Prachtige opmerking.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:44 schreef golfer het volgende:
Semih: E-10, met betrekking tot deze kamer misschien een inkoppertje, maar vol-is-vol.
De medebewoners( Semih en Janine voorop) maakten ook opmerken, die niet zo heel veel onderdoen voor degene die hier gemaakt worden.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:48 schreef arneaux het volgende:
Wat laat Etiënne zich kennen zeg.
Denk ut niet !!!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:25 schreef arneaux het volgende:
Ik wil niet de emo-dramatisch doen maar ik denk zéker dat dit iets met Etiënne van doen heeft.
Ik snap dat ook......................quote:Op woensdag 20 september 2006 16:51 schreef flugeltje het volgende:
Als ik héél eerlijk ben zou ik zelf ook behoorlijk over de zeik gaan als ik ten eerste m'n slaapkamer uitgezet werd en ten tweede m'n spullen in een vuilniszak gepropt werden en ergens gedropt. Ik zou laaiend zijn...
Okay, hij heeft het verdiend natuurlijk, maar ik snap z'n boosheid wel.
Als ze dat bij Roel hadden gedaan (bij wijze van) dan was misschien het huis wel te kleinquote:Op woensdag 20 september 2006 16:51 schreef flugeltje het volgende:
Als ik héél eerlijk ben zou ik zelf ook behoorlijk over de zeik gaan als ik ten eerste m'n slaapkamer uitgezet werd en ten tweede m'n spullen in een vuilniszak gepropt werden en ergens gedropt. Ik zou laaiend zijn...
Je hebt t over een straf verdienen, wat impliceert dat hij iets fout heeft gedaan. Gezien t feit dat wij met zn allen weten wat dat 'iets' is vind ik de straf nog behoorlijk meevallen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:51 schreef flugeltje het volgende:
iedereen krijgt wat ie toekomt, ik hoop dat er ook nog een geheim bericht van BB inzit waarin staat dat als ie nou nog een keer met zn tengels aan Sabrina zit ie meteen vertrekken kan, daarnaast dat ie niemand over het bestaan van dat briefje mag vertellenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:51 schreef flugeltje het volgende:
Ja, maar het verschil zou zijn dat jij de boodschap begrijpt, en e10 niet...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:51 schreef flugeltje het volgende:
Ik ookquote:
lijkt me dat dat niet gaat lukkenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:54 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ideetje voor de volgende weekopdracht: Binnen een half uur 100 kingsize marsen opeten.. Extra budget voor degene die het meeste eet
Is ook zo, maar ik wilde ermee aangeven dat hij imho wel terecht boos is. Dat er vervolgens geen lampje gaat branden is behoorlijk lomp. Z'n kwaadheid begrijp ik echter wel.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je hebt t over een straf verdienen, wat impliceert dat hij iets fout heeft gedaan. Gezien t feit dat wij met zn allen weten wat dat 'iets' is vind ik de straf nog behoorlijk meevallen.
Ja bloesjes van de albert kuyp 400 euro in een vuilniszak...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik wilde ermee aangeven dat hij imho wel terecht boos is. Dat er vervolgens geen lampje gaat branden is behoorlijk lomp. Z'n kwaadheid begrijp ik echter wel.
wil het ze wel zien proberen...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
lijkt me dat dat niet gaat lukken
Voorraadje aanleggen voor komende week!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:59 schreef golfer het volgende:
Ze vreten zich helemaal misselijk aan die zoete troep.![]()
Duh. We hebben t hier over Etiënne. Die staat in de voedselketel nog onder Jeroen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik wilde ermee aangeven dat hij imho wel terecht boos is. Dat er vervolgens geen lampje gaat branden is behoorlijk lomp. Z'n kwaadheid begrijp ik echter wel.
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:01 schreef n1ek het volgende:
als die niet ziek zijn van de snoep weet ik het ook niet meer
Dat kun je beter niet doen. Als je veel eet zet je maag uit en verwachjt dus een constante toestroom van voedsel.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:01 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Voorraadje aanleggen voor komende week!
Hahahaquote:Op woensdag 20 september 2006 17:01 schreef X_Kanus_X het volgende:
Zou mooi zijn als E10 nu een beetje met BB gaat klooien.
Ik zou b.v. de slaapzak hebben gepakt en op de gang gaan slapen op de harde vloer met de vuilniszak met mijn spullen d'r naast.![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat ze geen kranten hebben in het BB huis anders zou ik die symbolisch over mij heen leggen.
De boodschap moge duidelijk zijn.
Ja, daar zal je BB écht mee hebben. De mensen thuis denken dan ook, jankerd, accepteer t gewoon, lekker boeiend.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:01 schreef X_Kanus_X het volgende:
Zou mooi zijn als E10 nu een beetje met BB gaat klooien.
Ik zou b.v. de slaapzak hebben gepakt en op de gang gaan slapen op de harde vloer met de vuilniszak met mijn spullen d'r naast.![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat ze geen kranten hebben in het BB huis anders zou ik die symbolisch over mij heen leggen.
De boodschap moge duidelijk zijn.
Of buiten, in een tentje.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:06 schreef kleinzusje het volgende:
E10 kan wel in de snoepkist pitten
Er wordt op dit moment een hondenhok in de tuin voor hem neergezet.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:06 schreef kleinzusje het volgende:
E10 kan wel in de snoepkist pitten
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:04 schreef luciano het volgende:
>knip<
Zie je: de achterklap begintquote:Op woensdag 20 september 2006 17:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, daar zal je BB écht mee hebben. De mensen thuis denken dan ook, jankerd, accepteer t gewoon, lekker boeiend.
Ondertussen snappen Etiënne en Janine niet waarom de zusjes een bed hebben gekregen.
Geen verkrachter, hoogstens aanrander.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Maar het is toch triest dat ie nou z'n "maatje" laat barsten zeg maar, hij is helemaal geen maatje maar eerder zo'n gelegenheidsverkrachter zoals ik net ff heb kunnen lezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |