Hoe werkt die? Je maakt me nieuwsgierigquote:Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
En ik heb ooit de alternatieve zwangerschapstest van "de naald in de ijzeren pot" in OUD geintroduceerd.
mij ookquote:Op donderdag 21 september 2006 15:05 schreef reese.com het volgende:
[..]
Hoe werkt die? Je maakt me nieuwsgierig
Ik wil mijn vriend best vragen of ie een potje voor je wil volblaffenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:38 schreef reese.com het volgende:
Ik vind het tijd voor een baby en 't kan me niet schelen van wie.Wie biedt zich aan?
Hahahaha, oke ik had me niet gerealiseerd dat je het ook zo op kon vattenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:13 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik wil mijn vriend best vragen of ie een potje voor je wil volblaffen![]()
Nah, wat heeft Verdonk hier nou weer mee te makenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
En ik heb ooit de alternatieve zwangerschapstest van "de naald in de ijzeren pot" in OUD geintroduceerd.
idd leuk topic,quote:Op donderdag 21 september 2006 15:11 schreef YPPY het volgende:
Dat was echt een supertopic.
topic met test: Wachten op het tweede streepje #40
bronquote:Ga niet in bad, douchen mag wel, maar niet met zeep wassen van onderen. Pas als je goede weeën hebt en de verloskundige heeft geconstateerd dat er ontsluiting is, dan mag je weer in bad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |