abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41981818
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:18 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Bos: meteen generaal pardon asielzoekers

Wat een slecht onverantwoord plan. Ten eerste zijn deze 26.000 mensen
Hoe kom je bij dit aantal?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 20 september 2006 @ 14:03:44 #102
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41982181
quote:
Op woensdag 20 september 2006 13:38 schreef HarryP het volgende:

[..]

Jonge Marokaanse veelplegers zul je bedoelen..
pi_41982295
quote:
Op woensdag 20 september 2006 13:38 schreef HarryP het volgende:

[..]

Jonge Marokaanse veelplegers zul je bedoelen..
bron?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 20 september 2006 @ 14:10:07 #104
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41982342
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:18 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Bos: meteen generaal pardon asielzoekers

Wat een slecht onverantwoord plan. Ten eerste zijn deze 26.000 mensen geen politieke vluchtelingen (anders hadden ze wel een verblijfsvergunning gekregen). Ten tweede hebben al deze mensen binnen 5 jaar voor het eerst een uitspraak gehad. Ten derde geeft hij wel een heel slecht signaal; eerst wijs je economische gelukszoekers af maar als ze maar lang genoeg hier blijven en vooral kinderen krijgen kunnen ze uiteindelijk via een generaal pardon toch nog blijven.
Kinderen uitzetten naar een land waar ze nog nooit geweest zijn? Dat is inderdaad vervelend, maar daar hadden de mensen die verantwoordelijk voor die kinderen zijn, DE OUDERS, misschien aan moeten denken toen ze die kinderen namen terwijl ze dondersgoed wisten dat ze waarschijnlijk het land uit gezet gaan worden.
Dat is niet ons probleem, is niet onze verantwoordelijkheid en daar hoeven wij dus ook niet voor op te draaien.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  woensdag 20 september 2006 @ 14:12:07 #105
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41982395
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:10 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Kinderen uitzetten naar een land waar ze nog nooit geweest zijn? Dat is inderdaad vervelend, maar daar hadden de mensen die verantwoordelijk voor die kinderen zijn, DE OUDERS, misschien aan moeten denken toen ze die kinderen namen terwijl ze dondersgoed wisten dat ze waarschijnlijk het land uit gezet gaan worden.
Dat is niet ons probleem, is niet onze verantwoordelijkheid en daar hoeven wij dus ook niet voor op te draaien.
Je bedoelt dat je mensen tien jaar laat wachten, die een sterke kinderwens hebben en die ontzeg jij het recht zich voort te planten? Ik denk dat daar wel tien internationale verdragen tegen zijn.
  woensdag 20 september 2006 @ 14:14:20 #106
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41982453
Ik ontzeg ze het recht niet om voort te planten hoor, helemaal niet.

Maar dan moet meneer Bos niet die kinderen gebruiken als reden om deze mensen toe te laten tot Nederland, dat is onzin.

Op deze manier zorg je alleen maar voor weer een manier voor vluchtelingen om onze eigen wetten tegen ons te gebruiken, men gaat via container naar NL, zonder papieren, je verzint een nationaliteit uit een land waar het oorlog is en je dus niet zomaar naar toe terug gezet kan worden, op die manier rek je je proces lekker op, vervolgens verwek je een kind bij je vrouw en taadaa... je hebt een kind dus je komt per direct in aanmerking voor het zoveelste generale pardon.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  woensdag 20 september 2006 @ 14:16:03 #107
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41982495
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:14 schreef DenniZZ het volgende:
Ik ontzeg ze het recht niet om voort te planten hoor, helemaal niet.

Maar dan moet meneer Bos niet die kinderen gebruiken als reden om deze mensen toe te laten tot Nederland, dat is onzin.
Waarom? Waar precies hebben die kinderen voor gekozen? Of vind jij kinderen slechts onderdeel van hun ouders?
  woensdag 20 september 2006 @ 14:19:35 #108
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41982586
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:16 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waarom? Waar precies hebben die kinderen voor gekozen? Of vind jij kinderen slechts onderdeel van hun ouders?
Het gaat hier over de ouders, zij hebben de verantwoordelijkheid voor het kind. Die kan je niet bij het land waar je naar toe vlucht neer leggen.
  woensdag 20 september 2006 @ 14:22:37 #109
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41982657
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:10 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Kinderen uitzetten naar een land waar ze nog nooit geweest zijn? Dat is inderdaad vervelend, maar daar hadden de mensen die verantwoordelijk voor die kinderen zijn,
In Ierland doen ze het niet. Het gevolg is dat hoogzwangere afrikanen naar Ierland vluchten en dan ivm de zwangerschap niet uitgezet kunnen worden. Vervolgens komt het kind en vragen de ouders geinsheringing aan. Het gevolg is dus dat hoogzwangere negerinnen massaal een gevaarlijke reis gaan ondernemen. Heel sociaal
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_41982715
Denk je echt dat hier veel zwangere negerinnen heen zullen komen vanwege het uitzicht dat ze 10 jaar in een procedure vol onzekerheid komen te zitten?
  woensdag 20 september 2006 @ 14:25:00 #111
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41982730
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:19 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Het gaat hier over de ouders, zij hebben de verantwoordelijkheid voor het kind. Die kan je niet bij het land waar je naar toe vlucht neer leggen.
Dat doen die ouders ook helemaal niet.

Hoe zie je dit voor je, trouwens?

Kleine Aisha: "Mama, waarom moet ik ineens een hoofddoek op en gaan er allemaal mannen aan me zittan als-ie afwaait?"
Mama: "Omdat we terug moesten naar Iran, liefje."
Kleine Aisha: "Van wie moest dat dan?"
Mama: "Van het koninkrijk der nederlanden, maar die mag je de schuld niet geven. Papa en mama hadden jou eigenlijk niet moeten krijgen, dus het is papa en mama's schuld."
Kleine Aisha: "Oh, gelukkig. Dan is die Sha'ria niet zo erg meer. Mama, welke taal spreken ze eigenlijk hier?"
  woensdag 20 september 2006 @ 14:25:40 #112
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41982747
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:22 schreef Napalm het volgende:

[..]

In Ierland doen ze het niet. Het gevolg is dat hoogzwangere afrikanen naar Ierland vluchten en dan ivm de zwangerschap niet uitgezet kunnen worden. Vervolgens komt het kind en vragen de ouders geinsheringing aan. Het gevolg is dus dat hoogzwangere negerinnen massaal een gevaarlijke reis gaan ondernemen. Heel sociaal
  woensdag 20 september 2006 @ 14:28:28 #113
3542 Gia
User under construction
pi_41982841
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:12 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je mensen tien jaar laat wachten, die een sterke kinderwens hebben en die ontzeg jij het recht zich voort te planten? Ik denk dat daar wel tien internationale verdragen tegen zijn.
Dan nog is het geen enkel probleem om met die kinderen weer naar huis te gaan. Zoveel mensen verhuizen met kinderen naar een ander land. Kinderen hebben een andere taal binnen een jaar aardig onder de knie.

Mijn schoonzus heeft 2 jaar in Thailand gewoond met haar man en kinderen. Die kinderen gingen daar naar een Thaise school waar het onderwijs in het Engels werd gegeven. Maar ze spreken en verstaan allemaal redelijk de Thaise taal. En dat is niet één van de makkelijkste.

Ik vind dat zo'n non-argument van Bos, die arme kindertjes kennen dat land en die taal toch niet.... boehoe.
  woensdag 20 september 2006 @ 14:28:42 #114
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41982846
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:25 schreef Floripas het volgende:

[..]

Tsja, hoogzwangere negermannen gaat wat moeilijk. De statistieken voor Ierland geven aan dat het mensen uit Afrika betreft dus de conclusie negerinnen lijkt me op zn plaats..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  woensdag 20 september 2006 @ 14:29:59 #115
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41982881
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Dan nog is het geen enkel probleem om met die kinderen weer naar huis te gaan. Zoveel mensen verhuizen met kinderen naar een ander land. Kinderen hebben een andere taal binnen een jaar aardig onder de knie.

Mijn schoonzus heeft 2 jaar in Thailand gewoond met haar man en kinderen. Die kinderen gingen daar naar een Thaise school waar het onderwijs in het Engels werd gegeven. Maar ze spreken en verstaan allemaal redelijk de Thaise taal. En dat is niet één van de makkelijkste.

Ik vind dat zo'n non-argument van Bos, die arme kindertjes kennen dat land en die taal toch niet.... boehoe.
Naar thailand gaan met een goedbetaalde baan in het vooruitzicht of naar Iran worden uitgezet terwijl er een fatwa aan je kop hangt, dat vind ik nogal wat anders.
pi_41982948
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:28 schreef Napalm het volgende:

[..]

Tsja, hoogzwangere negermannen gaat wat moeilijk. De statistieken voor Ierland geven aan dat het mensen uit Afrika betreft dus de conclusie negerinnen lijkt me op zn plaats..
Heb je dan ook cijfers over hoe massaal dit is?
  woensdag 20 september 2006 @ 14:32:40 #117
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_41982958
Bos ruikt nieuwe zetels.
  woensdag 20 september 2006 @ 14:33:10 #118
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41982980
quote:

[..]

Kleine Aisha: "Mama, waarom moet ik ineens een hoofddoek op en gaan er allemaal mannen aan me zittan als-ie afwaait?"
Mama: "Van het koninkrijk der nederlanden, maar die mag je de schuld niet geven. Papa en mama hadden jou eigenlijk niet moeten krijgen, dus het is papa en mama's schuld."
Kleine Aisha: "Oh, gelukkig. Dan is die Sha'ria niet zo erg meer. Mama, welke taal spreken ze eigenlijk hier?"
Ja precies zo ja.
pi_41982994
quote:

[..]

Het punt is dan ook dat je regels en wetten geen gezicht moet geven. Toen die Turkse schoenmaker enkele jaren geleden uitgezet werd, was dat ook terecht. Maar omdat iedereen zijn gezicht en naam kende (hoe heet hij ook al weer...) was het ineens zielig. Zo ook met die Taida en zo nu ook met deze 26.000 mensen.

Enkele jaren geleden heb ik een rondleiding gehad in een AZC. Wat blijkt, de meerderheid heeft geen paspoort meer bij aankomst. Zogenaamd kwijtgeraakt. Men weet dus niet waar mensen vandaan komen en dus moeten ze blijven. Goh, dat komt ze vervelend uit. Economische vluchtelingen die het proces moedwillig vertragen om maar zo lang mogelijk heer te kunnen blijven. En vervolgens ga je ze status geven omdat het zielig is dat ze hier lang zitten... Dan hebben ze precies bereikt wat ze wilden bereiken.
  woensdag 20 september 2006 @ 14:35:02 #120
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41983033
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:33 schreef Coelho het volgende:

[..]

Het punt is dan ook dat je regels en wetten geen gezicht moet geven. Toen die Turkse schoenmaker enkele jaren geleden uitgezet werd, was dat ook terecht. Maar omdat iedereen zijn gezicht en naam kende (hoe heet hij ook al weer...) was het ineens zielig. Zo ook met die Taida en zo nu ook met deze 26.000 mensen.

Enkele jaren geleden heb ik een rondleiding gehad in een AZC. Wat blijkt, de meerderheid heeft geen paspoort meer bij aankomst. Zogenaamd kwijtgeraakt. Men weet dus niet waar mensen vandaan komen en dus moeten ze blijven. Goh, dat komt ze vervelend uit. Economische vluchtelingen die het proces moedwillig vertragen om maar zo lang mogelijk heer te kunnen blijven. En vervolgens ga je ze status geven omdat het zielig is dat ze hier lang zitten... Dan hebben ze precies bereikt wat ze wilden bereiken.
Precies, en als dit soort dingen bekend worden gaat men er misbruik van maken.
Het is namelijk geen ideale wereld vol goed bedoelende mensen.
pi_41983065
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Bos ruikt nieuwe zetels.
. 26.000 zelfs als die allemaal zouden mogen stemmen, waar natuurlijk geen sprake van is en ze stemmen allemaal PvdA dan nog zou het niet meer dan 1/3 zetel zijn .
pi_41983174
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Naar thailand gaan met een goedbetaalde baan in het vooruitzicht of naar Iran worden uitgezet terwijl er een fatwa aan je kop hangt, dat vind ik nogal wat anders.
Dat is wel zo, maar met fatwa = asiel, bij geen asiel is er dus blijkbaar geen asielgrond.

Nou kan je twijfelen aan de redelijkheid van het weigeren van asiel, soms, maar laten we ervan uitgaan dat mensen geen asielreden (vervolging politiek of afkomst geloof iod) hebben als ze al zovaak door de molen zijn geweest.

Dat is naar een ander land gaan misschien niet hun grootste wens, maar op zich is naar een ander land gaan, waarvan je taal niet spreek t enzovoorts, geen ramp. Ze hebben datzelfde gedaan toen ze naar Nederland kwamen.

Dat was ook een land waar ze nooit geweest waren, taal niet spraken, in een gevangenis kamp asielzoekerscentrum werden opgesloten gehuisvest.
Kinderen zonder inspraak inbegrepen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 20 september 2006 @ 14:38:51 #123
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41983178
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:33 schreef Coelho het volgende:

[..]

Het punt is dan ook dat je regels en wetten geen gezicht moet geven.
Natuurlijk moet je wel een gezicht geven aan regels! Regels zijn bedoeld voor mensen, mensen zijn niet bedoeld voor regels!

Als jij bommen gooit op Antwerpen, dan ben ik de eerste die in een documentaire de gezichten van de slachtoffers laat zien!

(Osama bin Laden, na het zien van een documentaire over 9-11: "Je moet Amerikanen geen gezicht geven, dan vindt iedereen het ineens zielig dat we ze doodmaken.")
  woensdag 20 september 2006 @ 14:40:08 #124
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41983216
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is wel zo, maar met fatwa = asiel, bij geen asiel is er dus blijkbaar geen asielgrond.

Nou kan je twijfelen aan de redelijkheid van het weigeren van asiel, soms, maar laten we ervan uitgaan dat mensen geen asielreden (vervolging politiek of afkomst geloof iod) hebben als ze al zovaak door de molen zijn geweest.

Dat is naar een ander land gaan misschien niet hun grootste wens, maar op zich is naar een ander land gaan, waarvan je taal niet spreek t enzovoorts, geen ramp. Ze hebben datzelfde gedaan toen ze naar Nederland kwamen.

Dat was ook een land waar ze nooit geweest waren, taal niet spraken, in een gevangenis kamp asielzoekerscentrum werden opgesloten gehuisvest.
Kinderen zonder inspraak inbegrepen.
Veel van die zaken zijn ook gewoon ouderwetse laksheid van de IND. Je kunt jouw redenering ook omdraaien: de oorlogsmisdadigers zijn er nu wel uitgefilterd.
  woensdag 20 september 2006 @ 14:40:48 #125
3542 Gia
User under construction
pi_41983244
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Goedbetaalde baan valt wel mee.

Iemand met een fatwa valt voor mij onder politiek vluchteling. En zoals ik al eerder zei mag daar wmb een uitzondering voor worden gemaakt.

Het gaat mij om economische vluchtelingen. Die mogen en kunnen terug.
  woensdag 20 september 2006 @ 14:42:40 #126
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_41983317
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:24 schreef du_ke het volgende:
Denk je echt dat hier veel zwangere negerinnen heen zullen komen vanwege het uitzicht dat ze 10 jaar in een procedure vol onzekerheid komen te zitten?
Ja, idioot wanhopige mensen doen gekke dingen. En ons asielbeleid laat ze ook nog denken dat ze serieus een kans maken.
  woensdag 20 september 2006 @ 14:44:14 #127
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41983374
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Goedbetaalde baan valt wel mee.

Iemand met een fatwa valt voor mij onder politiek vluchteling. En zoals ik al eerder zei mag daar wmb een uitzondering voor worden gemaakt.

Het gaat mij om economische vluchtelingen. Die mogen en kunnen terug.
We weten niet of het economische of politieke vluchtelingen zijn. De IND heeft namelijk na moederneukend 10 jaar de onderzoeken nog niet afgerond.
pi_41983421
Als mensen met kinderen naar Nederland komen dan kennen die kinderen toch ook het land en de taal niet.
Maar dat is dan niet zielig.
Moeten mensen met kinderen terug, dan is het ineens weer wel zielig.

De hele wereld kan hier niet komen wonen.
Wie wreed is tegenover dieren, kan geen goed mens zijn - Arthur Shopenhauer
pi_41983453
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:45 schreef PantaRei het volgende:

Wie wil dat dan ?

Het gaat om een beperkte goed afgebakende groep volgens mij.
  woensdag 20 september 2006 @ 14:46:36 #130
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41983458
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:38 schreef Floripas het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je wel een gezicht geven aan regels! Regels zijn bedoeld voor mensen, mensen zijn niet bedoeld voor regels!

Als jij bommen gooit op Antwerpen, dan ben ik de eerste die in een documentaire de gezichten van de slachtoffers laat zien!

(Osama bin Laden, na het zien van een documentaire over 9-11: "Je moet Amerikanen geen gezicht geven, dan vindt iedereen het ineens zielig dat we ze doodmaken.")
Onzin. Regels moeten worden nageleefd en opgesteld zonder aanziens des persoon. Een wet telt voor iedereen of diegene nu zielig is omdat die nog snel wat kids genomen heeft of niet. Dat is zijn/haar verantwoordelijkheid en die moet je niet misbruiken.
  woensdag 20 september 2006 @ 14:47:42 #131
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41983491
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:45 schreef PantaRei het volgende:
Als mensen met kinderen naar Nederland komen dan kennen die kinderen toch ook het land en de taal niet.
Maar dat is dan niet zielig.
Moeten mensen met kinderen terug, dan is het ineens weer wel zielig.

We hebben het over een paar oude-wetters, ongeveer een promille van onze bevolking. Er komen geen nieuwe oude-wetters bij.
pi_41983560
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:27 schreef Netsplitter het volgende:
Economische vluchtelingen een pardon geven??
Tuurlijk...
Hoe zorg je er voor dat een land nog aantrekkelijker wordt voor dit soort parasieten?
Juist, op deze manier...
Eens, belachelijk plan.
  woensdag 20 september 2006 @ 14:50:25 #133
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41983578
Nou en? Het gaat hier om 26.000 nieuwkomers, en die moeten we dus niet toelaten omdat ze "zielig" zijn.

(reactie op floripas)
  woensdag 20 september 2006 @ 14:54:12 #134
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41983683
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:40 schreef Floripas het volgende:
de oorlogsmisdadigers zijn er nu wel uitgefilterd.
Dat bleek maar weer eens toen Groen Links een postcampagne begon met een oorlogsmisdadiger als slachtoffer van Rita`s Regime...

Mooie norm toruwens: "iedereen mag erin mits je geen orlogsmisdadiger bent..."
pi_41983717
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:40 schreef Floripas het volgende:

[..]

Veel van die zaken zijn ook gewoon ouderwetse laksheid van de IND. Je kunt jouw redenering ook omdraaien: de oorlogsmisdadigers zijn er nu wel uitgefilterd.
Klopt.

Maar de argumenten vreemd land, onbekende taal, vind ik niet sterk.
  woensdag 20 september 2006 @ 14:56:58 #136
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41983755
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:47 schreef Floripas het volgende:

[..]

We hebben het over een paar oude-wetters, ongeveer een promille van onze bevolking. Er komen geen nieuwe oude-wetters bij.
Aanzuigende werking?
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wie wil dat dan ?

Het gaat om een beperkte goed afgebakende groep volgens mij.
Jaarlijks verzuipen er in Noord-Afrika duizenden mensen onderweg naar Europa dus dat lijkt me een overbodige vraag.

Overigens moeten we ook niet zieken over de "ellende van de asielprocedure" want gezien het foktempo van de lieden in de procedure verwachten ze een rooskleurige toekomst
  woensdag 20 september 2006 @ 14:57:27 #137
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41983777
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:50 schreef DenniZZ het volgende:
Nou en? Het gaat hier om 26.000 nieuwkomers, en die moeten we dus niet toelaten omdat ze "zielig" zijn.

(reactie op floripas)
Nou, eigenlijk omdat we het zelf juridisch hebben verneukt. Oh boy, wat hebben wij het verneukt.
  woensdag 20 september 2006 @ 14:58:26 #138
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41983801
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Klopt.

Maar de argumenten vreemd land, onbekende taal, vind ik niet sterk.
Wat dacht je van vertrouwd land, waar bekend is dat je dingen hebt losgelaten over het regime, prijs op je hoofd voor hoogverraad?
  woensdag 20 september 2006 @ 14:59:43 #139
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41983856
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:56 schreef Napalm het volgende:

[..]

Aanzuigende werking?
[..]

Jaarlijks verzuipen er in Noord-Afrika duizenden mensen onderweg naar Europa dus dat lijkt me een overbodige vraag.
Die komen nauwelijks naar Nederland.
quote:
Overigens moeten we ook niet zieken over de "ellende van de asielprocedure" want gezien het foktempo van de lieden in de procedure verwachten ze een rooskleurige toekomst
Foktempo, allemachtig. Als jij mensen geen gezicht wilt geven dan wil je ze héél èrg geen gezicht geven, hm?
  woensdag 20 september 2006 @ 15:00:22 #140
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41983872
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:32 schreef du_ke het volgende:

Heb je dan ook cijfers over hoe massaal dit is?
Google zelf maar. De term is anchor-babies (in de VS ook wel Jackpot-baby).
  woensdag 20 september 2006 @ 15:02:26 #141
153388 stereopenisme
De Paus is Onfeilbaar
pi_41983939
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:58 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat dacht je van vertrouwd land, waar bekend is dat je dingen hebt losgelaten over het regime, prijs op je hoofd voor hoogverraad?
Kinderen passen zich erg makkelijk aan.
Moet heel fijn zijn om op straat of buiten je eigen wijkje te worden verstaan in de taal die je thuis spreekt
Laat mij zien wat voor nieuwe dingen Mohammed heeft gebracht, en jij zult alleen slechte en inhumane dingen vinden
  woensdag 20 september 2006 @ 15:03:48 #142
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41983976
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:02 schreef stereopenisme het volgende:

[..]

Kinderen passen zich erg makkelijk aan.
Moet heel fijn zijn om op straat of buiten je eigen wijkje te worden verstaan in de taal die je thuis spreekt
Kinderen passen zich dus ook snel aan aan armoe, honger, oorlog, junta's, opgejaagde ouders?
pi_41984003
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:00 schreef Napalm het volgende:

[..]

Google zelf maar. De term is anchor-babies (in de VS ook wel Jackpot-baby).
Ben bezig maar kan het niet vinden. Maar als het zo massaal is (of was wantde wet is veranderd kon ik wel vinden) dan moet jij toch eenvoudig cijfers boven water kunnen halen ?
  woensdag 20 september 2006 @ 15:05:01 #144
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41984014
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:59 schreef Floripas het volgende:

[..]

Die komen nauwelijks naar Nederland.
Nee, als ze verzopen zijn niet nee.
Je terkt de zaken uit zn verband het was nml om aan te geven hoeveel mensen er hoe graag naar EUropa (en dus ook NL) willen
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:59 schreef Floripas het volgende:
Foktempo, allemachtig. Als jij mensen geen gezicht wilt geven dan wil je ze héél èrg geen gezicht geven, hm?
Regels zijn regels. Iets anders is het einde van onze rechtstaat. Ik zie het al helemaal voor me "meneer de rechter, ik heb de moorden wel gedaan maar ik ben zo`n leuke jongen.."
Degenen die naar NL komen (economisch) zijn degenen die relatief goed af zijn. Ga je obv van emotie beoordelen dan moet juist diegenen eruit zetten en de allerarmsten hongerbuikjes hierheen halen.
  woensdag 20 september 2006 @ 15:06:33 #145
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41984056
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ben bezig maar kan het niet vinden. Maar als het zo massaal is (of was wantde wet is veranderd kon ik wel vinden) dan moet jij toch eenvoudig cijfers boven water kunnen halen ?
@ google

Zoeken is niet zo moeilijk

edit: evt "+ Ireland"
pi_41984064
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:03 schreef Floripas het volgende:

[..]

Kinderen passen zich dus ook snel aan aan armoe, honger, oorlog, junta's, opgejaagde ouders?
Tuurlijk . Zolang er weer een gekleurde weg is uit Nederland is het goed wat er daarna mee gebeurt maakt toch geen zak uit?
pi_41984133
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:06 schreef Napalm het volgende:

[..]

@ google[/url]

Zoeken is niet zo moeilijk

edit: evt "+ Ireland"
Waar staan die aantallen dan? Ik kan ze toch echt niet vinden. En als het zo massaal was moeten er toch talloze vermeldingen staan?
edit enkele duizenden. Nou dat is massaal..
  woensdag 20 september 2006 @ 15:11:28 #148
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_41984215
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tuurlijk . Zolang er weer een gekleurde weg is uit Nederland is het goed wat er daarna mee gebeurt maakt toch geen zak uit?
Wat er daarna met ze gebeurt is niet onze verantwoordelijkheid.
  woensdag 20 september 2006 @ 15:13:34 #149
130955 Floripas
Blast from the past
pi_41984276
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee, want dat is "onze verantwoordelijkheid niet".

Pontius Pilatus wast zijn handen in onschuld.
  woensdag 20 september 2006 @ 15:20:10 #150
3542 Gia
User under construction
pi_41984481
In ieder land zijn er wel redenen te vinden om daar weg te willen. Armoede en honger vind ik persoonlijk geen reden om mensen op te nemen in Nederland. Beter is het om daar hulp te bieden, zodat dat land opgebouwd kan worden.

Ouders die opgejaagd worden is natuurlijk wel een reden.

Ik vind persoonlijk Nederland soms te nat en te koud en als het warm is weer te benauwd. Zou wel in Marokko willen gaan wonen. Met mijn WAO'tje en de kinderbijslag moeten we daar goed rond kunnen komen. En van de kleine ton overwaarde die we hebben, kunnen we wel een huisje kopen daar, denk ik.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')