Kom maar terug als je weer gezellig kan doen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan die twee meiden even niet meer horen, dus ga weer even wat anders doen
Het zijn echt net 12 jarige meisje die jarig zijn ofzo. Je zult er maar mee getrouwd zijn zeg
Jemig, triest: Als het Melica was was je wel blijquote:Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Het zijn echt net 12 jarige meisje die jarig zijn ofzo. Je zult er maar mee getrouwd zijn zeg
Ik vind het onzedelijk betasten van een vrouw als ze dronken is ook echt niet kunnen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hebben ze dat écht gedaan?
OMG, die knul heeft écht iets verkeerd gedaan.
Jup. Etiënne was naar ze opzoek en daar lagen ze geloof ik.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hebben ze dat écht gedaan?
OMG, die knul heeft écht iets verkeerd gedaan.
Ja precies, je zal met Milica getrouwd zijn ,ken je elke week bij je alcoholistische schoonmoeder langs, al dr gezeik aanhorenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig, triest: Als het Melica was was je wel blij
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig, triest: Als het Melica was was je wel blij
Hoelang zou t duren voordat Scanman weer weg is?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Kom maar terug als je weer gezellig kan doen.
Ja, geheime opdracht voor e10: Negeer Sabrina een week lang.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:38 schreef arneaux het volgende:
Ook een stream constant op Etiënne. Ik denk dat Etiënne nog een brief mag voorlezen.
Daaag scanetienne01quote:Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef scanman01 het volgende:
die mag er vast niet tussen gaan liggen hihiquote:Op woensdag 20 september 2006 15:51 schreef Snoet123 het volgende:
Ik wil die kop van E10 ook zien als hij erachter komt
whahahahaha
en daarna kotsenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:41 schreef schatje het volgende:
De zusjes gaan straks de kamer schoonmaken en daarna een maskertje.
Azijnzeikerd!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Of erger nog: ze trekt bij je inquote:Op woensdag 20 september 2006 16:33 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ja precies, je zal met Milica getrouwd zijn ,ken je elke week bij je alcoholistische schoonmoeder langs, al dr gezeik aanhoren![]()
geweldig!!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:18 schreef golfer het volgende:
Ik lig in een deuk om die zusjes.
Wat een kinderen van 35 en 27.
Tenzij BB hem dat gaat verbiedenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:43 schreef arneaux het volgende:
Ik weet zéker dat Etiënne t nog wel een keer probeert hoor. Gewoon als Sabrina naar bed gaat ernaast gaan liggen en maar hopen dat Monique t okay vindt.
...hij was iig geweldigquote:Op woensdag 20 september 2006 16:43 schreef arneaux het volgende:
Semih :"Misschien een inkoppertje hoor, maar vol is vol he."
Calculerende geilaard!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:33 schreef luciano het volgende:
Nogal logisch dat dit met de handtastelijkheden van toen te maken had . Ik denk dat menige vrouw / vrouwenbeweging die dit heeft gezien geklaagd heeft bij Talpa , en terecht ........ ik heb heel wat vriendinnen ( one night stands ook ) gehad , maar de gedachte alleen al om een vrouw die dronken is / was ook maar te betasten omdat dat misschien wel eens mijn enige kans zou kunnen zijn ......... , zou mij doen besluiten om mijn eigen snikkel eraf te hakken ..... RESPECT voor het vrouwelijk geslacht heet dat ........... en das precies wat E10 ontbeert .
Menigmaal een dronken vrouwtje uitgekleed , en naar bed gebracht , en er zelfs naast gekropen , omdat ik nou eenmaal toch al van plan was om daar te blijven slapen ........ moet je het respect eens zien wat je er voor terug krijgt de volgende morgen , als je vertelt wat je hebt gedaan ( of juist niet dus .... ) De beloning is dan meestal meer waard dan er die afgelopen nacht HAD kunnen gebeuren als ze nuchter was gebleven ........![]()
HAHAHAHA Dies echt goedquote:Op woensdag 20 september 2006 16:43 schreef Sonique het volgende:
Semih: 'Tis een inkoppertje, maaruh vol=vol he e10'
Dat is niet de eerste keer.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:48 schreef arneaux het volgende:
Wat laat Etiënne zich kennen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |