Drek totale hysterie natuurlijk.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:48 schreef schatje het volgende:
Ik schakel op tijd in.
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:50 schreef Funnie het volgende:
zal het niet voor semih en mich zijn?
lol jahquote:Op woensdag 20 september 2006 15:51 schreef arneaux het volgende:
Die zusjes zijn ook van die kutten die dit pas over een uurtje over 4 ontdekken.
en voornamelijk van etienne!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:52 schreef puntoortje het volgende:
ik wil drinken pakken maar ik durf niet...ik wil DE reactie van die meiden zien
Ja BB de hardste editie ooitquote:Op woensdag 20 september 2006 15:50 schreef Snoet123 het volgende:
Zouden ze dit doen om Sabje in bescherming te nemen tegen E10?![]()
![]()
is horen ook goed:AAAAAAAAAAAAAHAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op woensdag 20 september 2006 15:52 schreef puntoortje het volgende:
ik wil drinken pakken maar ik durf niet...ik wil DE reactie van die meiden zien
Dit gaat nog voor wat mooie roddelgesprekken zorgenquote:Op woensdag 20 september 2006 15:53 schreef Snoet123 het volgende:
E10 lacht als een boer met kiespijn![]()
ziet er wel zo uitquote:Op woensdag 20 september 2006 15:54 schreef arneaux het volgende:
BB grijpt dus duidelijk in tussen Sabrina en Etiënne.
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:54 schreef ijsbrekertje het volgende:
janine: pech voor jou etienne
In de brief stond iets van :"BB hoort en ziet alles en heeft aan een half woord genoeg." Zegt genoeg.quote:
Een MILFjes kamer.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:55 schreef gompo het volgende:
pfffffff meisjes kamer.. zijn gewoon MILFjes hoor BB
misschien kan hij ruilen met milica....mag ie naast jeroen liggenquote:Op woensdag 20 september 2006 15:53 schreef arneaux het volgende:
Hahaha. Sabrina janken!.
Etiënne :"Ik ben gewoon verstoten van mn kamer!"
WTF?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
In de brief stond iets van :"BB hoort en ziet alles en heeft aan een half woord genoeg." Zegt genoeg.
Lache toch.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:57 schreef scanman01 het volgende:
Hoor die vrouwen van 35 en 27 te keer gaan zeg
Idd. Die voelt zich behoorlijk t bokje nu.quote:
Tof toch dat ze nog zo enthousiast zijnquote:Op woensdag 20 september 2006 15:57 schreef scanman01 het volgende:
35 en 27 dan moeten ze zelf toch wel kunnen bepalen wie er bij hun in bed komt daar heb je dan toch geen BB voor nodig mag ik hopen.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:57 schreef scanman01 het volgende:
Ja, inderdaad waarom zouden ze niet blij mogen zijn. Leuk voor ze...quote:Op woensdag 20 september 2006 15:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Tof toch dat ze nog zo enthousiast zijn![]()
Ik denk dat ze deze actie op voorhand van plan waren. Wel komt het erg goed uit nu.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:58 schreef Sonique het volgende:
Zou BB Fok gelezen hebben. We hadden het er laatst nog over dat BB moest ingrijpen tussen e10 en Sab wegens dat ongepaste gedrag toen sab dronken was..
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:58 schreef Snoet123 het volgende:
E10 loopt nu te zeuren dat hij al zn spullen kwijt is nu![]()
Die zijn alvast Buiten gezet door BB![]()
ik zie ook nergens een bed voor die kwal, misschien wel een nieuwe opdracht voor e10quote:Op woensdag 20 september 2006 15:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Idd. Die voelt zich behoorlijk t bokje nu.
Dit weerhoudt Sabrina en Etienne er niet van bij elkaar te kruipen hoor. Alleen 's nachts kan het niet meer.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:59 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
35 en 27 dan moeten ze zelf toch wel kunnen bepalen wie er bij hun in bed komt daar heb je dan toch geen BB voor nodig mag ik hopen.
Hoop dat E10 uit protest op de bank gaat slapen de komende 2 weken.
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:00 schreef Frank-NL het volgende:
HAHAHA, "Wat mis ik nou toch in die kamer? Oh daar heb je 'm, E10!"
ja tuurlijk ongepast, ze heeft niets liever dan dat.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:58 schreef Sonique het volgende:
Zou BB Fok gelezen hebben. We hadden het er laatst nog over dat BB moest ingrijpen tussen e10 en Sab wegens dat ongepaste gedrag toen sab dronken was..
Dus er komt een feestje?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:00 schreef X_Kanus_X het volgende:
Hahahaha...fantastisch
BB ziet natuurlijk ook dat E10 de volgende keer weer eens niet van Sab kan afblijven na een feestje met drank......daarom deze omweg met het "meisjeskamer"
Die E10 stond d'r bij te lachen als een boer met kiespijn...hahaha
Mooi delail...nu moet hij samen bij Tijn in het bed.....prachtig !!!!
Hij kan naast Tijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:00 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zie ook nergens een bed voor die kwal, misschien wel een nieuwe opdracht voor e10
moet hij ook in die kano en hebben ze een gevuld waterbed boven het zwembad gehangen wat hij dan op moet vangen ofzo![]()
Waarom Tijn..quote:Op woensdag 20 september 2006 16:00 schreef Teksass het volgende:
E10 kijkt behoorlijk frustie.![]()
Nu tijn nog 3 dagen met een steen om ze nek in het zwembad.![]()
quote:
Ze zijn echt prima de pruimen hoor Scan.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:03 schreef scanman01 het volgende:
Als je die vrouwen ziet reageren als 16 jarigen, dank denk je toch echt 'dit kan niet wáár zijn'
Leuk voor in het huis, maar je zult er maar mee leven
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:03 schreef pullup het volgende:
Kijk Sabrina eens treuren om het verlies![]()
![]()
Als Milicia zo'n kamer had gekregen had je genotenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:03 schreef scanman01 het volgende:
Als je die vrouwen ziet reageren als 16 jarigen, dank denk je toch echt 'dit kan niet wáár zijn'
En die brief is beslotenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:05 schreef n1ek het volgende:
ook nog een brief, barry is vast langs geweest
*ijsbrekertje puberaal glimlachtquote:Op woensdag 20 september 2006 16:07 schreef n1ek het volgende:
hahatof dat je op die leeftijd nog zon lul kunt hebben
Geweldig toch..quote:Op woensdag 20 september 2006 16:07 schreef n1ek het volgende:
hahatof dat je op die leeftijd nog zon lul kunt hebben
Geweldig. Ik ben meteen van mijn hoofdpijn af.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:09 schreef Coraatje het volgende:
lol die meiden met die wapperhandjes
Same here: Tis gewoon zo ongeremt en aandoenlijk...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
En daarom ben ik nou fan van die zussies, zo lekker onbesuisd, ECHT dus![]()
morgen jeroen eruit? heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Gheghe en nou het mooiste, morgen gaat jeroen eruit, en dan beseft Milica dat ze niet alleen aan die halfgele donssnor moet blijven plakken, en dan is E10 heeeleeemaaaal alleeeeeen![]()
...nou maximaal een jaar of 12quote:Op woensdag 20 september 2006 16:03 schreef scanman01 het volgende:
Omdat een voormalig kamergenoot zatte vrouwen betaste als die lagen te slapen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:13 schreef Kinga het volgende:
waarom krijgen de zusjes eigenlijk een andere kamer?
we gaan toch niet over de zussies beginnen nuquote:Op woensdag 20 september 2006 16:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nou maximaal een jaar of 12![]()
Sorry maandag bedoelde ikquote:Op woensdag 20 september 2006 16:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
morgen jeroen eruit? heb ik wat gemist?
ik wil gewoon aandacht van jequote:Op woensdag 20 september 2006 16:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
we gaan toch niet over de zussies beginnen nu![]()
Of een mekkerende Milica.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:15 schreef ijsbrekertje het volgende:
Dit is echt ontzettend leuk om te zien!! Veel leuker dan een dobberende Egbert
Reactie: OOOOOOOHHHHHHHHHHHHH wat geweldig, maar de jaloezie is voelbaarquote:Op woensdag 20 september 2006 16:15 schreef Coraatje het volgende:
en iedereen zich nu afvragen waarom die 2 zusjes dit nou weer gehad hebben
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
Okay, de zusjes zijn leuk... En ik vind het schattig en aandoenlijk om te zien hoe blij ze zijn...
Maar ergens bekruipt me wel het gevoel dat ze alwéér behoorlijk voorgetrokken worden door BB. En ik zal daar vast niet de enige in zijn. Dit gaat voor scheve blikken zorgen in het huis.
die had je al heur, ook zonder dat berichtjequote:Op woensdag 20 september 2006 16:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik wil gewoon aandacht van je...hihi
![]()
dat denk ik ook maar dat geeft juist de actie in het huis toch en het geroddel en achterklap beter dan kijken hoe ze allemaal suf op een bank ,stoel of bed zittenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
Okay, de zusjes zijn leuk... En ik vind het schattig en aandoenlijk om te zien hoe blij ze zijn...
Maar ergens bekruipt me wel het gevoel dat ze alwéér behoorlijk voorgetrokken worden door BB. En ik zal daar vast niet de enige in zijn. Dit gaat voor scheve blikken zorgen in het huis.
Ik denk dat ongeacht wie daar was gaan liggen er een verbouwing zou komen. Het was alleen ff wachten tot iemand uit die kamer weg zou gaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
Zekersquote:Op woensdag 20 september 2006 16:13 schreef arneaux het volgende:. Echt heel chill zeg dat ze nog zo lekker enthousiast kunnen doen.
Ja, zelfs als het om een roze prinsessenkamer gaat.....quote:Op woensdag 20 september 2006 16:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Reactie: OOOOOOOHHHHHHHHHHHHH wat geweldig, maar de jaloezie is voelbaar
Daar ben ik het mee eens. Aan de andere kant zijn zij het die de boel (een beetje) kleur geven, misschien een vorm van belonen ? Ik hoor ze nergens over klagen, ze zijn vaak vrolijk en anders zorgen ze voor 'de momenten'. Gewoon een beloningvoor het hele euvre, daarbij geeft het scheve gezichten, wat altijd leuke taferelen oplevert, zo kan ik niet wachten op de reactie van E10, zeker als hij weer eens de kamer uit wordt gekicked door Mo.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
ken je een iPod? Nou, zoiets.quote:
Waarom krijg ik dan een kus?quote:
Het heeft iets met een worstje overgeven, ofzoiets, te maken. Verder weet ik t ook niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:19 schreef XiChico het volgende:
[..]
Is dit een fotosoep? Wtf/ Ik heb het niet gevolgd.
Dat is nieuwe spelling. Vergelijk i-podquote:
Nee, geen photoshop. De hele nacht dikke pret in bad met Milica, Etienne en Jeroen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:19 schreef XiChico het volgende:
[..]
nee is een soep....ze hebben het echt gedaan!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:19 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ben zo blij, dat ik niet meer weet wat ik doequote:
Precies,quote:
e10 is gewoon nog ff met zn sexualiteit aan het worstelenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee is een soep....ze hebben het echt gedaan!!!
Ik zag die toevallig gisteren nog in de Xenos staanquote:Op woensdag 20 september 2006 16:23 schreef Kinga het volgende:
Die spiegel in de vorm van een hart met dat paarse bont...ver-schrik-ke-lijk
pyama- of slaap feestje heette dat toch?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:22 schreef Sonique het volgende:
Een mini fluffy, rose, lieve HOERNEFEEST?
wel dus...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:23 schreef MsInfidelity het volgende:
Ik laat nooit geen scheten meer in deze kamer. Ben benieuwd..![]()
Jankerd.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan die twee meiden even niet meer horen, dus ga weer even wat anders doen
Het zijn echt net 12 jarige meisje die jarig zijn ofzo. Je zult er maar mee getrouwd zijn zeg
Ach, laat ze blij zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Het zijn echt net 12 jarige meisje die jarig zijn ofzo. Je zult er maar mee getrouwd zijn zeg
Hebben ze dat écht gedaan?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:25 schreef arneaux het volgende:
Monique :"Ik zal je ook altijd beschermen."
Ik wil niet de emo-dramatisch doen maar ik denk zéker dat dit iets met Etiënne van doen heeft. Ook t feit dat zn spullen in een vuilniszak in het washok zijn geflikkerd geven niet veel goeds aan.
Kom maar terug als je weer gezellig kan doen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Jemig, triest: Als het Melica was was je wel blijquote:Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het onzedelijk betasten van een vrouw als ze dronken is ook echt niet kunnen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hebben ze dat écht gedaan?
OMG, die knul heeft écht iets verkeerd gedaan.
Jup. Etiënne was naar ze opzoek en daar lagen ze geloof ik.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hebben ze dat écht gedaan?
OMG, die knul heeft écht iets verkeerd gedaan.
Ja precies, je zal met Milica getrouwd zijn ,ken je elke week bij je alcoholistische schoonmoeder langs, al dr gezeik aanhorenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig, triest: Als het Melica was was je wel blij
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig, triest: Als het Melica was was je wel blij
Hoelang zou t duren voordat Scanman weer weg is?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Kom maar terug als je weer gezellig kan doen.
Ja, geheime opdracht voor e10: Negeer Sabrina een week lang.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:38 schreef arneaux het volgende:
Ook een stream constant op Etiënne. Ik denk dat Etiënne nog een brief mag voorlezen.
Daaag scanetienne01quote:Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef scanman01 het volgende:
die mag er vast niet tussen gaan liggen hihiquote:Op woensdag 20 september 2006 15:51 schreef Snoet123 het volgende:
Ik wil die kop van E10 ook zien als hij erachter komt
whahahahaha
en daarna kotsenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:41 schreef schatje het volgende:
De zusjes gaan straks de kamer schoonmaken en daarna een maskertje.
Azijnzeikerd!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Of erger nog: ze trekt bij je inquote:Op woensdag 20 september 2006 16:33 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ja precies, je zal met Milica getrouwd zijn ,ken je elke week bij je alcoholistische schoonmoeder langs, al dr gezeik aanhoren![]()
geweldig!!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:18 schreef golfer het volgende:
Ik lig in een deuk om die zusjes.
Wat een kinderen van 35 en 27.
Tenzij BB hem dat gaat verbiedenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:43 schreef arneaux het volgende:
Ik weet zéker dat Etiënne t nog wel een keer probeert hoor. Gewoon als Sabrina naar bed gaat ernaast gaan liggen en maar hopen dat Monique t okay vindt.
...hij was iig geweldigquote:Op woensdag 20 september 2006 16:43 schreef arneaux het volgende:
Semih :"Misschien een inkoppertje hoor, maar vol is vol he."
Calculerende geilaard!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:33 schreef luciano het volgende:
Nogal logisch dat dit met de handtastelijkheden van toen te maken had . Ik denk dat menige vrouw / vrouwenbeweging die dit heeft gezien geklaagd heeft bij Talpa , en terecht ........ ik heb heel wat vriendinnen ( one night stands ook ) gehad , maar de gedachte alleen al om een vrouw die dronken is / was ook maar te betasten omdat dat misschien wel eens mijn enige kans zou kunnen zijn ......... , zou mij doen besluiten om mijn eigen snikkel eraf te hakken ..... RESPECT voor het vrouwelijk geslacht heet dat ........... en das precies wat E10 ontbeert .
Menigmaal een dronken vrouwtje uitgekleed , en naar bed gebracht , en er zelfs naast gekropen , omdat ik nou eenmaal toch al van plan was om daar te blijven slapen ........ moet je het respect eens zien wat je er voor terug krijgt de volgende morgen , als je vertelt wat je hebt gedaan ( of juist niet dus .... ) De beloning is dan meestal meer waard dan er die afgelopen nacht HAD kunnen gebeuren als ze nuchter was gebleven ........![]()
HAHAHAHA Dies echt goedquote:Op woensdag 20 september 2006 16:43 schreef Sonique het volgende:
Semih: 'Tis een inkoppertje, maaruh vol=vol he e10'
Dat is niet de eerste keer.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:48 schreef arneaux het volgende:
Wat laat Etiënne zich kennen zeg.
Prachtige opmerking.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:44 schreef golfer het volgende:
Semih: E-10, met betrekking tot deze kamer misschien een inkoppertje, maar vol-is-vol.
De medebewoners( Semih en Janine voorop) maakten ook opmerken, die niet zo heel veel onderdoen voor degene die hier gemaakt worden.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:48 schreef arneaux het volgende:
Wat laat Etiënne zich kennen zeg.
Denk ut niet !!!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:25 schreef arneaux het volgende:
Ik wil niet de emo-dramatisch doen maar ik denk zéker dat dit iets met Etiënne van doen heeft.
Ik snap dat ook......................quote:Op woensdag 20 september 2006 16:51 schreef flugeltje het volgende:
Als ik héél eerlijk ben zou ik zelf ook behoorlijk over de zeik gaan als ik ten eerste m'n slaapkamer uitgezet werd en ten tweede m'n spullen in een vuilniszak gepropt werden en ergens gedropt. Ik zou laaiend zijn...
Okay, hij heeft het verdiend natuurlijk, maar ik snap z'n boosheid wel.
Als ze dat bij Roel hadden gedaan (bij wijze van) dan was misschien het huis wel te kleinquote:Op woensdag 20 september 2006 16:51 schreef flugeltje het volgende:
Als ik héél eerlijk ben zou ik zelf ook behoorlijk over de zeik gaan als ik ten eerste m'n slaapkamer uitgezet werd en ten tweede m'n spullen in een vuilniszak gepropt werden en ergens gedropt. Ik zou laaiend zijn...
Je hebt t over een straf verdienen, wat impliceert dat hij iets fout heeft gedaan. Gezien t feit dat wij met zn allen weten wat dat 'iets' is vind ik de straf nog behoorlijk meevallen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:51 schreef flugeltje het volgende:
iedereen krijgt wat ie toekomt, ik hoop dat er ook nog een geheim bericht van BB inzit waarin staat dat als ie nou nog een keer met zn tengels aan Sabrina zit ie meteen vertrekken kan, daarnaast dat ie niemand over het bestaan van dat briefje mag vertellenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:51 schreef flugeltje het volgende:
Ja, maar het verschil zou zijn dat jij de boodschap begrijpt, en e10 niet...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:51 schreef flugeltje het volgende:
Ik ookquote:
lijkt me dat dat niet gaat lukkenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:54 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ideetje voor de volgende weekopdracht: Binnen een half uur 100 kingsize marsen opeten.. Extra budget voor degene die het meeste eet
Is ook zo, maar ik wilde ermee aangeven dat hij imho wel terecht boos is. Dat er vervolgens geen lampje gaat branden is behoorlijk lomp. Z'n kwaadheid begrijp ik echter wel.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je hebt t over een straf verdienen, wat impliceert dat hij iets fout heeft gedaan. Gezien t feit dat wij met zn allen weten wat dat 'iets' is vind ik de straf nog behoorlijk meevallen.
Ja bloesjes van de albert kuyp 400 euro in een vuilniszak...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik wilde ermee aangeven dat hij imho wel terecht boos is. Dat er vervolgens geen lampje gaat branden is behoorlijk lomp. Z'n kwaadheid begrijp ik echter wel.
wil het ze wel zien proberen...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lijkt me dat dat niet gaat lukken
Voorraadje aanleggen voor komende week!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:59 schreef golfer het volgende:
Ze vreten zich helemaal misselijk aan die zoete troep.![]()
Duh. We hebben t hier over Etiënne. Die staat in de voedselketel nog onder Jeroen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik wilde ermee aangeven dat hij imho wel terecht boos is. Dat er vervolgens geen lampje gaat branden is behoorlijk lomp. Z'n kwaadheid begrijp ik echter wel.
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:01 schreef n1ek het volgende:
als die niet ziek zijn van de snoep weet ik het ook niet meer
Dat kun je beter niet doen. Als je veel eet zet je maag uit en verwachjt dus een constante toestroom van voedsel.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:01 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Voorraadje aanleggen voor komende week!
Hahahaquote:Op woensdag 20 september 2006 17:01 schreef X_Kanus_X het volgende:
Zou mooi zijn als E10 nu een beetje met BB gaat klooien.
Ik zou b.v. de slaapzak hebben gepakt en op de gang gaan slapen op de harde vloer met de vuilniszak met mijn spullen d'r naast.![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat ze geen kranten hebben in het BB huis anders zou ik die symbolisch over mij heen leggen.
De boodschap moge duidelijk zijn.
Ja, daar zal je BB écht mee hebben. De mensen thuis denken dan ook, jankerd, accepteer t gewoon, lekker boeiend.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:01 schreef X_Kanus_X het volgende:
Zou mooi zijn als E10 nu een beetje met BB gaat klooien.
Ik zou b.v. de slaapzak hebben gepakt en op de gang gaan slapen op de harde vloer met de vuilniszak met mijn spullen d'r naast.![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat ze geen kranten hebben in het BB huis anders zou ik die symbolisch over mij heen leggen.
De boodschap moge duidelijk zijn.
Of buiten, in een tentje.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:06 schreef kleinzusje het volgende:
E10 kan wel in de snoepkist pitten
Er wordt op dit moment een hondenhok in de tuin voor hem neergezet.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:06 schreef kleinzusje het volgende:
E10 kan wel in de snoepkist pitten
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:04 schreef luciano het volgende:
>knip<
Zie je: de achterklap begintquote:Op woensdag 20 september 2006 17:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, daar zal je BB écht mee hebben. De mensen thuis denken dan ook, jankerd, accepteer t gewoon, lekker boeiend.
Ondertussen snappen Etiënne en Janine niet waarom de zusjes een bed hebben gekregen.
Geen verkrachter, hoogstens aanrander.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Maar het is toch triest dat ie nou z'n "maatje" laat barsten zeg maar, hij is helemaal geen maatje maar eerder zo'n gelegenheidsverkrachter zoals ik net ff heb kunnen lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |