Same here: Tis gewoon zo ongeremt en aandoenlijk...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
En daarom ben ik nou fan van die zussies, zo lekker onbesuisd, ECHT dus![]()
morgen jeroen eruit? heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Gheghe en nou het mooiste, morgen gaat jeroen eruit, en dan beseft Milica dat ze niet alleen aan die halfgele donssnor moet blijven plakken, en dan is E10 heeeleeemaaaal alleeeeeen![]()
...nou maximaal een jaar of 12quote:Op woensdag 20 september 2006 16:03 schreef scanman01 het volgende:
Als je die vrouwen ziet reageren als 16 jarigen, dank denk je toch echt 'dit kan niet wáár zijn'
Leuk voor in het huis, maar je zult er maar mee leven
Omdat een voormalig kamergenoot zatte vrouwen betaste als die lagen te slapen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:13 schreef Kinga het volgende:
waarom krijgen de zusjes eigenlijk een andere kamer?
we gaan toch niet over de zussies beginnen nuquote:Op woensdag 20 september 2006 16:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nou maximaal een jaar of 12![]()
Sorry maandag bedoelde ikquote:Op woensdag 20 september 2006 16:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
morgen jeroen eruit? heb ik wat gemist?
ik wil gewoon aandacht van jequote:Op woensdag 20 september 2006 16:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
we gaan toch niet over de zussies beginnen nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |