taalpuristenquote:
Thanks!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:21 schreef jorienvdherik het volgende:
ja goede kwaliteit, op de vrijdag er voor gewoon aanmelden
Hmmmzz, dan moet 'k er snel bij zijn, anders zit het natuurlijk ram vol...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:24 schreef jorienvdherik het volgende:
nee gaat over heel het weekend gewoon
http://www.planet.nl/planet/show/id=2770225/sc=3c6aa9quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe werkt dat?
Net alsof iemand zin heeft om voor iemand die gewoon te lui is door een topic heen te gaan met talloze ervaringen weer hetzelfde te typen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net alsof je daar zin in hebt
Ik lees daar dan wel ervaringen, maar heb zelf alleen ervaringen met de Talpa Jupiler League streams. Ik zou alleen even willen weten of het beter, gelijk of slechter is.. Zoveel moeite is dat toch niet om even aan te geven? Zeg dan gewoon niks.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lees het topic eens door.
Waarom 2 keer betalen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat het met een laptop en pc misschien wel waard is om 2x 4 euro te betalen aankomend weekend.
Morgen is het maandagquote:Op zondag 22 april 2007 00:05 schreef venomsnake het volgende:
Zal zo ook even betalen anders zal je zien dat het morgen is uitverkocht..
4 euro voor 1 wedstrijd is nog altijd goedkoper dan een toegangskaartquote:Op zondag 22 april 2007 00:14 schreef RayMania het volgende:
Ik pas, één wedstrijd voor 4,= is te duur.
Normaal kun je daarvoor wel zes wedstrijden van zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |