Hoe werkt die? Je maakt me nieuwsgierigquote:Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
En ik heb ooit de alternatieve zwangerschapstest van "de naald in de ijzeren pot" in OUD geintroduceerd.
mij ookquote:Op donderdag 21 september 2006 15:05 schreef reese.com het volgende:
[..]
Hoe werkt die? Je maakt me nieuwsgierig
Ik wil mijn vriend best vragen of ie een potje voor je wil volblaffenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:38 schreef reese.com het volgende:
Ik vind het tijd voor een baby en 't kan me niet schelen van wie.Wie biedt zich aan?
Hahahaha, oke ik had me niet gerealiseerd dat je het ook zo op kon vattenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:13 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik wil mijn vriend best vragen of ie een potje voor je wil volblaffen![]()
Nah, wat heeft Verdonk hier nou weer mee te makenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
En ik heb ooit de alternatieve zwangerschapstest van "de naald in de ijzeren pot" in OUD geintroduceerd.
idd leuk topic,quote:Op donderdag 21 september 2006 15:11 schreef YPPY het volgende:
Dat was echt een supertopic.
topic met test: Wachten op het tweede streepje #40
bronquote:Ga niet in bad, douchen mag wel, maar niet met zeep wassen van onderen. Pas als je goede weeën hebt en de verloskundige heeft geconstateerd dat er ontsluiting is, dan mag je weer in bad.
En ook een miniversie voor de babykleertjes maken hè!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:35 schreef linda856763 het volgende:
Die nesteldrang wordt steeds dringender zeg. Ik ga nu dit maken en dan morgen de kledingkast reorganiseren.
![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef snoopy het volgende:
[..]
En ook een miniversie voor de babykleertjes maken hè!
gezellig hequote:Op donderdag 21 september 2006 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Dat liedje er ook bij!
Succes Linda!
En ik dacht net: PM-girl is misschien wel doorgegaan met rommelen, en ligt nu te puffen, maar ook al niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef PM-girl het volgende:
Ik dacht: BM is begonnen, maar nog niet dus....
Nee nee, jij bent morgen aan de beurt.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:06 schreef linda856763 het volgende:
En ik dacht net: PM-girl is misschien wel doorgegaan met rommelen, en ligt nu te puffen, maar ook al niet.![]()
Sorry Chacama, gooien we je hele schema in de war! Maar we hebben nog tot zaterdag toch?
Neeeeee, niet tot zaterdag. We gaan namelijk uit van mijn uitgerekende datum ennnnne die ligt op vrijdag. Morgen ben ik precies 30 weken zwanger dus ergens morgen voor 12 uur 's nachts moeten er toch echt twee uit de lijst zijn....quote:Op donderdag 21 september 2006 21:06 schreef linda856763 het volgende:
[..]
En ik dacht net: PM-girl is misschien wel doorgegaan met rommelen, en ligt nu te puffen, maar ook al niet.![]()
Sorry Chacama, gooien we je hele schema in de war! Maar we hebben nog tot zaterdag toch?
morgen.....nu ga ik slapen... trustequote:Op donderdag 21 september 2006 21:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja dat kindje is er nu wel lijkt me, ze zal er wel lekker van genieten nu, en terecht natuurlijk!
Mijn vriend vond het wel oke eigenlijk wat ik had uitgezocht, hij gaat nog wel een keer mee om het live goed te keuren
Alleen de kinderwagen, daar moeten we nog een robbertje vechten om de kleur...ik vond de aquablauwe wel heel leuk, nu wil hij bruin!!! Bruin vind ik echt niks, maar hij wil een donkere kleur, is bang dat een lichte kleur snel vies wordt.
En dan hebben we de discussie nog over of je de kinderwagenbak (reiswieg) op de grond neerzet buiten.....lijkt mij niet dus, en hij denkt van wel. Tja dan wordt ie vies natuurlijk.
Jullie mening graag!!!
Sorry! Ik begrijp dingen verkeerd denk ikquote:
Ik heb gedouched voor ik de verloskundige belde zelfs. Zo bang was ik anders te weinig tijd te hebben (ik wist dat ik naar het ziekenhuis zou moeten).quote:Op donderdag 21 september 2006 18:20 schreef Bass-Miss het volgende:
Neenee! Gewoon ter info!
Ik wil gewoon proper de bevalling ingaan en was al aan het denken dat ik me niet meer fatsoenlijk kon wassen moest....
Ben gewoon scenarios aan het uitdenken.
Daar was de foei voor bedoeld! Ach ja, preuts meisje hier. Beetje dan.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:13 schreef Neuk het volgende:
Ik wil mijn vriend best vragen of ie een potje voor je wil volblaffen![]()
Gáááááádver.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:34 schreef linda856763 het volgende:
o, en ik kan melden dat prostaglandines op mij, en op Plurkje, nog geen effect hebben![]()
![]()
Vraag niet hoe, maar het was wel leukquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:42 schreef Moonah het volgende:
Gáááááádver.
Hebben jullie 'het' gedaan???![]()
Hoe?quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:45 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Vraag niet hoe, maar het was wel leuk![]()
![]()
bij Sugar werkte het ook wel...
En dan nóg geen resultaat.quote:
Sja, en met hechtingen enzo, zal het ná de bevalling ook nog wel even duren... Man, ik was bijna vergeten hoe het moest.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:51 schreef Moonah het volgende:
[..]
En dan nóg geen resultaat.
Naja, het was iig leuk!
Da's waar ook, daar kun je het ook nog voor doen....
Die hadden ze bij ons niet meer. Maar goed ook, want eigenlijk heb ik zat rompertjes...quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:47 schreef minoes_ het volgende:
Ik heb de roze rompers maar laten liggen en die blauw/groen/wit/multi maar meegenomen,kan ook voor een meisje lijkt mij.En de kamer word toch ook lime/aqua/fucsia,dus dan vind ik dat wel leuk,kleertjes in die kleuren.
damn, ik ben net te laat zie ik!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:02 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Oké, Ik80, we houden er over op
Ik wil het best doen, maar ik vind eigenlijk gewoon dat Mjammetje zelf moet updaten, want het is toch haar droppie enzoquote:Op donderdag 21 september 2006 11:22 schreef linda856763 het volgende:
Troel, kom op, jij zou toch een update geven?Of gaan ze het toch zelf doen?
Ik wil nu eindelijk wel eens boven aan het lijstje staan
En waar o waar zijn PM-girl en Bass Miss?
Ik vond gewoon mijn man erg liefquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:46 schreef PM-girl het volgende:
Linda, ben je soms ongeduldig?? Jij wilde gewoon bij die 4 procent horen!
Heb pas wel ergens gelezen dat het niet altijd aan te raden is.
Persoonlijk was het voor mij een maandje geleden al niet meer zo leuk, dus tenzij een vk me verplicht, is het voorlopig niet hier!
Ook wel begrijpelijk, in ieder geval goed nieuws dat het kindje er is! kun je niet even laten weten aan haar dat wij staan te springen van ongeduld?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:08 schreef Troel het volgende:
Ik wil het best doen, maar ik vind eigenlijk gewoon dat Mjammetje zelf moet updaten, want het is toch haar droppie enzo
Maar ze is inderdaad bevallen en voor zover ik weet gaat alles goed met moeder en kind (en met vader)
Chacama, kun je met je huisarts gaan praten? - ik weet niet of dat iemand is met wie je goed kunt praten, maar hij/zij kan wel goede ideeën hebben. En zo te horen heb je wel hulp nodig, want zoveel harde buiken lijken me niet goed...quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:42 schreef chacama het volgende:
Zou eigenlijk het liefst even met iemand hierover willen praten. Iemand die me even kan helpen om de boel weer op de rit te krijgen. Gewoon in praktijk, maar ook in mijn hoofd. Maar eens zien of ik zo iemand kan vinden.
En met het risico dat ik jullie nu allemaal over me heen krijg dat ik het dus echt rustig aan moet doen........... Hoe erg is het ook al weer al, als je veel (alleen als je ligt en stilzit niet) harde buiken hebt????
Ze had het erover dat ze nog wat wilde bijslapen, maar dat ging over gisteren. Ik zie haar ook verder niet online en vind het niet echt gepast om haar nu te smssen, want ze zal wel bekaf zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:12 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ook wel begrijpelijk, in ieder geval goed nieuws dat het kindje er is! kun je niet even laten weten aan haar dat wij staan te springen van ongeduld?![]()
Misschien kan de huisarts een uitzondering maken en bij je langskomen? Hij maakt toch meestal een ronde?quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:56 schreef chacama het volgende:
En nog een vraag. Ik twijfel of ik misschien niet toch een blaasontsteking heb. Moet veel plassen en dit in combi met de harde buiken ???? Heb geen branderig gevoel of zo, maar het vele plassen (en kleine beetjes) doet me twijfelen. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat die gup op mijn blaas zitten te duwen.... pffff lekker hoor die twijfel. Toch, maar dadelijk ff de HA bellen en overleggen. Zie alleen nog niet hoe ik mijn plasje daar ga krijgen. Misschien krijg ik de antibiotica wel gewoon mee zonder dat ik langs kom ?????
Ik denk dat dat in vergeljiking met de kinderstoel iets boven het budget is. En eigenlijk heb ik een hekel aan video's. Oké, die van het kindje zullen leuk zijn, maar ik heb er zo'n hekel aan om mezelf terug te zien op film...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:05 schreef PM-girl het volgende:
Linda, wij hebben een videocamera gekregen, neemt niet veel plek in, maar wel erg leuk straks! (en nu ook al!)
Ga over een kwartier bellen en dat weet ik of hij langskomt of dat ik iemand moet vinden om mijn plas te halen en langs te bregen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:10 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Misschien kan de huisarts een uitzondering maken en bij je langskomen? Hij maakt toch meestal een ronde?
[..]
Ik denk dat dat in vergeljiking met de kinderstoel iets boven het budget is. En eigenlijk heb ik een hekel aan video's. Oké, die van het kindje zullen leuk zijn, maar ik heb er zo'n hekel aan om mezelf terug te zien op film...
ik bedenk opeens, ik wou nog een 40wk buikfoto maken. Ga dat gelijk maar even doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |