abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42032431
Heel aardig die sharing gedachte wel.

Magoe niemand bood zich vrijwillig aan om spontaan te gaan bevallen dus ik zal het moeten doen met mjammetjes baby. Is ie er al??
Syllables govern the world
  donderdag 21 september 2006 @ 23:31:02 #252
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42033737
Karin, jessie heeft ooit in 't kinderwagen-topic gezet dat ze liever een lichte kleur had gehad ipv de donkere kleur die ze nu had. Dit ivm met het spugen van de kleintjes, dat geeft lichte vlekken op donkere bekleding
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 22 september 2006 @ 07:44:10 #253
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42038458
Is dit een stilte voor de storm?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_42038524
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:20 schreef Bass-Miss het volgende:
Neenee! Gewoon ter info!
Ik wil gewoon proper de bevalling ingaan en was al aan het denken dat ik me niet meer fatsoenlijk kon wassen moest....
Ben gewoon scenarios aan het uitdenken.
Ik heb gedouched voor ik de verloskundige belde zelfs. Zo bang was ik anders te weinig tijd te hebben (ik wist dat ik naar het ziekenhuis zou moeten).
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_42038560
quote:
Op donderdag 21 september 2006 15:13 schreef Neuk het volgende:

Ik wil mijn vriend best vragen of ie een potje voor je wil volblaffen
Daar was de foei voor bedoeld! Ach ja, preuts meisje hier. Beetje dan.

(ik moest ook even teruglezen hoor)
  vrijdag 22 september 2006 @ 08:33:49 #256
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42038818
tssss... alsof je onbevlekt ontvangen bent
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 22 september 2006 @ 09:34:40 #257
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42039706
Nee ik ga ook nog niet bevallen, kleintje mag nog minstens 5 weken blijven zitten!

Maar de rest kom op, babay boom!!!
pi_42039711
Goedemorgen! Niks aan de hand weer. Nog steeds geen nieuws van Mjammetje ?
o, en ik kan melden dat prostaglandines op mij, en op Plurkje, nog geen effect hebben
Eva
pi_42039754
Nog geen babynieuws? Troel is al op de hoogte en wij niet,boehoe...
Affijn,een mooie oefening in geduld hebben voor ons

Hier een domper gister,bij de verlos.Ik zat wortel te schieten daar en toen ik al ruim eenhalf uur zat te wachten,kreeg ik in ene het angstige idee dat ik volgende week pas moest....... Toen ze weer iemand riep,ben ik erachteraan gerend en dit gevraagd.Euh....ja....je moet volgende week pas..... Ze keek snel achter me de wachtkamer in en omdat de volgende er alweer zat,kon ik ook niet tussendoor
Van te voren had ik zoiets van:Ach ja,ik ga naar de verlos,zal weinig voorstellen(vooral als je het zh.gewend bent met echo's)
Maar ik was me toch een partij pisnijdig
Gelukkig hing er thuis een leuke babywas aan de lijn en kon ik daar lekker mee tutten.Vanmorgen de 2 sets van rompertjes van het kr.vat gewassen en opgehangen.Leuk,ik haalde net aan het eind de wc weer Pfff,dit houd gewoon nooit meer op.....daar kan ik nou wel es een potje om janken

Groetjes,Minoes
pi_42039829
Balen Minoes. En wat vervelend dat die misselijkheid maar niet op houdt. Had je nou medicijnen daartegen?

En ik zag gisteren ook rompertjes bij het Kruitvat liggen. Heel lief en schattig, maar hartstikke roze... Dus dat durf ik nog even niet te kopen...
Eva
  vrijdag 22 september 2006 @ 09:42:52 #261
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42039870
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 09:34 schreef linda856763 het volgende:
o, en ik kan melden dat prostaglandines op mij, en op Plurkje, nog geen effect hebben
Gáááááádver.
Hebben jullie 'het' gedaan???

Oh, en Minoes, je wordt al lekker dement.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_42039920
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 09:42 schreef Moonah het volgende:
Gáááááádver.
Hebben jullie 'het' gedaan???
Vraag niet hoe, maar het was wel leuk
bij Sugar werkte het ook wel...
Eva
pi_42039954
Ja,ik heb nog wel een paar pilletjes liggen,maar die bewaar ik voor als ik echt meer dan 3x boven de pot hang en ik bv. weg moet.
Ik heb de roze rompers maar laten liggen en die blauw/groen/wit/multi maar meegenomen,kan ook voor een meisje lijkt mij.En de kamer word toch ook lime/aqua/fucsia,dus dan vind ik dat wel leuk,kleertjes in die kleuren.
Ik zag trouwens bij de da ook een giraf in die kleuren,ik denk dat ik die straks ook nog maar even ga scoren.Dan koop ik die wel van mijn verjaardagsgeld,anders word het een week droog brood eten Heb in totaal nu al voor 50 euro gekocht en dan zal ik maar niet vertellen wat ik al heb gekocht in de jaren hiervoor

Groetjes,Minoes
  vrijdag 22 september 2006 @ 09:47:24 #264
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42039959
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 09:45 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Vraag niet hoe, maar het was wel leuk
bij Sugar werkte het ook wel...
Hoe?
pi_42039982
Veel gedoe...
Eva
pi_42039997
Linda,heb je wel 10 kussens onder je kont gelegd en ben je zo wel een uurtje of wat blijven liggen erna

Groetjes,Minoes
  vrijdag 22 september 2006 @ 09:51:42 #267
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42040021
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 09:47 schreef Moonah het volgende:

[..]

Hoe?
Hee hallo, dit hoort toch in een ander forum, ben net wakker hoor pffffff
  vrijdag 22 september 2006 @ 09:51:53 #268
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42040027
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 09:49 schreef linda856763 het volgende:
Veel gedoe...
En dan nóg geen resultaat.
Naja, het was iig leuk!
Da's waar ook, daar kun je het ook nog voor doen....
pi_42040223
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 09:51 schreef Moonah het volgende:

[..]

En dan nóg geen resultaat.
Naja, het was iig leuk!
Da's waar ook, daar kun je het ook nog voor doen....
Sja, en met hechtingen enzo, zal het ná de bevalling ook nog wel even duren... Man, ik was bijna vergeten hoe het moest.

Oké, Ik80, we houden er over op
Eva
pi_42040416
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 09:47 schreef minoes_ het volgende:
Ik heb de roze rompers maar laten liggen en die blauw/groen/wit/multi maar meegenomen,kan ook voor een meisje lijkt mij.En de kamer word toch ook lime/aqua/fucsia,dus dan vind ik dat wel leuk,kleertjes in die kleuren.
Die hadden ze bij ons niet meer. Maar goed ook, want eigenlijk heb ik zat rompertjes...
Eigenlijk valt het wel mee wat ik voor beebje gekocht heb. Twee 1e pakjes, een stel sokjes, een knuffeltje, een paar vestjes, en verder praktische zaken als luiers enzo. Ik heb wel heel veel gekregen. Het scheelt dat we niet weten wat het is, dus ik kan ook heel veel dingen niet kopen. Het grootste deel van de H&M collectie vind ik bijvoorbeeld nogal uitgesproken voor jongens óf voor meisjes. Maar straks zal ik me wel in moeten houden denk ik.
Eva
pi_42040427
Karin, ik reageer in het kiderwagentopic even op je wagen...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 22 september 2006 @ 10:30:18 #272
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42040743
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:02 schreef linda856763 het volgende:

[..]
Oké, Ik80, we houden er over op
damn, ik ben net te laat zie ik!
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 22 september 2006 @ 10:42:07 #273
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42041013
karin ik zou voor een lichtere kleur dan dat bruin gaan. De wagenbak buiten op de grond zou ik niet doen. Ja met een doek eronder. Dus nog steeds geen reden voor een donkere wagen. Ik vind de rode erg gaaf. Heb zelf een blauwe. En het voordeel van deze is dat de stof afwasbaar is. Dus gewoon een doekje erover en klaar was ik.

Linda, wat niet is kan nog komen.
Moonah, zo te horen niet slecht geslapen??
Minoes....slimme meid Maar wel lekker dat je al weer wat dingetjes gewassen hebt.

Ik val hier van de ene huilbui in de andere, maar verder gaat het helemaal goed (NOT). Ik doe echt extreem mijn best om mezelf niet voorbij te lopen/rennen, maar het gaat toch elke keer weer fout. Moet echt een oplossing voor deze uitdaging gaan vinden zonder dat gezin, baby, zaak en ik eronderdoor gaan. Zou eigenlijk het liefst even met iemand hierover willen praten. Iemand die me even kan helpen om de boel weer op de rit te krijgen. Gewoon in praktijk, maar ook in mijn hoofd. Maar eens zien of ik zo iemand kan vinden.

En met het risico dat ik jullie nu allemaal over me heen krijg dat ik het dus echt rustig aan moet doen........... Hoe erg is het ook al weer al, als je veel (alleen als je ligt en stilzit niet) harde buiken hebt????
  vrijdag 22 september 2006 @ 10:46:26 #274
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42041105
Meld! met niks eigenlijk. Maar ben nog niet ongeduldig!

Minoes, balen zeg, maar je hebt het nog voor de boeg!!

Linda, ben je soms ongeduldig?? Jij wilde gewoon bij die 4 procent horen!
Heb pas wel ergens gelezen dat het niet altijd aan te raden is.
Persoonlijk was het voor mij een maandje geleden al niet meer zo leuk, dus tenzij een vk me verplicht, is het voorlopig niet hier!

En BM, waar ben jij?

En nu wil ik ook wel eens weten wat voor kindje Mjammetje op de wereld gezet heeft!

Chacama, het is nogal makkelijk natuurlijk voor ons om met het vingertje te zwaaien, terwijl jij midden in die hectiek zit. Heb je misschien een broer of zus of een vriend(in) die je even kan bijstaan?
En de zaak misschien halve dagen open ofzo?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:08:30 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_42041725
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:22 schreef linda856763 het volgende:
Troel, kom op, jij zou toch een update geven? Of gaan ze het toch zelf doen?

Ik wil nu eindelijk wel eens boven aan het lijstje staan

En waar o waar zijn PM-girl en Bass Miss?
Ik wil het best doen, maar ik vind eigenlijk gewoon dat Mjammetje zelf moet updaten, want het is toch haar droppie enzo

Maar ze is inderdaad bevallen en voor zover ik weet gaat alles goed met moeder en kind (en met vader)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')