Werkt nu wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:09 schreef Tallie1982 het volgende:
nu werkt de livestream link die talpa erop had gegooid :
http://www.tien.tv/dewedstrijdenlight/stream1.html
ook niet meer
quote:
Eg niequote:
Alsof je dat zelf niet even kan opzoekenquote:Op zondag 18 maart 2007 11:15 schreef kletskop het volgende:
met de prijsvraag hoe je niets te kopen en is het gewoon gratis, niemand die het antwoord weet?
dat snap ik ook wel, maar omdat het gaat om wedstrijden waarbij koeman trainer was en dus niet technisch directeur oid was. Ik kom iig op 9 uit maar zou dat graag bevestigd zienquote:Op zondag 18 maart 2007 11:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Alsof je dat zelf niet even kan opzoeken. Check gewoon historie op Eredivisie.nl.
Hij is helemaal geen TD geweestquote:Op zondag 18 maart 2007 11:25 schreef kletskop het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel, maar omdat het gaat om wedstrijden waarbij koeman trainer was en dus niet technisch directeur oid was. Ik kom iig op 9 uit maar zou dat graag bevestigd zien
anders gooi je die 4 euro gewoon in de sloot Donaldquote:Op zondag 18 maart 2007 11:34 schreef venomsnake het volgende:
Anders dok je gewoon even 4 euro Dagobert.
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:36 schreef kletskop het volgende:
[..]
anders gooi je die 4 euro gewoon in de sloot Donald
Denk je dat je er anders niet meer tussenkomtquote:Op zondag 18 maart 2007 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
SMS werkt altijd prima hier.
De stream alvast maar even aangezet, goals van gisteren kijken. Niet dus
.
Volgens mij ben je in Nederland een utzondering als je een credit card hebt. Lijkt me wel relaxt voor betalen via internet.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:30 schreef venomsnake het volgende:
* venomsnake betaald altijd met Credit Card, nog nooit problemen gehad.![]()
Een uitzondering, mwah dat zal ook wel weer meevallen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in Nederland een utzondering als je een credit card hebt. Lijkt me wel relaxt voor betalen via internet.
Op het icoontje klikken, stream opslaan en dan openen in WMP.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:58 schreef S-Two het volgende:
Heb net ook maar ingeschakeld, via WMP doet ie het niet, nu maar via die site zelf.
Nu je spelling nog.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:30 schreef venomsnake het volgende:
* venomsnake betaald altijd met Credit Card, nog nooit problemen gehad.![]()
Hij zegt dat die problemen met codecs heeft ofso..quote:Op zondag 18 maart 2007 14:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op het icoontje klikken, stream opslaan en dan openen in WMP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |