Ik heb gedouched voor ik de verloskundige belde zelfs. Zo bang was ik anders te weinig tijd te hebben (ik wist dat ik naar het ziekenhuis zou moeten).quote:Op donderdag 21 september 2006 18:20 schreef Bass-Miss het volgende:
Neenee! Gewoon ter info!
Ik wil gewoon proper de bevalling ingaan en was al aan het denken dat ik me niet meer fatsoenlijk kon wassen moest....
Ben gewoon scenarios aan het uitdenken.
Daar was de foei voor bedoeld! Ach ja, preuts meisje hier. Beetje dan.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:13 schreef Neuk het volgende:
Ik wil mijn vriend best vragen of ie een potje voor je wil volblaffen![]()
Gáááááádver.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:34 schreef linda856763 het volgende:
o, en ik kan melden dat prostaglandines op mij, en op Plurkje, nog geen effect hebben![]()
![]()
Vraag niet hoe, maar het was wel leukquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:42 schreef Moonah het volgende:
Gáááááádver.
Hebben jullie 'het' gedaan???![]()
Hoe?quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:45 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Vraag niet hoe, maar het was wel leuk![]()
![]()
bij Sugar werkte het ook wel...
En dan nóg geen resultaat.quote:
Sja, en met hechtingen enzo, zal het ná de bevalling ook nog wel even duren... Man, ik was bijna vergeten hoe het moest.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:51 schreef Moonah het volgende:
[..]
En dan nóg geen resultaat.
Naja, het was iig leuk!
Da's waar ook, daar kun je het ook nog voor doen....
Die hadden ze bij ons niet meer. Maar goed ook, want eigenlijk heb ik zat rompertjes...quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:47 schreef minoes_ het volgende:
Ik heb de roze rompers maar laten liggen en die blauw/groen/wit/multi maar meegenomen,kan ook voor een meisje lijkt mij.En de kamer word toch ook lime/aqua/fucsia,dus dan vind ik dat wel leuk,kleertjes in die kleuren.
damn, ik ben net te laat zie ik!quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:02 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Oké, Ik80, we houden er over op
Ik wil het best doen, maar ik vind eigenlijk gewoon dat Mjammetje zelf moet updaten, want het is toch haar droppie enzoquote:Op donderdag 21 september 2006 11:22 schreef linda856763 het volgende:
Troel, kom op, jij zou toch een update geven?Of gaan ze het toch zelf doen?
Ik wil nu eindelijk wel eens boven aan het lijstje staan
En waar o waar zijn PM-girl en Bass Miss?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |