Staat ie zo goed?quote:Op zondag 1 augustus 2004 08:36 schreef minoes1967 het volgende:
Volgens mij kunnen de eerste 7 mensen van t lijstje af,dat is al geweest.
En mag mijn gynbezoek er op 1 sept.ook bij?En mijn nieuwe nod=24 aug.
Groetjes,Minoes![]()
Veel succes in ronde 8 en met de verhuizing.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:54 schreef lunastar het volgende:
dames vandaag ongesteld geworden zoals ik al dacht
weer naar ronde 8 word er echt niet blijer op. mijn NOD 2 sept.
oh ja ben hier niet zo vaak omdat ik ga verhuizen en internet word eind deze week of midden de week daarna afgesloten en weet niet wanneer er aansluiting komt in ons nieuw huisje. kom wel tot dat afgesloten word piepen.
groetjes
Ik was week 29 ongesteld. 11 juli begon het, het duurde tot 22 juli. Ik heb 7 augustus nod.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:46 schreef Xanthe het volgende:
Jammer zeg lunastar!
Slaapmeisje ik vroeg me ook net af hoe het met jou gaat , tenslotte kom je nu wel heel dicht bij je eerste IUI.
Ingrid volgens mij was je vorige week nog ongesteld toch?
Dan kun je nu nog niet zwanger zijn hoor , dus kan het ook geen kwaad.
Verder denk ik dat jou lichaam er nog niet aan toe is om al zwanger te worden , maar eerst even op orde aan het komen is.
Dus dat je wat dat betreft ook nog gerust een foto kan laten maken.
En nog geen week geleden zei je dat je nog steeds bruine afscheiding had.quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:54 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik was week 29 ongesteld. 11 juli begon het, het duurde tot 22 juli. Ik heb 7 augustus nod.
Verder hoop ik natuurlijk dat je ongelijk hebt. Maar ik ben bang dat je gelijk hebt wat betreft mijn lichaam.
Ik ga nu lekker van het zonnetje genieten! Prettige dag dames!
de 20e had ik lichtbruin, toen een paar dagen niks, toen de 23e en 24e lichtbruin. Maar verder niks meer. Heel apart.quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:41 schreef Xanthe het volgende:
[..]
En nog geen week geleden zei je dat je nog steeds bruine afscheiding had.
Veel plezier in het zonnetje.
Je komt toch uit het noorden?quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:00 schreef Xanthe het volgende:
Hier de hele dag zon gehad vanaf vanmorgen uurtje of 7 tot vanavond uurtje half 10
Heerlijk!
Hoi Jolenequote:Op zondag 1 augustus 2004 14:31 schreef jolene het volgende:
Girl24, hoe is het vandaag met je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |