Dat kost niks, maar dan heb je ook niks inderdaad.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:46 schreef VoreG het volgende:
Er zijn gratis alternatieven via voetbalinbeeld.nl
Er zijn nog kaarten hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 14:44 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga vanavond Grunn-Top Oss via een betaal stream bekijken.![]()
ben benieuwd
Je bedoelt, 221 seconden bellen met een 0900-nummer a 80 cent per minuut totdat de 2,95 vol is? Da's wel een behoorlijk geniale oplossing voor de impulsieve voetbalkijker! Ik zou er haast aan gaan denken om dat ook eens te proberen!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:44 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga vanavond Grunn-Top Oss via een betaal stream bekijken.![]()
ben benieuwd
Sommige mensen kunnen door omstandigheden niet de deur uit.quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:40 schreef bolivian het volgende:
. Ik wil gewoon drie euromunten in mijn floppydrive drukken en dan moet het klaar zijn!
Kameraad van me heb er eens voor gedokt, en wat ik zag vond ik het betalen niet waard.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat vraag ik me dus af DS, maar jij weet dat dus al zonder het geprobeerd te hebben?
Bij die gratis streams, vooral via Sopcast en dergelijke, is het nogal haperend, schokkend en redelijk wat bufferen. Wanneer Talpa nou stabiele, goede kwaliteitstreams en Nederlands commentaar biedt, dan is het me die paar euro wel weer waard voor de interessantere wedstrijden.
Maar goed, we krijgen na vanavond in ieder geval een recentie van venomsnake
Hoe heb jij voor die stream betaald, VS?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef venomsnake het volgende:
en daar kan je weer leuke avatars van maken..
[afbeelding]
![]()
Bij Yeahronimo krijg je 3 licenses.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:55 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hoe heb jij voor die stream betaald, VS?
Via telefoon, paypal, cc? Vertel!
En krijg je dan een soort van 'license' om vanaf jouw IP adres de pot te kunnen kijken?
Want stel dat je last krijgt van stroomuitval, of nog erger, een BSOD, [afbeelding].
Ik neem aan dat Talpa (quote:Op donderdag 21 september 2006 00:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bij Yeahronimo krijg je 3 licenses.
iDeal is toch alleen van de Rabobank?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:42 schreef LuukBes het volgende:
Je kan via telefoon betalen, 0900 nummer, maar ik had via instant-pay (ideal heet het geloof ik) dat rechtstreekse een link verzorgde naar internet-bankieren van mijn bank, waar ik de gegevens moest invullen.
N'mind:quote:Op donderdag 21 september 2006 01:16 schreef bolivian het volgende:
[..]
iDeal is toch alleen van de Rabobank?
Bron.quote:The participating banks in iDEAL are: Rabobank, ABN AMRO, Postbank and ING Bank, together serving the vast majority of the Dutch online banking market.
telefoon.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:55 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hoe heb jij voor die stream betaald, VS?
Via telefoon, paypal, cc? Vertel!
Gezien de ondergetekende weet ik niet of ik dit wel serieus kan nemen......quote:Beste Arno,
Bedankt voor je bericht.
Het is spijtig te moeten vernemen dat je niet hebt kunnen kijken.
We komen binnenkort op de compensatie terug.
Met vriendelijke groet,
Talpa
Klantenservice
Ruben van der Meer
Haha, Ruben van der Meerquote:Op donderdag 2 november 2006 17:47 schreef assie het volgende:
Dit kreeg ik afgelopen maandag terug:
[..]
Gezien de ondergetekende weet ik niet of ik dit wel serieus kan nemen......
Ik maak er nooit gebruik van, was nu te merken dusquote:Op zondag 19 november 2006 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eredivisie is nooit live op Talpa.tv, dat is van Tele2.
Ja, is me goed bevallen, prima beeldkwaliteit en geen gebuffer gehad. Ook een hoop opties erbij zoals stats, chat ed..quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Planet schijnt nu ook voor 4 euro per weekend de Nederlandse competitie aan te bieden? Iemand daar al ervaringen mee?
Is niet nodig.quote:Op zondag 24 december 2006 11:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar staat je login bij planet als je betaald hebt via ideal?
Ja.quote:Op zondag 24 december 2006 11:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dus ik kan hem gewoon afsluiten en straks weer aanzetten?
Rlx, maar een betaaladres of checken ze dat via je IP ofzoquote:Op zondag 24 december 2006 12:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op je TV is het perfect, geen buffer, strak en helder, Tele2 commentaar. Je kan amper merken dat je via internet kijkt.
Volgens mij alleen in NL ja.
Het geldt 3 dagen, dus je kan dinsdag ook nog kijkenquote:Op zondag 24 december 2006 12:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Relaxed beeld hoor!
Wel prijzig 4 euro voor 1 wedstrijd nu eigenlijk, maar als je het vrijdag al aanzet, aanrader!
relaxed dat ga ik in de toekomst ook probere. Ik moest nu 10 euro per maand bij gaan betalen voor tele2 voetbal. Dikke sjaak heb ik toen gezegd want alle thuiswedstrijden zie ik toch al live. Maar die paar uitwedstrijden per jaar die ik wil zien kan ik dan los kopen, ga ik zeker een keer proberenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, is me goed bevallen, prima beeldkwaliteit en geen gebuffer gehad. Ook een hoop opties erbij zoals stats, chat ed..
Hopen dat de dienst zo goed blijft als ie nu is als er meer mensen gebruik van gaan maken.
Ik heb btw met CC betaald..
Je betaald 4 euro en kan dan alle wedstrijden van het weekend live bekijken, je kan dus ook switchen tussen de wedstrijden. je hebt dus gewoon een weekend lang alle Tele2 kanalen tot je beschikking..
Bij mij draaide Ajax perfect, AZ ook trouwensquote:Op zondag 24 december 2006 16:13 schreef El_Bassie het volgende:
Planet werkt goed idd. Vandaag alleen ajax de hele wedstrijd gebuffer. Toen heb ik hem maar uitgezet. Nu draait AZ al de hele wedstrijd soepel ( het beeld dan)
Dat is verdomd relaxed.quote:Op zondag 24 december 2006 16:01 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het geldt 3 dagen, dus je kan dinsdag ook nog kijken![]()
Hier ook.quote:Op zondag 24 december 2006 16:27 schreef venomsnake het volgende:
Maak er al een tijdje gebruik van, nog nooit last gehad van gebuffer.
Heb alle wedstrijden die ik wou zien tot nu toe zonder problemen kunnen volgen.![]()
Niet dus, ik moet opnieuw toegang kopen.quote:Op zondag 24 december 2006 16:01 schreef Ayaxola het volgende:
Het geldt 3 dagen, dus je kan dinsdag ook nog kijken![]()
ik ook.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niet dus, ik moet opnieuw toegang kopen.![]()
Nee hoor, dan zou het 48 uur later zijn. 2 dagen dus.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:26 schreef Dos37 het volgende:
Maarja het klopt ook wel als je zondag voor de wedstrijden om 12:30 toegang heb gekocht. dan is het nu al 72 uur later.
Ja, er staat nu een DRM licentie op je pc.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:26 schreef jorienvdherik het volgende:
ff kijken hoe je morgen weer kan kijken is dat gebonden aan pc ofzo ?
Dat is balen, want wou vanavond graag boven op me laptop kijken,quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:33 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, er staat nu een DRM licentie op je pc.
Ja idd.. morgen zit je toch in stadionquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, geen problemen mee.
Twijfel nog om het vanavond aan te zetten voor PSV - AZ.
Morgen niet naar de kerk ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:26 schreef koningdavid het volgende:
Ik ga het vanavond wel even die 4 euro weer dokken denk ik.
Vanavond PSV - AZ
Morgen uiteraard Ajax - Feyenoord
Jawel, maar ben rond 12 uur wel weer thuis denk ikquote:
Kan nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan je wedstrijden later nog terugkijken? Op zondag? Heeft iemand daar ervaring mee?
Kan niet volgens mij.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan je wedstrijden later nog terugkijken? Op zondag? Heeft iemand daar ervaring mee?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:36 schreef RayMania het volgende:
Geen problemen hier. Prima, vloeiend beeld. Geen enkele keer gebuffer.
Planet gebruikt wel wat meer bandbreedte dan die p2p varianten meestal. Maar met een goede draadloze verbinding zou het toch moeten kunnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:39 schreef JeroenV het volgende:
Dan zal het wel aan mijn draadloze verbinding liggen. Terwijl de normale dingen (Chinese bij PPMate, Sopcast enzo) het wel goed doen. Ik blijf het vaag vinden.
Ja, dat zijn de keuzemogelijkheden.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Kun je alleen met Ideal, CC of sms betalen?
Highlights van vorig weekend, 12:20 zal het wel beginnenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Krijg nu Ron Jans en Leonardo te zien
Heb het net via SMS gedaan, gewoon netjes binnen een halve minuut de smsjes binnen zonder ander gezeikquote:Op zondag 4 februari 2007 12:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de keuzemogelijkheden.
Heb je geen Ideal, erg makkelijk.
Bij SMS verwacht ik weer onverwachte troep wat naar mij wordt gestuurd, geen zin in.
Ik heb vandaag betaalt, maar kan ik dan nu deze zondag, en volgende week vrijdag en zaterdag ook kijken? Of werkt het niet zo, en betaal je gewoon voor 1 weekend?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:15 schreef RayMania het volgende:
Wel jammer dat er drie wedstrijden om 12:30 beginnen. Heb nu alleen PSV - AZ gezien, wat van Excelsior - Twente, en nu Ajax-Feyenoord.
Nog nooit last van gehad en gebruik het al weken.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:16 schreef JeroenV het volgende:
Bij mij hapert hij nog..
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan ik straks die wedstrijd van 14.30 ook bekijken? (zonder weer te betalen)
Ja, hier ook. Lijkt net of ik naar een powerpointpresentatie zit te kijken.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
hij zit allemaal te stotteren????
Kabel 1 MB secquote:Op zondag 4 februari 2007 13:02 schreef FortunaHome het volgende:
Mijn god zeg... ik heb geen een hapering gehad... hebben jullie een 56k modem ofzo?
Terwijl je al betaald had?quote:Op zondag 4 februari 2007 13:14 schreef El_Bassie het volgende:
Wou nu kijken, Krijg de volgende melding: Helaas zijn alle virtuele stoelen voor de wedstrijden uitverkocht. Probeer het het volgende weekend nog eens.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef venomsnake het volgende:
en daar kan je weer leuke avatars van maken..
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar ken je klagen of je geld terugvragen?
Ach joh, het was gewoon veel te vol. Niet voor niets dat ze de toegang op een gegeven moment echt stop moesten zetten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik zou eerst is gaan klagen bij je ISP ipv bij Planet (mits dat niet Planet is natuurlijk)
Want heb hier met een KPN/Tele2 abbo eigenlijk nooit problemen met Planet voetbal.
Of kijk je eigen modem, router of je gehele netwerk eens na.
Onzin, het maximum aantal mensen is altijd gelijk en het is wel vaker vol.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach joh, het was gewoon veel te vol. Niet voor niets dat ze de toegang op een gegeven moment echt stop moesten zetten.
Is dan wel toevallig dat erg veel mensen problemen hebben niet? De meesten hebben ook een prima verbinding, ikzelf heb 8 mbit down en 1,5 mbit up, dat is echt ruim voldoende voor een stream hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Onzin, het maximum aantal mensen is altijd gelijk en het is wel vaker vol.
Weet ik veel wat boeit mij jou nou. Wat heb ik eraan dat ie het bij jou wel deed...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:03 schreef F1Bas het volgende:
Waarom hadden ik en vele andere er dan geen last van?
Dat betekent dat het niet te druk was. Maar goed, zoals ik al zei, vraag gewoon je geld terug.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik veel wat boeit mij jou nou. Wat heb ik eraan dat ie het bij jou wel deed...
Uh jawel...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat betekent dat het niet te druk was.
Mss was je meer aan het downen/uppen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, ik 900 KB/sec down en 120 KB/sec up. Lijkt me meer dan genoeg. En bij Sparta-Roda had ik nergens last van. Dus had zeker wel met de drukte te maken.
Yep, hier hetzelfde, tijdens het kijken had ik volgens speedtest.nl nog een upstream van 130 kb/sec.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Neuh dat heb ik uiteraard allemaal getest...
En dit snelheid die ik noem was van een test tijdens het bekijken.
Wat is het te vol ofzoquote:Op zondag 25 februari 2007 12:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz ik wou net kijken en dus betalen enzo, hebben ze er een stop op gezet
Hmmz nu is die melding weer wegquote:
Werkt nu wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:09 schreef Tallie1982 het volgende:
nu werkt de livestream link die talpa erop had gegooid :
http://www.tien.tv/dewedstrijdenlight/stream1.html
ook niet meer
quote:
Eg niequote:
Alsof je dat zelf niet even kan opzoekenquote:Op zondag 18 maart 2007 11:15 schreef kletskop het volgende:
met de prijsvraag hoe je niets te kopen en is het gewoon gratis, niemand die het antwoord weet?
dat snap ik ook wel, maar omdat het gaat om wedstrijden waarbij koeman trainer was en dus niet technisch directeur oid was. Ik kom iig op 9 uit maar zou dat graag bevestigd zienquote:Op zondag 18 maart 2007 11:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Alsof je dat zelf niet even kan opzoeken. Check gewoon historie op Eredivisie.nl.
Hij is helemaal geen TD geweestquote:Op zondag 18 maart 2007 11:25 schreef kletskop het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel, maar omdat het gaat om wedstrijden waarbij koeman trainer was en dus niet technisch directeur oid was. Ik kom iig op 9 uit maar zou dat graag bevestigd zien
anders gooi je die 4 euro gewoon in de sloot Donaldquote:Op zondag 18 maart 2007 11:34 schreef venomsnake het volgende:
Anders dok je gewoon even 4 euro Dagobert.
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:36 schreef kletskop het volgende:
[..]
anders gooi je die 4 euro gewoon in de sloot Donald
Denk je dat je er anders niet meer tussenkomtquote:Op zondag 18 maart 2007 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
SMS werkt altijd prima hier.
De stream alvast maar even aangezet, goals van gisteren kijken. Niet dus
.
Volgens mij ben je in Nederland een utzondering als je een credit card hebt. Lijkt me wel relaxt voor betalen via internet.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:30 schreef venomsnake het volgende:
* venomsnake betaald altijd met Credit Card, nog nooit problemen gehad.![]()
Een uitzondering, mwah dat zal ook wel weer meevallen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in Nederland een utzondering als je een credit card hebt. Lijkt me wel relaxt voor betalen via internet.
Op het icoontje klikken, stream opslaan en dan openen in WMP.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:58 schreef S-Two het volgende:
Heb net ook maar ingeschakeld, via WMP doet ie het niet, nu maar via die site zelf.
Nu je spelling nog.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:30 schreef venomsnake het volgende:
* venomsnake betaald altijd met Credit Card, nog nooit problemen gehad.![]()
Hij zegt dat die problemen met codecs heeft ofso..quote:Op zondag 18 maart 2007 14:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op het icoontje klikken, stream opslaan en dan openen in WMP.
taalpuristenquote:
Thanks!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:21 schreef jorienvdherik het volgende:
ja goede kwaliteit, op de vrijdag er voor gewoon aanmelden
Hmmmzz, dan moet 'k er snel bij zijn, anders zit het natuurlijk ram vol...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:24 schreef jorienvdherik het volgende:
nee gaat over heel het weekend gewoon
http://www.planet.nl/planet/show/id=2770225/sc=3c6aa9quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe werkt dat?
Net alsof iemand zin heeft om voor iemand die gewoon te lui is door een topic heen te gaan met talloze ervaringen weer hetzelfde te typen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net alsof je daar zin in hebt
Ik lees daar dan wel ervaringen, maar heb zelf alleen ervaringen met de Talpa Jupiler League streams. Ik zou alleen even willen weten of het beter, gelijk of slechter is.. Zoveel moeite is dat toch niet om even aan te geven? Zeg dan gewoon niks.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lees het topic eens door.
Waarom 2 keer betalen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat het met een laptop en pc misschien wel waard is om 2x 4 euro te betalen aankomend weekend.
Morgen is het maandagquote:Op zondag 22 april 2007 00:05 schreef venomsnake het volgende:
Zal zo ook even betalen anders zal je zien dat het morgen is uitverkocht..
4 euro voor 1 wedstrijd is nog altijd goedkoper dan een toegangskaartquote:Op zondag 22 april 2007 00:14 schreef RayMania het volgende:
Ik pas, één wedstrijd voor 4,= is te duur.
Normaal kun je daarvoor wel zes wedstrijden van zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |