wil wel helpen maar heb geen inkt meer..... enneuh..... is dat niet wat klein????quote:Op woensdag 20 september 2006 17:11 schreef -jos- het volgende:
Ik vind die .nl maar raar staan hoor, zet em dan gewoon rechts van het logo maar niet zo vreemd eronder :S
het is toch een kleine moeite om even een nieuwe aan te maken als je toch de boel sluit want dan kun je meteen even een linkje naar deze makenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:34 schreef mcDavid het volgende:
Zeik niet man! Dan doe je het zelf. En voeg dan tenminste gewoon de OP even in!
Tevens TVP.
invoegen is een kutwerk met die superlange url erin........... was ook al bezig die te selecteren maar kan toch de post van TS niet aanpassen, en zag dat ie er intussen stond..quote:Op woensdag 20 september 2006 17:34 schreef mcDavid het volgende:
Tevens TVP.
graag gedaan en ik zal je gelijk zeggen dat ik er geen traan om heb hoeven latenquote:fijn dat er een topic afgesloten wordt zonder een nieuwe aan te maken
iddquote:Op woensdag 20 september 2006 17:36 schreef gateway het volgende:
[..]
invoegen is een kutwerk met die superlange url erin........... was ook al bezig die te selecteren maar kan toch de post van TS niet aanpassen, en zag dat ie er intussen stond..
staat t er nuquote:Op woensdag 20 september 2006 17:34 schreef mcDavid het volgende:
Tevens TVP.
Da's redelijk normaal als je nog niet zo lang drawballt. Als je vaker aant schilderen bent gaat het steeds sneller!quote:Op woensdag 20 september 2006 17:30 schreef commentator het volgende:
Maar goed ik heb me zo weer es bezig gehouden om die o weer goed te krijgen want t werd weer een u.
20% inkt in 24uur is dat niet wat langzaam?
Moet je 'm ff afsluiten en weer opstarten!quote:Op woensdag 20 september 2006 17:40 schreef commentator het volgende:
ik weet niet wie de maker van de kleurtool is maar een update zou wel prettig zijn want zelfs van rood kan die niet de juiste tint pakken
dat heb ik al heel vaak gedaan en dan is t weer oranje, dan weer blauw en dan weer rood die t niet doet.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moet je 'm ff afsluiten en weer opstarten!
Ben jijquote:Op woensdag 20 september 2006 17:43 schreef Piles het volgende:
Ik kan wel wat hulp gebruiken in de punt onder het uitroepteken
quote:Op woensdag 20 september 2006 18:09 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik ben ook weer even aan het witten geweest.
Vanavond weer ff de wifi van de buren checkZou nu wel weer 100% opstaan ^^
Whehehehe..quote:Op woensdag 20 september 2006 18:09 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik ben ook weer even aan het witten geweest.
quote:Op woensdag 20 september 2006 18:09 schreef Bierbroeder het volgende:
Ik ook hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 18:37 schreef Ionesco het volgende:
w00t 85%.. ga weer aan de slag.. oh ja.. ik doe al een tijdje mee.. maar weet niemand
Ga de hele straat langs!! lolquote:Op woensdag 20 september 2006 18:09 schreef Bierbroeder het volgende:
Eens!!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:42 schreef koemleit het volgende:
uhm ik doe al een tijdje mee maar ben nu pas gerreged. Vinden jullie het nu niet saai worden? tijd voor mssn een nieuw/verrgroting van het logo? dit is niet meer echt een uitdaging lijkt me
Ik heb het ook al gezien, maar het leek me nutteloos daar een hoop inkt aan te verspillen!quote:Op donderdag 21 september 2006 10:49 schreef Impry het volgende:
Ben ik de enige die ziet dat de K uit verhouding is?Zal niet meevallen om dat zomaar even te repareren, maar hij ziet er zo niet super uit. Bovenste K-stokje is te dun en rechtsonder (de blauwe) is te dik. Hierdoor komt de splitsing ook niet precies op het midden uit, maar een stuk daarboven...
Laten we dit gewoon zo? Of vinden jullie dat dit veranderd moet worden, want dan zullen er een paar wat inkt moeten verzamelen.
Alsjeblieft niet zeg.. beetje met die tooltjes klooien, wat voor kunst is daar nou aan? Laat de Hall of Fame maar voorbehouden aan tekenaars die het ook echt verdienen, zat mooiere plaatjes die ook elke keer weer ondergekalkt worden en toch worden hersteld.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:02 schreef Symer het volgende:
Ook weer 100% ingegoten, voornamelijk in het uitroepteken en in het oranje links ervan.
Ik vind eigenlijk dat we na al onze noeste arbeid wel in de Hall of Fame mogen. Zou me wel geinig lijken om in timelapse te zien hoe het logo steeds weer verkracht en opgebouwd werd.
Die hebben we ongeveer al vanaf heb begin... maar Hall of Fame slaat idd nergens op, vandaar dat er ook niet op gereageerd werdquote:Op donderdag 21 september 2006 13:28 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Over onderkalken gesproken, tief nou eens op uit het GoT logo (ik zag dat jullie nu ook een tooltje hebben om het fok logo te kunnen stempelen?)![]()
Als jullie iets maken in de kleur van een post-it, moet je niet gaan huilen als mensen het ook als een post-it gaan gebruikenquote:Op donderdag 21 september 2006 13:28 schreef Ener-G het volgende:
Over onderkalken gesproken, tief nou eens op uit het GoT logo (ik zag dat jullie nu ook een tooltje hebben om het fok logo te kunnen stempelen?)![]()
Zoals ik al zei: blijf er ff af, ik ga vanmiddag/vanavond eraan sleutelen!quote:Op donderdag 21 september 2006 14:03 schreef RSH11 het volgende:
Ik heb de K iets proberen te verbeteren, maarde splitsing zit nog iets te hoog
Khad toch inkt zatquote:Op donderdag 21 september 2006 14:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: blijf er ff af, ik ga vanmiddag/vanavond eraan sleutelen!
Oh, ok!quote:
Ja maar ik heb nog 50% overgehoudenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, ok!
-edit-
maar vaak is het wel handig dan wat te bewaren voor 's avonds, als het logo het veel zwaarder heeft.
Over kort door de bocht gesproken.. Er staat vaak genoeg GoT in het Fok! logo. Dus tyfen gullie es ff lekker zelf op!quote:Op donderdag 21 september 2006 13:28 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Idd, ziet er niet uitquote:Op donderdag 21 september 2006 18:24 schreef mcDavid het volgende:
Wie zit in hemelsnaam de hoeken van de K zo ranzig rond te maken?
Inderdaad. Ik veranderd dat gewoon botweg terug, ziet er niet uit. FF 50% aan rood bovenin de F gegoten...quote:Op donderdag 21 september 2006 18:24 schreef mcDavid het volgende:
Wie zit in hemelsnaam de hoeken van de K zo ranzig rond te maken?
Ik was daar ook bezig... werd alleen weggestuurd op school!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:33 schreef Piles het volgende:
Wie was er bezig het roze over te schilderen (boven in de K)? Ik was met zwart bezig, maar nu is mn inkt op
Ik was al bezig ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik veranderd dat gewoon botweg terug, ziet er niet uit.
Die O is al de hele dag onder de aanval!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:12 schreef -jos- het volgende:
Wie heeft de binnenkant van de O zo lelijk verkleint
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:21 schreef Ame_thyst het volgende:
Waar zit dat GoT logo eigenlijk, kan hem niet vinden
waar zit hie!!! screenshot!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]dies redelijk mooi weer ineens!
In vergelijking bij vanochtend, dan!
Net, samen met nog twee anderen, weer gefixtquote:Op donderdag 21 september 2006 19:12 schreef -jos- het volgende:
Wie heeft de binnenkant van de O zo lelijk verkleint
Leest dan wat er staat! "als dit scherm focus heeft"quote:Op donderdag 21 september 2006 19:24 schreef The_S het volgende:
omg gaat er iemand nog een keer over mijn wit gemaakte vlakken heen
edit: en hoe werkt die kleur tool, hij werkt hier niet, kan klikken en op [s] drukken wat ik wil er gebeurt niets :S
grapje?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:28 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
waar zit hie!!! screenshot!
en dan vind ie m en dan heb je nog verkeerde tintenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Leest dan wat er staat! "als dit scherm focus heeft"
En als'ie de cirkel niet kan vinden moet je hem ff afsluiten en opnieuw openen.
Jij was het, met dat poep-oranje daar, he?
Dan moet je niet het venster heen-en-weer schuiven/scrollen.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:51 schreef commentator het volgende:
[..]
en dan vind ie m en dan heb je nog verkeerde tinten
Is dat het Got logoquote:Op donderdag 21 september 2006 19:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
grapje?
http://www.drawball.com/56hm54x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |