Hoe werkt die? Je maakt me nieuwsgierigquote:Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
En ik heb ooit de alternatieve zwangerschapstest van "de naald in de ijzeren pot" in OUD geintroduceerd.
mij ookquote:Op donderdag 21 september 2006 15:05 schreef reese.com het volgende:
[..]
Hoe werkt die? Je maakt me nieuwsgierig
Ik wil mijn vriend best vragen of ie een potje voor je wil volblaffenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:38 schreef reese.com het volgende:
Ik vind het tijd voor een baby en 't kan me niet schelen van wie.Wie biedt zich aan?
Hahahaha, oke ik had me niet gerealiseerd dat je het ook zo op kon vattenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:13 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik wil mijn vriend best vragen of ie een potje voor je wil volblaffen![]()
Nah, wat heeft Verdonk hier nou weer mee te makenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
En ik heb ooit de alternatieve zwangerschapstest van "de naald in de ijzeren pot" in OUD geintroduceerd.
idd leuk topic,quote:Op donderdag 21 september 2006 15:11 schreef YPPY het volgende:
Dat was echt een supertopic.
topic met test: Wachten op het tweede streepje #40
bronquote:Ga niet in bad, douchen mag wel, maar niet met zeep wassen van onderen. Pas als je goede weeën hebt en de verloskundige heeft geconstateerd dat er ontsluiting is, dan mag je weer in bad.
En ook een miniversie voor de babykleertjes maken hè!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:35 schreef linda856763 het volgende:
Die nesteldrang wordt steeds dringender zeg. Ik ga nu dit maken en dan morgen de kledingkast reorganiseren.
![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:01 schreef snoopy het volgende:
[..]
En ook een miniversie voor de babykleertjes maken hè!
gezellig hequote:Op donderdag 21 september 2006 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Dat liedje er ook bij!
Succes Linda!
En ik dacht net: PM-girl is misschien wel doorgegaan met rommelen, en ligt nu te puffen, maar ook al niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef PM-girl het volgende:
Ik dacht: BM is begonnen, maar nog niet dus....
Nee nee, jij bent morgen aan de beurt.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:06 schreef linda856763 het volgende:
En ik dacht net: PM-girl is misschien wel doorgegaan met rommelen, en ligt nu te puffen, maar ook al niet.![]()
Sorry Chacama, gooien we je hele schema in de war! Maar we hebben nog tot zaterdag toch?
Neeeeee, niet tot zaterdag. We gaan namelijk uit van mijn uitgerekende datum ennnnne die ligt op vrijdag. Morgen ben ik precies 30 weken zwanger dus ergens morgen voor 12 uur 's nachts moeten er toch echt twee uit de lijst zijn....quote:Op donderdag 21 september 2006 21:06 schreef linda856763 het volgende:
[..]
En ik dacht net: PM-girl is misschien wel doorgegaan met rommelen, en ligt nu te puffen, maar ook al niet.![]()
Sorry Chacama, gooien we je hele schema in de war! Maar we hebben nog tot zaterdag toch?
morgen.....nu ga ik slapen... trustequote:Op donderdag 21 september 2006 21:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja dat kindje is er nu wel lijkt me, ze zal er wel lekker van genieten nu, en terecht natuurlijk!
Mijn vriend vond het wel oke eigenlijk wat ik had uitgezocht, hij gaat nog wel een keer mee om het live goed te keuren
Alleen de kinderwagen, daar moeten we nog een robbertje vechten om de kleur...ik vond de aquablauwe wel heel leuk, nu wil hij bruin!!! Bruin vind ik echt niks, maar hij wil een donkere kleur, is bang dat een lichte kleur snel vies wordt.
En dan hebben we de discussie nog over of je de kinderwagenbak (reiswieg) op de grond neerzet buiten.....lijkt mij niet dus, en hij denkt van wel. Tja dan wordt ie vies natuurlijk.
Jullie mening graag!!!
Sorry! Ik begrijp dingen verkeerd denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |