En mij heb je al lastig zitten vallen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:56 schreef EricG het volgende:
Darky maak es heel gauw een pm dinges aan! Ik wil jou pmen!
Ja en Jo0lz en Ruzbeh hebben 't nog nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:14 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
En mij heb je al lastig zitten vallen.![]()
Heb je de bovenstaande posts niet gelezen dan? Ik ben weer fulltime beschikbaar als Nightfall gereleased wordt, dus tot die tijd moet je jezelf maar vermaken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:03 schreef Abonides het volgende:
Je mag toch maar met max 10 andere guilds een alliance aangaan?
Wat is het trouwens rustig de laatste paar dagen in de guild.
Sorry?! Nieuwe functionaliteit ofzo?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:51 schreef EricG het volgende:
[..]
Ja en Jo0lz en Ruzbeh hebben 't nog niet
En KaMo heeft m'n hele inbox ondergespamt
Met mijn Monk word ik overal redelijk snel ge-invite. Dat maakt het ook weer wat makkelijker.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:02 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Heb je de bovenstaande posts niet gelezen dan? Ik ben weer fulltime beschikbaar als Nightfall gereleased wordt, dus tot die tijd moet je jezelf maar vermaken.![]()
Ja, ik heb Nightfall gepre-ordered bij Dimension Plusquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:04 schreef Abonides het volgende:
[..]
Heb je Nightfall ergens ge-preordered?
Who cares man. The more the merrierquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:18 schreef DarkY.NL het volgende:
luuk, weet je ook al al ze in een alliance zitten?
Of zijn ze nog alleen als guild
Gewoon de zealous modd er uit proberen te salvagen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is dit waard:
Zealous Shadow Bow of Deathbane
max dmg (req 8)
energy gain on hit +1
energy regen -1
+%20 vs undead
Volgens mij zijn ze alleen als guild , als je het zeker wilt weten moet je het even op hun forum vragenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:18 schreef DarkY.NL het volgende:
luuk, weet je ook al al ze in een alliance zitten?
Of zijn ze nog alleen als guild
quote:This week's big news is the conversion of Heroes' Ascent into a 6v6 map. Yes, one of the most popular events will become a permanent element of the PvP game, along with a lot of exciting map changes, too. This will all go live sometime Friday, so stop on by and check it out.

Vet! Van 't weekend maar 's wat fame halen danquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:26 schreef torn_Machina het volgende:
Voor de mensen die graag Hero's Ascent doen komt er vrijdag een leuke update.
Hero's Ascent wordt namelijk in teams van 6v6 gespeeld inplaats van 8v8 zoals het nu is.
Anet heeft dus geluistered naar de positieve reacties over deze verandering toen deze voor het eerst werd ingevoerd tijden Nightfall PvP event.
[..]
ik had een req 8 15^50, betere base dus, en die kon ik verkope voor 45quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoeveel is dit waard:
Grinning Recurve Bow
earth dmg 15-28 (req9)
Damage +15% (While health is above 50%)![]()
![]()
Volgens mij heb ik 'm toen hij net uitwas al gekocht voor 30 euro op Play.com.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:40 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Prophecies kost nu 30 euro als je hem op de site van Bart Smit bestelt. Meeste andere winkels kost dit nog 39 euro.
Klik
De invite komt eraan... is het niet van mij, dan is het wel van iemand anders...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:30 schreef Bilbao het volgende:
Hey mensen,
Ik heb 9 maanden geleden GuildWars gekocht
En 2 maanden geleden de collectors Edition van Factions
Ik wil de FOK Guild ook wel joinen.
ik ben een Assasin op lvl20
Mijn nick is: Core Design.
THIS IS ME:
[afbeelding]
Een Sin met een zwaardje en een schild?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:30 schreef Bilbao het volgende:
Hey mensen,
Ik heb 9 maanden geleden GuildWars gekocht
En 2 maanden geleden de collectors Edition van Factions
Ik wil de FOK Guild ook wel joinen.
ik ben een Assasin op lvl20
Mijn nick is: Core Design.
THIS IS ME:
[afbeelding]
Je hebt soms van die rare mensen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Een Sin met een zwaardje en een schild?
johquote:
Prophecies was ik na 1 week op uitgekeken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:25 schreef torn_Machina het volgende:
Guildwars zal ik wel blijven spelen. Alleen Factions en Prophecies heb ik nu echt wel gezien.
Kan ik nu mooi wat andere spellen spelen die ik hier nog heb liggen tot Nightfall er is.![]()
Hogere armor rating kun je voor een assassin niet krijgen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:19 schreef Bilbao het volgende:
wat is by the way het zwaarst armor wat je voor een assasin kan kopen?
Ik heb nu alles ARMOR: 70
Bestel hem dan gewoon online. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:57 schreef Amadeo het volgende:
Woensdag nog gezocht voor Prophecies, maar ik vond hem maar in 1 winkel en daar was hij 50 euro >>
Maar er waren 2 winkels die zeiden dat hij binnenkort wel weer op voorraad zou zijn
Misschien morgen even nog eens kijken, want ik ben het wachten wel beu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |