wil wel helpen maar heb geen inkt meer..... enneuh..... is dat niet wat klein????quote:Op woensdag 20 september 2006 17:11 schreef -jos- het volgende:
Ik vind die .nl maar raar staan hoor, zet em dan gewoon rechts van het logo maar niet zo vreemd eronder :S
het is toch een kleine moeite om even een nieuwe aan te maken als je toch de boel sluit want dan kun je meteen even een linkje naar deze makenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:34 schreef mcDavid het volgende:
Zeik niet man! Dan doe je het zelf. En voeg dan tenminste gewoon de OP even in!
Tevens TVP.
invoegen is een kutwerk met die superlange url erin........... was ook al bezig die te selecteren maar kan toch de post van TS niet aanpassen, en zag dat ie er intussen stond..quote:Op woensdag 20 september 2006 17:34 schreef mcDavid het volgende:
Tevens TVP.
graag gedaan en ik zal je gelijk zeggen dat ik er geen traan om heb hoeven latenquote:fijn dat er een topic afgesloten wordt zonder een nieuwe aan te maken
iddquote:Op woensdag 20 september 2006 17:36 schreef gateway het volgende:
[..]
invoegen is een kutwerk met die superlange url erin........... was ook al bezig die te selecteren maar kan toch de post van TS niet aanpassen, en zag dat ie er intussen stond..
staat t er nuquote:Op woensdag 20 september 2006 17:34 schreef mcDavid het volgende:
Tevens TVP.
Da's redelijk normaal als je nog niet zo lang drawballt. Als je vaker aant schilderen bent gaat het steeds sneller!quote:Op woensdag 20 september 2006 17:30 schreef commentator het volgende:
Maar goed ik heb me zo weer es bezig gehouden om die o weer goed te krijgen want t werd weer een u.
20% inkt in 24uur is dat niet wat langzaam?
Moet je 'm ff afsluiten en weer opstarten!quote:Op woensdag 20 september 2006 17:40 schreef commentator het volgende:
ik weet niet wie de maker van de kleurtool is maar een update zou wel prettig zijn want zelfs van rood kan die niet de juiste tint pakken
dat heb ik al heel vaak gedaan en dan is t weer oranje, dan weer blauw en dan weer rood die t niet doet.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moet je 'm ff afsluiten en weer opstarten!
Ben jijquote:Op woensdag 20 september 2006 17:43 schreef Piles het volgende:
Ik kan wel wat hulp gebruiken in de punt onder het uitroepteken
quote:Op woensdag 20 september 2006 18:09 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik ben ook weer even aan het witten geweest.
Vanavond weer ff de wifi van de buren checkZou nu wel weer 100% opstaan ^^
Whehehehe..quote:Op woensdag 20 september 2006 18:09 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik ben ook weer even aan het witten geweest.
quote:Op woensdag 20 september 2006 18:09 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik ook hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 18:37 schreef Ionesco het volgende:
w00t 85%.. ga weer aan de slag.. oh ja.. ik doe al een tijdje mee.. maar weet niemand
Ga de hele straat langs!! lolquote:Op woensdag 20 september 2006 18:09 schreef Bierbroeder het volgende:
Eens!!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:42 schreef koemleit het volgende:
uhm ik doe al een tijdje mee maar ben nu pas gerreged. Vinden jullie het nu niet saai worden? tijd voor mssn een nieuw/verrgroting van het logo? dit is niet meer echt een uitdaging lijkt me
Ik heb het ook al gezien, maar het leek me nutteloos daar een hoop inkt aan te verspillen!quote:Op donderdag 21 september 2006 10:49 schreef Impry het volgende:
Ben ik de enige die ziet dat de K uit verhouding is?Zal niet meevallen om dat zomaar even te repareren, maar hij ziet er zo niet super uit. Bovenste K-stokje is te dun en rechtsonder (de blauwe) is te dik. Hierdoor komt de splitsing ook niet precies op het midden uit, maar een stuk daarboven...
Laten we dit gewoon zo? Of vinden jullie dat dit veranderd moet worden, want dan zullen er een paar wat inkt moeten verzamelen.
Alsjeblieft niet zeg.. beetje met die tooltjes klooien, wat voor kunst is daar nou aan? Laat de Hall of Fame maar voorbehouden aan tekenaars die het ook echt verdienen, zat mooiere plaatjes die ook elke keer weer ondergekalkt worden en toch worden hersteld.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:02 schreef Symer het volgende:
Ook weer 100% ingegoten, voornamelijk in het uitroepteken en in het oranje links ervan.
Ik vind eigenlijk dat we na al onze noeste arbeid wel in de Hall of Fame mogen. Zou me wel geinig lijken om in timelapse te zien hoe het logo steeds weer verkracht en opgebouwd werd.
Die hebben we ongeveer al vanaf heb begin... maar Hall of Fame slaat idd nergens op, vandaar dat er ook niet op gereageerd werdquote:Op donderdag 21 september 2006 13:28 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Over onderkalken gesproken, tief nou eens op uit het GoT logo (ik zag dat jullie nu ook een tooltje hebben om het fok logo te kunnen stempelen?)![]()
Als jullie iets maken in de kleur van een post-it, moet je niet gaan huilen als mensen het ook als een post-it gaan gebruikenquote:Op donderdag 21 september 2006 13:28 schreef Ener-G het volgende:
Over onderkalken gesproken, tief nou eens op uit het GoT logo (ik zag dat jullie nu ook een tooltje hebben om het fok logo te kunnen stempelen?)![]()
Zoals ik al zei: blijf er ff af, ik ga vanmiddag/vanavond eraan sleutelen!quote:Op donderdag 21 september 2006 14:03 schreef RSH11 het volgende:
Ik heb de K iets proberen te verbeteren, maarde splitsing zit nog iets te hoog
Khad toch inkt zatquote:Op donderdag 21 september 2006 14:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: blijf er ff af, ik ga vanmiddag/vanavond eraan sleutelen!
Oh, ok!quote:
Ja maar ik heb nog 50% overgehoudenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, ok!
-edit-
maar vaak is het wel handig dan wat te bewaren voor 's avonds, als het logo het veel zwaarder heeft.
Over kort door de bocht gesproken.. Er staat vaak genoeg GoT in het Fok! logo. Dus tyfen gullie es ff lekker zelf op!quote:Op donderdag 21 september 2006 13:28 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Idd, ziet er niet uitquote:Op donderdag 21 september 2006 18:24 schreef mcDavid het volgende:
Wie zit in hemelsnaam de hoeken van de K zo ranzig rond te maken?
Inderdaad. Ik veranderd dat gewoon botweg terug, ziet er niet uit. FF 50% aan rood bovenin de F gegoten...quote:Op donderdag 21 september 2006 18:24 schreef mcDavid het volgende:
Wie zit in hemelsnaam de hoeken van de K zo ranzig rond te maken?
Ik was daar ook bezig... werd alleen weggestuurd op school!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:33 schreef Piles het volgende:
Wie was er bezig het roze over te schilderen (boven in de K)? Ik was met zwart bezig, maar nu is mn inkt op
Ik was al bezig ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik veranderd dat gewoon botweg terug, ziet er niet uit.
Die O is al de hele dag onder de aanval!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:12 schreef -jos- het volgende:
Wie heeft de binnenkant van de O zo lelijk verkleint
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:21 schreef Ame_thyst het volgende:
Waar zit dat GoT logo eigenlijk, kan hem niet vinden
waar zit hie!!! screenshot!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]dies redelijk mooi weer ineens!
In vergelijking bij vanochtend, dan!
Net, samen met nog twee anderen, weer gefixtquote:Op donderdag 21 september 2006 19:12 schreef -jos- het volgende:
Wie heeft de binnenkant van de O zo lelijk verkleint
Leest dan wat er staat! "als dit scherm focus heeft"quote:Op donderdag 21 september 2006 19:24 schreef The_S het volgende:
omg gaat er iemand nog een keer over mijn wit gemaakte vlakken heen
edit: en hoe werkt die kleur tool, hij werkt hier niet, kan klikken en op [s] drukken wat ik wil er gebeurt niets :S
grapje?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:28 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
waar zit hie!!! screenshot!
en dan vind ie m en dan heb je nog verkeerde tintenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Leest dan wat er staat! "als dit scherm focus heeft"
En als'ie de cirkel niet kan vinden moet je hem ff afsluiten en opnieuw openen.
Jij was het, met dat poep-oranje daar, he?
Dan moet je niet het venster heen-en-weer schuiven/scrollen.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:51 schreef commentator het volgende:
[..]
en dan vind ie m en dan heb je nog verkeerde tinten
Is dat het Got logoquote:Op donderdag 21 september 2006 19:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
grapje?
http://www.drawball.com/56hm54x
wel leuke logo maar wel erg moeilijk.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
grapje?
http://www.drawball.com/56hm54x
nee toen ik nog niet wist hoe dat kleuren ding werkte deed ik alleen emt wit en zwartquote:Op donderdag 21 september 2006 19:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Leest dan wat er staat! "als dit scherm focus heeft"
En als'ie de cirkel niet kan vinden moet je hem ff afsluiten en opnieuw openen.
Jij was het, met dat poep-oranje daar, he?
Hoort absoluut niet bij elkaar! Losmaken die logo's en hun logo beetje bijwerken misschien, slaat nergens op natuurlijk dit.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:00 schreef RSH11 het volgende:
Wat is AWP en waarom zijn onze logo's verbonden?
http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=20325quote:Op donderdag 21 september 2006 21:36 schreef neo2000 het volgende:
Dat GoT logo staat er beter bij dan het onze.. Wilde een paar dagen sparen (had dan nu op 150% gezeten of zo..) maar crappy klote @home heeft me een ander IP gegeven..
Waar komt trouwens dat AnimeWolkenForum logo vandaan..? De F wordt oranje in gekleurd, zijn hun weer bezig?
9% verbruikt om de linkerbovenhoek een beetje los te koppelen. Nu is m'n inkt alweer opquote:Op donderdag 21 september 2006 22:08 schreef Impry het volgende:
[..]
Hoort absoluut niet bij elkaar! Losmaken die logo's en hun logo beetje bijwerken misschien, slaat nergens op natuurlijk dit.
Je post er ook?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=20325
Voor zover ik weet laten ze ons redelijk met rust.. ze zijn veel te bang voor ons!
Ik post ondertussen op alle fora die (willen) drawballenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je post er ook?(niet in de zin van dat ik het ook doe
)
Ah da's wel handig zo'n spyquote:Op donderdag 21 september 2006 22:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik post ondertussen op alle fora die (willen) drawballen
Wil je de stand van zaken weten?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah da's wel handig zo'n spy
whahaha, met 10 man lukt dat dus neverquote:Op donderdag 21 september 2006 22:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wil je de stand van zaken weten?
Gamer.nl gaat niet voor een eigen logo. Ze vinden het toffer gewoon anderen te etteren.
GTAForums wil een logo maken ongeveer 2x zo groot als het onze. Met (tot nu toe) 10 man. Het eerste idee was het over het onze heen te doen, maar ze hebben op eigen houtje uitgevonden dat dat misschien niet de slimste optie is.
Oh de rest post ik eigenlijk niet zo hard op mee
GOT?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:58 schreef guitarist.nl het volgende:
En GOT?
(hun logo is al een paar keer verneukt)
Dat heb ik ze dus ook al een paar keer verteld, daar. Maar ze gaan stug door met mensen ronselen..quote:Op donderdag 21 september 2006 22:59 schreef The_S het volgende:
[..]
whahaha, met 10 man lukt dat dus never![]()
ahh goed bezigquote:Op donderdag 21 september 2006 23:34 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb net 60% inkt verkloot aan het verwijderen van gekras en geklieder op ons mooie logo![]()
Ik doe met je mee, zit al op de helftquote:Op donderdag 21 september 2006 23:41 schreef MissHobje het volgende:
Ik wacht nog evenwil nu die 100% hebben ook!
Ohh een mega lange dag dan red je dat welquote:Op donderdag 21 september 2006 23:50 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, zit al op de helft
nou heel klein stukje dan..quote:Op donderdag 21 september 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
Gratis tip voor de spaarders:
Teken af-en-toe een klein stukje. Door meer te tekenen gaat je inkt steeds sneller oplopen. Niet zo snel dat het je zal helpen eerder op die 100% te zijn, maar op de lange termijn is het wel gunstig!
Jep, ik denk dat het nog geen 5% per dag scheelt dat je tekent. Maar het gaat bij mij ondertussen toch echt sneller als in het begin!quote:
Ah, ik zal mijn inkt even sparen.. Voor een relletje op z'n tijd ben ik wel te porren!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:48 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
Dan mogen ze wel vast beginnen, medunkt!
http://www.hardocp.com/quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:21 schreef FreeShooter het volgende:
Weet iemand toevallig waar het [H] logo voor staat, of eigenlijk voor stond
hahaha VERKEERDE BLAUW!! lol ik was het niet maar ben allang blij dat het blauw is ipv een ander vaag kleurtje.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:27 schreef Piles het volgende:
Wie is er met dat lelijke blauw bezig geweest in de F
Heb ik net verandererdquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:04 schreef Zebbie het volgende:
FARK!
Hoe weet je dat het koreanen zijn?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:18 schreef Byte_Me het volgende:
wow, die koreanen hebben weer iets moois neergezet met hun keith haring schilderij.
Nou, het is nu 16:00 maar ik merk nog weinig. Ik wacht nog tot 17:00 en dan giet ik even m'n 45% kantoor-inkt het logo in, dat staat maandag wel weer op 100%.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:47 schreef mcDavid het volgende:
http://www.drawball.com/rj82qi
Zouden ze echt wat van plan zijn?
Zo te zien mikken er een paar op 6 uur nu! Maar ik vrees dat je dan al het gebouw uitgejaagd wordt!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou, het is nu 16:00 maar ik merk nog weinig. Ik wacht nog tot 17:00 en dan giet ik even m'n 45% kantoor-inkt het logo in, dat staat maandag wel weer op 100%.
Oh sorryquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:04 schreef Madirk het volgende:
[..]
Beetje onze fark weghalen![]()
Wij helpen ook mee om fok mooi te houden hoor
Fark? wijs die eens aan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:04 schreef Madirk het volgende:
[..]
Beetje onze fark weghalen![]()
Wij helpen ook mee om fok mooi te houden hoor
Geen idee. Zo te zien is het niet TZ, die zijn te druk met hun eigen logo. Op GTA en GAMER zijn de drawballtopics gigantisch dood aant bloeden. Ik denk dat het een van de weblogs moet zijn!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:40 schreef Repeat het volgende:
Wie is iets van plan dan?
Ben trouwens al klaar
Kan ook natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:17 schreef Impry het volgende:
Volgens mij is het gewoon één grapjas die nu helemaal dubbel ligt omdat er hier zo panisch gereageerd wordt
net boven het ons logo, boven de O stond in een oranje gekleurd vak "FARK!" daar had ik FOK! van gemaaktquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Fark? wijs die eens aan?
[..]
Geen idee. Zo te zien is het niet TZ, die zijn te druk met hun eigen logo. Op GTA en GAMER zijn de drawballtopics gigantisch dood aant bloeden. Ik denk dat het een van de weblogs moet zijn!
Oh dat!quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:20 schreef mcintosh het volgende:
[..]
net boven het ons logo, boven de O stond in een oranje gekleurd vak "FARK!" daar had ik FOK! van gemaakt
Ik wordt sowieso niet het gebouw uitgezet, kan 't hele weekend blijven. Maar dat ben ik niet van planquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:23 schreef mcDavid het volgende:
Zo te zien mikken er een paar op 6 uur nu! Maar ik vrees dat je dan al het gebouw uitgejaagd wordt!
Sjah, het is ook zonde om het te laten staan he!quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik wordt sowieso niet het gebouw uitgezet, kan 't hele weekend blijven. Maar dat ben ik niet van plan
Anyway, ik ga m'n inkt opmaken, geloof weinig van die aanval.
Maandag is het 100%. Anyway, opperdepop. Laters!quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:44 schreef mcDavid het volgende:
Sjah, het is ook zonde om het te laten staan he!
Bovenkant gedaan, rest van m'n inkt (di's thuis-inktquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:18 schreef commentator het volgende:
net weer wat scheldwoorden weggehaald. Nu is de inkt op. en er moet ff wat aan de o gedaan worden!
Zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:29 schreef Zwaffel het volgende:dat 4 kant prog loopt te kutten met mn muis. En ik snap er de ballen niet van
Ja da's het hele idee van het programmatje! Dat je muis automatisch heen en weer gaat bewegen!quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:29 schreef Zwaffel het volgende:dat 4 kant prog loopt te kutten met mn muis. En ik snap er de ballen niet van
Fok bestaat voor de helft uit van die emokrassers die helpen het logo "strak" te houdenquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:52 schreef Repeat het volgende:
Nogmaals:
Ik zie zoveel gekras
Download gewoon die vierkant tool en gebruik die ook!!!!
Er is nu zwarte omlijning, als ik daarop inzoom is het alleen maar gekras bij elkaar, ziet er echt niet uit, wat is het nou voor moeite om die vierkant tool te gebruiken, dat ziet er 20 keer zo goed uit en is ook nog eens veel makkelijker om het in te kleuren...
gekras
Die kutkotertjes zijn dus waarschijnlijk van gamer of geenstijl (of nergens van), die proberen een logo-war uit te lokken.quote:
Ja maar t logo is wel fuckin lelijk op t moment!quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:13 schreef droks het volgende:
Eindelijk weer wat meer kliederaars, het was een beetje saai aan het worden.![]()
Hebben we tenminste weer iets te doen!quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja maar t logo is wel fuckin lelijk op t moment!
Was ik al bang voorquote:Op zondag 24 september 2006 02:20 schreef Impry het volgende:
Hij is er niet op vooruit gegaan gedurende de downtime.
Die Zen is een volhouder.. heb ik een keer bijna 40% inkt mee verspild.quote:Op zondag 24 september 2006 20:24 schreef RSH11 het volgende:
Dat puntje is weer onder aanval door ene Zen die volgens eigen zeggen 100% inkt heeft
quote:Op maandag 25 september 2006 10:37 schreef Laura 2000 het volgende:
Groet aan diegene zonet in de K die wél de juiste kleur oranje gebruikte...![]()
Get a life.quote:Op maandag 25 september 2006 11:13 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Volgens mij hebben jullie problemen gehad met de punt, de streepdeel van de Uitroepteken, en met de K, Toch?
It was I
Ik was het, met een bijna onbeperkte inktbron. MWUAHAHA
Volgens mij heb jij wat problemen gehad met de Nederlandse taal.quote:Op maandag 25 september 2006 11:13 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Volgens mij hebben jullie problemen gehad met de punt, de streepdeel van de Uitroepteken, en met de K, Toch?
Ik gebruik de tool áltijd, maar óf hij pakt de kleur die ik aanklik helemaal niet, óf het is de juiste kleur nét niet. Waar het aan ligt weet ik niet.quote:Op maandag 25 september 2006 10:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik wordt er een beetje simpel van hoor, die mensen die niet de kleurentool gebruiken. Als je dat niet doet, of 'em niet aan de gang krijgt, ga dan ajb niet oranje tekenen, die kleur is gewoon lastig goed te krijgen als je de tool niet gebruikt.
Anyway, 70% in de K gestoken. Rest bewaar ik nog ff.
Done. Moet nog wat roze weggewerkt worden, maar de lijnen staan er weer.quote:Op maandag 25 september 2006 13:20 schreef Spec87 het volgende:
De K kan nog wel wat werk gebruiken, mijn 20% is al weer op.
Nou, wat er sowieso gebeurt is dat na een tijdje wat er op de ball staat door de server aan de andere kant van het lijntje omgezet wordt naar 1 groot plaatje i.p.v. afzonderlijke lijnen. Kennelijk is dat JPG (je ziet af en toe 'artifacts' bij overgangen naar andere kleuren) dus het kopt dat de kleur een klein beetje verschilt als je over een ouder deel heen schildert. Waar het me vooral om gaat zijn mensen die de meest vage kleuren zelf kiesen, je ziet vanalles langs komen, soms lijkt 't meer op roze of bruin. Kleine verschillen zie je niet, dat maakt niet uit, zolang de kleurtool maar zelf kan kiezen en inderdaad de cirkel wel gevonden heeft.quote:Op maandag 25 september 2006 13:36 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik gebruik de tool áltijd, maar óf hij pakt de kleur die ik aanklik helemaal niet, óf het is de juiste kleur nét niet. Waar het aan ligt weet ik niet.![]()
* Thieske raakt in paniek, daar gaat ons Fok! logoquote:Op maandag 25 september 2006 14:24 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Even om te verduidelijken, ik heb meer dan duizend pc's met verschillende IP's tot mijn beschikking om dingen te doen, en de ip blijft permanent hetzelfde. Gevolg is dat ik over een dag of 4/5 ruim 100000 procent ter beschikking heb. Ik denk dat dat wel behoorlijk aantikt.
Nee, het is niet gelogen. De school heeft meer dan 1000 pc's voor leerlingen ter beschikking.
Stel, jij doet ICT en hebt de hele dag onbeperkt toegang tot alle computers. Ik ga ervan uit dat je gemiddeld 5 minuten doet over het lopen naar de volgende pc, inloggen en op drawball tekenen. Dat betekent dat je meer dan twee weken nonstop bezig moet zijn om al die inkt te gaan gebruiken, zoals je hier beweert.quote:Op maandag 25 september 2006 14:24 schreef Forum-Reloaded het volgende:Even om te verduidelijken, ik heb meer dan duizend pc's met verschillende IP's tot mijn beschikking om dingen te doen, en de ip blijft permanent hetzelfde. Gevolg is dat ik over een dag of 4/5 ruim 100000 procent ter beschikking heb. Ik denk dat dat wel behoorlijk aantikt.
Nee, het is niet gelogen. De school heeft meer dan 1000 pc's voor leerlingen ter beschikking.
het is maar waar je je tijd aan wil besteden.quote:Op maandag 25 september 2006 15:10 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Ik doe ook ICT, ik heb de hele dag onbepert toegang tot de pc's, en ik zal dan ongeveer 4,5 minuten er over doen. In totaal dus 3.5 dag, fulltime. 24 uur achter elkaar, en dan kan ik weer verder gaan. vanaf het begin. HEERLIJK!!
Even aanpassen, als ik op meerderen pc's tegelijkertijd inlog, gaat het sneller. En ik an klasgenoten om hulp vragen.
Doe toch niet zo triestquote:Op maandag 25 september 2006 15:10 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Ik doe ook ICT, ik heb de hele dag onbepert toegang tot de pc's, en ik zal dan ongeveer 4,5 minuten er over doen. In totaal dus 3.5 dag, fulltime. 24 uur achter elkaar, en dan kan ik weer verder gaan. vanaf het begin. HEERLIJK!!
Even aanpassen, als ik op meerderen pc's tegelijkertijd inlog, gaat het sneller. En ik an klasgenoten om hulp vragen.
Zou dat helpen..?quote:Op maandag 25 september 2006 14:40 schreef Symer het volgende:
[..]
<snip>
Weet je zeker dat je al die tijd niet aan iets nuttigers wilt besteden (leren bijvoorbeeld)?
En dan? Een dag later staat het logo er gewoon weer. Ik bedoel, ga je gang hoor, als jij daar je kicks uit haalt, best. Het logo staat er toch zo weer (we hebben die geenstijl aanval ook zonder problemen overleefd), en jij bent hier de kneus van de week.quote:Op maandag 25 september 2006 15:10 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Dat is nou het leuke van de netwerk op mijn school, Die heeft dat "probleem" niet.quote:Op maandag 25 september 2006 15:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doe toch niet zo triest![]()
En waarschijnlijk lopen de meeste van die pc's via hetzelfde IP omdat er één verbinding wordt gesplitst in meerdere dmv een router of switch. Het is onmogelijk dat al die pc's een eigen publiekelijk IP hebben op het internet, ze hebben alleen een ander IP binnen het netwerk, en daar schiet je geen drol mee op
Het enige wat 'lastig' is, is een groep van 30 man die gecoordineerd een aanval inzetten. Maar dan nog, het gaat hun eerder vervelen dan ons neem ik aan. Ik vond die aanval van GS wel cool, spannender dan af en toe een beetje stukken oranje opkalefateren.quote:Op maandag 25 september 2006 15:24 schreef neo2000 het volgende:
Zou dat helpen..?![]()
Ach ja, wij hebben 2 gebruikers in de drawball "club" zitten die op school zitten.. Volgens mij hebben de meeste mensen met een leven echter iets beters te doen dan 100000% inkt op drawball.com weg te plempen.. Maar als het nodig is, is het logo zo weer gerepareerd. Sneller dat dat een kansloze met 100000% inkt kan tekenen me dunkt.
Mijn god. Je bent eerstejaars ofniet? Geef eens een voorbeeld van zo'n IP adres dan? Want er is geen enkele instantie die hele ranges koopt, da's reteduur.quote:Op maandag 25 september 2006 16:26 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Dat is nou het leuke van de netwerk op mijn school, Die heeft dat "probleem" niet.
Iedere PC heeft op deze school een eigen IP en subnetmasker.
Dude, doe het, please, bewijs wat voor übernerd je bentquote:Op maandag 25 september 2006 15:10 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Ik gok zomaar op een reaktie als: Nou, 192.xxx.x.x en 192.xxx.x.x. Of hij's nu gewoon stil..quote:Op maandag 25 september 2006 16:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mijn god. Je bent eerstejaars ofniet? Geef eens een voorbeeld van zo'n IP adres dan? Want er is geen enkele instantie die hele ranges koopt, da's reteduur.
Midden van de cirkel opgezeocht en op "s" gedrukt?quote:Op maandag 25 september 2006 16:39 schreef RSH11 het volgende:
Wie zei nou dat ik de kleurentool moet gebruiken? Ik heb drawball gerefreshed en de kleurentool opnieuw opgestart, kreeg nog steeds dezelfde kleur oranje.
Welk nivo doe je? Ik gok 1 of 2 aangezien je er geen reet van snapt. Iedere pc hier in mijn netwerk heeft ook een ander IP, ik heb hier 6 pc's staan. Als ik op één pc al me inkt verkloot, dan is die inkt ook op een andere pc verbruikt die hier in het netwerk staat, ik heb immers maar één publiekelijk IP op het internet. Wat jij zegt is onmogelijk, aangezien er niemand voor elke pc een appart publiekelijk IP neemt. Dan heb je teneerste voor elke pc een aparte verbinding met internet nodig, en er moet ook nog eens een IP voor elke pc beschikbaar zijn. Er is werkelijk geen enkele instantie die dat heeft, aangezien het onbetaalbaar is.quote:Op maandag 25 september 2006 16:26 schreef Forum-Reloaded het volgende:
[..]
Dat is nou het leuke van de netwerk op mijn school, Die heeft dat "probleem" niet.
Iedere PC heeft op deze school een eigen IP en subnetmasker.
Het IP is dus voor iedere pc anders en dus verschillend. Dat "voordeel" kan ik gebruiken om Drawball te terroriseren.
Erg leuk.
Al geprobeerd en het werkt goed.
Umm ja... het is niet alsof ik het tooltje voor het eerst gebruik. Daarom vind ik het zo vreemd. Normaal gesproken heb ik wel de goede kleur oranje. (dus misschien heeft de persoon die het tegen mij zei de verkeerde kleur?)quote:Op maandag 25 september 2006 16:41 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Midden van de cirkel opgezeocht en op "s" gedrukt?
Kleur oranje zou dan goed moeten zijn, heb het net ook nog geprobeerd.
Je zei ; "kut"quote:
echt wel, elke universiteit doet dat.quote:Op maandag 25 september 2006 16:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mijn god. Je bent eerstejaars ofniet? Geef eens een voorbeeld van zo'n IP adres dan? Want er is geen enkele instantie die hele ranges koopt, da's reteduur.
Foutje, had ik ondertussen al verbeterdquote:
Misschien wel meerdere IP's, maar geen 1000quote:Op maandag 25 september 2006 16:55 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
echt wel, elke universiteit doet dat.
Hij zit niet op een universiteit. Ik wou niet te bot stellen dat het een MBO scholier isquote:Op maandag 25 september 2006 16:55 schreef Byte_Me het volgende:
echt wel, elke universiteit doet dat.
Geen F voor mij, geen O naar U derbijj. De Uitroepteken is alles voor mij, als ik op school ben tenminste.quote:Op maandag 25 september 2006 17:27 schreef Symer het volgende:
Volgens mij is onze grote vriend met z'n 1000 IP's nu ijverig in de F bezig.
Ik wil wel praten, maar niet hier. En je kan het beter niet gebreken noemen, maar negatieve afwijkingen.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/916279/6/50#42120344]maandag 25 september 2006:
Kun je ook even uitleggen waarom je dat doet FR? Ik ben erg geïnteresserd in psychologisce gebreken. Iets uit je jeugd? Wl je erover praten?
Blij dat je toegeeft gewoon een sukkel te zijnquote:Op maandag 25 september 2006 19:44 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Ik wil wel praten, maar niet hier. En je kan het beter niet gebreken noemen, maar negatieve afwijkingen.
quote:Op maandag 25 september 2006 19:28 schreef Forum-Reloaded het volgende:
[..]
Geen F voor mij, geen O naar U derbijj. De Uitroepteken is alles voor mij, als ik op school ben tenminste.
Wat ik sedert 17.00 uur niet meer was.
Toch niet volgehouden dus?quote:Op maandag 25 september 2006 15:10 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Leuk is dat he!quote:Op maandag 25 september 2006 17:43 schreef mberg86 het volgende:
Ik heb 't ook een keer geprobeerd op school, ik krijg ook bij elke computer 15%! Ik kreeg zelfs een keer meer dan 15% dat zou betekenen dat er al iemand op die computer heeft zitten tekenen!
Hehe, nou.. zoveel tijd heb ik nou ook weer niet, ik was pas een keer te vroeg op school en zat in me eentje in een lokaal.. heb het toen even op 3 computers geprobeerd..quote:Op maandag 25 september 2006 21:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Leuk is dat he!
En dan iedere dag in een ander lokaaltje gaan zitten, zodat alle computers weer op c.a. 100% staan als je wilt tekenen!
Ja of ik hequote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef mberg86 het volgende:
Als iemand dus een nerd om de 4/5 min. van computer ziet wisselen op school weet je meteen wie F-R is!
Ik heb nogal een overschot aan tussenuren!quote:Op maandag 25 september 2006 21:02 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Hehe, nou.. zoveel tijd heb ik nou ook weer niet, ik was pas een keer te vroeg op school en zat in me eentje in een lokaal.. heb het toen even op 3 computers geprobeerd..
ik hoop dat dit een bedoelde grap isquote:Op maandag 25 september 2006 19:44 schreef Forum-Reloaded het volgende:
[..]
En AUB geen afkortingen gebruiken.
tsja je ziet wel meer en meer vernielingquote:Op maandag 25 september 2006 23:05 schreef koemleit het volgende:
hmmm we blijven nu dus het logo bijwerken totdat meer mensen er geen reet meer aanvinden zodat het langzaam weggaat? Of komt er nog wat actie?
Vind het bij ons logo nog wel meevallen hoor.. Hij staat er al een hele poos netjes bij.quote:Op maandag 25 september 2006 23:42 schreef commentator het volgende:
[..]
tsja je ziet wel meer en meer vernieling
Ik stem voor actie.quote:Op maandag 25 september 2006 23:05 schreef koemleit het volgende:
hmmm we blijven nu dus het logo bijwerken totdat meer mensen er geen reet meer aanvinden zodat het langzaam weggaat? Of komt er nog wat actie?
Het TZ-logo verandert langzaam in een tweede Fok-logo (vast door iemand die ons tegen elkaar op wil zetten).quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:41 schreef BEEEEEEN het volgende:
ik zeg we vagen iemand weg :p
Ff weer activerenquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:51 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Vind het bij ons logo nog wel meevallen hoor.. Hij staat er al een hele poos netjes bij.![]()
Hebben er nog meer mensen last van dat de vierkant tool het niet doet?? Kan op D drukken wat ik wil maar strepen trekken doet ie niet..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |