Yup, alleen het spel betalen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:46 schreef Devrim_ het volgende:
Is Guild Wars 1 keer kopen en voor de rest geen extra kosten meer?
Of is het netzoals WoW ()
jep, zie net dat we eruit zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:57 schreef SnowDoggg het volgende:
Zijn jullie uit de alliance??
Wat een spammers waren dat zeg, gelukkig had ik 9/10x mijn alliance chat uitstaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:50 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
jep, zie net dat we eruit zijn.
Denk dat het komt door de lage faction van ons. Maar had het niet verwacht.
Er zaten wel een aantal goede leden bij de alliance. Nu dus via de whisper
Maar ja, gelukkig wel van veel onnodige spam af
Ah thnx...Dit weekend dus ff proberenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:47 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Yup, alleen het spel betalen.Ow ja dit weekend is er een preview weekend voor Guildwars Nightfall dat 27 oktober wordt gereleased. Ga anders naar de officiele Guildwars site en haal daar de code vandaan waar je dit weekend mee kan spelen.
Geen probleem. Als je meer vragen hebt kun je die hier gewoon stellen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:53 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ah thnx...Dit weekend dus ff proberen
Als ik het spel koop moet ik zeker eerst gewoon het normale spel kopen (geen expansion) en pas later de expansions?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:55 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Geen probleem. Als je meer vragen hebt kun je die hier gewoon stellen.![]()
Je hebt Prophecies. Dat is de "core". Dan is er Factions en binnenkort Nightfall. Je kan ze los van elkaar spelen, je hebt ze dus niet nodig om te kunnen spelen. Als je ze koppelt krijg je echter wel meer content. Daarbij zijn sommige events chapter gebonden, bijvoorbeeld het Dragon Festival, dat was alleen toegankelijk voor mensen met Factions, of gemergde accounts.quote:Op donderdag 21 september 2006 07:26 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als ik het spel koop moet ik zeker eerst gewoon het normale spel kopen (geen expansion) en pas later de expansions?
quote:Update - Wednesday September 20
* Added new trophies to the Great Temple of Balthazar for the Guild Wars Factions Championship and the Guild Wars (Prophecies) World Championship.
* Added an Observer Mode option to automatically observe random games.
* Added an option to hide the user interface while observing a game.
* Added an option to mute sound while Guild Wars is running in the background
* Modified all windows and panels accessible from the Menu so that they remember whether they were previously open when entering a new map.
* Fixed a bug that prevented some Prophecies and Factions monsters from using their Ranger skills.
* Fixed a bug in the skill Plague Signet that caused Conditions to transfer with incorrect durations.
Preparation for the World Preview Event
The following Guild Wars Nightfall updates and balance changes are being published in beta form, in preparation for this weekend’s World Preview Event. After the conclusion of the weekend event, they will be removed from the game again until the release of Guild Wars Nightfall.
* Updated the artificial intelligence of all henchmen.
* Added new armor foley sound effects.
* Capped adrenaline gain so that no player ever receives more than double adrenaline from adrenaline-boosting skills.
* Increased earshot range to the radius of the Danger Zone (the inner white circle on the mini-map Compass).
* Modified the skill Contemplation of Purity so that the number of removed Hexes and Conditions is determined by your Divine Favor attribute.
ik zal even kijkenquote:Op donderdag 21 september 2006 09:39 schreef Elegy het volgende:
Kan je die copy/pasten? Ik kan hier niet op die site
Mesmerquote:Jagged Bones
Animate Shambling Horror
Putrid Flesh
Combine Jagged Bones with Animate Shambling Horror to get two minions for the price of one. Jagged Bones replaces a minion with a Jagged Horror when that minion dies. When an Animated Shambling Horror dies, it is also replaced with a Jagged Horror. Enchant a Horror with Jagged Bones, then kill it with Putrid Flesh and you not only Disease all nearby foes, you also gain two minions.
Signet of Suffering
To add a strong punch to any Necromancer Hex build, overload your target with Hexes and follow up with Signet of Suffering. This Signet deals extra damage for each Hex on your target
Signet of Lost Souls
When not enough creatures are dying on the battlefield, this Signet helps Necromancers with high Soul Reaping manage their Energy. Make sure to use this on a foe below half Health.
Assassinquote:Wastrel's Demise
Wastrel's Worry
Throw spell-casters a real Catch-22 with these two skills. Wastrel's Worry gives them damage if they decide to cast a Spell, while Wastrel's Demise punishes them when they don't cast. The more time they spend in indecision gives you more chances to damage them with Demise, which inflicts bonus damage for every Spell equipped on the target's Skill Bar.
Paragonquote:Shadow Meld
Shadow Meld is a maintained Enchantment similar to Aura of Displacement. However, rather than Shadow Stepping to a foe, you Shadow Step to an ally. Step to a friendly Warrior and confuse enemy ranks with a sudden spike, then escape from danger. Note that this Enchantment goes on yourself, so watch for enemy removal attempts.
Warriorquote:Cautery Signet
Remedy Signet
Remove all Conditions from your party, including yourself, with Cautery Signet. For each Condition removed in this way, you're set on Fire for one second. Quickly hit Remedy Signet, which removes one Condition, and you can counter many Condition-heavy builds. Try to stay out of range of interrupts, as Remedy Signet has a fast recharge but a slow activation time.
Ritualistquote:"The Power is Yours!"
With some rapid weapon-swapping and a Skill Bar full of adrenaline skills, you can be an Energy battery for your allies without losing offensive capability. Use the Shout "The Power is Yours!" to give all party members within earshot immediate Energy gain at the price of lowering your Energy regeneration for ten seconds. While you have lowered Energy, rely on adrenaline to mete out damage.
Rangerquote:Anguish
Painful Bond
Signet of Might
Ritualists have a deadly new triple combo at their disposal. Start by casting Anguish, a Spirit that deals double damage to Hexed foes. Hex a group of foes with Painful Bond so that they take double damage from Spirits, and use Signet of Might on Anguish to increase its damage. Although the Signet will kill the Spirit after ten seconds, you'll have an immensely deadly Spirit to catch your opponents unawares.
Elementalistquote:Tripwire
Trapper's Speed
Snare
Trip up your enemies with repeated knock downs. To get maximum harassment value from Tripwire, which knocks down Crippled foes, equip Traps that cause Cripple and use Trapper's Speed, a Stance that decreases the activation time and recharges of all your Traps.
Dat was het dan.quote:Glyph of Restoration
Complementing the more long-term healing of Aura of Restoration, this Glyph gives Elementalists healing power on demand. Use this Glyph to heal yourself for a certain amount, plus gain a bonus depending on the Energy cost of your next Spell.
Die was al in gebruik had men het over, als je MC Hammer bedoelt.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:33 schreef DarkY.NL het volgende:
ik moet echt straks gelijk een charname reggen mbt die Paragon skill
Ik zie Tom [brawler henchman] al spammen met zijn hertjequote:Op donderdag 21 september 2006 15:29 schreef torn_Machina het volgende:
Henchies kunnen nou ook emotes en dances gebruiken.![]()
Het einde van de touch rangerquote:The Paragon Shout "Can't Touch This!", which causes touch skills to fail completely, allows you to counter such skills as Blackout, Shock, or Vampiric Touch.
Tis maar net voor hoelang het werkt, of dat het een éénmalige shout is en hoe snel het te casten is.quote:
quote:# Henchmen now mimic most of your emotes but react to some. When you dance, they will provide you with a band. When you play an instrument, they will provide accompaniment. When you play rock-paper-scissors, they will play against you. They will also perform random emotes when idle.
# The formation in which henchmen position themselves around the player has been changed. While not moving or fighting henchmen will try to maintain a 3x3 square formation with the player in the middle. Monks will always take the back row while the front row will be occupied by warriors, then assassins, then rangers. Other casters will fill the middle spots in a seemingly random pattern.
Ik ga denk ik eerst alleen Prophecies kopen..Ik vind het spel nogal duurquote:Op donderdag 21 september 2006 08:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je hebt Prophecies. Dat is de "core". Dan is er Factions en binnenkort Nightfall. Je kan ze los van elkaar spelen, je hebt ze dus niet nodig om te kunnen spelen. Als je ze koppelt krijg je echter wel meer content. Daarbij zijn sommige events chapter gebonden, bijvoorbeeld het Dragon Festival, dat was alleen toegankelijk voor mensen met Factions, of gemergde accounts.
Als je het geld kan missen zou ik als ik jou was eerst Prophecies kopen, dit omdat het levelen minder snel gaat maar je ook veel meer info krijgt over de verhaallijn.
Je kan ook mergen. Dat doe je door een ongebruikte nieuwe key toe te voegen aan je bestaande account. Het meest voor de hand liggend momenteel is een Factions key toevoegen aan een Prophecies account. Het is wél belangrijk dat je de nieuwe key nog niet hebt gebruikt/geactiveerd. Waneer je merged maakt dus niet uit, zolang je de nieuwe key dus nog niet hebt gebruikt
In het V&A deel is er iemand die GW:P en GW:F aanbiedtquote:Op donderdag 21 september 2006 16:24 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst alleen Prophecies kopen..Ik vind het spel nogal duur
Ik vind 30 euro nou niet echt duur voor dit spel, maar zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:24 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst alleen Prophecies kopen..Ik vind het spel nogal duur
30 euro?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:36 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik vind 30 euro nou niet echt duur voor dit spel, maar zal wel aan mij liggen.![]()
We horen wel of je GW gaat spelen of niet.
Als je dit wel doet laat even je ingame naam achter zodat we je kunnen helpen als dat nodig is.
Vergeet niet dat je Nightfall dit weekend gratis kan proberen.
Msschien is het handig om eerst aan dit event mee te doen en te zien of GW wel iets voor jou is.
Prophecies kost nu 30 euro als je hem op de site van Bart Smit bestelt. Meeste andere winkels kost dit nog 39 euro.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:37 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
30 euro?
45 euro toch?
Anyway..als het niet zo duur is..wil jij ff betalen ik geef je m'n rekening nummer wel
Gewoon het volle bedrag overmaken, ben je van al het gezeur af.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:42 schreef Borreke het volgende:
Hej bk, ik kreeg nu een order bevestiging van Dim+.
Ik moet 5 euro overmaken zodat ik de pre order krijg.
Krijg ik dan nog later een mail van Dim+ waarin ze verzoeken de 54,99 over te maken? of is het slimmer dit gelijk nu allebei al over te maken?
Deze duurt niet lang hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kut... Weer zo'n eeuwig durende update die met 10kb/s naar binnen loopt...
Bij de laatste paar updates heb ik blijkbaar een baggerverbinding met de server, vaak niet meer dan 10kb/s. Dan duren zelfs kleine updates al snel te lang.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Deze duurt niet lang hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |