abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41988198

Mensen, SPAAR JE INKT!! Het logo staat nu, maar nu komt 't erop aan om 'm ook te houden! Je hebt zoveel mogelijk inkt nodig, dus ga geen kleine tekeningetjes maken. Probeer zoveel mogelijk te repareren en ga niet andere logo's bekladden!

Zie ook IRC (http://irc.fok.nl, #drawball)
-

i Klik hier voor de locatie.

i Tools:
  • http://storage.oxle.com/files/4/Drawball.rar (5 TOOLS in 1, gebruik deze zeker!)
  • http://www.simplicity.nl/drawballtools.zip
  • http://www.simplicity.nl/vierkant.exe (Vierkant teken tool)

i Vorige Delen:
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17
    Lees bovenstaande topics goed door, daar staat veel in uitgelegd.

i FAQ:

Q: Mijn inkt is op?!
    A: Je moet (vrij lang) wachten maar langzaam neemt de inkt weer toe tot, uiteindelijk, 100%.

Q: Anderen kliederen over ons heen??!!
    A: Life is a bitch. Klieder weer over hen heen.

Q: Ik deed agree maar ik werd niet toegelaten?
    A: Klik disagree en lees voortaan.

i Belangrijke info uit andere topic:
    Hoe het werkt: Je ziet als eerste een uitgezoomd veld van alles wat getekend is op dat moment. Herkenningspunten: het FOK logo, de letters VIP en enkele vlaggen.
    Je kunt inzoomen door te klikken op het deel waarop je wil inzoomen. Dit doe je in totaal drie keer waarna je rechtsonderin een inktpotje ziet. Als je op dat moment wil tekenen moet je nog een kort puzzeltje (je kent ze wel, maar 1 keer over elk lijnstuk) oplossen. (Dit om macros te voorkomen.)

Er komt heel langzaam inkt bij dus we moeten samenwerken om het FOK logo op drawball.com te houden!

i Huisje-Kruisje Puzzle
    Voor dat je kan tekenen moet je een huisje-kruisje-puzzle oplossen om te kunnen beginnen met tekenen. Dit is een manier van hoe je hem op kan lossen:

Je moet dus eerst beginnen met de rode pijltjes, daarna verder met de blauwe en tot slot de zwarte.

i Inkt
    Het is als je nieuw bent allemaal een beetje onduidelijk hoe het zit met de inkt. Nou het gaat als volgt.
    Wanneer je voor het eerste de site bezoekt krijg je 15% inkt. Wees zuinig met deze inkt, want het gaat snel op.
    Ok, nu komt het, het aanvullen van de inkt. Er zijn twee categoriėn, mensen met een vast of mensen met een dynamisch IP-adres.
    Als je niet weet welke je hebt zul je er vanzelf achter komen als je Drawball een paar keer bezoekt.

Als je een vast IP hebt en je hebt alle inkt verbruikt zul je zien dat de inkt langzaam weer bijgevuld wordt. Dit gaat behoorlijk langzaam met 0.1% per paar minuten. Wanneer je de site vaker bezoekt zal dit wel sneller gaan totdat je uiteindelijk de maximale 100% hebt bereikt.

Wanneer je een dynamisch IP hebt zul je altijd binnenkomen met een potje van 15% inkt. Wanneer deze op is kun je je verbinding gewoon houden met het internet en zal hij opbouwen met 0.1% per paar minuten (net als met een vast IP).
    Maar wanneer je je computer uitzet, een minuutje of 10 wacht en hem weer aanzet zul je zien dat je inkt weer is aangevuld tot 15%.

De reden hiervan is dat de site kijkt naar je IP adres. Elke keer als je met je vaste IP komt zal hij je herkennen en geeft hij weer het oude inktpercentage aan.
    Wanneer je met een dynamisch IP op de site komt zul je een, voor de site, nieuw IP hebben en denken ze dus dat je er voor de eerste keer bent. Je krijgt dan dus gratis die 15%. (let op: hij geeft er niet 15% bij, je start gewoon opnieuw met 15%)

Voor beginners is het beter om een dynamisch IP te hebben, maar na een tijdje loont het wel om een statisch IP te hebben.

i De medewerkers:
    Aaipod, Adfundum, Ame_thyst, Angel008, Asmodean, B.A.Trix, BasEnAad, Bierbroeder, Blame, BoNi, Boy_Snakeye, brainster, Bullpit, Byte_Me, C10H14N2, C2C, Casparovvv, Catbert, --Christiaan--, Creature, De_Loet, Dekbek, dork22, Dromer, droks, dubidub, EJ404, Extraordinaire, fiedel, Foeske, GekkeMat, gohan16, Hi_Flyer, iamredleader, IedeK., Impry, Ioko, Isabeau, Jaco90, Janteh, jna, -jos-, KaMo, Kazu, Keileweg-ethicus, Knoekie, Kwarkie, Laura 2000, Litso, Ltd., maartena, Marsepein, mberg86, mcDavid, Minthy, Monk, Mtijn, nipeng, NordicBlue, Nosh, NT-T.BartMan, oinkoink12, PiRANiA, Poppetjuh, Pritt, PV, Quannum, Quiestisia, RayMania, Repeat, roel26, RSH11, seadarius, Sheepcidus, Skorpija, SuperHarregarre, switchboy, Symer, TerroRobbie, Thieske, TwyLight, UncleSam, Webcrowler, Whizzkith, woeeiiii, yosander, Yozzz, ziggyziggyziggy, ZigoSOS, Zweefvliegje, Zyggie
    Agentsteel

NB: Bij wijzigingen in de OP: Pas ook de tekst op de Wiki aan! Wel zo handig!

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Drawball

fijn dat er een topic afgesloten wordt zonder een nieuwe aan te maken

Maar goed ik heb me zo weer es bezig gehouden om die o weer goed te krijgen want t werd weer een u.
    20% inkt in 24uur is dat niet wat langzaam?
  • <a href="http://whatpulse.org/ref/164249/" target="_blank" rel="nofollow">Typ mee, met FOK! naar de top</a>
    pi_41988307
    Zeik niet man! Dan doe je het zelf. En voeg dan tenminste gewoon de OP even in!

Tevens TVP.
      woensdag 20 september 2006 @ 17:35:05 #3
    12821 gateway
    @ [DPC]Fokschaap
    pi_41988333
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 17:11 schreef -jos- het volgende:
    Ik vind die .nl maar raar staan hoor, zet em dan gewoon rechts van het logo maar niet zo vreemd eronder :S
    wil wel helpen maar heb geen inkt meer..... enneuh..... is dat niet wat klein????
    pi_41988353
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 17:34 schreef mcDavid het volgende:

Tevens TVP.
    het is toch een kleine moeite om even een nieuwe aan te maken als je toch de boel sluit want dan kun je meteen even een linkje naar deze maken
    <a href="http://whatpulse.org/ref/164249/" target="_blank" rel="nofollow">Typ mee, met FOK! naar de top</a>
      woensdag 20 september 2006 @ 17:36:02 #5
    12821 gateway
    @ [DPC]Fokschaap
    pi_41988366
    quote:

Tevens TVP.
    invoegen is een kutwerk met die superlange url erin........... was ook al bezig die te selecteren maar kan toch de post van TS niet aanpassen, en zag dat ie er intussen stond..
    pi_41988385
    quote:
    fijn dat er een topic afgesloten wordt zonder een nieuwe aan te maken
    graag gedaan en ik zal je gelijk zeggen dat ik er geen traan om heb hoeven laten
    pi_41988402
    Maargoed, ik heb alweer 40% aan de O besteedt, nog 10% over.
    pi_41988471
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 17:36 schreef gateway het volgende:

[..]

invoegen is een kutwerk met die superlange url erin........... was ook al bezig die te selecteren maar kan toch de post van TS niet aanpassen, en zag dat ie er intussen stond..
    idd

maar door deze zeikert
    quote:

Tevens TVP.
    staat t er nu
    <a href="http://whatpulse.org/ref/164249/" target="_blank" rel="nofollow">Typ mee, met FOK! naar de top</a>
    pi_41988509
    Hmmm... beter zo..
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 17:30 schreef commentator het volgende:
    Maar goed ik heb me zo weer es bezig gehouden om die o weer goed te krijgen want t werd weer een u.
    20% inkt in 24uur is dat niet wat langzaam?
    Da's redelijk normaal als je nog niet zo lang drawballt. Als je vaker aant schilderen bent gaat het steeds sneller!

ik zit op ong. 35 % nu!
    pi_41988510
    ik weet niet wie de maker van de kleurtool is maar een update zou wel prettig zijn want zelfs van rood kan die niet de juiste tint pakken
    pi_41988563
    Ik kan wel wat hulp gebruiken in de punt onder het uitroepteken
    pi_41988582
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 17:40 schreef commentator het volgende:
    ik weet niet wie de maker van de kleurtool is maar een update zou wel prettig zijn want zelfs van rood kan die niet de juiste tint pakken
    Moet je 'm ff afsluiten en weer opstarten!
    pi_41988708
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 17:44 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Moet je 'm ff afsluiten en weer opstarten!
    dat heb ik al heel vaak gedaan en dan is t weer oranje, dan weer blauw en dan weer rood die t niet doet.
    dus een versie die t wel doet zou wel handiger zijn
    pi_41988709
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 17:43 schreef Piles het volgende:
    Ik kan wel wat hulp gebruiken in de punt onder het uitroepteken
    Ben jij
    Gebruik je de tools al? Kan ik wel aanraden!

--
    En wie heeft die K zo versierd?
    pi_41989211
    Ik ben ook weer even aan het witten geweest.
    Vanavond weer ff de wifi van de buren check Zou nu wel weer 100% opstaan ^^
    pi_41989614
    Net even beetje geprobeerd om de K te fixen (9%), was een beetje vervormd, maar nog niet helemaal super gelukt naar mijn idee, dus als iemand nog wat over heeft
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 18:09 schreef Bierbroeder het volgende:
      woensdag 20 september 2006 @ 18:28:35 #17
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_41989673
    quote:
    Whehehehe..
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
      woensdag 20 september 2006 @ 18:32:31 #18
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_41989763
    quote:

Dat moet ik ook doen! Wat een idee!
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_41989808
    Ik ga mijn 40% inkt even in de O stoppen.
      woensdag 20 september 2006 @ 18:37:11 #20
    157525 Ionesco
    A Long Way Down.
    pi_41989873
    w00t 85%.. ga weer aan de slag.. oh ja.. ik doe al een tijdje mee.. maar weet niemand
    I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    pi_41990056
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 18:37 schreef Ionesco het volgende:
    w00t 85%.. ga weer aan de slag.. oh ja.. ik doe al een tijdje mee.. maar weet niemand
    Ik ook hoor
      woensdag 20 september 2006 @ 18:44:10 #22
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_41990059
    Defense completed. De F is weer wat minder bekrabbeld...
    proberen is de eerste stap naar falen
    een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
      woensdag 20 september 2006 @ 18:50:34 #23
    157525 Ionesco
    A Long Way Down.
    pi_41990256
    en toen was mn inkt op
    I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
      woensdag 20 september 2006 @ 18:59:22 #24
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_41990545
    Inkt op Heb de O zitten repareren....
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_41990675
    Een of ander pubertje zit een piem0l te tekenen in het uitroepteken! Stoer joh!
      woensdag 20 september 2006 @ 19:04:06 #26
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_41990695
    quote:

Ga de hele straat langs!! lol
    Ik heb 100% dus ik ga ff kijken of ik iets kan repareren..
    Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
      woensdag 20 september 2006 @ 19:21:47 #27
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_41991236
    Wie zijn er allemaal met de punt van het uitroepteken bezig?? Gaat iets niet goed volgens mij..
    Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
    pi_41992297
    heb net weer wat extra zwart gebruikt bij de punt van het uitroepteken. maar met 4% kom je niet zo ver
    pi_41992418
    Ik kan hier ook 3 andere wifi netwerken ontvangen geloof ik, die ga ik gelijk even proberen en activeren zodat die ook lekker kunnen oplopen qua inkt
    pi_41992504
    werkt 15% om mee te beginnen
    pi_41993154
    tvp
    pi_41994007
    TVP!
    www.myspace.com/olk2006
    pi_41994671
    TVP!
    pi_41995194
    post opdat ik mee kan lezen
    Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
    Begin maar gewoon,hier en nu.
    Je kunt niet alles voorzien.
    Begin er maar gewoon aan te werken.
      Lieve Belg woensdag 20 september 2006 @ 21:27:10 #35
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_41996026
    Doeme, mijn router heeft deze nacht uitgelegen en daardoor heb ik een nieuw ip. Mag ik terug beginnen met 15% en traagvullend emmertje inkt
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_41996640
    had ik laatst ook last van zat er net nog iemand anders aan de het uitroepteken te kleuren ?
    My wife made me join a bridge club. I jump off next Tuesday
    pi_41998573
    Morgen ga ik er weer eens flink wat opgooien...
    pi_42000386
    Zo de 100% van de buren is ook weer op

Heb weer wat mooie vlakken gemaakt
    pi_42001049
    Ook weer 100% ingegoten, voornamelijk in het uitroepteken en in het oranje links ervan.

Ik vind eigenlijk dat we na al onze noeste arbeid wel in de Hall of Fame mogen. Zou me wel geinig lijken om in timelapse te zien hoe het logo steeds weer verkracht en opgebouwd werd.
    pi_42001063
    Ja, ik vond dat zwart in de K toch nét niet zwart genoeg, wie daar ook bezig was!

Dus ik dacht, laat ik er nog maar wat dunne lijntjes tussendoor trekken dan!
    pi_42002236
    tvp
    There are times we will remember, there are nights we won't forget.
    If we value every moment we will never feel regret.
    pi_42002447
    uhm ik doe al een tijdje mee maar ben nu pas gerreged. Vinden jullie het nu niet saai worden? tijd voor mssn een nieuw/verrgroting van het logo? dit is niet meer echt een uitdaging lijkt me
    pi_42002535
    Ik zeg we doen er nog www. voor en .nl achter.. over de hele breedte van Drawball!
    www.myspace.com/olk2006
    pi_42003027
    ff herstelwerk gedaan
      donderdag 21 september 2006 @ 01:48:42 #45
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_42005124
    Ik heb even mijn laatste 12% aan de F opgemaakt.

Als ik straks weer thuis ben zal ik nog e.e.a. herstellen, ik heb vast 30% daar nu
    -
    pi_42005405
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 23:42 schreef koemleit het volgende:
    uhm ik doe al een tijdje mee maar ben nu pas gerreged. Vinden jullie het nu niet saai worden? tijd voor mssn een nieuw/verrgroting van het logo? dit is niet meer echt een uitdaging lijkt me
    Eens!!

Misschien wat andere kleuren, iets erbij, groter maken.. wat dan ook
    There are times we will remember, there are nights we won't forget.
    If we value every moment we will never feel regret.
      donderdag 21 september 2006 @ 02:37:39 #47
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_42005472
    ik ben nog even inkt aan het sparen
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
    pi_42006080
    de punt was weg, ik heb hem maar weer even te voor schijn getoverd
    btw het is niet veilig typen met dat auto vierkant aan
    pi_42006130
    Ordinaire tvp
    WEB / [HaxBall #64] Jos is God
    Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
      donderdag 21 september 2006 @ 09:32:57 #50
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_42007628
    Ik heb voor 91% de k hersteld, onderste twee poten, vooral dat oranje. Het was af en toe niet duidelijk of er al dingen hersteld waren, of dat het een kliederaar was geweest, zulke bizarre kleuren of dat ik zag
      donderdag 21 september 2006 @ 09:50:01 #51
    110654 Foeske
    lives life, loves life
    pi_42007959
    Jeetje, ongeveer elke keer dat ik weer wil reageren is er een nieuw topic geopend! Anyway, ik heb wat oranje hersteld met de 35% die ik had...
    *´¨)
    ¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
    (¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
    pi_42008534
    40% gebruikt om de F wat bij te werken
    pi_42009121
    60% ertussen aan gegooigd om blauwe vlakken weer blauw te maken bij de O en wat roze vlekjes verwijderen samen met nog eentje.
    pi_42009167
    Ben ik de enige die ziet dat de K uit verhouding is? Zal niet meevallen om dat zomaar even te repareren, maar hij ziet er zo niet super uit. Bovenste K-stokje is te dun en rechtsonder (de blauwe) is te dik. Hierdoor komt de splitsing ook niet precies op het midden uit, maar een stuk daarboven...
    Laten we dit gewoon zo? Of vinden jullie dat dit veranderd moet worden, want dan zullen er een paar wat inkt moeten verzamelen.
    pi_42009300
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 10:49 schreef Impry het volgende:
    Ben ik de enige die ziet dat de K uit verhouding is? Zal niet meevallen om dat zomaar even te repareren, maar hij ziet er zo niet super uit. Bovenste K-stokje is te dun en rechtsonder (de blauwe) is te dik. Hierdoor komt de splitsing ook niet precies op het midden uit, maar een stuk daarboven...
    Laten we dit gewoon zo? Of vinden jullie dat dit veranderd moet worden, want dan zullen er een paar wat inkt moeten verzamelen.
    Ik heb het ook al gezien, maar het leek me nutteloos daar een hoop inkt aan te verspillen!

Ik heb een idee, als we het nou voorlopig zo laten, en als ik weer een keer een drawball-bui heb op school, dan fix ik het wel even! Kunnen jullie je inkt sparen voor belangrijkere slordigheden!
    pi_42009521
    Het logo ziet er echt goed uit de laatste tijd!!

Wat een uitbreiding betreft: hoe groter, hoe moeilijker bij te houden. Is het niet beter om het zo te laten, en te zorgen dat hij er mooi en duidelijk blijft staan?
    Kijk bijvoorbeeld naar VIP. Klein logo, maar hij staat er altjd duidelijk!
    pi_42009609
    Zo weer even 38.8% verbruikt aan de F (linker-zwarte-lijn en wat wit)
    pi_42009666
    Zo even de bovenkant van de F hersteld.
      donderdag 21 september 2006 @ 12:24:16 #59
    53851 BoNi
    Politiek correct en tolerant
    pi_42011710
    FUK is weer FOK
    "Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
    Schitterend!
    pi_42013220
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 23:02 schreef Symer het volgende:
    Ook weer 100% ingegoten, voornamelijk in het uitroepteken en in het oranje links ervan.

Ik vind eigenlijk dat we na al onze noeste arbeid wel in de Hall of Fame mogen. Zou me wel geinig lijken om in timelapse te zien hoe het logo steeds weer verkracht en opgebouwd werd.
    Alsjeblieft niet zeg.. beetje met die tooltjes klooien, wat voor kunst is daar nou aan? Laat de Hall of Fame maar voorbehouden aan tekenaars die het ook echt verdienen, zat mooiere plaatjes die ook elke keer weer ondergekalkt worden en toch worden hersteld.

Over onderkalken gesproken, tief nou eens op uit het GoT logo (ik zag dat jullie nu ook een tooltje hebben om het fok logo te kunnen stempelen?)
    "Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
    pi_42013369
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 13:28 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Over onderkalken gesproken, tief nou eens op uit het GoT logo (ik zag dat jullie nu ook een tooltje hebben om het fok logo te kunnen stempelen?)
    Die hebben we ongeveer al vanaf heb begin... maar Hall of Fame slaat idd nergens op, vandaar dat er ook niet op gereageerd werd
    pi_42013898
    quote:
    Als jullie iets maken in de kleur van een post-it, moet je niet gaan huilen als mensen het ook als een post-it gaan gebruiken

[edit]
    Nee, ik was het niet en TVP
    [/edit]

[ Bericht 2% gewijzigd door Blame op 21-09-2006 14:01:12 ]
    pi_42014161
    Ik heb de K iets proberen te verbeteren, maarde splitsing zit nog iets te hoog
    pi_42014326
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 14:03 schreef RSH11 het volgende:
    Ik heb de K iets proberen te verbeteren, maarde splitsing zit nog iets te hoog
    Zoals ik al zei: blijf er ff af, ik ga vanmiddag/vanavond eraan sleutelen!
    pi_42014547
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 14:09 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: blijf er ff af, ik ga vanmiddag/vanavond eraan sleutelen!
    Khad toch inkt zat
      Lieve Belg donderdag 21 september 2006 @ 14:19:48 #66
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_42014654
    Ze zijn de punt van het uitroepteken aan het zwart maken, en ik heb maar 15% inkt

Nu 0%
    pi_42014819
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 14:16 schreef RSH11 het volgende:

[..]

Khad toch inkt zat
    Oh, ok!
    -edit-
    maar vaak is het wel handig dan wat te bewaren voor 's avonds, als het logo het veel zwaarder heeft.
    pi_42015285
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 14:24 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Oh, ok!
    -edit-
    maar vaak is het wel handig dan wat te bewaren voor 's avonds, als het logo het veel zwaarder heeft.
    Ja maar ik heb nog 50% overgehouden

De punt van het uitroepteken is trouwens weer blauw zie ik, alleen niet helemaal met de goede kleur...
      donderdag 21 september 2006 @ 16:27:26 #69
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_42018325
    Zo, flink met de punt van het uitroepteken bezig geweest, kreeg ook hulp van iemand die bezig was met blauw.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
      donderdag 21 september 2006 @ 16:32:27 #70
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_42018452
    Zo, en nu de inkt op, kan iemand ff de rest van het poetswerk doen? Staan hulplijnen dus 't is nu wel duidelijk waar de punt uberhaupt stond.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
    pi_42019592
    weer inkt verspilt aan het weghalen van hakenkruizen en aanverwante rommel
    pi_42019617
    Ik gooide net 15% oranje inkt half over het puntje van het uitroepteken, beetje scheef gemikt!

Gelukkig is het al weer hersteld!

Ik ga trouwens *nu* met de K beginnen, dus hou je ff in als je ziet dat de lijnen daar verschuiven!
      donderdag 21 september 2006 @ 17:23:53 #73
    48067 neo2000
    Asking the important questions
    pi_42020046
    quote:

[..]
    Over kort door de bocht gesproken.. Er staat vaak genoeg GoT in het Fok! logo. Dus tyfen gullie es ff lekker zelf op!

Of misschien zijn jullie het niet.. Misschien heeft ook iemand onze tooltjes gedownload en worden die bij jullie logo misbruikt. Ik acht daar de kans groter op dan dat er Fok!kers het GoT logo gaan zitten vergallen. Anyways, ik denk eerlijk gezegd ook zelf niet dat er Got'ters het Fok! logo onderkalken, net als dat waarsch. andersom niet gebeurd. Live with it, so do we.
    Common sense is my super power. What's yours?
    Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
      donderdag 21 september 2006 @ 17:26:27 #74
    139460 -Sandstorm-
    Ongenuanceerde lulhannes
    pi_42020129
    Check de F in het wit. Ik ben stoer he ?
    *** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
      Lieve Belg donderdag 21 september 2006 @ 18:07:19 #75
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_42021326
    ONderaan de O is het tof
      Lieve Belg donderdag 21 september 2006 @ 18:08:23 #76
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_42021361
    Oh, stomme preview
    pi_42021908
    Wie zit in hemelsnaam de hoeken van de K zo ranzig rond te maken?
    pi_42022038
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 18:24 schreef mcDavid het volgende:
    Idd, ziet er niet uit
    pi_42022146
    Wie was er bezig het roze over te schilderen (boven in de K)? Ik was met zwart bezig, maar nu is mn inkt op
      Lieve Belg donderdag 21 september 2006 @ 18:33:38 #80
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_42022162
    Gaan we het logo niet in Comic Sans MS proberen te maken?
    pi_42022483
    Strak plan!
    www.myspace.com/olk2006
      donderdag 21 september 2006 @ 18:56:38 #82
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_42022730
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 18:24 schreef mcDavid het volgende:
    Inderdaad. Ik veranderd dat gewoon botweg terug, ziet er niet uit. FF 50% aan rood bovenin de F gegoten...
    pi_42022747
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 18:33 schreef Piles het volgende:
    Wie was er bezig het roze over te schilderen (boven in de K)? Ik was met zwart bezig, maar nu is mn inkt op
    Ik was daar ook bezig... werd alleen weggestuurd op school!
    pi_42022760
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 18:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik veranderd dat gewoon botweg terug, ziet er niet uit.
    Ik was al bezig ja.
    -tot ik weggestuurd werd dus
    pi_42023253
    Wie heeft de binnenkant van de O zo lelijk verkleint
    WEB / [HaxBall #64] Jos is God
    Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
    pi_42023503
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 19:12 schreef -jos- het volgende:
    Die O is al de hele dag onder de aanval!
    pi_42023534
    Waar zit dat GoT logo eigenlijk, kan hem niet vinden
    Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
    pi_42023589
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 19:21 schreef Ame_thyst het volgende:
    Waar zit dat GoT logo eigenlijk, kan hem niet vinden
    dies redelijk mooi weer ineens!

In vergelijking bij vanochtend, dan!
    pi_42023616
    omg gaat er iemand nog een keer over mijn wit gemaakte vlakken heen

edit: en hoe werkt die kleur tool, hij werkt hier niet, kan klikken en op [s] drukken wat ik wil er gebeurt niets :S

[ Bericht 31% gewijzigd door The_S op 21-09-2006 19:30:12 ]
    pi_42023751
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 19:23 schreef mcDavid het volgende:

[..]

dies redelijk mooi weer ineens!

In vergelijking bij vanochtend, dan!
    waar zit hie!!! screenshot!
    Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
    pi_42023790
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 19:12 schreef -jos- het volgende:
    Net, samen met nog twee anderen, weer gefixt (10%)

[ Bericht 2% gewijzigd door Impry op 21-09-2006 20:23:26 ]
    pi_42023916
    ja ik was er ook bij om dat te fixxen
    pi_42024156
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 19:24 schreef The_S het volgende:
    omg gaat er iemand nog een keer over mijn wit gemaakte vlakken heen

edit: en hoe werkt die kleur tool, hij werkt hier niet, kan klikken en op [s] drukken wat ik wil er gebeurt niets :S
    Leest dan wat er staat! "als dit scherm focus heeft"

En als'ie de cirkel niet kan vinden moet je hem ff afsluiten en opnieuw openen.

Jij was het, met dat poep-oranje daar, he?
    pi_42024216
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 19:28 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

waar zit hie!!! screenshot!
    grapje?

http://www.drawball.com/56hm54x
    pi_42024422
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 19:43 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Leest dan wat er staat! "als dit scherm focus heeft"

En als'ie de cirkel niet kan vinden moet je hem ff afsluiten en opnieuw openen.

Jij was het, met dat poep-oranje daar, he?
    en dan vind ie m en dan heb je nog verkeerde tinten
    pi_42024546
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 19:51 schreef commentator het volgende:

[..]

en dan vind ie m en dan heb je nog verkeerde tinten
    Dan moet je niet het venster heen-en-weer schuiven/scrollen.
    pi_42025535
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 19:44 schreef mcDavid het volgende:

[..]

grapje?

http://www.drawball.com/56hm54x
    Is dat het Got logo ?
      donderdag 21 september 2006 @ 20:24:05 #98
    12821 gateway
    @ [DPC]Fokschaap
    pi_42025776
    quote: