Idd. Die voelt zich behoorlijk t bokje nu.quote:
Tof toch dat ze nog zo enthousiast zijnquote:Op woensdag 20 september 2006 15:57 schreef scanman01 het volgende:
Hoor die vrouwen van 35 en 27 te keer gaan zeg
35 en 27 dan moeten ze zelf toch wel kunnen bepalen wie er bij hun in bed komt daar heb je dan toch geen BB voor nodig mag ik hopen.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:57 schreef scanman01 het volgende:
Hoor die vrouwen van 35 en 27 te keer gaan zeg
Ja, inderdaad waarom zouden ze niet blij mogen zijn. Leuk voor ze...quote:Op woensdag 20 september 2006 15:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Tof toch dat ze nog zo enthousiast zijn![]()
Ik denk dat ze deze actie op voorhand van plan waren. Wel komt het erg goed uit nu.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:58 schreef Sonique het volgende:
Zou BB Fok gelezen hebben. We hadden het er laatst nog over dat BB moest ingrijpen tussen e10 en Sab wegens dat ongepaste gedrag toen sab dronken was..
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:58 schreef Snoet123 het volgende:
E10 loopt nu te zeuren dat hij al zn spullen kwijt is nu![]()
Die zijn alvast Buiten gezet door BB![]()
ik zie ook nergens een bed voor die kwal, misschien wel een nieuwe opdracht voor e10quote:Op woensdag 20 september 2006 15:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Idd. Die voelt zich behoorlijk t bokje nu.
Dit weerhoudt Sabrina en Etienne er niet van bij elkaar te kruipen hoor. Alleen 's nachts kan het niet meer.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:59 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
35 en 27 dan moeten ze zelf toch wel kunnen bepalen wie er bij hun in bed komt daar heb je dan toch geen BB voor nodig mag ik hopen.
Hoop dat E10 uit protest op de bank gaat slapen de komende 2 weken.
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:00 schreef Frank-NL het volgende:
HAHAHA, "Wat mis ik nou toch in die kamer? Oh daar heb je 'm, E10!"
ja tuurlijk ongepast, ze heeft niets liever dan dat.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:58 schreef Sonique het volgende:
Zou BB Fok gelezen hebben. We hadden het er laatst nog over dat BB moest ingrijpen tussen e10 en Sab wegens dat ongepaste gedrag toen sab dronken was..
Dus er komt een feestje?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:00 schreef X_Kanus_X het volgende:
Hahahaha...fantastisch
BB ziet natuurlijk ook dat E10 de volgende keer weer eens niet van Sab kan afblijven na een feestje met drank......daarom deze omweg met het "meisjeskamer"
Die E10 stond d'r bij te lachen als een boer met kiespijn...hahaha
Mooi delail...nu moet hij samen bij Tijn in het bed.....prachtig !!!!
Hij kan naast Tijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:00 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zie ook nergens een bed voor die kwal, misschien wel een nieuwe opdracht voor e10
moet hij ook in die kano en hebben ze een gevuld waterbed boven het zwembad gehangen wat hij dan op moet vangen ofzo![]()
Waarom Tijn..quote:Op woensdag 20 september 2006 16:00 schreef Teksass het volgende:
E10 kijkt behoorlijk frustie.![]()
Nu tijn nog 3 dagen met een steen om ze nek in het zwembad.![]()
Ze zijn echt prima de pruimen hoor Scan.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:03 schreef scanman01 het volgende:
Als je die vrouwen ziet reageren als 16 jarigen, dank denk je toch echt 'dit kan niet wáár zijn'
Leuk voor in het huis, maar je zult er maar mee leven
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:03 schreef pullup het volgende:
Kijk Sabrina eens treuren om het verlies![]()
![]()
Als Milicia zo'n kamer had gekregen had je genotenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:03 schreef scanman01 het volgende:
Als je die vrouwen ziet reageren als 16 jarigen, dank denk je toch echt 'dit kan niet wáár zijn'
Leuk voor in het huis, maar je zult er maar mee leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |