Pizzakoeriertje, kijk anders even op www.babybrabbel.nl daar kun je online je cyclus uitrekenen.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:20 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe je je NOD uitrekent want ik snap er helemaal niks van![]()
Och jonnetje toch, als je daar eenmaal mee begint dan ben je veeeel te ver heen hoorquote:Maar ik heb stiekum toch even rond gekeken bij Babybrabbel... Had ik beter niet kunnen doen...
Volgens Babybrabbel is mijn NOD op 9 augustus....
Daar gaan we voor hoor!quote:Op maandag 26 juli 2004 14:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
En trouwens, ik heb dit keer het topic aangemaakt dat betekent dat ikke deze aflevering zwanger mag worden![]()
Dat klinkt eigenlijk als een herpes infectie, heeft je vriend wel eens last van koortslip of jijzelf?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:01 schreef minoes1967 het volgende:
BEAKER....hoe is t met je?Moest je nu weer aan t werk,had ik dat goed gelezen????
En heb je al reacties gehad,op je soll.brieven????En heppie al inet thuis???(wat een vragen,hé?)
*update van mij:
Heb nog steeds last van zere plekjes op en onder m'n schaamlippen,bij m'n billen,zeg maar.Dus wat dat nou weer is?
Ik ben nnu aan t smeren met sudo-creme,maar t word er niet beter op![]()
Heb vanmorgen de ass.v/d huisarts gebeld en die zou overleggen en terugbellen.Daar zit ik nu al 1,5 uur op te wachten,gaat weer lekker.Misschien moet ik wel langs komen,zal je net zien.
Vanmorgen héééél voorzichtjes gevreeen,maar ik voelde het wel,auwie.
Net bij t afvegen op de wc,kwam er een beetje bloedWat is dat nu weer,zou ik nu alweer ongi worden,dat moet pas vrijdag?
Nou ja,even telefoontje afwachten en dan zien we wel weer verder.
Groetjes,Minoes![]()
Hoi Minoes!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:01 schreef minoes1967 het volgende:
*update van mij:
Heb nog steeds last van zere plekjes op en onder m'n schaamlippen,bij m'n billen,zeg maar.Dus wat dat nou weer is?
Net bij t afvegen op de wc,kwam er een beetje bloedWat is dat nu weer,zou ik nu alweer ongi worden,dat moet pas vrijdag?
Groetjes,Minoes![]()
Ik hoop dat je te horen krijgt wat het is en dat het zalfje werkt, klinkt heel erg pijnlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:49 schreef minoes1967 het volgende:
SNAKELADY........nee,dat is het niet,man heeft nooit geen koortslip en ik ook nietEn bij herpes krijg je blaasjes en ik heb alleen een vuurrode,ontvelde huid.Net op de wc schoot ik zowat een meter omhoog van de pot,auw,dat schrijnde.Ik ga nu maar een kannetje water er bij houden,als ik moet plassen(is ook zo lekker,als je net bent bevallen)
Verder is er geen bloed meer gekomen,misschien een contactbloeding of innesteling,of weet ik veel wat.
De ass. belde net terug en ik kan vanmiddag een zalfje ophalen.Ze zei echter niet wat het wel was,dus dat ga ik straks nog ff vragen.
Groetjes,Minoes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |