Ik kan toch pas vanavondquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:22 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb net even die trailer gekeken en dat Hero System ziet er echt goed uit. Flag points op de mini map zetten
als orders.![]()
Denk dat het een lange maand wordt na het preview weekend.![]()
Edit: Het ziet er naar uit dat Anet wat problemen heeft. Event zal pas tegen de middag op zijn vroegst beginnen.
Nightfall CE kost 59.99 en standaard Nightfall 39,99. Ik denk dat je in bepaalde webwinkels het iets goedkoper kan krijgen, maar dat zal niet veel schelen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoeveel moet dat nightfall kosten eigenlijk? Ik kom steeds meer in de verleiding het te kopen.
Enig idee wat een goede webwinkel is?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:41 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nightfall CE kost 59.99 en standaard Nightfall 39,99. Ik denk dat je in bepaalde webwinkels het iets goedkoper kan krijgen, maar dat zal niet veel schelen.
Ik bestel altijd bij www.dimplus.nl, maar zij hanteren dezelfde prijzen voor Nightfall die ik een post hierboven heb genoemd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Enig idee wat een goede webwinkel is?![]()
En toen kwam je er achter dat je de CE van Nightfall en Factions ook wilde hebben... te laatquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:33 schreef SnowDoggg het volgende:
Ik koop voorlopig nog geen nightfalls, ga eerst Prophecies nog even kopen en doen
![]()
Maar ook pas als ik klaar ben met factions...
Er is volgens mij weer een grote update. Yay weer met 50 kb/ps. Na ongeveer 10% downloaden gaat hij over tot decompressen. Volgens mij valt het nog wel mee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:58 schreef SnowDoggg het volgende:
Hebben jullie ook last van connectieproblemen?
Heel vaak de laatste tijd, komt door al die updates volgens mij.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:58 schreef SnowDoggg het volgende:
Hebben jullie ook last van connectieproblemen?
Ik hoop dat het energy pingen weer werktquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:29 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Er is volgens mij weer een grote update. Yay weer met 50 kb/ps. Na ongeveer 10% downloaden gaat hij over tot decompressen. Volgens mij valt het nog wel mee.![]()
En alweer een nieuwe update.Dat is nummer 7 alweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |