Omat hij dan zo'n 55-60 euro kost door verzendkostenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:25 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Bestel hem dan gewoon online. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.![]()
Ik heb daar nog een +27 ding en +23 ding van maar die zijn natuurlijk niks waardquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Daarnet een Gold sword gedropt toen ik mish aan het doen was (The Wilds). Geen max dmg of wat dan ook, maar ja, het blijft goud. ID gedaan. Salvaged. Ja hoor. +30 sword pommel.
IK BEN RIJK![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, meestal zijn perfect of bijna perfect modds wat waard.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:26 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik heb daar nog een +27 ding en +23 ding van maar die zijn natuurlijk niks waard![]()
Ah hier kan ik wel wat meequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:59 schreef SnowDoggg het volgende:
Ik heb hem op bol.com voor Guild Wars 2006 gekocht voor ¤ 31,94 incl verzendkosten!
Of wil je de speciale editie hebben? Die is wel wat duurder ja!
Guild Wars 2006 (¤29,99 excl verzendkosten)
Guild Wars Special Edition (¤ 44,99 excl verzendkosten)
Ja dat kanquote:Op zondag 8 oktober 2006 09:18 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Ah hier kan ik wel wat mee
Maar kan ik ook uit Belgie bestellen ?
Ik had iets gelezen dat de Engelse Pc Zone ook een eigen mini pet zou krijgen. Misschien dat we de komende weken hier wat meer over horen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:14 schreef Pizzahut het volgende:
weet iemand al iets over de Pc Zone in Europa met de Gray Giant pet?
volgens mij is dat ook de bedoeling,quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Daarnet een Gold sword gedropt toen ik mish aan het doen was (The Wilds). Geen max dmg of wat dan ook, maar ja, het blijft goud. ID gedaan. Salvaged. Ja hoor. +30 sword pommel.
IK BEN RIJK![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben trouwens vergeten te vertellen dat ik me main char heb verwijderd waar ik 200+ uur in heb gestoken.
Omdat het een male ranger was. En male rangers zijn lelijk.
Males in dit spel zijn gewoon niet te doen. Nu heb ik dus alle characters gewoon female.
Lucky slutquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:44 schreef DarkY.NL het volgende:
gister net bezig en dropt er iets leuks:
[afbeelding]
Echt wel, hij heeft nog maar 300+ kquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:47 schreef torn_Machina het volgende:
Darky net of je dat geld nodig hebt.![]()
Als het goed is kom je na die missie in een Outpost uit (naam vergeten) en daar kun je een Primary Quest aannemen die je naar Nahpui Quarter leidt. Volgens mij heet die quest Finding the Oracle.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:46 schreef Razorback het volgende:
Ik ben nu heel leuk met het bootje de faction wereld ingevaren en heb daar 1 missie gedaan (Vizunah Square) maar waar is de volgende missie
Ik zit nu in dragons throat, daar heb ik die finding the oracle gedaan maar nu zoek ik dus de pri missiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Als het goed is kom je na die missie in een Outpost uit (naam vergeten) en daar kun je een Primary Quest aannemen die je naar Nahpui Quarter leidt. Volgens mij heet die quest Finding the Oracle.
Als je Finding the Oracle hebt gedaan, dan moet je van die npc ook nog een primary quest krijgen die je naar Nahpui Quarter brengt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:06 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik zit nu in dragons throat, daar heb ik die finding the oracle gedaan maar nu zoek ik dus de pri missie
dan heb ik die gemistquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Als je Finding the Oracle hebt gedaan, dan moet je van die npc ook nog een primary quest krijgen die je naar Nahpui Quarter brengt.
Je wilt dus zeggen dat je de quest die Nika (dat assassin vrouwtje) je geeft, gemist hebt? Beetje raar, want als je de reward aanneemt dan krijg je direct een nieuwe quest van haar.quote:
Dan moet je die quest nog wel accepten en als ik em goed herrinner werd ik toen nogal aangevallen en heb ik dat blijkbaar niet gedaanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:16 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat je de quest die Nika (dat assassin vrouwtje) je geeft, gemist hebt? Beetje raar, want als je de reward aanneemt dan krijg je direct een nieuwe quest van haar.
Dat je aangevallen wordt is ook niet zo verwonderlijk, er lopen daar genoeg groepjes rond die net wel of niet in je agro cirkel komen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:19 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dan moet je die quest nog wel accepten en als ik em goed herrinner werd ik toen nogal aangevallen en heb ik dat blijkbaar niet gedaan![]()
Nu moet iok dus alleen dat vrouwtje weer opnieuw zoeken zonder dat ik weet waar ze is ongeveerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:20 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dat je aangevallen wordt is ook niet zo verwonderlijk, er lopen daar genoeg groepjes rond die net wel of niet in je agro cirkel komen.
daarom heeft me monk nu sup vigor ipv majorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:47 schreef torn_Machina het volgende:
Darky net of je dat geld nodig hebt.![]()
Zoek anders even iemand die "Finding the oracle" nog moet doen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:23 schreef Razorback het volgende:
[..]
Nu moet iok dus alleen dat vrouwtje weer opnieuw zoeken zonder dat ik weet waar ze is ongeveer![]()
die missie is leuk! die missie is leuk!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:17 schreef Razorback het volgende:
Kheb hem ondertussen al gedaan met het idee dat SnowDoggg ook had
Nu alleen die missie nog doen
Welke missie? misschien moet ik hem ook nog met een char...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:32 schreef mips het volgende:
[..]
die missie is leuk! die missie is leuk!
GEwoon met een groepje uit de guild gaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:11 schreef SnowDoggg het volgende:
Closer to the stars! Leuke missie wel ja ... maar lastig om een master reward te krijgen
Ik heb ook al weken niet gespeeld, maar met een andere oorzaak...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:42 schreef torn_Machina het volgende:
Het voelt toch wel goed om even geen GW te spelen, kan ik over 2 weken fris aan Nightfall beginnen.![]()
Ruzbeh, wat is dat nou voor achterlijke actiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben trouwens vergeten te vertellen dat ik me main char heb verwijderd waar ik 200+ uur in heb gestoken.
Omdat het een male ranger was. En male rangers zijn lelijk.
Males in dit spel zijn gewoon niet te doen. Nu heb ik dus alle characters gewoon female.
Ik heb het in het verleden ook eens gedaan hoor. Een char deleten omdat uiterlijk, naam of geslacht niet was zoals ik wou... Alleen had ik daar gewoon nog niet zoveel tijd in gestoken danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:30 schreef EricG het volgende:
[..]
Ruzbeh, wat is dat nou voor achterlijke actie
Mijn eerste poppetje is ook een male ranger, en die is gewoon vet hoor. Barragen is cool, trappen is cool, hij ziet er cool uit. En ik ben er best wel aan gehecht na meer dan een jaar![]()
Nog nóóit gedaan. Al mijn chars zijn gewoon pimpin' jeweetquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:34 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb het in het verleden ook eens gedaan hoor. Een char deleten omdat uiterlijk, naam of geslacht niet was zoals ik wou... Alleen had ik daar gewoon nog niet zoveel tijd in gestoken dan
De economie gaat toch inzakken als Nightfall gereleased wordt, je kunt nu zelf kiezen welke modd je van een wapen afhaalt en dit is dan met 100% succes kans.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:27 schreef Pizzahut het volgende:
als anet zo door gaat met dit soort eventen gaat de economie giga omlaag vrees ik...
Ik heb gisteren voor het eerst sinds 3-4 weken weer even ingelogd. Speel toch niet meer met mijn vriendin, die wil alleen met anderen spelen en ik was er een beetje op uitgekeken. Ik wacht op Nightfall, die wil ik zo snel mogelijk uitspelen en titels halen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:42 schreef torn_Machina het volgende:
Het voelt toch wel goed om even geen GW te spelen, kan ik over 2 weken fris aan Nightfall beginnen.![]()
Kom anders bij ons in de guild als Nightfall uit is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst sinds 3-4 weken weer even ingelogd. Speel toch niet meer met mijn vriendin, die wil alleen met anderen spelen en ik was er een beetje op uitgekeken. Ik wacht op Nightfall, die wil ik zo snel mogelijk uitspelen en titels halen.
En ik zit ook niet meer in mijn Guild, wil even helemaal niets aan mijn hoofd hebben
Heb op t moment geen wapens nodig, en ik ontvang graag bulten met geld voor mijn niet zo goede wapensquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:23 schreef Jo0Lz het volgende:
Die economie gaat zich wel weer herstellen hoor. wees blij dat je nu geen bulten met geld hoeft uit te geven om het wapen te maken dat je wil hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |