abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42015967
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

En ik heb ooit de alternatieve zwangerschapstest van "de naald in de ijzeren pot" in OUD geintroduceerd.
Hoe werkt die? Je maakt me nieuwsgierig
Syllables govern the world
pi_42016143
Dat was echt een supertopic.

topic met test: Wachten op het tweede streepje #40
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_42016157
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:05 schreef reese.com het volgende:

[..]

Hoe werkt die? Je maakt me nieuwsgierig
mij ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 21 september 2006 @ 15:13:11 #204
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42016187
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:38 schreef reese.com het volgende:
Ik vind het tijd voor een baby en 't kan me niet schelen van wie. Wie biedt zich aan?
Ik wil mijn vriend best vragen of ie een potje voor je wil volblaffen
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_42016286
Neuk!
pi_42016323
Eva
pi_42016384
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:13 schreef Neuk het volgende:

[..]

Hahahaha, oke ik had me niet gerealiseerd dat je het ook zo op kon vatten

Right *doet alsof er niks aan de hand is* Mjammetje waar ben je? You have to save my akward situation here.
pi_42016401
Neuk

Slaapmeisje, je zou die test nu eens kunnen testen op betrouwbaarheid natuurlijk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_42016507
Ik vind het tijd voor een bericht van Mjammetje of Troel....

Heb het topic even gelezen.... hmmmmmmmm als wij veel leuten, wat is dan in dat topic gebeurd???? Maar, heb wel met een glimlach zitten lezen.... heerlijk....
pi_42017145
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

En ik heb ooit de alternatieve zwangerschapstest van "de naald in de ijzeren pot" in OUD geintroduceerd.
Nah, wat heeft Verdonk hier nou weer mee te maken
En haar dan nog willen prikken ook
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42017183
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:11 schreef YPPY het volgende:
Dat was echt een supertopic.

topic met test: Wachten op het tweede streepje #40
idd leuk topic,
leuk te zien dat nu zo'n beetje iedereen een kindje heeft of zwanger is
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_42018106
Chacama, je bent lief thnx!! Ik heb even genoten van buiten zitten samen met Noa (was ondertussen weer wakker) terwijl Emma in bed ligt. M'n moeder moest op tijd weer naar huis vanwege de files, maar ik heb toch even gerelaxt, samen met Noa in blaadjes gekeken ... ('baby!! 'koe, booehhh' etc.) en dat was best gezellig ...
Oh ja, een huilbui gehad toen ik op de bank zou gaan liggen om even te slapen (mams was er nog) ... was Noa wakker geworden na haar slaapje en kwam ze gelijk naar me toe om kusjes te geven dat maakte een hoop goed!!

Neuk!!! FOEI!

Reese, ik vind het ook tijd voor een baby'tje hoor. Maar liefst niet die van mij... (veeeeel te vroeg!)
pi_42018481
Ik wil wel, maar ik durf niet En Plurkje heeft ook nog geen zin geloof ik...

En Troel, doe eens een update!
Eva
pi_42019886
och Suzanna, wat een fijne situatie...maar niet heus
Heeft de vk je niet ff gebeld waar je bleef?
Vind het ook niet handig dat die mensen zo onbereikbaar zijn...die van mij ook.
Als ze dan in ieder geval een antwoordapparaat hadden zodat je wat kan inspreken....

Chacama....mijn moeder was ook eens haar portemonnee kwijt, toen lag die in de diepvries. Heb je daar al gekeken???? Hele logische plek overigens....

Vanmiddag naar de babyzaak geweest...oei smullen is dat zeg!
Ik heb (misschien haal ik me een rel op de hals) wat dingen gereserveerd....
een kinderwagen en een babykamer.....
Was ook zo mooi!!
En ze hadden tot zaterdag een actie... kreeg een gratis maxi-cosi (kan ook op het onderstel van de kinderwagen...zou ik niet heel vaak gebruiken maar handig voor een snelle boodschap, en natuurlijk in de auto) en een gratis digitale babyfoon en nog een waardebon van 50 euries...

Als mijn vriend het niet mooi vindt dan kunnen we er weer vanaf zien....
Hopelijk issie nu niet heel boos dat ik wat heb uitgezocht....
Scheelt dat ik er vanalles bij kon krijgen....dat vindt ie vast wel weer aantrekkelijk hoop ik
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_42021324
Als je vliezen gebroken zijn, mag je niet meer in bad dacht ik. Maar mag in de douche?
pi_42021404
is dit ter voorbereiding en gewoon ter info, of wil je hiermee iets zeggen?

Douchen mag wel, bij mijn weten!

Edit: even opgezocht:
quote:
Ga niet in bad, douchen mag wel, maar niet met zeep wassen van onderen. Pas als je goede weeën hebt en de verloskundige heeft geconstateerd dat er ontsluiting is, dan mag je weer in bad.
bron
Eva
pi_42021502
douchen mag idd wel, en in bad geloof ik ook, zodra je zeker weet dat de geboorte vrij snel plaats gaat vinden. Dus als de weeen als goed doorzetten en het geen vals alarm meer kan zijn.

kan ik gaan ?
pi_42021775
Neenee! Gewoon ter info!
Ik wil gewoon proper de bevalling ingaan en was al aan het denken dat ik me niet meer fatsoenlijk kon wassen moest....
Ben gewoon scenarios aan het uitdenken.
pi_42021895
Oh
Bummer
Eva
pi_42021942
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:24 schreef linda856763 het volgende:
Oh
Bummer
Ja sorry, ik moet op mijn woorden beginnen letten.
pi_42023897
Die nesteldrang wordt steeds dringender zeg. Ik ga nu dit maken en dan morgen de kledingkast reorganiseren.
Eva
pi_42024005
hahaha lol Linda
  donderdag 21 september 2006 @ 19:40:44 #223
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42024076
Bass-Miss je jaagt iedereen de stuipen op 't lijf!

Linda, ben benieuwd of dat werkt! Uitvoerig verslag op 't speeltuinbankje erg gewenst, zeg maar. Als 't nou bij jou goed gaat, ga ik misschien zelf ook wel proberen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42024089
Linda
Ik heb Peter ook al opdracht gegeven om zo een ding te maken
  donderdag 21 september 2006 @ 19:48:01 #225
593 sjak
Juffie Bloem
pi_42024319
Hee, ik had hier toch gepost????
Nou ja, Linda, wat ben je bezig zeg!
Karin, wat zei je man toen je vertelde een babykamer uitgezocht te hebben? Daarom mag je niet alleen naar een babyzaak. Ook niet als de baby er is, het blijft namelijk erg, je kan niet met lege handen weg uit zo'n winkel
Lekker douchen!
pi_42024336
Je kon die dingen altijd bestellen bij Tell Sell, dit is veel goedkoper!

Bass Miss, ik ben ook nog onder de douche geweest toen mijn vliezen gebroken waren, maar ik kon er niet van genieten omdat ik krom stond door de rugweeën
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 21 september 2006 @ 19:56:35 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42024600
Dat liedje er ook bij!
Succes Linda!
pi_42024645
Shit, karton wat ik heb is niet groot genoeg. Morgen krijg ik een grote doos met een nieuwe fiets (oude heeft fabricagefout ) dus dan doe ik een nieuwe poging. En ik zal verslag doen hoor!
Eva
pi_42024648
Linda

tis wel een handig ding zeg... ga ik ook maar eens maken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_42024799
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:35 schreef linda856763 het volgende:
Die nesteldrang wordt steeds dringender zeg. Ik ga nu dit maken en dan morgen de kledingkast reorganiseren.
En ook een miniversie voor de babykleertjes maken hè!
pi_42025155
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef snoopy het volgende:

[..]

En ook een miniversie voor de babykleertjes maken hè!
Dat zou ik in theorie nu wel kunnen doen, want het karton is daar wel groot genoeg voor. Maar die kast hoeft echt niet gereorganiseerd, dus dat doe ik maar niet. Ik ben nog niet helemaal gek
Eva
pi_42025399
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Dat liedje er ook bij!
Succes Linda!
gezellig he

wel leuk idee trouwens!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  donderdag 21 september 2006 @ 20:43:28 #233
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42026355
Ik dacht: BM is begonnen, maar nog niet dus....

Linda!!
Hier trouwens ook hoor, hele dag bezig geweest met alle cd's en cd-roms verzamelen die door het hele huis lagen, allemaal uitgezocht wat er op stond, dat er op gezet en opgeruimd!
Vloer ook goed gedweild met parketspul.

Vriendje heeft al een paal in de tuin gezet om straks de naam op de kunnen hangen en is nu de letters aan het plakken!!

Moonah, jij nog rare fratsen? Of ben je op de zolder blijven liggen om te bevallen?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_42026833
Ik wacht nog steeds op baby-nieuws en de deadline voor deze week nadert met rasse schreden....jullie gaan toch niet voor een orgie-bevalling ergens over een week of wat.... nee toch???
pi_42027203
Chacama, als je het dan toch volgens het lijstje doet moet het wel op volgorde hoor! En ik ben nog niet aan de beurt
pi_42027243
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef PM-girl het volgende:
Ik dacht: BM is begonnen, maar nog niet dus....
En ik dacht net: PM-girl is misschien wel doorgegaan met rommelen, en ligt nu te puffen, maar ook al niet.
Sorry Chacama, gooien we je hele schema in de war! Maar we hebben nog tot zaterdag toch?
Eva
pi_42027285
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:06 schreef linda856763 het volgende:

En ik dacht net: PM-girl is misschien wel doorgegaan met rommelen, en ligt nu te puffen, maar ook al niet.
Sorry Chacama, gooien we je hele schema in de war! Maar we hebben nog tot zaterdag toch?
Nee nee, jij bent morgen aan de beurt.
pi_42027551
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:06 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Neeeeee, niet tot zaterdag. We gaan namelijk uit van mijn uitgerekende datum ennnnne die ligt op vrijdag. Morgen ben ik precies 30 weken zwanger dus ergens morgen voor 12 uur 's nachts moeten er toch echt twee uit de lijst zijn....

*voert de druk dus nog even een beetje op
pi_42027553
Ik wacht wel mijn beurt af.
pi_42027782
Nou, ik denk dat we Mjammetje wel kunnen wegstrepen, die heeft haar kindje al wel in haar armen denk ik. Het is al wel 48 uur geleden dat haar vliezen braken toch (te lui om het op te zoeken)
Ik heb er alleen niet veel vertrouwen in dat er bij mij nog wat gebeurt vandaag of morgen. Dan volgende week maar 2...

Edit: toch even gezocht, nog niet helemaal 48 uur, nu 42 uur geleden. Maar toch, dat kindje is vast al geboren...
Eva
pi_42028839
ja dat kindje is er nu wel lijkt me, ze zal er wel lekker van genieten nu, en terecht natuurlijk!

Mijn vriend vond het wel oke eigenlijk wat ik had uitgezocht, hij gaat nog wel een keer mee om het live goed te keuren
Alleen de kinderwagen, daar moeten we nog een robbertje vechten om de kleur...ik vond de aquablauwe wel heel leuk, nu wil hij bruin!!! Bruin vind ik echt niks, maar hij wil een donkere kleur, is bang dat een lichte kleur snel vies wordt.
En dan hebben we de discussie nog over of je de kinderwagenbak (reiswieg) op de grond neerzet buiten.....lijkt mij niet dus, en hij denkt van wel. Tja dan wordt ie vies natuurlijk.
Jullie mening graag!!!
pi_42029758
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja dat kindje is er nu wel lijkt me, ze zal er wel lekker van genieten nu, en terecht natuurlijk!

Mijn vriend vond het wel oke eigenlijk wat ik had uitgezocht, hij gaat nog wel een keer mee om het live goed te keuren
Alleen de kinderwagen, daar moeten we nog een robbertje vechten om de kleur...ik vond de aquablauwe wel heel leuk, nu wil hij bruin!!! Bruin vind ik echt niks, maar hij wil een donkere kleur, is bang dat een lichte kleur snel vies wordt.
En dan hebben we de discussie nog over of je de kinderwagenbak (reiswieg) op de grond neerzet buiten.....lijkt mij niet dus, en hij denkt van wel. Tja dan wordt ie vies natuurlijk.
Jullie mening graag!!!
morgen.....nu ga ik slapen... truste
pi_42029954
Ik heb die reiswieg alleen wel eens op de grond buiten gehad bij het inladen van de auto. Wordt ie meestal niet heel vies van, of het moet modderig zijn natuurlijk. Heb je geen plaatje van de kleuren, dan kunnen wij beter een mening geven
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_42030267
ja ben al aan het zoeken! maar kan hem nog niet zo 1-2-3 vinden

Chacama...truste!
pi_42031037
heb wel een plaatje van de bruine, en een rode (die vind ik ook wel mooi)

En ik vind zelf de aquablauwe wel heel mooi, meer de kleur achter de ganzen bij mijn plaatje.
Maar is dat ook praktisch???
pi_42031213
Vind de bruine wel in de natuur passen eigenlijk. Zo'n rode of blauwe heeft iedereen al lijkt het.
  donderdag 21 september 2006 @ 22:47:29 #247
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42031909
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:16 schreef Suzanna het volgende:

Neuk!!! FOEI!
Sorry! Ik begrijp dingen verkeerd denk ik Ik snap em nog steeds niet
Maarreh... ik gun iedereen wel zo'n veels te groot kind in een te kleine buik, heur!
Iedere golf van de zee,
  donderdag 21 september 2006 @ 22:48:27 #248
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42031952
chacama: doe maar die lichte kleur... Licht staat toch wel het allersportiefst en het minst tuttig!
Iedere golf van de zee,
pi_42032109
Ik vond het tijd worden dat er hier in het topic een pas geboren baby gemeld werd. Jij vatte 'm heel anders op Neuk Maar ik heb altijd nog vriendje lief achter de hand mocht de nood echt hoog worden hier dus je mag je potje houden.
  donderdag 21 september 2006 @ 22:54:04 #250
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42032212
ow... was goed bedoeld hoor hahaha
Iedere golf van de zee,
pi_42032431
Heel aardig die sharing gedachte wel.

Magoe niemand bood zich vrijwillig aan om spontaan te gaan bevallen dus ik zal het moeten doen met mjammetjes baby. Is ie er al??
  donderdag 21 september 2006 @ 23:31:02 #252
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42033737
Karin, jessie heeft ooit in 't kinderwagen-topic gezet dat ze liever een lichte kleur had gehad ipv de donkere kleur die ze nu had. Dit ivm met het spugen van de kleintjes, dat geeft lichte vlekken op donkere bekleding
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 22 september 2006 @ 07:44:10 #253
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42038458
Is dit een stilte voor de storm?
Iedere golf van de zee,
pi_42038524
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:20 schreef Bass-Miss het volgende:
Neenee! Gewoon ter info!
Ik wil gewoon proper de bevalling ingaan en was al aan het denken dat ik me niet meer fatsoenlijk kon wassen moest....
Ben gewoon scenarios aan het uitdenken.
Ik heb gedouched voor ik de verloskundige belde zelfs. Zo bang was ik anders te weinig tijd te hebben (ik wist dat ik naar het ziekenhuis zou moeten).
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_42038560
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:13 schreef Neuk het volgende:

Daar was de foei voor bedoeld! Ach ja, preuts meisje hier. Beetje dan.

(ik moest ook even teruglezen hoor)
  vrijdag 22 september 2006 @ 08:33:49 #256
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42038818
tssss... alsof je onbevlekt ontvangen bent
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 22 september 2006 @ 09:34:40 #257
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42039706
Nee ik ga ook nog niet bevallen, kleintje mag nog minstens 5 weken blijven zitten!

Maar de rest kom op, babay boom!!!
pi_42039711
Goedemorgen! Niks aan de hand weer. Nog steeds geen nieuws van Mjammetje ?
o, en ik kan melden dat prostaglandines op mij, en op Plurkje, nog geen effect hebben
Eva
pi_42039754
Nog geen babynieuws? Troel is al op de hoogte en wij niet,boehoe...
Affijn,een mooie oefening in geduld hebben voor ons

Hier een domper gister,bij de verlos.Ik zat wortel te schieten daar en toen ik al ruim eenhalf uur zat te wachten,kreeg ik in ene het angstige idee dat ik volgende week pas moest....... Toen ze weer iemand riep,ben ik erachteraan gerend en dit gevraagd.Euh....ja....je moet volgende week pas..... Ze keek snel achter me de wachtkamer in en omdat de volgende er alweer zat,kon ik ook niet tussendoor
Van te voren had ik zoiets van:Ach ja,ik ga naar de verlos,zal weinig voorstellen(vooral als je het zh.gewend bent met echo's)
Maar ik was me toch een partij pisnijdig
Gelukkig hing er thuis een leuke babywas aan de lijn en kon ik daar lekker mee tutten.Vanmorgen de 2 sets van rompertjes van het kr.vat gewassen en opgehangen.Leuk,ik haalde net aan het eind de wc weer Pfff,dit houd gewoon nooit meer op.....daar kan ik nou wel es een potje om janken

Groetjes,Minoes
pi_42039829
Balen Minoes. En wat vervelend dat die misselijkheid maar niet op houdt. Had je nou medicijnen daartegen?

En ik zag gisteren ook rompertjes bij het Kruitvat liggen. Heel lief en schattig, maar hartstikke roze... Dus dat durf ik nog even niet te kopen...
Eva
  vrijdag 22 september 2006 @ 09:42:52 #261
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42039870
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 09:34 schreef linda856763 het volgende:
o, en ik kan melden dat prostaglandines op mij, en op Plurkje, nog geen effect hebben
Gáááááádver.
Hebben jullie 'het' gedaan???

Oh, en Minoes, je wordt al lekker dement.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_42039920
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 09:42 schreef Moonah het volgende:
Gáááááádver.
Hebben jullie 'het' gedaan???
Vraag niet hoe, maar het was wel leuk
bij Sugar werkte het ook wel...
Eva
pi_42039954
Ja,ik heb nog wel een paar pilletjes liggen,maar die bewaar ik voor als ik echt meer dan 3x boven de pot hang en ik bv. weg moet.
Ik heb de roze rompers maar laten liggen en die blauw/groen/wit/multi maar meegenomen,kan ook voor een meisje lijkt mij.En de kamer word toch ook lime/aqua/fucsia,dus dan vind ik dat wel leuk,kleertjes in die kleuren.
Ik zag trouwens bij de da ook een giraf in die kleuren,ik denk dat ik die straks ook nog maar even ga scoren.Dan koop ik die wel van mijn verjaardagsgeld,anders word het een week droog brood eten Heb in totaal nu al voor 50 euro gekocht en dan zal ik maar niet vertellen wat ik al heb gekocht in de jaren hiervoor

Groetjes,Minoes
  vrijdag 22 september 2006 @ 09:47:24 #264
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42039959
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 09:45 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Vraag niet hoe, maar het was wel leuk
bij Sugar werkte het ook wel...
Hoe?
pi_42039982
Veel gedoe...
Eva
pi_42039997
Linda,heb je wel 10 kussens onder je kont gelegd en ben je zo wel een uurtje of wat blijven liggen erna

Groetjes,Minoes
  vrijdag 22 september 2006 @ 09:51:42 #267
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42040021
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 09:47 schreef Moonah het volgende:

[..]

Hoe?
Hee hallo, dit hoort toch in een ander forum, ben net wakker hoor pffffff
  vrijdag 22 september 2006 @ 09:51:53 #268
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42040027
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 09:49 schreef linda856763 het volgende:
Veel gedoe...
En dan nóg geen resultaat.
Naja, het was iig leuk!
Da's waar ook, daar kun je het ook nog voor doen....
pi_42040223
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 09:51 schreef Moonah het volgende:

[..]

En dan nóg geen resultaat.
Naja, het was iig leuk!
Da's waar ook, daar kun je het ook nog voor doen....
Sja, en met hechtingen enzo, zal het ná de bevalling ook nog wel even duren... Man, ik was bijna vergeten hoe het moest.

Oké, Ik80, we houden er over op
Eva
pi_42040416
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 09:47 schreef minoes_ het volgende:
Ik heb de roze rompers maar laten liggen en die blauw/groen/wit/multi maar meegenomen,kan ook voor een meisje lijkt mij.En de kamer word toch ook lime/aqua/fucsia,dus dan vind ik dat wel leuk,kleertjes in die kleuren.
Die hadden ze bij ons niet meer. Maar goed ook, want eigenlijk heb ik zat rompertjes...
Eigenlijk valt het wel mee wat ik voor beebje gekocht heb. Twee 1e pakjes, een stel sokjes, een knuffeltje, een paar vestjes, en verder praktische zaken als luiers enzo. Ik heb wel heel veel gekregen. Het scheelt dat we niet weten wat het is, dus ik kan ook heel veel dingen niet kopen. Het grootste deel van de H&M collectie vind ik bijvoorbeeld nogal uitgesproken voor jongens óf voor meisjes. Maar straks zal ik me wel in moeten houden denk ik.
Eva
pi_42040427
Karin, ik reageer in het kiderwagentopic even op je wagen...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 22 september 2006 @ 10:30:18 #272
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42040743
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:02 schreef linda856763 het volgende:

[..]
Oké, Ik80, we houden er over op
damn, ik ben net te laat zie ik!
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 22 september 2006 @ 10:42:07 #273
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42041013
karin ik zou voor een lichtere kleur dan dat bruin gaan. De wagenbak buiten op de grond zou ik niet doen. Ja met een doek eronder. Dus nog steeds geen reden voor een donkere wagen. Ik vind de rode erg gaaf. Heb zelf een blauwe. En het voordeel van deze is dat de stof afwasbaar is. Dus gewoon een doekje erover en klaar was ik.

Linda, wat niet is kan nog komen.
Moonah, zo te horen niet slecht geslapen??
Minoes....slimme meid Maar wel lekker dat je al weer wat dingetjes gewassen hebt.

Ik val hier van de ene huilbui in de andere, maar verder gaat het helemaal goed (NOT). Ik doe echt extreem mijn best om mezelf niet voorbij te lopen/rennen, maar het gaat toch elke keer weer fout. Moet echt een oplossing voor deze uitdaging gaan vinden zonder dat gezin, baby, zaak en ik eronderdoor gaan. Zou eigenlijk het liefst even met iemand hierover willen praten. Iemand die me even kan helpen om de boel weer op de rit te krijgen. Gewoon in praktijk, maar ook in mijn hoofd. Maar eens zien of ik zo iemand kan vinden.

En met het risico dat ik jullie nu allemaal over me heen krijg dat ik het dus echt rustig aan moet doen........... Hoe erg is het ook al weer al, als je veel (alleen als je ligt en stilzit niet) harde buiken hebt????
  vrijdag 22 september 2006 @ 10:46:26 #274
94046 PM-girl
pi_42041105
Meld! met niks eigenlijk. Maar ben nog niet ongeduldig!

Minoes, balen zeg, maar je hebt het nog voor de boeg!!

Linda, ben je soms ongeduldig?? Jij wilde gewoon bij die 4 procent horen!
Heb pas wel ergens gelezen dat het niet altijd aan te raden is.
Persoonlijk was het voor mij een maandje geleden al niet meer zo leuk, dus tenzij een vk me verplicht, is het voorlopig niet hier!

En BM, waar ben jij?

En nu wil ik ook wel eens weten wat voor kindje Mjammetje op de wereld gezet heeft!

Chacama, het is nogal makkelijk natuurlijk voor ons om met het vingertje te zwaaien, terwijl jij midden in die hectiek zit. Heb je misschien een broer of zus of een vriend(in) die je even kan bijstaan?
En de zaak misschien halve dagen open ofzo?
*
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:08:30 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_42041725
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:22 schreef linda856763 het volgende:
Troel, kom op, jij zou toch een update geven? Of gaan ze het toch zelf doen?

Ik wil nu eindelijk wel eens boven aan het lijstje staan

En waar o waar zijn PM-girl en Bass Miss?
Ik wil het best doen, maar ik vind eigenlijk gewoon dat Mjammetje zelf moet updaten, want het is toch haar droppie enzo

Maar ze is inderdaad bevallen en voor zover ik weet gaat alles goed met moeder en kind (en met vader)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42041790
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:46 schreef PM-girl het volgende:
Linda, ben je soms ongeduldig?? Jij wilde gewoon bij die 4 procent horen!
Heb pas wel ergens gelezen dat het niet altijd aan te raden is.
Persoonlijk was het voor mij een maandje geleden al niet meer zo leuk, dus tenzij een vk me verplicht, is het voorlopig niet hier!
Ik vond gewoon mijn man erg lief En ik wíl juist dat de vliezen breken. Nou ja, eigenlijk dat de weeën beginnen, de vliezen hoeven nog niet zo.

[ Bericht 13% gewijzigd door linda856763 op 22-09-2006 11:24:32 ]
Eva
pi_42041834
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:08 schreef Troel het volgende:
Ik wil het best doen, maar ik vind eigenlijk gewoon dat Mjammetje zelf moet updaten, want het is toch haar droppie enzo

Maar ze is inderdaad bevallen en voor zover ik weet gaat alles goed met moeder en kind (en met vader)
Ook wel begrijpelijk, in ieder geval goed nieuws dat het kindje er is! kun je niet even laten weten aan haar dat wij staan te springen van ongeduld?
Eva
pi_42042145
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:42 schreef chacama het volgende:
Zou eigenlijk het liefst even met iemand hierover willen praten. Iemand die me even kan helpen om de boel weer op de rit te krijgen. Gewoon in praktijk, maar ook in mijn hoofd. Maar eens zien of ik zo iemand kan vinden.

En met het risico dat ik jullie nu allemaal over me heen krijg dat ik het dus echt rustig aan moet doen........... Hoe erg is het ook al weer al, als je veel (alleen als je ligt en stilzit niet) harde buiken hebt????
Chacama, kun je met je huisarts gaan praten? - ik weet niet of dat iemand is met wie je goed kunt praten, maar hij/zij kan wel goede ideeën hebben. En zo te horen heb je wel hulp nodig, want zoveel harde buiken lijken me niet goed...

Oja, en ik schreef dus net in een post hierboven dat ik graag zelf een handje zou willen helpen, als het zou kunnen, maar helaas ik was een beetje raar aan het editten

[ Bericht 13% gewijzigd door linda856763 op 22-09-2006 11:49:00 ]
Eva
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:33:02 #279
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42042385
Dan beginnen we met een indirecte felicitatie voor Mjammetje.... Jippie een baby!!

PM, ben druk aan het onderzoeken wie me kan bijstaan in deze wat hectische tijd. Mijn vader komt in elk geval het weekend van 7 oktober. Dus dat is lekker om te weten. Voor dit weekend wil ik kijken of mijn schoonzus me even kan ondersteunen en misschien als ze vrij is (werkt als kraamverzorgerster) ergens volgende week nog een paar uurtjes.

Zoals ik gisteren (of zo) al riep. Als mijn mama er zou zijn....dan zou ze nu dus helemaal zijn. Dan had ze al een koffer gepakt en was tijdelijk ingetrokken om het huishouden uit mijn handen te nemen, zodat ik me alleen maar om de zaak hoef te bekommeren. Maar, goed wat niet is, dat is niet.

En ooit heeft een pastor tegen me gezegd dat God alleen die dingen op je weg legt, die je ook kunt handelen..... daar zal ik dan maar vanuit gaan. En dan kijk ik wel zo af en toe naar boven en vraag mijn moeder maar om raad. Niet dat ik super gelovig ben, maar ik ben er wel van overtuigd dat ik hier sterker uit kom...

Thuiszorg heb ik voor gebeld, maar die wordt alleen op mijn man geindiceert, want zwangerschap is geen ziekte . Dus het feit dat ik niet kan stofzuigen, dweilen etc. Dat is niet van toepassing. En als we het al zouden doen, dan kost het waarschijnlijk 12 euro per uur. Nou, dat geld kan ik ergens anders wel beter gebruiken, heb ik besloten.

Linda en super lief dat je het zou willen. Echt super.

Over het gedeeltelijk sluiten van de winkel zit ik nog te stoeien. We hadden al besloten dat de winkel vanaf 1 november meer dicht zou zijn en misschien ga ik dat dus oprekken. Dat ligt even aan hoe het zich verder gaat ontwikkelen. Ik zit in elk geval wel met het idee te spelen. Of per 1 oktober of per 15 oktober. Ik moet er nog even mee stoeien. En de cijfers van vorige jaren even bekijken. Want het is natuurlijk wel zo prettig als de omzet er niet teveel onder lijdt.
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:37:24 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_42042516
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:12 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Ook wel begrijpelijk, in ieder geval goed nieuws dat het kindje er is! kun je niet even laten weten aan haar dat wij staan te springen van ongeduld?
Ze had het erover dat ze nog wat wilde bijslapen, maar dat ging over gisteren. Ik zie haar ook verder niet online en vind het niet echt gepast om haar nu te smssen, want ze zal wel bekaf zijn.

Ik heb haar smsje nog eens doorgelezen, en ik maak er een beetje uit op dat ik het wel mag vertellen aangezien ze het heeft over de gelegenheid om het te posten. Vooruit dan maar.

Donderdagnacht om 2 uur en 2 minuten is Tristan geboren. Mjammetje en Tristan moesten wel even in het ziekenhuis blijven, ondanks dat alles ok was. Donderdagochtend werden ze opgehaald door de kersverse papa. Mjammetje geeft aan dat het een superschatje is.

Gewicht, lengte en foto komen nog Dat ging nogal moeilijk over de sms
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42042520
* Jelief is heel benieuwd naar het nieuwe beebje
f5 f5 f5 f5

edit
Welkom in de wereld Tristan! En mjammetje en papa,eerst bijkomen en dan snel Tristan laten zien1
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:40:00 #282
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42042568
Tristan...welkom op de wereld. Mjammetje en manlief gefeliciteerd met jullie zoon.... (nummer 5 voor de lijst!!!!)...... ahum.... ik en mijn lijstjes.
pi_42042751
Nog maar een voor jouw Chacama, en sterkte!

Mjammetje en man, gefeliciteerd met Tristan

En ik heb nu nog even een heel triviaal probleempje, maar toch... Mijn vader en stiefmoeder willen ons graag wat geven voor de geboorte, maar we hebben echt alles al geloof ik. Zij zelf stellen een kinderstoel voor, maar die staat dan nog lang ongebruikt in de weg, en we zijn niet zo groot behuisd.
Dus ik kom nu niet verder dan: waardebonnen voor kleertjes in grotere maten, favoriete kinderboeken (daar hebben we al wel een plankje voor ) of een spaarbankboekje. Ik heb ook hier al even gekeken, maar ik heb echt alles al
Hebben jullie nog ideeën?

[ Bericht 2% gewijzigd door linda856763 op 22-09-2006 11:51:43 ]
Eva
pi_42042787
Leuke naam Tristan. Gefeliciteerd mjammetje.
*OUD heilige*
pi_42042804
WOOHOO!!!!!

Welkom op deze aardbol Tristan!

Mjammetje en partner van harte gefeliciteerd met jullie zoon
pi_42042855
Welkom Tristan!! Mjammetje en man van harte gefeliciteerd!!
pi_42042868
Mjammetje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Tristan
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:53:03 #288
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_42042922
Tristan, welkom kleine man!

Mjammetje en Man, heel hartelijk gefelciteerd. Veel geluk met jullie nieuwe gezinnetje!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_42042998
m(j)ammetje & mannetje , veel geluk met Tristan!
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:56:12 #290
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42043012
Linda, waarom niet toch die kinderstoel. Alleen laat ze dan een tegoedbon geven en dat jullie tegen die tijd samen de stoel gaan uitzoeken. Als ze toch iets tastbaars willen geven dan misschien een foto van het ding, zodat de rest van de fam kan zien dat jullie die gaan krijgen.

En nog een vraag. Ik twijfel of ik misschien niet toch een blaasontsteking heb. Moet veel plassen en dit in combi met de harde buiken ???? Heb geen branderig gevoel of zo, maar het vele plassen (en kleine beetjes) doet me twijfelen. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat die gup op mijn blaas zitten te duwen.... pffff lekker hoor die twijfel. Toch, maar dadelijk ff de HA bellen en overleggen. Zie alleen nog niet hoe ik mijn plasje daar ga krijgen. Misschien krijg ik de antibiotica wel gewoon mee zonder dat ik langs kom ?????
pi_42043130
Ja, die tegoedbon had ik ook al bedacht. Maar vaak vinden mensen het niet zo leuk om dat te geven.. Maar ja, ik weet ook niets anders meer.
Eva
  vrijdag 22 september 2006 @ 12:02:08 #292
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_42043194
mjammetje en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tristan. Heel veel geluk samen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  † In Memoriam † vrijdag 22 september 2006 @ 12:03:16 #293
81992 Githa
pi_42043222
Mjammetje en man, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje, Tristan
  vrijdag 22 september 2006 @ 12:05:22 #294
94046 PM-girl
pi_42043285
Jaa, Tristan, welkom op de wereld!!

Mjammetje en mannetje, gefeliciteerd!!

Linda, wij hebben een videocamera gekregen, neemt niet veel plek in, maar wel erg leuk straks! (en nu ook al!)
*
pi_42043420
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:56 schreef chacama het volgende:
En nog een vraag. Ik twijfel of ik misschien niet toch een blaasontsteking heb. Moet veel plassen en dit in combi met de harde buiken ???? Heb geen branderig gevoel of zo, maar het vele plassen (en kleine beetjes) doet me twijfelen. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat die gup op mijn blaas zitten te duwen.... pffff lekker hoor die twijfel. Toch, maar dadelijk ff de HA bellen en overleggen. Zie alleen nog niet hoe ik mijn plasje daar ga krijgen. Misschien krijg ik de antibiotica wel gewoon mee zonder dat ik langs kom ?????
Misschien kan de huisarts een uitzondering maken en bij je langskomen? Hij maakt toch meestal een ronde?
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:05 schreef PM-girl het volgende:
Linda, wij hebben een videocamera gekregen, neemt niet veel plek in, maar wel erg leuk straks! (en nu ook al!)
Ik denk dat dat in vergeljiking met de kinderstoel iets boven het budget is. En eigenlijk heb ik een hekel aan video's. Oké, die van het kindje zullen leuk zijn, maar ik heb er zo'n hekel aan om mezelf terug te zien op film...

ik bedenk opeens, ik wou nog een 40wk buikfoto maken. Ga dat gelijk maar even doen...
Eva
  vrijdag 22 september 2006 @ 12:15:28 #296
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42043550
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:10 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Misschien kan de huisarts een uitzondering maken en bij je langskomen? Hij maakt toch meestal een ronde?
[..]

Ik denk dat dat in vergeljiking met de kinderstoel iets boven het budget is. En eigenlijk heb ik een hekel aan video's. Oké, die van het kindje zullen leuk zijn, maar ik heb er zo'n hekel aan om mezelf terug te zien op film...

ik bedenk opeens, ik wou nog een 40wk buikfoto maken. Ga dat gelijk maar even doen...
Ga over een kwartier bellen en dat weet ik of hij langskomt of dat ik iemand moet vinden om mijn plas te halen en langs te bregen.

Een hekel aan video's heb ik ook. Maar ben wel blij dat ik er wat van Fleur heb. Had de camera van mijn vader een tijdje geleend....

Buikfoto...moet ik ook nog doen. Zal ik ook zo maar even doen. Kijken wat het verschil is in de afgelopen weken...
pi_42043709
Haaaa! Mjammetje heeft geworpen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 22 september 2006 @ 12:20:53 #298
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42043710
MMMJAMMIE! Nieuwe baby!!! Tristan! Hoera! Lief! FOTO!
Iedere golf van de zee,
pi_42044378
Van vrienden hebben wij een bon van een fotograaf gehad die gespecialiseerd is in baby's. Wel een bon, maar dit vonden wij wel ontzettend leuk.
*OUD heilige*
pi_42044619
Mjam en man gefeliciteerd met Tristan!

Kunnen zij de kinderstoel dan niet bewaren tot jullie hem kunnen gebruiken Linda? Of anders iets als een metalen/zilveren kinderbestekje oid, moet je ook even mee wachten maar neemt minder ruimte in.
pi_42044627
JAaa Mjammetje, daar is je ventje dan eindelijk!!

gefeliciteerd met je zoontje TRISTAN
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')