nee is een soep....ze hebben het echt gedaan!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:19 schreef XiChico het volgende:
[..]
Is dit een fotosoep? Wtf/ Ik heb het niet gevolgd.
Ben zo blij, dat ik niet meer weet wat ik doequote:
Precies,quote:
e10 is gewoon nog ff met zn sexualiteit aan het worstelenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee is een soep....ze hebben het echt gedaan!!!
Ik zag die toevallig gisteren nog in de Xenos staanquote:Op woensdag 20 september 2006 16:23 schreef Kinga het volgende:
Die spiegel in de vorm van een hart met dat paarse bont...ver-schrik-ke-lijk
pyama- of slaap feestje heette dat toch?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:22 schreef Sonique het volgende:
Een mini fluffy, rose, lieve HOERNEFEEST?
wel dus...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:23 schreef MsInfidelity het volgende:
Ik laat nooit geen scheten meer in deze kamer. Ben benieuwd..![]()
Jankerd.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan die twee meiden even niet meer horen, dus ga weer even wat anders doen
Het zijn echt net 12 jarige meisje die jarig zijn ofzo. Je zult er maar mee getrouwd zijn zeg
Ach, laat ze blij zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan die twee meiden even niet meer horen, dus ga weer even wat anders doen
Het zijn echt net 12 jarige meisje die jarig zijn ofzo. Je zult er maar mee getrouwd zijn zeg
Hebben ze dat écht gedaan?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:25 schreef arneaux het volgende:
Monique :"Ik zal je ook altijd beschermen."
Ik wil niet de emo-dramatisch doen maar ik denk zéker dat dit iets met Etiënne van doen heeft. Ook t feit dat zn spullen in een vuilniszak in het washok zijn geflikkerd geven niet veel goeds aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |