Of een mekkerende Milica.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:15 schreef ijsbrekertje het volgende:
Dit is echt ontzettend leuk om te zien!! Veel leuker dan een dobberende Egbert
Reactie: OOOOOOOHHHHHHHHHHHHH wat geweldig, maar de jaloezie is voelbaarquote:Op woensdag 20 september 2006 16:15 schreef Coraatje het volgende:
en iedereen zich nu afvragen waarom die 2 zusjes dit nou weer gehad hebben
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
Okay, de zusjes zijn leuk... En ik vind het schattig en aandoenlijk om te zien hoe blij ze zijn...
Maar ergens bekruipt me wel het gevoel dat ze alwéér behoorlijk voorgetrokken worden door BB. En ik zal daar vast niet de enige in zijn. Dit gaat voor scheve blikken zorgen in het huis.
die had je al heur, ook zonder dat berichtjequote:Op woensdag 20 september 2006 16:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik wil gewoon aandacht van je...hihi
![]()
dat denk ik ook maar dat geeft juist de actie in het huis toch en het geroddel en achterklap beter dan kijken hoe ze allemaal suf op een bank ,stoel of bed zittenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
Okay, de zusjes zijn leuk... En ik vind het schattig en aandoenlijk om te zien hoe blij ze zijn...
Maar ergens bekruipt me wel het gevoel dat ze alwéér behoorlijk voorgetrokken worden door BB. En ik zal daar vast niet de enige in zijn. Dit gaat voor scheve blikken zorgen in het huis.
Ik denk dat ongeacht wie daar was gaan liggen er een verbouwing zou komen. Het was alleen ff wachten tot iemand uit die kamer weg zou gaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
Zekersquote:Op woensdag 20 september 2006 16:13 schreef arneaux het volgende:. Echt heel chill zeg dat ze nog zo lekker enthousiast kunnen doen.
Ja, zelfs als het om een roze prinsessenkamer gaat.....quote:Op woensdag 20 september 2006 16:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Reactie: OOOOOOOHHHHHHHHHHHHH wat geweldig, maar de jaloezie is voelbaar
Daar ben ik het mee eens. Aan de andere kant zijn zij het die de boel (een beetje) kleur geven, misschien een vorm van belonen ? Ik hoor ze nergens over klagen, ze zijn vaak vrolijk en anders zorgen ze voor 'de momenten'. Gewoon een beloningvoor het hele euvre, daarbij geeft het scheve gezichten, wat altijd leuke taferelen oplevert, zo kan ik niet wachten op de reactie van E10, zeker als hij weer eens de kamer uit wordt gekicked door Mo.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
ken je een iPod? Nou, zoiets.quote:
Waarom krijg ik dan een kus?quote:
Het heeft iets met een worstje overgeven, ofzoiets, te maken. Verder weet ik t ook niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:19 schreef XiChico het volgende:
[..]
Is dit een fotosoep? Wtf/ Ik heb het niet gevolgd.
Dat is nieuwe spelling. Vergelijk i-podquote:
Nee, geen photoshop. De hele nacht dikke pret in bad met Milica, Etienne en Jeroen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:19 schreef XiChico het volgende:
[..]
nee is een soep....ze hebben het echt gedaan!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:19 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ben zo blij, dat ik niet meer weet wat ik doequote:
Precies,quote:
e10 is gewoon nog ff met zn sexualiteit aan het worstelenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee is een soep....ze hebben het echt gedaan!!!
Ik zag die toevallig gisteren nog in de Xenos staanquote:Op woensdag 20 september 2006 16:23 schreef Kinga het volgende:
Die spiegel in de vorm van een hart met dat paarse bont...ver-schrik-ke-lijk
pyama- of slaap feestje heette dat toch?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:22 schreef Sonique het volgende:
Een mini fluffy, rose, lieve HOERNEFEEST?
wel dus...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:23 schreef MsInfidelity het volgende:
Ik laat nooit geen scheten meer in deze kamer. Ben benieuwd..![]()
Jankerd.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan die twee meiden even niet meer horen, dus ga weer even wat anders doen
Het zijn echt net 12 jarige meisje die jarig zijn ofzo. Je zult er maar mee getrouwd zijn zeg
Ach, laat ze blij zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan die twee meiden even niet meer horen, dus ga weer even wat anders doen
Het zijn echt net 12 jarige meisje die jarig zijn ofzo. Je zult er maar mee getrouwd zijn zeg
Hebben ze dat écht gedaan?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:25 schreef arneaux het volgende:
Monique :"Ik zal je ook altijd beschermen."
Ik wil niet de emo-dramatisch doen maar ik denk zéker dat dit iets met Etiënne van doen heeft. Ook t feit dat zn spullen in een vuilniszak in het washok zijn geflikkerd geven niet veel goeds aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |