Oh sorryquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:04 schreef Madirk het volgende:
[..]
Beetje onze fark weghalen![]()
Wij helpen ook mee om fok mooi te houden hoor
Fark? wijs die eens aan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:04 schreef Madirk het volgende:
[..]
Beetje onze fark weghalen![]()
Wij helpen ook mee om fok mooi te houden hoor
Geen idee. Zo te zien is het niet TZ, die zijn te druk met hun eigen logo. Op GTA en GAMER zijn de drawballtopics gigantisch dood aant bloeden. Ik denk dat het een van de weblogs moet zijn!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:40 schreef Repeat het volgende:
Wie is iets van plan dan?
Ben trouwens al klaar
Kan ook natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:17 schreef Impry het volgende:
Volgens mij is het gewoon één grapjas die nu helemaal dubbel ligt omdat er hier zo panisch gereageerd wordt
net boven het ons logo, boven de O stond in een oranje gekleurd vak "FARK!" daar had ik FOK! van gemaaktquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Fark? wijs die eens aan?
[..]
Geen idee. Zo te zien is het niet TZ, die zijn te druk met hun eigen logo. Op GTA en GAMER zijn de drawballtopics gigantisch dood aant bloeden. Ik denk dat het een van de weblogs moet zijn!
Oh dat!quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:20 schreef mcintosh het volgende:
[..]
net boven het ons logo, boven de O stond in een oranje gekleurd vak "FARK!" daar had ik FOK! van gemaakt
Ik wordt sowieso niet het gebouw uitgezet, kan 't hele weekend blijven. Maar dat ben ik niet van planquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:23 schreef mcDavid het volgende:
Zo te zien mikken er een paar op 6 uur nu! Maar ik vrees dat je dan al het gebouw uitgejaagd wordt!
Sjah, het is ook zonde om het te laten staan he!quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik wordt sowieso niet het gebouw uitgezet, kan 't hele weekend blijven. Maar dat ben ik niet van plan
Anyway, ik ga m'n inkt opmaken, geloof weinig van die aanval.
Maandag is het 100%. Anyway, opperdepop. Laters!quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:44 schreef mcDavid het volgende:
Sjah, het is ook zonde om het te laten staan he!
Bovenkant gedaan, rest van m'n inkt (di's thuis-inktquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:18 schreef commentator het volgende:
net weer wat scheldwoorden weggehaald. Nu is de inkt op. en er moet ff wat aan de o gedaan worden!
Zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:29 schreef Zwaffel het volgende:dat 4 kant prog loopt te kutten met mn muis. En ik snap er de ballen niet van
Ja da's het hele idee van het programmatje! Dat je muis automatisch heen en weer gaat bewegen!quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:29 schreef Zwaffel het volgende:dat 4 kant prog loopt te kutten met mn muis. En ik snap er de ballen niet van
Fok bestaat voor de helft uit van die emokrassers die helpen het logo "strak" te houdenquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:52 schreef Repeat het volgende:
Nogmaals:
Ik zie zoveel gekras
Download gewoon die vierkant tool en gebruik die ook!!!!
Er is nu zwarte omlijning, als ik daarop inzoom is het alleen maar gekras bij elkaar, ziet er echt niet uit, wat is het nou voor moeite om die vierkant tool te gebruiken, dat ziet er 20 keer zo goed uit en is ook nog eens veel makkelijker om het in te kleuren...
gekras
Die kutkotertjes zijn dus waarschijnlijk van gamer of geenstijl (of nergens van), die proberen een logo-war uit te lokken.quote:
Ja maar t logo is wel fuckin lelijk op t moment!quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:13 schreef droks het volgende:
Eindelijk weer wat meer kliederaars, het was een beetje saai aan het worden.![]()
Hebben we tenminste weer iets te doen!quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja maar t logo is wel fuckin lelijk op t moment!
Was ik al bang voorquote:Op zondag 24 september 2006 02:20 schreef Impry het volgende:
Hij is er niet op vooruit gegaan gedurende de downtime.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |