en waarom (niet) ? Ooit wil ik dat toch ook zelf kunnen inschatten :-)
Er is op die site toch ook gewoon een search vakje?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:51 schreef Pizzahut het volgende:
voor de Firefox gebruikers onder ons:
er is een search plugin voor guildwiki:
1.
download het bestand van
http://www.pdebie.nl/downloads/gwWikiSearchPlugin.zip
2.
pak het bestand uit naar bijvoorbeeld je bureaublad
3.
sluit alle openstaande firefox schermen
4.
ga naar de map waar je firefox geinstalleerd heb (voorbeeld: 'c:program filesmozilla firefox') en zoek de map 'searchplugins'
5.
kopieer de 2 bestanden ('gwWiki.src' & 'gwWiki.png') uit deze zip file naar deze map.
6.
open firefox en nu heb je rechts bovenin beeld, in het lijstje met zoekmachines, ook een zoekfunctie voor gw.gamewikis.org
ik werk er zelf mee en het werkt heel goed!
ja klopt maar als ik bijv. aan het surfen ben op guru kan ik even snel copy paste doen zonder eerst naar guild wiki te gaan..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:09 schreef EricG het volgende:
[..]
Er is op die site toch ook gewoon een search vakje?
Je kan ook gewoon bij ons komen. Klein zijn we al (26 leden), de website is halfbakken en qua organisatie scheelt er ook nog wel wat aan - we hebben een aantal leden die graag GvG willen doen maar daar zit ik zelf dan weer niet echt op te wachten (doe liever PvE en andere mensen verder helpen).quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil dus een Guild maken, maar ik wil de leader niet zijn omdat ik over een tijdje niet zoveel Guild Wars ga spelen. Ik wil opzich ook de website maken. De idee is dus dat het een kleine goed georganiseerde Guild wordt die af en toe wat leuke dingen doen zoals GvG
Gisteravond zag ik dat Dimplus Nightfall ook binnen had. Alleen stond de CE al op niet voorradig.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:02 schreef mips het volgende:
Yeah! net gebeld dat mijn Nightfall CE (2x) binnen isDie gaat ik dus nu meteen maar ff ophalen
![]()
(had 'm vrijdag pas verwacht... dat wordt dus twee dagen kwijlen over de doos totdat ze de servers open gooien)
De reden dat ik me eigen guild wil is dat ik de cape wil ontwerpen en de naam kies.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:59 schreef mips het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon bij ons komen. Klein zijn we al (26 leden), de website is halfbakken en qua organisatie scheelt er ook nog wel wat aan - we hebben een aantal leden die graag GvG willen doen maar daar zit ik zelf dan weer niet echt op te wachten (doe liever PvE en andere mensen verder helpen).
We kunnen dus wel wat hulp gebruiken - kun je mooi bij ons één van de twee GvG officers worden en de boel een beetje optuigen...![]()
Dat SS generfed zou worden zat er wel aan te komen, nu moet ik een andere build zien te verzinnen om UW te farmen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:15 schreef Elegy het volgende:
Wacht maar totdat je gaat farmen. SS is een AoE geworden en Spirit bond is ook verbrakt.
In de tijd dat jij dit poste, las ik het op een fansite. Ik zit nu nog op mijn werk, maar ik kijk vanavond wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:20 schreef Elegy het volgende:
Probeer het maar eens.
Heb je 'm nog niet uitgespeeld dan Darky?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:42 schreef DarkY.NL het volgende:
nou de gehele dag zowat nigtfall gedaan. ben lvl 17 en zit op ht main land.
morgen weer verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |